مجله الکترونیکی دیالنز 26 شهریور ماه 1400 1,771

خرید لنز رنگی روزانه رویال ویژن

لنز چشم یک وسیله زیبایی طبی و درمانی است که به دلیل حساس بودن چشم دارای تاریخ انقضای مدت استفاده است. انواع تاریخ انقضای لنز چشم عبارتند از لنز یک بار مصرف، لنز روزانه، لنز ماهانه، لنز فصلی و لنز سالانه. در ادامه ویژگی ها و مزایای لنز رنگی روزانه رویال ویژن مورد بررسی قرار گرفته است . پس تا انتهای مقاله با "مجله الکترونیکی دیالنز" همراه باشید .

لنز طبی روزانه چیست؟

لنزهای تماسی طبی برای همه افرادی که مشکل بینایی دارند و نمی‌خواهد از عینک طبی استفاده کنند و یا تحت عمل جراحی لیزیک قرار بگیرند، یک انتخاب بسیار خوب است.

بسیاری از شرکت‌های تولید کننده لنز طبی روزانه به مشتریان خود توصیه می‌کنند که این لنزها را فقط به طور یک با مصرف استفاده کنند و از استفاده مجدد آنها واقعاً پرهیز نمایند.
میزان مصرف این لنزها به دلیل راحتی استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است.
بر همین اساس این لنزها برای افرادی که وقت ندارند لنزها را تمیز کنند و یا از آنها مراقبت نمایند بسیار عالی است.

لنز روزانه را صبح داخل چشم می‌گذارید و شب هنگام خواب آن را از چشم خارج می‌کنید و دور می‌اندازید. به همین راحتی!
همچنین این نوع لنزها از طرف چشم پزشکان به بی خطرترین و راحت‌ترین لنزها معرفی می‌شوند.
چشم پزشکان می‌گویند این لنزها برای افرادی که دچار آلرژی هستند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

انواع لنز رنگی و استفادهی صحیح از آن‏ها 

امروزه استفاده و کاربرد از لنز رنگی بسیار زیاد شده است و به لطف پیشرفت های تکنولوژی امروزه لنزهای رنگی گزینه مناسب و سالمی برای استفاده هست. لنزهایی که به سادگی این قابلیت را به شما می دهد که رنگ چشمان خویش را به آسانی تغییر دهید و یک ظاهر ظریف یا دوستداشتنی تر برای خویش ایجاد کنید.

لنز رنگی از نظر کاربرد، به دو نوع لنزهای طبی و لنزهای تزئینی تقسیم می‏شود:

لنزهای تزئینیکاربرد این نوع لنزها تنها برای زیبایی و تغییر رنگ چشم‏ هاست. این نوع لنزها هیچ تاثیری در اصلاح دید شما ندارد و صرفا برای تغییر چهره استفاده می‏شوند.

لنزهای طبیاز این نوع لنز برای تغییر رنگ چشم و اصلاح دید استفاده می‏شود. افردی که به مشکلات دوربینی، آستیگمات و یا نزدیک ‏بینی مبتلا هستند، از لنزهای طبی استفاده می‏کنند. با استفاده از لنزهای طبی، از شر عینک رها می‏شوید. این نوع لنز قیمت بالاتری نسبت به نوع تزئینی دارد.

لنز رنگی روزانه رویال ویژن

لنز های رویال ویژن ساخت کره جنوبی می باشد ، بدلیل استفاده از روش PLUSSIERUS در تولید که در واقع به معنی قرار گرفتن رنگدانه ها در درون لایه ژلاتینی محافظ هست دیگه نگران تماس رنگ موجود در لنز با چشماتون نباشید.

لنز رویال ویژن Royal Vision دارای رنگبندی متنوعی بوده که مناسب استفاده برای تمامی رنگ چشم‌ها است. این لنز دارای متریال بسیار خوبی بوده و پوشش‌دهی عالی دارد. لنز رویال ویژن قابلیت آبرسانی دارد و برای چشم‌های خشک و حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه انتخاب رنگ لنز رویال ویژن

این لنز رنگی در یک طیف رنگی گسترده از رنگ ‌های با طراوت قرار گرفته است. می توانید ظاهری لطیف و ملایم با لنز‌های رنگی رویال ویژن را تجربه کنید. از بنفش مدل الیزابت تایلور گرفته تا قهوه‌ای شکلاتی گرم کلاسیک.

رنگ‌های فندقی، سبز، آبی و خاکستری تنها بخشی از گزینه‌ های پیش روی شماست. اگر مایلید لنز‌های رنگی را امتحان کنید اما نمیدانید چه طیف رنگی مناسب چشم‌هایتان است، باید بدانید آیا رنگ چهره‌تان گرم (زرد) یا سرد (آبی) است.

حتما بخوانید : چه لنز رنگی به من میاد؟

به منظور داشتن ظاهر طبیعی‌تر، طیف رنگ مو و پوست خود را در نظر بگیرید. یک طیف مکمل را برای چشم‌ هایتان انتخاب کنید. تکنولوژی پیشرفته لنز‌های چشمی مدرن رویال ویژن وظیفه تغییر موقت و آسان رنگ چشم شما را به عهده دارد. علاوه بر این سلامتی و دید شما را نیز در طولانی مدت تامین میکند.

با لنز‌های رنگی برند رویال ویژن راحتی و اکسیژن دهی بالا به چشم‌ ها در طول روز تضمین می‌شود.

لنز رنگی رویال ویژن یکی از پر طرفدارترین برند‌های لنز رنگی است. این لنزهای رنگی اکسیژن رسانی با فناوری هایدروژل دارند. می توانند به راحتی اکسیژن را به چشمان شما انتقال دهند. همچنین لنزهای تماسی رنگی Royal Vision دارای مواد سازنده Polyhema هستند که رطوبت را حدالمقدور حفظ میکند و مانع از خشکی چشم میشود.

این لنزهای رنگی از کیفیت بسیار بالایی ساخته شده و دارای طراحی نازک و نرم، اما بسیار راحت هستند و این راحتی را برای شما تضمین می کنند. لنزهای رنگی رویال ویژن (Royalvision)، دارای تنوع رنگی بسیار بالا هستند و پوشش دهی کامل آن باعث شده یکی از برندهای پرطرفدار بین لنزهای رنگی شود. این لنزهای رنگی آبرسانی مناسبی دارند و برای افرادی که چشمانی حساس و خشک دارند، ایده آل است و می تواند انتظارات مصرف کننده را فراهم کند.

ویژگی های لنز رنگی روزانه رویال ویژن

خرید لنز رنگی روزانه رویال ویژن

مجموعه دیالنز اولین عرضه کننده لنز رنگی روزانه رویال ویژن می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر از سلامت لنز رویال ویژن، این محصول را با خیالی آسوده سفارش دهید. اولین موردی که برای ما مهم است، سلامت چشمان شماست. به همین دلیل متخصصان دیالنز، با توجه به عملکرد لنز و فناوری های به کار رفته در این لنز رنگی، این محصول را وارد بازار لنز تماسی کرده است. برای راهنمایی بیشتر می توانید با متخصصان ما تماس گرفته و ضمن دریافت بهترین مشاوره، خرید لنز رنگی روزانه رویال ویژن را انجام دهید.

شیوه استفاده  از لنز رنگی روزانه رویال ویژن

1- دست هایتان را به خوبی بشویید و منتظر بمانید تا رطوبت دستان تان خشک شوند، برای خشک کردن دست ها از هیچی استفاده نکنید صبر کنید خودشان خشک شوند.

2- توجه داشته باشید که لنزهای شما باید حالت کاسه ای باشند اگر به شکل بشقابی بودند باید آن ها برگردانید.

3- حالا وقت ان است که لنز را با محلول بشویید.

4- لنزی که با محلول شستشو داده اید را روی انگشت سبابه بگذارید و با دست دیگر پلک بالا و پایین را بکشید.

5- مقابل آینه بایستید و لنز را به آرامی روی سیاهی چشم قرار دهید.

6- پس از قرار دادن لنز داخل چشم کمی بالا و پایین را نگاه کنید و به آرامی پلک بزنید.

سخن پایانی

لنز رنگی روزانه رویال ویژن ، یکی از نرم ترین و راحت ترین لنزهای روزانه تولید کره جنوبی است که توانسته در مدت زمان محدود بیشترین بازخورد را داشته باشد و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این لنز همانطور که اشاره کردیم، بهترین بینایی را به شما ارائه می دهد و به صورت روزانه می توانید از آن استفاده کنید و در انتهای روز آن را دور بیاندازید .

هدف دیالنز از معرفی این محصول، ایجاد آرامش و ارائه بهترین بینایی به شما همراهان و مشتریان گرامی می باشد. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مقاله شما را در خرید لنز رنگی روزانه رویال ویژن راهنمایی کرده باشیم. چنان چه با مطالعه مطالب بالا، خواستار اطلاعات بیشتری در مورد این لنز بودید، می توانید با متخصصان دیالنز تماس حاصل کرده و بهترین مشاوره رایگان را دریافت کنید.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب