مجله الکترونیکی دیالنز 05 آذر ماه 1402 65

بهترین برند لنز طبی رنگی کدام است؟

برای بسیاری از افراد لنز های طبی رنگی، روشی محبوب برای اصلاح دید هستند به طوری که تقریبا 70 درصد مردم در ایالات متحده از لنز برای اصلاح دید و تغییر ظاهر چشم خود استفاده می کنند. در ادامه محبوب ترین برند های تولید کننده لنز طبی رنگی را معرفی می کنیم و ایمنی و کارایی آن ها را مورد بحث قرار می دهیم.

لنز های طبی رنگی

لنز های رنگی که لنز های آرایشی یا تزئینی نیز نامیده می شوند ممکن است اهداف آرایشی داشته باشند و رنگ چشم را تغییر دهند یا به اصلاح بینایی فرد نیز کمک کنند. افراد می توانند لنز های طبی با رنگ های طبیعی انتخاب کرده یا رنگ های چشمگیر و زیبا متناسب با سلیقه خود تهیه کنند.

بهترین برند های لنز در سال 2023

برند های لنز طبی رنگی زیادی در بازار وجود دارد که به افراد برای اصلاح بینایی و تغییر ظاهر کمک می کنند. در ادامه برخی از محبوب ترین این برند ها که در سال گذشته فروش بالایی داشته اند را معرفی می کنیم و در بررسی و انتخاب لنز مناسب به شما کمک می کنیم.

Day Acuvue Define

این برند لنز های یکبار مصرف بسیار محبوبی تولید می کند که برای تصحیح مشکلات دوربینی و نزدیک بینی مناسب هستند. لنز های رنگی طبی Acuvue Define در طرح ها و رنگ های مختلف برای ایجاد ظاهری متفاوت به شما کمک می کنند.

این لنز ها یک روزه هستند و با استفاده از جدید ترین فناوری های تولید لنز به شما کمک می کنند تا در تمام طول روز احساس راحتی داشته باشید. به علاوه این مدل ها برای محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش نیز مفید هستند. لازم به ذکر است اگر به دنبال تغییر رنگ کامل چشمان هستید این لنز ها ممکن است چندان رضایت بخش نباشند.

AIR OPTIX

این لنز های رنگی طبی در 9 رنگ مختلف تولید می شوند و در دو نوع طبی و معمولی موجود هستند. لنز های رنگی AIR OPTIX  روزانه هستند و شما باید بعد از هر بار استفاده آن ها را دور بیاندازید. این برند یکی از محبوب ترین تولید کنندگان لنز رنگی به شما می رود که تمام رنگ های طبیعی تا چشمگیر ارائه می کند.

این برند دارای یک وب سایت با ویژگی امتحان کردن رنگ ها نیز می باشد. به این ترتیب شما می توانید پیش از خرید لنز های طبی رنگی، رنگ آن ها را به صورت مجازی امتحان کنید و سپس مناسب ترین رنگ را سفارش دهید.

FreshLook Colorlends

اگر ترجیح می دهید از لنز های طبی رنگی به مدت طولانی تری استفاده کنید این برند می تواند برای شما لنز هایی ارائه دهد که تا 2 هفته قابل استفاده هستند. FreshLook ColorBlends حدودا 12 رنگ مختلف برای لنز های طبی ارائه می کند که می توانند رنگ طبیعی چشم را زنده تر و برجسته تر کنند.

این برند محبوب ادعا می کند که با ترکیب سه رنگ در یک لنز عمق و زیبایی بیشتری در ظاهر چشم شما ایجاد کرده در حالی که حالت طبیعی آن را نیز حفظ می کند.

لنز طبی رنگی آکواسافت

لنز تماسی سالانه آکواسافت Aquasoft، با بکارگیری تکنولوژی های خاص اعم از سطح هیدروفیلی و فناوری هایدروژل ترپلایمر، آبرسانی 55% برای کسانی که چشم حساس دارند بسیار موثر خواهد بود. ناگفته نماند که اسید هیالورونیک استفاده شده در این لنز، برای روان بودن لنز و سایش بهتر نیز کمک می کند. به طور کلی، استفاده از این لنز بسیار راحت بوده و مناسب برای چشمان شما می باشد.

از دیگر ویژگی های این لنز می توان به منطقه نوری بزرگتر برای بینایی واضح تر و شفاف تر اشاره نمود و همچنین دارای قدرت مهار اشعه فرابنفش uv تا 99 درصد می باشد..

برخی از این مزایای لنز طبی رنگی آکواسافت عبارتند از: وضوح دید بالا، آبرسانی بسیار بالای 55 درصدی، تکنولوژی قابل توجه، جلوگیری از ورود اشعه فرابنفش، مناسب برای خشکی چشم، راحتی لنز داخل چشم و از همه مهمتر صرفه اقتصادی این لنز خواهد بود.

کلام آخر

افراد ممکن است برای تغییر ظاهر چشم خود و زیباتر کردن آن در کنار اصلاح بینایی خود، تمایل به استفاده از لنز های طبی رنگی داشته باشند. این لنز ها می توانند دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم را اصلاح کنند و در رنگ ها و طرح های مختلف موجود هستند.

دیالنز

سایت دیالنز بزرگترین و بهترین سایت فروش لنز و محصولات چشمی در ایران است.

همه برندهای باکیفیت و مرغوب لنز و همچنین مایع لنز را می توانید درفروشگاه آنلاین دیالنز پیدا کنید.

لنزهای ارائه شده در سایت دیالنز دارای بهترین کیفیت هستند و مشکلی برای سلامت چشم افراد ایجاد نخواهند کرد، همچنین این لنزها دارای بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها نیز هستند.

شما می توانید در خصوص تهیه لنزهای تماسی سوالات خود را با مشاورین ما در میان بگذارید و بهترین مشاوره رایگان را در خصوص خرید لنز طبی و خرید لنز رنگی ، دریافت نمایید .

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- چگونه متوجه ضعیفی چشم کودک شویم؟

بینایی بهینه برای فرایند یادگیری کودکان ضرورری است ولی بسیاری از والدین نمی دانند که ضعف بینایی چه علائمی را در کودکان ایجاد می کند. بنابراین مهم است ...ادامه مطلب

- لنز وایت پوپیل

لنز های وایت پوپیل برای ایجاد ظاهری طبیعی در چشمان استفاده می شود. این نوع از لنز های تماسی می توانند کدورت عنبیه و حالت غیر عادی آن را پوشش دهند و جل...ادامه مطلب

- باید موقع خرید لنز ارزان قیمت مراقب باشید!

همه ما دوست داریم تا جایی که می توانیم در زندگی پس انداز کنیم و همواره به دنبال خرید اجناس ارزان و خوب هستیم. اما جنس ارزان، همیشه بهترین نیست و لنز ه...ادامه مطلب

- نشانه های ضعیف شدن چشم

چشم های شما از مهمترین اندام های حسی بدن تان است که علاوه بر ایجاد حس بینایی به بهبود تمرکز مغز کمک می کند. امروزه ضعف بینایی یک مشکل رایج است و به دل...ادامه مطلب

- سن ثابت شدن نمره چشم و راه های ثابت نگهداشتن آن

نمره چشم به توانایی دیدن جزئیات کوچک اشاره دارد. این نمره به صورت یک عدد کسری نشان داده می شود و برای تعیین نسخه عینک شما کارایی دارد. سن ثابت شدن نمر...ادامه مطلب