سارا نصری 25 فروردین ماه 1400 1,292

بهترین لنز تماسی برای مطالعه

توانایی خواندن بخش مهمی از زندگی روزمره است، بنابراین ممکن است در برخی مواقع با مشکلات بینایی مواجه شویم که خود این یک مشکل در مطالعه ما خواهد بود. خواندن یک کار پیچیده است که نیاز به همکاری بسیاری از اجزای مختلف بینایی شما دارد. برای خواندن دقیق متن، شما باید بینایی قوی داشته باشید، ادراک فرم بینایی، تثبیت بینایی، یک میدان دید خوب و موارد دیگر نیز نیاز است که بتوانید خوانایی دقیقی داشته باشید.

تجربیات کاربر

من به تازگی متوجه شدم که استفاده از عینک می تواند در گذشت زمان تاثیر منفی در ظاهر من داشته باشد. پس از این رو تصمیم گرفتم در مورد لنزهای تماسی مناسب با مطالعه تحقیقاتی انجام دهم. با این تحقیقات متوجه شدم برای اینکه دید واضح تر و بهترین داشته باشم و هم به ظاهرم توجه کرده باشم، می تونم از لنزهای تماسی طبی برای خواندن استفاده کنم. برخی از این لنزهای طبی اعم از روزانه، هفتگی، ماهانه هستند که می تونن علاوه بر درمان اختلالات بینایی من، ظاهر متناسبی به من ببخشند.

پس تصمیم گرفتم به پزشک متخصص چشم مراجعه کنم و یک نسخه مناسب با لنز تماسی دریافت کنم. الان می تونم به شما بگم که خیلی از لنزهام راضیم و دید بسیار شفافی به من میده و هم اینکه ظاهرم رو حفظ کرده و دیگه نگران تاثیرات منفی روی ظاهرم نیستم به شما هم پیشنهاد می کنم اگر از عینک های طبی برای مطالعه استفاده می کنید، حتما لنزهای تماسی مناسب با مطالعه رو امتحان کنید، مطمئنم پشیمون نمی شید.

این یکی از نظرات و نقل قول های مشتری عزیرمون بود که برای حفظ ظاهری خودش پیشنهاد کرد دیگر کاربران هم این راه رو امتحان کنند. خوب حالا در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید چه نوع لنزی برای مطالعه مناسبه و به چه صورت می توانید آنها را خریداری کنید.

انواع لنزهای تماسی مناسب برای مطالعه

لنزهای طبی فصلی یکی از بهترین و پرفروش ترین لنزهای تماسی برای مطالعه هستند که می توانند خطاهای انکساری چشم اعم از نزدیک بینی، دوربینی و آستیگمات را درمان کنند. ناگفته نماند لنزهای روزانه و هفتگی هم از این امر مستثنا نیستند و آنها هم می توانند انحنای چشم شما را درمان کنند. تمامی برند های لنزهای تماسی قابلیت درمان خطاهای انکساری را دارند و می توانند دید واضح و بی نظیری را به شما ارائه دهند.

یکی دیگر از لنزهایی که مناسب مطالعه است، لنزهای تماسی چند کانونی می باشد. این لنزها هم دوربینی و هم دید نزدیک را در هر جهت به شما می دهد. این بدان معناست که شما می توانید موقعیت های متنوعی را بخوانید، نه اینکه فقط به پایین نگاه کنید.

به گزارش پزشکان لنز تماسی، در دهه گذشته تعداد بزرگسالان پیرچشمی که از لنزهای تماسی چند کانونی استفاده کرده اند دو برابر شده است.

بهترین برند لنزهای تماسی مناسب مطالعه

سوال اکثر کاربران درباره اینکه چه برند لنز تماسی برای مطالعه مناسبه باید در پاسخ به آنها بگوییم که لنزهای تماسی طبی ایراپتیکس، بوش اند لومب، بایوفینیتی، دفینیتی، اویرا یکی از 5 برند موفق برای مطالعه خواهند بود که هر یک از آنها دارای لنزهای مخصوص آستیگمات، نزدیک بینی و دوربینی می باشند. که شما می توانید آنها را در ویترین فروشگاه دیالنز نیز مشاهده کنید.

لنز تماسی طبی ایراپتیکس Air Optix

لنزهای طبی ایراپتیکس، بی شک یکی از با کیفیت ترین و عالی ترین لنزهای تماسی در بازار ایران هستند که با مجوز و نظارت وزارت بهداشت وارد کشور شده است. لنز تماسی ایراپتیکس تولید شده توسط کشور امریکاست و دارای ویژگی های متعددی از جمله آبرسانی 33%، اکسیژن رسانی بالا، متریال ساخت بالا نیز می باشد که نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده و یکی از پرفروش ترین لنزهای طبی تماسی به شمار می آید.

لنز تماسی طبی بوش اند لومب Bausch & Lomb

لنزهای طبی بوش اند لومب، یکی دیگر از لنزهای پرطرفدار و پرفروش در بازار جهان و ایران است. لنزهای طبی این برند عبارتند از Biotrue ONEday، ULTRA، ، PureVision، SofLens، ۳۸ SofLens، Optima 38 / SP، SofLens 59، PureVision2 برای پیرچشمی می باشد. این لنزهای تماسی می توانند خطاهای انکساری شما را به راحتی درمان کنند و بینایی واضح و روشنی را به شما ارائه دهند.

لنز تماسی طبی بایوفینیتی Biofinity

لنزهای طبی بایوفینیتی، برای افرادی که بینایی شفاف و دید راحت می خواهد بسیار ایده آل خواهد بود. لنزهای طبی بایوفینیتی دارای سطح کروی هستند که وضوح تصاویر را بیشتر و عمق فوکوس را فراهم می کنند و همین دلیل باعث وضوح دید شما می شود. از لنزهای تماسی بایوفینیتی Biofinity می توانید نهایتا تا 7 روز استفاده مداوم داشته باشید و در هر ماه آنها را تعویض و به یک جفت لنز جدید تبدیل کنید. لنزهای تماسی طبی بایوفینیتی از فناوری فوق پیشرفته Aquaform® ساخته شده که به معنای آبدوست بودن لنز خواهد بود و آب را در داخل لنز حفظ می کند. این لنزهای قدرت آب رسانی بالا، اکسیژن رسانی فوق العاده و همچنین فناوری هایدروژل سیلیکون را نیز دارا می باشند. به همین دلیل لنز طبی بایوفینیتی یکی از لنزهای پرفروش محسوب شده و توانسته تا به امروز یکی از بهترین برندها در بین برندهای لنز تماسی باشد.

لنز تماسی طبی دفینیتی Definity

لنزهای طبی دفینیتی توسط کمپانی اکسل در کشور امریکا تولید شده است. این لنزهای فصلی هستند و شما می توانید با رعایت نکات بهداشتی و نگهداری درست، از آنها 90 روز مفید استفاده کنید. این لنز طبی از فناوری مدرن و منحصر به فردی ساخته شده و همچنین قدرت این را دارد که بتواند چشمان شما را در برابر اشعه UV نیز محافظت کند. آبرسانی بالا، اکسیژن رسانی فوق العاده یکی از ویژگی های چشمگیر در این لنز نیز می باشد.

لنز تماسی طبی اویرا Avaira

لنز طبی اویرا جزء لنزهای تماسی طبی فصلی از کمپانی کوپرویژن است که توسط کشور امریکا نیز تولید شده و تا به امروز در بازار ایران بسیار رواج داشته است. این لنز طبی دارای فناوری هایدروژل سیلیکون برای اکسیژن رسانی بالا، آبرسانی 55درصدی و مواد سازنده Fanfilcon A نیز می باشد. این لنز در هنگام قرار گیری داخل چشم بسیار راحت بوده و کاربر هیچگاه احساس خستگی در چشم نمی کند و بینایی واضحی را نیز تجربه خواهد کرد.

ختم کلام

هدف ما در ارائه این مقاله، افزایش اطلاعات شما برای خرید لنزهای مناسب برای مطالعه بوده است. تا بتوانید در هنگام خرید لنز مناسب برای خطاهای انکساری خود، تصمیم قاطعی را بگیرید. دیالنز طیف وسیعی از لنزهای طبی با انواع برندها را به شما ارائه می دهد، که می توانید همین حالا با یک تماس بهترین لنز را با راهنمایی کامل متخصصان ما خریداری کنید و لنز تماسی خود را با قیمت عالی نیز دریافت کنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب