مجله الکترونیکی دیالنز 17 آبان ماه 1400 769

خرید لنز رنگی هیپنوس

لنز رنگی هیپنوس یک لنز تماسی تزیینی است که برای تغییر رنگ چشم مورد استفاده قرار میگیرد .این لنز رنگی با ایجاد لایه ای بر روی قرنیه چشم باعث تغییر رنگ چشم می شود .

همچنین این لنز رنگی در مدل های نمره دار خودش سبب اصلاح دید افراد می شود . این لنز می تواند رنگی زیبا و جذاب را بر روی چشمانتان ایجاد کند .در این بخش از مجله الکترونیکی دیالنز با یکی از برندهای لنز رنگی به نام هیپنوس آشنا خواهید شد .

لنزرنگی هیپنوس

لنز رنگی هیپنوس محصول کشور ترکیه است . این لنز رنگی با دارابودن ویژگی دست سازبودن ، باعث شده یکی از مارک های لوکس و لاکچری لنز رنگی باشد . به خاطر تکنولوژی بالا و پیشرفته که در ساخت آنها بکاربرده شده ، از کیفیت بالایی برخوردار می باشد .

لنز رنگی هیپنوس با استفاده از ماده ی بسیار با کیفیت به نام  polyhama ساخته شده است . این ماده باعث شده است تا حس راحتی این لنز در چشم به طور چشمگیری افزایش پیدا کند .

لنزهای رنگی هیپنوس لنزهایی با ضخامت کم هستند که در چشم به هیچ عنوان حس نمی شوند ؛ به همین دلیل کاملا طبیعی به نظر می رسند . این لنز دارای قطر 14:00 میلیمتر و انحنای پایه 8.6 میلیمتر است . مقدار اکسیژن رسانی در این لنز مطابق استانداردهای مشخص شده از سوی سازمان غذا و دارو آمریکا است .

پوشش دهی بالای لنز رنگی هیپنوس باعث شده که رنگ عنبیه چشم را به طور کامل بپوشاند و حس طبیعی بودن را در فرد ایجاد کند .

مزایای لنز رنگی هیپنوس

- دارای طیف گسترده ای از رنگها

- راحتی بسیار بالا موقع استفاده از لنز

- پوشش دهی بالای لنز

- محتوای آب بالا به همراه رطوبت رسانی کافی سطح لنز

- وضوح دید بالا

- تامین اکسیژن مورد نیاز چشم در تمام مدتی که روی چشم است

نکته ای که در مورد استفاده از لنز باید در نظر داشته باشید ؛ استفاده از محلول لنز مناسب با آن می باشد . استفاده از محلول لنز برای لنزهای فصلی و سالانه ضروری است و در طول مدتی که لنزدر چشم نیست باید لنز رنگی هیپنوس را در جالنزی که از مایع لنز پرشده ، قرار دهید تا رسوبات و آلودگی های سطح لنز را پاک کند و رطوبت از دست رفته را بازیابد .

چند مدل فوق العاده نچرال از برند هیپنوس

چند مدل از لنز رنگی هیپنوس که در ادامه معرفی می شوند ، جزء رنگهای بسیار طبیعی لنز هیپنوس می باشد .

میراندا بروان : لنز عسلی دور مشکی رنگی است که از ترکیب رنگ قهوه ای کمی در آن استفاده شده است .

هازل : این رنگ از لنز هیپنوس ، عسلی بدون دور می باشد . رنگ عسلی آن روشن بوده و تغییر فوق العاده جذابی را در چشمان فرد ایجاد می کند .

نچرال گرین : این لنز رنگی هیپنوس یک رنگ سبز با ته مایه عسلی است . این لنزها با نزدیک ترین طراحی شبیه چشم انسان ساخته شده اند که کاملا طبیعی به نظر برسد .

میراندا بلو : این لنز به رنگ آبی روشن است که حاشیه مشکی لنز باعث متفاوت تر دن آن شده است .

نچرال بلو : این لنز رنگی طبیعی یک لنز آبی عسلی است . این لنز دارای رنگ آبی تیره تری می باشد که استفاده از رنگ عسلی درخشش آن را بیشتر کرده است .

خرید لنز رنگی هیپنوس

برای خرید لنز رنگی هیپنوس بهتر است نسخه پزشک داشته باشید . چشم پزشک یا اپتومتریست با مشخص کردن سایز قطر و انحنای چشمتان به شما خواهد گفت که لنز رنگی هینوس مناسب شما هست یا نه .

تنوع رنگی این لنز زیاد است بنابراین قبل از خرید لنز هیپنوس بهتر است از طریق بخش "انتخاب هوشمند رنگ" در سایت دیالنز با توجه به رنگ مو و رنگ پوستتان ، رنگ متناسب با چهره تان را انتخاب کرده تا ظاهر طبیعی چشمتان حفظ شود .

دیالنز یکی از بزرگ ‌ترین فروشگاه‌ های لنز چشم کشور که با گستره‌ ای از کالاهای متنوع، برای کاربران خود «تجربه‌ ی لذت ‌بخش برای خرید لنز چشم  » را فراهم می آورد . دیالنز ارائه دهنده انواع لنز طبی، رنگی و طبی رنگی اصل و اورجینال در برندهای مختلف و معتبر موجود در سراسر دنیا می باشد

مجموعه دیالنز عرضه کننده لنز هیپنوس می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر از سلامت لنز هیپنوس ، این محصول را با خیالی آسوده سفارش دهید. اولین موردی که برای ما مهم است، سلامت چشم شماست. به همین دلیل متخصصان دیالنز، با توجه به عملکرد لنز و فناوری های به کار رفته در این لنز رنگی، این محصول را وارد بازار لنز تماسی کرده است.

 برای راهنمایی بیشتر می توانید با متخصصان ما تماس گرفته و ضمن دریافت بهترین مشاوره، خرید لنز های هیپنوس را هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری انجام دهید.

خرید اینترنتی لنز رنگی هیپنوس از فروشگاه اینترنتی دیالنز

در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کاربران، قادر به بیرون آمدن از خانه نیستند تا بتوانند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند، به همین سبب، مجموعه دیالنز خدماتی ارائه می دهد که شما بتوانید داخل فروشگاه اینترنتی ما، لنز مورد نیاز خود را با تعیین نمره به صورت آنلاین، خریداری کنید. در اینجا بایستی بگویم که خرید اینترنتی لنز رنگی هیپنوس به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شما می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را اعمال کنید و در زمان مناسب سفارش خود را تحویل بگیرید.

لیست قیمت لنز رنگی هیپنوس همواره بروز رسانی می شود , شما می توانید قیمت انواع مختلف لنز رنگی مورد نظر خود را از سایت دیالنز در بخش مربوطه  مشاهده و با دیگر قیمت های لنز رنگی مقایسه کنید .

اگر می خواهید به طور دقیق از قیمت لنز مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید . لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت لنز رنگی هیپنوس

قیمت لنز رنگی هیپنوس نسبت به دیگر برندها کمی بالاتر است .مخصوصا سه مدل لنز دست ساز که قیمت نسبتا بالایی دارند . لنزهای دست ساز که به صورت سفارشی آماده می شوند ، بدون نمره هستنداما دارای رنگهای بسیار شیک می باشند .

برای خرید لنز رنگی هیپنوس به بخش مربوطه در سایت دیالنز مراجعه کرده و با انتخاب رنگ مورد نظر خود ، خریدتان را نهایی کنید . چناچه قل از خرید لنز هیپنوس نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید از طذیق راه های ارتباطی که در سایت درج شده با مشاورین ما در تماس باشید .

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب