مجله الکترونیکی دیالنز 27 اردیبهشت ماه 1400 4,989

خرید لنز طوسی آبی دور مشکی

لنز طوسی آبی یکی از رنگ های پرطرفدار لنزهای رنگی در ایران می باشد . علت محبوبیت این لنز رنگی ، رنگ ترکیبی منحصر به فرد آن است که باعث زیبایی خاص افراد می شود .

یکی دیگر از دلایل محبوبیت لنز طوسی آبی در ایران این است که جزء رنگ های سرد بوده و ترکیب آن با تناژ رنگی گرم بسیار زیبا و فریبنده خواهد بود . اکثر ایرانی ها نیز دارای پوست گندمگون می باشند و استفاده از لنز طوسی آبی با این رنگ پوست بیشترین همخوانی و هارمونی را دارد .

لنز طوسی آبی دور مشکی

این روز ها خانم های بسیاری در کل دنیا از لنزهای رنگی استفاده می کنند. بیشترین و اصلی ترین دلیلی که استفاده از لنز رنگی را گسترش داده است، زیبایی و مسائل زیبایی شناختی آن است‌. عموما تمایل به زیبایی در خانم ها بسیار زیاد است و استفاده از لنز های رنگی نیز این تمایل را جلوه ای دیگر می بخشد. لنزهای رنگی دارای تنوع رنگی بسیار گسترده ای می باشد در این مقاله ما به بررسی رنگ خاصی از لنز های رنگی می پردازیم.

این رنگ خاص و ویژه لنز طوسی آبی دور مشکی است. در کل لنز های طیف طوسی، علاوه بر رنگ دادن به چشم های شما، جذابیت بسیار زیادی برایتان به ارمغان می آورند. یکی از دلایل محبوبیت لنز طوسی، هماهنگی آن با هر رنگ پوستی است.

این لنز تنها رنگ چشم شما را عوض نمی کند ، بلکه نگاه و چهره زیبا تری را به شما خواهد داد و در عین حال طبیعی بودن چهره تان را حفظ می کند. استفاده از لنز طوسی آبی دور مشکی علاوه بر حفظ طبیعی بودن چهره تان، شما را در داشتن چشمانی جذاب با تنالیته آبی یاری می کند. لنز طوسی آبی دور مشکی، به دلیل خاص بودنش طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

لنز طوسی آبی لنزی با تنالیته های مختلف

لنز طوسی آبی دارای بیشترین تنوع رنگی در میان لنزهای رنگی است . در بعضی از مدل های این لنز چشم ، رنگ طوسی بیشتر از رنگ آبی می باشد . در این مدل ها گفته می شود لنز دارای رنگی طوسی با ته مایه آبی می باشد .در برخی دیگر رنگ طوسی دارای ته مایه آبی سبز می باشد .

در برخی مدل های دیگر کاملا برعکس حالت بالا طراحی شده است ؛ یعنی لنز طوسی آبی روشن دارای تناژ بیشتر آبی و ته رنگ طوسی می باشد . از لحاظ درجه بندی رنگ نیز دارای مدل های روشن ، متوسط و تیره می باشند .

همچنین هر کدام از این مدل ها دارای انواع دوردار و بدون دور نیز می باشند . این تنوع رنگی علی رغم مزایایی که دارد می تواند معایبی هم داشته باشد . مزیت لنز طوسی آبی این است که انواع سلائق ، رنگ پوست ، رنگ مو و میکاپ ها را پوشش می دهد . اما تنها عیب لنز رنگی طوسی آبی دور مشکی اینست که باعث سردرگمی اشخاص در هنگام خرید لنز خواهد شد .

  بیشتر بخوانید : چه لنز رنگی به من میاد ؟

معرفی برندهای لنز طوسی آبی

برندهای مختلف برای نام گذاری مدل های طوسی آبی از اصطلاحات مختلفی استفاده می کنند . در ادامه به معرفی چند برند که دارای رنگ طوسی آبی میباشد را معرفی می کنیم .

لنز طوسی آبی(Hind) سالانه دهب سری گلد (Dahab)

لنزهای رنگی سالانه دهب سری گلد (Dahab) به طور انحصاری و اختصاصی توسط یکی از تولید کنندگان برجسته کره ای به نام Waleed Optics ساخته شده است.این شرکت ، مواد و فناوری این لنزها را به گونه ای انتخاب کرده تا محصولی زیبا، راحت، ایمن و مرسوم مد روز را در اختیار کاربران نهایی قرار دهد. لنزهای تماسی دهب، جزء لنزهای سالانه هستند و شما می توانید به طور مفید، 12 ماه از آنها استفاده کنید.

لنز طوسی آبی دوردار (رادین وایت) طبی رنگی سالانه آیسکالر (Icecolor)

لنزهای طبی رنگی سالانه آیسکالر تولید در کمپانی آیمد در کشور کره جنوبی تحت لیسانس کشور ایتالیا، از کیفیت بالایی برخوردارند و با پیشرفت روزافزون این شرکت، توانست یکی از بهترین برندها در بین برندهای لنز رنگی به شمار آید. این لنز طبی رنگی مورد علاقه خیلی از کاربران لنز رنگی است و توانسته رضایت بسیاری از مصرف کنندگان لنز رنگی را به خود جلب کند. این لنزهای طبی رنگی، با این طراحی توانسته زیبایی چشمان مصرف کننده را تکمیل کنند و رضایت را در چشمان آنها ببینند.

Pure Gray (طوسی آبی بدون دور) لنز رنگی سالانه لازرد (Lazord)

لنزهای رنگی سالانه لازرد (Lazord) محصول کشور کره از شرکت بیوتی ویژن، دارای کیفیت و راحتی بی نظیری است که نظر هر کاربر را به خود جلب می کند. این لنز به دلیل رنگ ها و ترکیب رنگ هایی که دارد، شما را مجذوب خود می کند و باعث می شود که یکی از برندهای مورد علاقه شما محسوب شوند.

لنزهای رنگی لازورد جزء لنزهای پرفروش و محبوب در بین لنزهای رنگی است که نمی گذارد کاربر به راحتی از آن بگذرد. لنزهای تماسی رنگی لازورد تماما سالانه هستند و بسته به شرایط نگهداری شما می توانند تا 12 ماه عمر کنند و شما تا 1 سال از آنها استفاده مفید داشته باشید

Moon Crystal (طوسی آبی دور مشکی) لنز رنگی سالانه ترسا لاکچری (Tresa luxury)

این لنز رنگی دارای رنگ های چشمگیر و زیبایی است که می تواند نظرات کاربران را در انتخاب این برند به خود جلب کند. لنزهای تماسی رنگی Tresa، دارای طراحی نرم و نازک و راحتی است که شما می توانید در مواقع استفاده احساس راحتی و آرامش کنید. این لنز به گونه ای طراحی شده که اجازه نمیدهد چشم شما خسته و ناراحت باشد و همچنین جلوه ای خاص به چشمان شما می بخشد.

Pixy Gray (طوسی آبی بدون دور) لنز رنگی فصلی لابلا (Labella)

لنزهای رنگی فصلی لابلا (La Bella)، ساخت کشور کره جنوبی است و بر اساس کیفیت و تنوع رنگی بالا، توانسته نظر بسیاری از کاربران لنز تماسی را به خود جلب کندلنزهای رنگی لابلا، از طراحی بسیار نازک و راحتی برخوردارند و می توانند این راحتی را به مصرف کننده القا کنند. لنزهای تماسی لابلا دارای مدت زمان استفاده فصلی و سالانه هستند و شما می توانید به راحتی 3 تا 12 ماه متوالی از آن با توجه به نکات نگهداری از آنها، استفاده کنید.

Pearl (طوسی ته مایه آبی بدون دور) لنز طبی رنگی فصلی شیخ (Sheikh)

لنزهای طبی رنگی فصلی شیخ (Sheikh)، محصول کشور ایتالیا است و به تازگی وارد کشور ایران شده است و گفتنیست که این لنز از کیفیت بالایی ساخته شده است. لنزهای طبی رنگی شیخ، از طراحی بسیار راحت و نرمی ساخته شده که می تواند راحتی را برای کاربر ایجاد کند. لنزهای Sheikh دارای مدت زمان مصرف فصلی هستند و شما با رعایت نکات بهداشتی و نگهداری از لنز، می توانید بین 3 تا 6 ماه متوالی از آنها استفاده مفید داشته باشید

Sky Cool (طوسی آبی بدون دور) لنز رنگی سالانه جمستون سری کول (Gemstone)

لنزهای رنگی سالانه جمستون (Gemstone) همانطور که از نامش پیداست، یکی از برندهای لاکچری در بین لنزهای رنگی، محسوب می شود. لنزهای جمستون، پوشش دهی بسیار بالایی دارد و می تواند رنگ طبیعی چشمان شما را به طور کامل پوشش دهد و رنگی متفاوت و جذاب ایجاد کند تا طرف مقابل تفاوت را در شما ببیند و محسور زیبایی شما شود.

ست آرایش لنز طوسی آبی دور مشکی

اگر پوستی سفید دارید و قصد دارید از لنز طوسی آبی دور مشکی استفاده نمایید، می توانید با داشتن موهایی بلوند یا روشن زیبایی چهره خود را چندین برابر نمایبد. شما می توانید با سبکی ملایم و لایت، آرایش چهره خود را انجام دهید. مطمئن باشید این سبک آرایش، هم خوانی خوبی با رنگ طوسی آبی چشمان شما خواهد داشت.

البته می توانید با رژ لبی قرمز کمی چهره تان را از حالت یخ بودن خارج کنید. اگر ترکیب صورت خود و رنگ هایی که متناسب با چهره تان هستند را بشناسید، به راحتی می توانید زمان حضور لنز ها، برای چشمان خود و زیبایی آن تصمیم گیری نمایید. همان طور که گفتیم انتخاب رژ لب مناسب، خط چشم مناسب و مهم تر از همه رنگ سایه مناسب، کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.

توجه کنید که در هنگام استفاده از این لنز چشم ، حتما باید از خط چشم تیره تری استفاده کنید تا از حالت یخی بودن و سرد بودن چهره خود خارج شوید. برای بیشتر دیده شدن چشمانتان می توانید از سایه های تیره تر استفاده کنید و آن را در گوشه بیرونی چشم خود بکشید و در نهایت با خط چشمی تیره آن را تکمیل نمایید.

این مسئله با توجه به دور مشکی بودن لنزتان، چشم های شما را جذاب تر و ویژه تر نشان خواهد داد. می توانید از تنالیته خاکستری هم برای سایه چشم خود استفاده نمایید که زیبایی بیشتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. رنگ‌ موهای مشکی هم جذابیت خاصی به چشمان شما با داشتن این رنگ لنز خواهد داد.

علاوه بر سایه های بسیار تیره، تنالیته سایه های مسی، قهوه ای، برنز، صورتی، نارنجی، هلویی و مرجانی هم گزینه های مناسبی برای آرایش شما خواهند بود. توجه داشته باشید به دلیل رنگ خاص این لنز ها، آرایش چشم ها و صورتتان باید با دقت ویژه ای انجام شود. اگر مژه های شما کم‌ پشت است، استفاده از مژه مصنوعی بسیار به شما و زیبایی تان کمک می کند.

اگر از سایه قهوه ای  یا بژ استفاده می کنید، می توانید از رژ لب های تن قرمز استفاده نمایید تا آرایشتان تکمیل شود. استفاده از لنز ها چه طبی و چه رنگی تنها نیاز به نکات زیبایی شناختی یا برطرف کردن مشکلات جسمی ندارد. بلکه استفاده صحیح و طرز نگهداری از آن ها هم بسیار مهم می باشد، چرا که اگر از چشمتان محافظت نکنید باعث عفونت و صدمات جبران ناپذیری خواهد شد.

    بیشتر بخوانید : عوامل مبتلا به عفونت چشم و راه های درمان عفونت چشم

خرید لنز طوسی آبی دور مشکی

مهم ترین نکته برای خرید لنز طوسی آبی چک کردن مشخصات آن می باشد . همان طور که گفته شد ، این مدل توسط کمپانی های مختلف تولید می شود .

هر کدام از این کمپانی ها لنزهای تولید شده با مشخصات منحصر به فردی را دارند . برای اینکه بدانید کدام یک از این مدل ها مناسب شماست ، باید از ویژگی های چشمی خود مطلع شوید .

اگر اولین بار است که قصد خرید لنز دارید بهتر است با مراجعه به چشم پزشک ضمن تایید سلامت چشم ، قطر و انحنای چشم خود را بپرسید . داشتن بیماری های پنهان چشم مانند بیماری های غدد اشکی چشم ، عفونت چشمی ، داشتن آلرژی و یا فشار چشم می تواند بر نحوه ی استفاده از لنز و یا نوع لنز تاثیرگذار باشد .

  بیشتر بخوانید : سایز لنز چشم را چگونه تشخیص دهیم ؟

لنز طوسی آبی دارای قطرهای مختلف 14 ، 14.2 و 14.5 میلیمتر و انحنای پایه 8.6 ، 8.7 و 8.8 می باشد . انجنای پایه نقش اساسی برای ماندن لنز بروی چشم دارد و در واقع میزان صافی یا گردی قرنیه را مشخص می کند . قطر چشم نیز پارامتری بسیار مهم در خرید لنزهای تماسی مخصوصا لنز رنگی می باشد .

اگر قطر لنز خریداری شده کوچک تر از قطر چشم باشد ، علاوه بر حس ناراحتی که در چشم ایجاد می کند ، باعث بیرون ماندن قسمتی از قسمت رنگی چشم می باشد . در این حالت باعث ظاهری نامناسب می شود . به همین دلیل هنگام خرید لنز رنگی باید سایز چشم و سایز لنز را مدنظر داشته باشید .

برای خرید انواع مدل های لنز طوسی آبی دور مشکی می توانید به فروشگاه آنلاین دیالنز بزرگترین مرجع فروش لنز رنگی و طبی رنگی در ایران مراجعه کنید و از تنوع بالای لنز ، بهره ببرید . درسایت دیالنز می توانید به راحتی انواع مدل های این لنز را به همراه ویژگی های آن مشاهده کنید و لنز دلخواه مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

قیمت لنز طوسی آبی دور مشکی

قیمت لنز طوسی آبی در برندهای مختلف ، متفاوت است :

به عنوان مثال لنزهای طوسی آبی در لنزهای رنگی هیپنوس بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده است . لنزهای رنگی هیپنوس تماما دست ساز بوده و همین ویژگی باعث بارز و برجسته بودن برند، رنگ و طراحی این نوع لنز رنگی شده است.

طبی و غیر طبی بودن لنز عاملی دیگر در قیمت لنز می باشد . لنزهای طبی به دلیل حساسیت بالاتری که دارد نسبت به لنزهای غیر طبی ، قیمت بالاتری دارد . لنزهای طبی را لنزهای نمره دار هم می گویند . لنز طوسی آبی دوردار طبی تنها برای افراد نزدیک بین و دوربین و آستیگمات های کم مناسب خواهد بود .

طبیعی بودن رنگ لنز نیز در قیمت لنز تاثیر دارد .لنزهای طوسی آبی دور مشکی برخی برندها به دلیل طبیعی بودن رنگ لنز ، قیمت بالاتری نسبت به برندهای دیگر دارد .

لنزهای طوسی آبی دوردار (دور مشکی ) به علت اینکه درخشش و زیبایی بیشتری به دنبال دارد نسبت به لنزهای دور محو قیمت بیشتری دارد . همچنین لنزهای دوردار سبب بزرگتر دیده شدن چشم ها میشود ؛ که عاملی در زیبایی چشم ها شناخته شده است . چنانچه دوست دارید حالت طبیعی چشم هایتان حفظ شود و فقط رنگ چشمتان را به طوسی آبی تغییر دهید ، بهتر است سراغ لنزهای بدون دور یا دور خط محو بروید .

همانطور که می دانید لنزهای رنگی و طبی رنگی دارای دوره مصرف فصلی و سالانه می باشند که در قیمت با هم تفاوت دارند . لنز طوسی آبی سالانه نسبت به فصلی قیمت بیشتری دارد . اما اگر چشم های حساس و مستعد به آلرژی دارید بهتر است از لنزهای طوسی آبی فصلی استفاده کنید .

سوالات متداول در زمینه لنز طوسی آبی دورمشکی

برخی از رایج ترین سوالاتی که خریداران لنز طوسی آبی با آن مواجه می شوند به شرح زیر میباشد. سعی شده است با جواب به این سوالات تردیدهایتان برای خرید این مدل لنز برطرف شود .

آیا دانستن قطر چشم برای خرید لنز طوسی آبی ضروری است ؟

بله ، لنزهای رنگی دارای قطرهای بسیار متنوعی می باشند . این مقدار بر روی لنز با عنوان diametr مشخص شده است . به طور معمول این مقدار بین 14.00 تا 14.5 میلیمتر تغییر می کند. تطابق سایز لنز رنگی با سایز قرنیه چشم بسیار مهم میباشد . در صورت کوچک بودن باعث بیرون زدگی قرنیه چشم از لنز می شود که ظاهری نازیبا ایجاد میکند.

تاثیر محتوای آب در چشم و لنز چه می باشد ؟

محتوای آب لنز یکی از پارامترهای مهم لنز می باشد که در عدم خشکی چشم بسیار مهم می باشد . این مقدار در لنزهای مختلف متفاوت است . که به مواد به کار رفته در ساخت لنز و تکنولوژی به کار رفته در لنز بستگی دارد .همیشه بدان معنا نیست که هر چه این عدد بیشتر باشد آن لنز بهتر است . در برخی از لنزها بسته به مواد به کار رفته در آن این عدد باید کوچک باشد .

آیا برای خرید لنز طوسی آبی نیاز به نسخه پزشک می باشد؟

برای خرید لنز رنگی و لنز طوسی آبی دور مشکی داشتن نسخه ی پزشک الزامی نیست . اما بهتر است قبل از خرید لنز رنگی با مراجعه به پزشک ضمن مشخص نمودن قطر و انحنای چشم ، از سلامت چشم و نداشتن بیماری در چشم ، اقدام به خرید لنز کنید .

مدت زمان مجاز مصرف لنز طوسی آبی چه مدت است ؟

مدت زمان مجاز مصرف در این لنزها متفاوت میباشد . لنزهای رنگی دارای نمونه های روزانه ، فصلی و سالیانه می باشد .این مدت زمان از زمان باز شدن پلمپ لنز محاسبه میشود . بهتر است قبل از به پایان رسیدن این زمان اقدام به تعویض لنز خود کنید .

آیا لنز طوسی آبی دور مشکی دارای نمونه طبی نیز می باشد ؟

بله ، میتوانید در هنگام خرید از سایت دیالنز شماره ی چشمتان را وارد کرده و اقدام به خرید لنز طبی کنید . همچنین می توانید از منوی سایت ، قسمت لنز رنگی زیرمنوی طبی رنگی را انتخاب کرده و اقدام به خرید لنز طبی رنگی از برند دلخواه نمایید .

آیا خوابیدن با لنز طوسی آبی دوردار بلامانع است ؟

خیر ، خوابیدن با هیچ گونه لنز تماسی توصیه نمی شود . حتی اگر شرکت سازنده این مورد را در ویژگی های لنز ، ذکر کرده باشد . بهترین زمان استفاده از لنز در طول شبانه روز 8 تا 12 ساعت می باشد ، که بسته به نوع کیفیت لنز فرق خواهد کرد. بهتر است بیشتر از این تایم از لنز استفاده نشود و به چشم ها استراحت داد .

   این ویدیو رو حتما ببینید : عوارض خوابیدن با لنز چشم

چطور می توان لنز تقلبی را از لنز اصلی تشخیص داد ؟

یکی از مهمترین دغدغه های استفاده کنندگان لنز تماسی ، خرید لنز اصلی و با کیفیت می باشد . امروزه با گرم شدن بازار قاچاقچیان ، مافیای لوازم آرایشی و دارو شاهد زیاد شدن محصولات تقلبی در میان اصلی می باشیم .

یکی از بهترین و مطمئن ترین راهکار برای خرید لنز طوسی آبی دور مشکی اصل خرید از نمایندگی های فروش معتبر و مجاز در سطح کشور می باشد . دومین راهکار ، چک کردن داشتن حداقل یکی از استانداردهای FDA ، GMP ، CE و وزارت بهداشت می باشد .

هدف دیالنز از ارائه این مقاله کسب اطلاعات لازم و مفید در خصوص خرید لنز طوسی آبی دورمشکی می باشد . چنانچه مطالب بالا جهت خرید لنز رنگی کافی نبوده ، میتوانید سوالات خود را به صورت رایگان با مشاورین ما در 24 ساعت شبانه روز درمیان بگذارید و با خیال راحت لنز مورد نظر خود را خریداری نمایید .

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب