سارا نصری 04 آبان ماه 1398 1,583

تاثیر لنزهای رنگی روی ظاهر شما

ممکن است شما از قبل بدانید که لنزهای تماسی رنگی در میان افراد مشهور و بافرهنگ، پرطرفدارتر می شوند. ما مدتهاست که از لنزهای تماسی رنگی، برای تغییر شکل های تماشایی در سینما، هالووین و… ، از لنزهای تماسی رنگی استفاده می کنیم، تا بازیگران به یک شخصیت خاص تبدیل شوند یا یک ژانر خاص متناسب باشند. امروزه می توانید افراد مشهور و همچنین افراد باهوش مد را پیدا کنید که از لنزهای رنگی برای تقویت ظاهر روزمره خود استفاده می کنند.

با رنگ کردن موهای خود، استفاده از جواهرات و مانیکور ناخن هایتان، لنزهای تماسی رنگی می توانند آن زیبایی نهایی را به تصویر دلخواه شما اضافه کنند. اگر در حال حاضر به لنزهای تماسی نمره دار نیاز دارید، پس چرا عجله نمی کنید و آن لنزهای تماسی رنگی طبی را جایگزین لنزهای رنگی معمولی نمی کنید؟ این تغییر باعث می شود که شما در طول روز از لنزهای تماسی رنگی و ظاهر زیبای خود لذت ببرید و احساس خوبی از دید شفاف خود داشته باشید.

انتخاب رنگ لنزهای رنگی

برخی از لنزهای تماسی رنگی از رنگ های قابل توجه ساخته شده اند که بسیاری از آنها در بازار به سادگی از سایه های عنبیه به نظر می رسند. رنگ های تقویتی از یک رنگ شفاف استفاده می کنند که سایه چشم طبیعی شما را بالا می برد. این نوع لنزهای تماسی رنگی مناسب برای افرادی است که دارای چشمان سبک هستند و به سادگی می خواهند رنگ چشم خود را کمی شدیدتر نشان دهند. با استفاده از یک رنگ تقویت کننده می توانید رنگ اصلی چشم خود را تقویت کرده و آن را زیبا و طبیعی جلوه دهید.

لنزهای رنگی عمدتاً به رنگ های روشن، آبی روشن و سبز است. این رنگ ها به شما کمک می کنند هنگام گذاشتن و برداشتن یا در صورت تمیز کردن آنها درون محفظه لنز، راحت تر تشخیص دهید.

مواردی که باید در هنگام انتخاب رنگ در نظر بگیرید

دقیقاً مانند لباس یا کفش، برای بهترین نتیجه، باید رنگی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. رنگ مو و رنگ پوست خود را همیشه برای یک ترکیب مکمل در نظر بگیرید.

برای طبیعی جلوه دادن آن، باید رنگ های خاکستری و سبز را انتخاب کنید، به خصوص اگر رنگ طبیعی چشم شما آبی باشد. رنگ های مات برای چشم های تیره عالی هستند، بنابراین اگر چشمان قهوه ای تیره ای به طرز مرموزی دارید، پس از اضافه کردن یک رنگ قهوه ای عسلی یا فندقی مات می توانید سبک خود را به شیوه ای که می خواهید تغییر دهید.

اگر به دنبال ایستادگی در جمع هستید و می خواهید تغییر شجاعی ایجاد کنید، لنزهای تماسی با رنگهای پر جنب و جوش، قابل توجه و واضح بدیهی است که بهترین شرط بندی شماست. رنگ های از جمله: بنفش، نارنجی، براق آبی و آهک سبز، می تواند شما را مجذوب جذابیت تازه کند.

ستاره های خاص

اگر تعجب کرده اید که ستاره های خاص چگونه جلوه های تابشی خود را حفظ می کنند، مطمئناً ثروت آنها ارتباط زیادی با آن دارد، اما گاهی اوقات تنها کاری که انجام می دهند استفاده از یک جفت لنز تماسی رنگی است. با روشی که فرهنگ مدرن از ما می گیرد، لنزهای تماسی رنگی همچنان نقش مهمی در لوازم جانبی مد و فرهنگ عامه خواهند داشت.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب