سارا نصری 21 فروردین ماه 1400 868

تفاوت لنزهای طبی فصلی ایراپتیکس و بایوفینیتی

قراره تو این مقاله در مورد تفاوت لنزهای طبی سیلیکونی ایراپتیکس و بایوفینیتی صحبت کنیم. افراد بسیاری بوده اند که سوالاتی در مورد تفاوت این دو برند داشتند که ما ترجیح دادیم این اطلاعات را در اختیار تمامی کاربران و همراهان دیالنزی قرار بدیم تا بتونن راحت تر در خرید لنز تماسی ایراپتیکس و خرید لنز طبی بایوفینیتی تصمیم بگیرند. با توجه به مطالب قبلی این را می دانیم که در مورد این دو برند معروف، اطلاعات بسیاری دارید اما مهم است که بخواهید تفاوت این دو برند را هم بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

لنزهای تماسی چیست؟

اولین ایده لنزهای تماسی از سال 1939 به واقعیت تبدیل شد. از آن زمان، این فناوری تکامل یافته است. امروزه بازار لنز با مارک های مختلف و انواع لنزهای طبی و رنگی درگیر است. همه آنها دارای کیفیت های مختلف هستند. به عنوان یک مصرف کننده، همه اینها ممکن است شما را نسبت به خرید مطمئن نکند. در اینجا مروری بر 2 مارک لنز طبی فصلی داریم که در بین تمامی لنزها محبوب ترین و بالاترین امتیاز را گرفته اند. شما قادر خواهید بود هر دو مورد را درک کنید و ببینید کدام یک از آنها مناسب با بودجه شما می باشد.

لنزهای طبی فصلی بایوفینیتی Biofinity

لنزهای چشمی بایوفینیتی Biofinity توسط کمپانی مشهور کوپرویژن ساخته شده اند. آنها برای افزایش راحتی استفاده کننده طراحی شده اند و در نتیجه میانگین عملکرد 4 (از 5) را دریافت کرده اند. با توجه به این رتبه بندی براساس بررسی ها و بازخورد جهانی مصرف کنندگان، نشان می دهد که لنزهای Biofinity کیفیت عالی را به شما ارائه می دهند.

لنزهای طبی فصلی ایراپتیکس Air Optix

لنزهای چشمی ایراپتیکس، توسط کمپانی معروف الکان، مجموعه سیباویژن تولید شده است و از یک کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. آنها امتیاز عملکردی را به طور متوسط ​​4.2 دریافت کرده اند. همانطور که می بینید، آنها یک مارک با کیفیت و قابل اعتماد هستند.

هیچ کس نمی خواهد از لنزهای تماسی بی کیفیت استفاده کند. در واقع، آنها باید تا حد ممکن احساس راحتی به شما بدهند. هدف این است که شما باید فراموش کنید که آنها را در چشم خود گذاشته اید. هر دو مارک فوق العاده، مهندسی شده اند تا راحتی چشمگیری به شما بدهند.

تفاوت لنزهای طبی ایراپتیکس و بایوفینیتی

لنزهای فصلی سیلیکونی بایوفینیتی Biofinity با استفاده از Aquaform Contact Science Technology طراحی شده اند. این تکنولوژی چه کاری انجام می دهد؟ ماده ای ایجاد می کند که منحصر به فرد است و رطوبت مورد نیاز را تأمین می کند. این فناوری همچنین آب را درون لنز نگه می دارد، بنابراین از تجمع پروتئین در چشم شما جلوگیری می کند. نتیجه نهایی لنزهای ماندگار با راحتی بیشتر است. این برند لنز تماسی همان چیزی است که باعث شده، رتبه بندی راحتی آن، به طور متوسط ​​4.1 باشد.

مارک Biofinity محصولات متنوعی را به نام خود دارد. اینها شامل Biofinity، Biofinity Multifocal ، Biofinity Toric و Biofinity XR هستند. با استفاده از Biofinity Toric، شما میتوانید آستیگماتیسیم خود را براحتی اصلاح کنید. به شما توصیه می شود قبل از برداشتن لنز، آن را هیدراته کنید. این کار برای جلوگیری از هرگونه ترک خوردگی یا پارگی است. می توانید این لنزها را تا شش شب به طور مستقیم استفاده کنید.

مزایای لنزهای تماسی Biofinity

- فناوری سیلیکون هایدروژل اجازه می دهد تا سطح اکسیژن مطلوب به چشم شما برسد

- سطح صاف و قابل تنفس به پاکسازی بینایی شما در تمام طول روز کمک می کند

- سطح جلوی صاف برای تمرکز واضح تر

- لنزهای باکیفیت بایوفینیتی Biofinity برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است، به خصوص اگر قبلا خشکی چشم را تجربه کرده باشید. میزان آب 48 درصدی درون آن باعث نرمی خاص لنز میگردد. همچنین عبور اکسیژن 160 واحدی آن باعث میشود تا شما بتوانید تا 18 ساعت در روز بدون خستگی و خشکی چشم از آنها استفاده نمایید.

- نکته جالب توجه در مورد این لنز ضخامت بسیار کم آن است که باعث سبکی لنز می شود.

- لنزهای بایوفینیتی در بسته های تک جفتی و 3 عددی و 3 جفتی به فروش میرسد همچنین قیمت این لنز نسبت به لنز طبی ایراپتیکس پایین تر میباشد. سطح جلوی کروی تمرکز شما را تیزتر می کند و وضوح دید بهتری را به شما می دهد.

مزایای لنزهای تماسی Air Optix

لنز طبی فصلی ایراپتیکس Air Optix با فناوری هایدروژن سیلیکون وارد سیستم می شود. آنها عمدتا اعتبار خود را بر اساس راحتی خود فراهم کرده اند و به طور متوسط ​​4.3 در رتبه بندی راحتی کسب کرده اند. این یک اتفاق حیرت آور است. این فناوری هم به منظور افزایش و هم نفوذ پذیری اکسیژن عمل می کند.

لنزهای چشمی Air Optix برای همه افراد که از لنزاستفاده میکنند ایده آل است. آنها شامل مواردی از هفتگی و ماهانه تا لنزهای چند کانونی و توریکی هستند که برای آستیگماتیسم طراحی شده اند. هر دو محصول در مجموعه دیالنز با قیمت های مناسب نیز موجود خواهد بود. متناوباً، می توانید آنها را بصورت آنلاین خریداری کنید و در مناسب ترین زمان تحویل بگیرید.

لنزهای سیلیکون هایدروژل سیباویژن Air Optix 5 برابر بیشتر از لنزهای هایدروژل معمولی اکسیژن می دهند (میزان 110 واحد قدرت عبور اکسیژن لنز ایراپتیکس میباشد). آلکان از جمله لنزهای تماسی Air Optix Aqua ، Air Optix Aqua Night and Day به یکی از مارک های پرفروش کمک کرده است. اگر به دنبال لنزهای توریک هستید، Air Optix برای آستیگماتیسم و Air Optix Aqua Multifocal برای افراد مبتلا به پیرچشمی وجود دارد. برای کسانی که می خواهند رنگ چشم خود را تجربه کنند، لنزهای رنگی ایراپتیکس Air Optix Colors در 9 سایه مختلف برای شما ارائه می شود و برای راحتی طولانی مدت مورد استفاده قرار میگیرند.

نکته بسیار مهم در مورد لنز ایراپتیکس میزان آبرسانی 33 درصدی آن است که به صورت ویژه به افرادی که خشکی چشم دارند توصیه می شود.

ضخامت مرکزی لنزهای ایراپتیکس بیشتر از لنزهای طبی بایوفینیتی میباشد در نتیجه لنز ضخیم تری محسوب میشود.

لنزهای ایراپتیکس در بسته های تک جفتی و 3 جفتی به فروش میرسد.

ختم کلام

شما با مطالعه متن بالا متوجه تفاوت بین لنزهای ایراپتیکس و بایوفینیتی شدید. این دو برند یکی از بهترین و پرفروش ترین برندها می باشند که توانسته تا به امروز رتبه بالایی در برابر دیگر برندها نیز کسب کنند. با انتخاب این دو برند در خرید لنز تماسی، بهترین تصمیم را گرفته و خرید عالی و شگفت انگیزی را تجربه خواهید کرد. متخصصان دیالنز شما را برای خرید لنزهای تماسی ایراپتیکس و لنزهای تماسی بایوفینیتی راهنمایی بیشتری خواهند کرد.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب