مجله الکترونیکی دیالنز 07 مرداد ماه 1400 775

خرید لنزهای رنگی و طبی رنگی اوربان لایر

لنز رنگی اوربان لایر

لنزهای اوربان لایر محصول کشوره کره جنوبی بوده و امکان تغییر رنگ چشم شما را به روشی طبیعی فراهم می آورد . این لنز رنگی از قطر 14.2 میلیمتر و انحنای پایه لنز 8.6 میلیمتر برخوردار است و دارای فناوری هایدروژل می باشد .

استفاده از فناوری هایدرروژل باعث افزایش و بهبود پیوند هیدروژلی این لنز شده است . بنابراین در طول استفاده از این لنز به هیچ عنوان احساس خشکی و ناراحتی نخواهید کرد .

این لنز فصلی است لنزهای فصلی به دلیل اینکه در دوره های کوتاه تر تعویض می شوند ، مورد تایید چشم پزشکان هستند .این لنز فصلی دارای محتوای آب 40 درصد می باشد . لنز رنگی اوربان لایر استفاده راحتی دارد و لبه های نازک آن باعث می شود که لنز به هیچ عنوان چشم را اذیت نکند .

لنز اوربان لایر دارای نمونه طبی رنگی نیز می باشد یعنی اگر چشمان ضعیفی دارید و برای بهتر دیدن نیاز به عینک دارید ، می توانید لنز طبی رنگی اوربان لایر را تهیه کنید .

لنزهای طبی رنگی اوربان لایر قادرند از چشم های فرد مصرف کننده در مقابل اشعه مضر UVB و UVA محافظت کنند .

ویژگی های لنز رنگی اوربان لایر

- مرطوب نگه داشتن چشم ها در حین استفاده

- استفاده از مواد با کیفیت و منطبق با ساختار چشم

- دارای قطر و منحنی پایه استاندارد

- بسیار سبک و با ضخامت کم

- تنفس کامل چشم ها

- پوشش رنگ بالا

- بدون هیچگونه برجستگی و برآمدگی بر روی چشم قرار میگیرد

- مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA)

رنگ بندی لنز رنگی اوربان لایر

نیویورک بلو:آبی مطلق با خطوط مویرگی چشم و فوق العاده منحصر به فرد و با دور خطی که دارد چشم را درشت تر نشان می دهد .

نیویورک گری : این رنگ از برند اوربان لایر میکس طوسی ، عسلی و سبز کاملا روشن و دورخط دار است . ترکیب رنگی بی نظیر این لنز می تواند گزینه مناسب برای کسانی باشد که به منحصر بودن چشمانشان اهمیت می دهند .

نیویورک N گری : نیویورک ان گری یک لنز طوسی آبی دوردار است . این لنز بر روی چشم جلوه ای بسیار طبیعی و زیبا دارد .

نیویورک براون : این لنز رنگی از برند اوربان لایر یک لنز عسلی دوردار است . لنزهای عسلی و قهوه ای بر روی چشمان قهوه ای بسیار زیبا و طبیعی خواهد بود .

کوق گری : کوق گری یک لنز طوسی سبز با مرکزیت عسلی و دوردار می باشد . این لنز با ترکیب رنگ فوق العاده اش می تواند زیبایی چشمانتان را به طرز چشمگیری افزایش دهد .

خرید لنز رنگی اوربان لایر

بهتر است برای خرید لنز رنگی و لنز طبی به مراکز معتبر مراجعه کنید . خرید لنز رنگی اوربان لایر از فروشگاه معتبر دیالنز بسیار راحت است . شما می توانید در بین برندهای موجود در این فروشگاه لنز مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید .

برای خرید لنز رنگی اوربان لایر می توانید با توجه به رنگ مو و رنگ پوست خود رنگ مناسب خود را از لیست رنگ های موجود انتخاب کرده و اقدام به خرید نمایید .

استفاده از لنزهای تماسی بسیار راحت است فقط نیاز به کمی تمرین دارد . اگر دلهره ای در خصوص قرار دادن لنز در چشمانتان دارید می توانید با خرید لنز روزانه توانایی خود را بسنجید .

حتما قبل از قرار دادن لنز در چشم دست و صورت خود را بشویید . توجه داشته باشید که رعایت نکات بهداشتی در حین استفاده از لنز بسیار با اهمیت است . در صورت عدم رعایت این نکات امکان انتقال آلودگی های دستانتان به چشم هایتان بسیار است .

خرید اینترنتی لنز اوربان لایر از فروشگاه آنلاین دیالنز

در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کاربران، قادر به بیرون آمدن از خانه نیستند تا بتوانند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند، به همین سبب، مجموعه دیالنز خدماتی ارائه می دهد که شما بتوانید در فروشگاه اینترنتی ما، لنز مورد نیاز خود را با تعیین نمره به صورت آنلاین، خریداری کنید.

در اینجا بایستی بگویم که خرید اینترنتی لنز تماسی اوربان لایر به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شما می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را اعمال کنید و در زمان مناسب سفارش خود را تحویل بگیرید.

همچنین اگر در هر زمینه ای نیاز به مشاوره داشتید ، متخصصان دیالنز به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما خواهند بود .

قیمت لنز رنگی اوربان لایر

قیمت لنز رنگی اوربان لایر را می توانید از طریق وبسایت دیالنز چک کنید . در صورت استفاده از لنز رنگی نیاز هست که طرز صحیح استفاده از لنز و نگهداری لنز را بدانید .

شما در کنار تهیه لنز رنگی نیاز به خرید مایع لنز مناسب برای تمیز کردن آن ها و جالنزی برای نگهداری آن نیز دارید .

 همچنین باید به طور ماهانه به اپتومتریست جهت معاینه چشم اقدام کنید تا سلامت چشم هایتان راچک کند .

استفاده صحیح و اصولی از لنزهای رنگی عوارضی را به همراه نخواهد داشت به هر حال برخی از افراد که چشمان حساس تری دارند باید چکاپ ماهانه خود را انجام دهند .

لنز رنگی اوربان لایر را می توان تا سه ماه و روزانه استفاده کرد . حتما قبل از خواب لنزها را از چشمان خود خارج کنید . همچنین بهتر است در طول روز هر 6 تا 8 ساعت استفاده از لنز ، آن ها را از چشمانتان خارج کنید تا چشم به طور طبیعی تنفس داشته باشد .

در مدتی که لنز را از چشمانتان خارج کردید ، آن ها را درون محلول لنز قرار دهید تا رطوبت از دست رفته شان بازگردد و ضد عفونی شود .

در صورت داشتن سوالات بیشتر در مورد لنز رنگی اوربان لایر و خرید لنز طبی رنگی این برند ، با تلفن های درج شده در سایت ، با کارشناسان دیالنز در ارتباط باشید .

می توانید تجربه های استفاده از لنز رنگی اوربان لایر را از طریق ارسال دیدگاه در انتهای این متن ، با دیگران به اشتراک بگذارید .

سخن پایانی

چند توصیه برای استفاده از لنز رنگی اوربان لایر :

 - پس از خارج کردن لنز از چشم حتما آن را با محلول لنز شسته سپس در جالنزی قرار دهید .

 - توجه داشته باشید که لنز هر چشم را در محفظه ی مخصوص قرار داده تا هنگام استفاده دچار سردرگمی نشوید . مخصوصا هنگام استفاده از لنزهای نمره دار این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند .

 - اگر برای مصارف زیبایی از لنز رنگی اوربان لایر استفاده می کنید ، ابتدا آرایش کرده سپس لنز را در چشمانتان قرار دهید .

 - توجه داشته باشید پس از هر بار استفاده از لنز ، محلول داخل جا لنزی را تعویض کنید .

مطمئن باشید با رعایت همین نکات ساده هیچ گونه مشکلی در حین استفاده از لنزهای طبی و زیبایی برایتان پیش نخواهد آمد .

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب