مجله الکترونیکی دیالنز 03 خرداد ماه 1400 500

خرید لنز طبی فصلی فرکانسی ، لنزی به سبُکی پَر!

لنز طبی فصلی فرکانسی

لنز طبی فرکانسی فصلی محصول کشور انگلیس و ساخت کمپانی (copervision) می باشد که به آن لنز کوپرویژن فرکانسی هم گفته می شود. این لنز ها به دلیل قیمت ارزانی که دارند جزو پرفروش ترین لنزهای طبی در بازار هستند و برای افرادی که به دنبال لنزهای نمره دار با هزینه کمتر می باشند بسیار مناسب است.

طراحی این لنز چشم به گونه ایست که دید افراد را در محیط های کم نور افزایش داده و راحتی دید را به ارمغان می آورد. لبه های این لنز به گونه ساخته شده اند که مشکلی در هنگام گذاشتن و برداشتن لنز به وجود نمی آید و کار را برای شما بسیار راحت کرده است.

همچنین مدت زمان استفاده از آن ۳ ماه می باشد. برای نگهداری آن بایستی هر شب آن ها را داخل محلول لنز گذاشته تا کاملا پاکسازی گردد. این لنز طبی فصلی دارای طیف گسترده ای از نمرات است (۰ تا ۱۰). مواد استفاده شده در لنز طبی فرکانسی باعث شده است تا در برابر رسوبات و مواد پروتئینی چرب مقاوم باشد و کاربر لنز احساس راحتی بیشتری نماید. به دلیل برخورداری از میزان محتوای آب بالا(55%) چشم را مرطوب نگاه می دارد و از خشکی و سوزش چشم جلوگیری می کند.

ویژگی های لنز طبی فرکانسی فصلی

ویژگی ها و مزیت های لنز فرکانسی سبب شده که این لنز جز چند پیشنهاد اول متخصصان چشم باشد . برخی از این ویژگی ها عبارتند از :

درباره برند فرکانسی بیشتر بدانید

کوپر ویژن (CooperVision) یکی از کمپانی‌های پیشگام جهانی در عرصه تولید لنز های تماسی نرم و محصولات وابسته به آن است. محصولات این شرکت به بیش از یکصد کشور جهان عرضه می‌شود؛ از چین گرفته تا اروپا، آفریقا و آمریکا 
شعار اصلی این شرکت، بهبود دید مردم در سراسر دنیاست.کوپر ویژن که به طراحی و تولید لنز طبی می پردازد، در سال ۱۹۸۰ میلادی فعالیت خود را آغاز کرد. مراکز اصلی توزیع این کمپانی نیز در کشورهای آمریکا، انگلستان و بلژیک است.
خرید لنز طبی فصلی فرکانسی

فروشگاه دیالنز ، نماینده رسمی فروش لنز طبی در تهران ، دارای این مدل لنز طبی است و میتوانید برای خرید لنز طبی فرکانسی به آن مراجعه کنید .

فروشگاه دیالنز تنها درای لنزهای طبی نرم نیست . بلکه می توانید انواع لنزهای سخت ، محلول لنز ، قطره های چشمی و هر چه مربوط به لنز است را نیز تهیه کنید .

به خاطر تنوع زیادی که لنزهای تماسی دارند بهتر است قبل از تهیه لنز ، به یک اپتومتریست مراجعه کنید تا با انجام معاینات به مشکلات چشمی شما پی ببرد و برای انتخاب درست لنز طبی شما را راهنمایی کند .

اگر دارای مشکلات نزدیک بینی یا دوربینی هستید لنز طبی فصلی فرکانسی کاملا برای شما مناسب است . اما اگر مشکل دید شما بخاطر آستیگمات است باید از لنز توریک استفاده نمایید . لنزهای توریک نیز دارای تنوع بسیاری است که می توانید در سایت دیالنز تمامی آن ها را مشاهده کنید .

لنزهایی که برای پیرچشمی استفاده می شوند ، نیز متفاوت هستند . پیرچشمی یکی از مشکلات رایج چشمی است که افراد بیشتر در چهل سالگی با آن مواجه می شوند .لنزی که برای این نوع مشکل تجویز می شود ، لنزم نرم است . اما اگر دچار کراتوکونوس یا همان قوز قرنیه هستید باید از لنز طبی سخت استفاده کنید .

همان طور که دیدید تنوع لنزها و مشکلات بینایی بسیار است و تنها متخصص چشم با اپتومتریست می تواند لنز مناسب شما را تجویز کند .

نه تنها برای خرید لنز طبی مستلزم مراجعه به اپتومتریست هستید ، بلکه برای خرید لنز رنگی نیز مراجعه به اپتومتریست ضروریست .

دانستن قطر وانحنای چشم و همچنین میزان خشکی و رطوبت چشمتان می تواند شما را در خرید لنز بسیار کمک کند .

خرید اینترنتی لنز طبی فصلی فرکانسی

در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کاربران، قادر به بیرون آمدن از خانه نیستند تا بتوانند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند، به همین سبب، مجموعه دیالنز خدماتی ارائه می دهد که شما بتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی ما، لنز مورد نیاز خود را با تعیین نمره به صورت آنلاین، خریداری کنید. در اینجا بایستی بگویم که خرید اینترنتی لنز طبی فصلی فرکانسی به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شما می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را اعمال کنید و در زمان مناسب سفارش خود را تحویل بگیرید.

قیمت لنز طبی فصلی فرکانسی

لنز های طبی فصلی فرکانسی به دلیل قیمت ارزانی که دارند جزو پرفروش ترین لنزهای طبی در بازار هستند و برای افرادی که به دنبال لنزهای نمره دار با هزینه کمتر می باشند بسیار مناسب است.دیالنز این لنز را متناسب با بودجه شما در ویترین فروشگاه خود قرار داده است تا شما بتوانید با اطمینان خاطر این محصول را با بهترین قیمت لنز طبی فصلی خریداری کنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب