شرایط بازگشت کالا

دیالنز مرکز فروش لنزهای طبی و رنگی

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های دیالنز می باشد و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات، دیالنز ۷ روز فرصت برای بازگشت کالا و ۲۴ ساعت برای تعویض کالا درنظر گرفته است.


رویه های عودت کالا

استفاده از۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

• در صورتیکه لنز خریداری شده با نسخه ارسال شده مطابقت نداشته باشد شامل گارانتی تعویض می‌شود.

-استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به صورت پک و پلمپ به دیالنزبازگردانده شود.

• چنانچه مشتری از خرید خود منصرف شود.

– اگر هنوز سفارش ، ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش دیالنز (شماره تلفن 77615699-021) اطلاع داده شود.

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصول در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد.همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

*در خصوص محصولات بوش اند لومب مشتریان فقط ۲۴ ساعت فرصت بازگشت کالا را خواهند داشت.

پک لنز :پک‌های لنز به دلیل بهداشتی بودن و تماس مستقیم با چشم فرد، پس از فروش به دلیل رعایت موارد بهداشتی، به هیچ عنوان پس گرفته نمی‌شوند.

– همچنین در صورت انصراف از خرید،هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.

شرایط تعویض کالا

۱-لنزهای طبی:

چنانچه مشریان عزیز بنا به دلایلی خواستار تغییر برند با توجه به نمره انتخابی بودند، میتوانند برند مورد نظرخود را در صورت موجود بودن، ظرف مدت کمتر از ۲۴ ساعت به کارشناسان ما اعلام کنند تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.

۲-لنزهای رنگی:

-در خصوص لنزهای رنگی نیز مشتریان عزیز میتوانند در صورت تغییر رنگ لنز خود(چه از برند فعلی و یا برند انتخابی جدید) با کارشناسان ما تماس گرفته و رنگ دلخواه خود را (در صورت موجود بودن) ثبت نمایند، تا کارشناسان ما مراتب را پیگیری نمایند.

– در این حالت، تعویض کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصول در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– همچنین در صورت تعویض، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.

محاسبه هزینه ارسال کالا

– اگر وجود مغایرت فنی (نمره نسخه و نمره لنز ارسالی) به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیالنز برسد، هزینه‌های ارسال به عهده دیالنز است، در غیر اینصورت هزینه های ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود.

نحوه مرجوع کردن کالا

-اگر ساکن تهران هستید، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید از طریق پیک (با هماهنگی قبلی) اقدام نمایید

-اگر ساکن شهرستان هستید، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید به شیوه زیر اقدام کنید

* بسته خود را به آدرس زیر ارسال نمایید.

تهران- کد پستی ۱۵۶۱۶۳۵۸۸۱

-از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید.


اینستاگرام دیالنز @dialenz.official را دنبال کنید

مشاهده تست لنز و مدل های بیشتر لنز چشم