مجله الکترونیکی دیالنز 20 اسفند ماه 1400 2,483

ترفندهای آرایشی با لنز آبی

آرایش چشم از مهم ترین و حساس ترین مرحله آرایش است که تاثیر زیادی بر روی زیبایی‌ چهره دارد و اگر به درستی و متناسب با رنگ چشم صورت گیرد، زیبایی چهره را دو چندان می‌کند. آرایش چشم های رنگی نسبت به قهوه ای و مشکی کمی مشکل تر است و باید با دقت بیشتری انجام شود، چون هر رنگی به آن نمی آید و ممکن است با یک حرکت اشتباه جذابیت و زیبایی چشم های رنگی از بین برود. در این مقاله از مجله الکترونیکی دیالنز بهترین مدل ها برای آرایش چشم آبی را به شما آموزش می دهیم که اگر طبق این اصول و قوائد، چشمان زیبایتان را آرایش کنید، جذابیت بی نظیر و غیر قابل وصفی پیدا می کند که شما را شگفت زده خواهد کرد.

چشمان آبی از رنگ های نادر و کمیاب در بین مردم جهان است و فقط ۸ تا ۱۰ درصد مردم جهان چشمانشان آبی است. داشتن چشمان آبی به شخص نوعی جذابیت و زیبایی خاصی نسبت به بقیه افراد می دهد. این گفته دلیل علمی دارد، تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که اکثر افراد به سوی کسانی که چشم های آبی دارند، جذب می شوند. این چشم ها را اگر به درستی آرایش کنید، فوق العاده می شوند.

ترفندهای میکاپ با لنز آبی

نحوه آرایش چشم های آبی همیشه هیجان انگیز است. این رنگ چشم شگفت انگیز قطعا با سایه نارنجی جلوه بی نظیری خواهد داشت. با توجه به سلیقه خود می توانید از تناژهای مختلف رنگ نارنجی و قهوه ای و همچنین رنگ های طلایی و براق استفاده کنید. همچنین، سایه های سبز و آبی را می توانید به صورت یک خط چشم باریک در زیر چشم خود امتحان کنید.

دقت داشته باشید که خط چشم مشکی برای چشم های آبی می تواند خیلی تند به نظر برسد. زیرا تضاد بیش از حدی با رنگ پوست شما ایجاد می کند. برای داشتن یک آرایش ملایم و زیبا برای چشم های آبی می توانید از خط چشم قهوه ای استفاده کنید.

هیچ رژ لبی به اندازه‌ رژ لب‌های قرمز عنابی، زرشکی، آلبالویی و جگری مات بر روی چهره‌ی افرادی که لنز آبی دارند، دل‌فریب نیست. در حقیقت ساختار شکنی و تضاد بارزی که بین رنگ لنز چشم‌ها و رنگ رژ لب وجود دارد، باعث ایجاد زیبایی غالب می‌شود

از رنگ‌های خانواده آبی دوری کنید

بهترین رنگ های سایه چشم برای چشم‌های آبی، رنگ های قهوه ای، مسی، برنز، مرجانی، هلویی، صورتی و نارنجی هستند.تضاد این رنگ های زیبا با چشمان آبی رنگ، بسیار اغوا کننده و دلرباست و چشم های شما را درخشان تر از قبل نشان خواهند داد. برای آرایش چشم آبی به هیچ عنوان از سایه هایی که نزدیک آبی هستند، استفاده نکنید. زیرا این رنگ ها  تاثیرگذاری رنگ آبی چشم را به کلی از بین می برند. دقت داشته باشید برای سایه زدن، روی قسمت خارجی چشم ها تمرکز کنید.

برای شروع همیشه سعی کنید که روشن‌ترین رنگ سایه را در بخش داخلی چشم به سمت بینی بزنید و هر چه به لبه‌های پلک به سمت بیرون نزدیک می‌شوید، سایه را تیره‌تر کنید. حتما با کمک برس مرز بین سایه‌های روشن و تیره را محو کنید تا یکدست و لطیف به‌نظر برسند. برای این منظور، برس سایه را خیلی نرم و با حرکت دورانی از سایه تیره به سمت سایه روشن بکشید تا در هم محو شوند.

افرادی که داراری چشمانی تیره هستند همیشه دوست دارند چشمانشان را روشن و ظاهری متفاوت تجربه کنند . یکی از رنگ های روشن و فوق العاده جذاب لنز،رنگ آبی است که برندهای زیادی این رنگ لنز را در کالکشن خود قرار داده اند . با خرید لنز آبی این افراد قادر هستند چشمانی جذاب و روشن داشته باشند .

در ادامه چند تا از برندهای با کیفیت لنز رنگی که دارای رنگ آبی طبیعی و خاص هستند را به شما معرفی می کنیم:

خرید لنز آبی (Addict Blue)برند آنستازیا

لنزهای رنگی فصلی آنستازیا (Anesthesia) محصول کره است . این لنز تماسی بسیار با کیفیت و از متریال پیشرفته ساخته شده و توانسته نظر کاربران بیشماری را به خود جلب کند. لنزهای تماسی آنستازیا با طراحی طبیعی و سایه های شگفت انگیز ساخته شده اند که قادرند حتی تیره ترین چشم ها را به رنگ های دریایی سبک تبدیل کنند. لنزهای رنگی آنستازیا بسیار طراحی نرم و راحتی دارند و اجازه نمی دهد چشم شما خسته و ناراحت باشند. یکی از رنگهای پرطرفدار این برند رنگ آبی است که ظاهری زیبا و متفاوت را برایتان ایجاد میکند.

خرید لنز آبی برند هیپنوس

لنزهای رنگی سالانه (Hypnose) یکی از برندهای لوکس و لاکچری لنز رنگی شناخته شده است و این لنز یک ویژگی منحصر به فردی که دارد این است که، لنزهای رنگی هیپنوس تماما دست ساز بوده و همین ویژگی باعث بارز و برجسته بودن برند، رنگ و طراحی این نوع لنز رنگی شده است. لنز رنگی هیپنوس از کیفیت و تکنولوژی بسیار پیشرفته و بالایی تولید شده و نگاه هر کاربر و مصرف کننده ای را به خود جلب می کند. لنزهای رنگی Hypnose ساخت کشور ترکیه است که توسط کمپانی هیپنوس ساخته شده است.

خرید لنز آبی (Pixie Blue) برند لابلا

لنزهای رنگی سالانه لابلا (La Bella)، ساخت کشور کره جنوبی است و بر اساس کیفیت و تنوع رنگی بالا، توانسته نظر بسیاری از کاربران لنز تماسی را به خود جلب کند. لنزهای رنگی لابلا، از طراحی بسیار نازک و راحتی برخوردارند و می توانند این راحتی را به مصرف کننده القا کنند.

لنزهای تماسی لابلا دارای مدت زمان استفاده فصلی و سالانه هستند و شما می توانید به راحتی 3 تا 12 ماه متوالی از آن با توجه به نکات نگهداری از آنها، استفاده کنید. همچنین خوب است بدانید این لنزها علاوه بر جنبه زیبایی، از جنبه درمانی هم بهره مند است و می تواند در درمان مشکلات انکساری، نقش بسزایی داشته باشد.

شرکت لابلا رنگ آبی تیله ای دور محو را در کالکشن خود جای داده که از رنگهای خاص و جذاب است و ظاهری طبیعی و زیبا را برایتان به ارمغان می آورد .

خرید لنز آبی (Dessi Blue) برند ویکتوریا

لنزهای رنگی سالانه ویکتوریا (Victoria) با استفاده از پیشرفته ترین و موثرترین فناوری ها تولید می شوند. آنها با استفاده از مواد سدیم هیالورونات و PEG برای افزایش روانکاری ساخته شده اند و از ویژگی های فناوری نازک و لبه دار ثبت شده توسط ویکتوریا برخوردار هستند.

 خانواده محصول ویکتوریا به شما لنزهای تماسی برتر ارائه می دهند که چشم شما را در طول دوره استفاده سالم و راحت نگه می دارد. Victoria لنزهای تماسی را با بالاترین کیفیت تولید می کند. لنزهای تماسی رنگی ویکتوریا دارای یک سیستم تصحیح پایدار بینایی هستند که در هر شرایط روشنایی بینایی تیز و شفاف را تضمین می کند.

برند ویکتوریا نیز یکی از زیباترین و خاص ترین رنگ لنز آبی را تولید کرده است که استفاده از این رنگ لنز می تواند ظاهری متفاوت را برایتان فراهم آورد .

کلام آخر

در این مقاله از مجله الکترونیکی دیالنز مدل های آرایش چشم رنگی بر اساس رنگ چشم آبی را بررسی کردیم. توجه داشته باشید علاوه بر رنگ چشم، فرم و حالت چشم، رنگ پوست، رنگ لباس هم نقش تعیین کننده ای در آرایش چشم ها دارد. پس در هنگام آرایش تمامی این موارد را در نظر بگیرید و متناسب با آن آرایش کنید

دیالنز

سایت دیالنز بزرگترین و بهترین سایت فروش لنز و محصولات چشمی در ایران است.

همه برندهای باکیفیت و مرغوب لنز و همچنین مایع لنز را می توانید درفروشگاه آنلاین دیالنز پیدا کنید.

لنزهای ارائه شده در سایت دیالنز دارای بهترین کیفیت هستند و مشکلی برای سلامت چشم افراد ایجاد نخواهند کرد، همچنین این لنزها دارای بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها نیز می باشند.

تمامی لنزهای رنگی، طبی رنگی و طبی در فروشگاه دیالنز از مجوزهای جهانی و بهداشتی برخوردار هستند .

هدف ما تنها فروش لنز نمی باشد. توجه به کیفیت و راحتی مشتریان مهم ترین و اصلی ترین رسالت مجموعه ما می باشد.به همین دلیل تنها برندهای معتبر و مورد تایید دنیا در این فروشگاه موجود می باشد و از فروش برندهای متفرقه که تنها جنبه اقتصادی دارند اجتناب نموده ایم.

برای خرید مطمئن تر و اطلاع از نمره و سایز چشم خود می توانید از راه های ارتباطی مندرج در سایت با اپتومتریست و مشاوران ما تماس برقرار نمایید.

برای دیدن تمام لنز رنگی و لنز طبی رنگی می توانید با لمس کردن لینک ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید و آن را سفارش دهید.

همچنین افرادی که دارای چشم های ضعیف و نمره دار هستند می توانند با ارسال نسخه و یا انتخاب نمره چشم خود در بخش خرید لنز،  سفارش خود را نهایی نمایند.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب