سارا نصری 04 اسفند ماه 1398 1,115

راهنمای لنزهای تماسی Air Optix

Air Optix طیف کاملی از لنزهای تماسی ماهانه را با توجه به نیازهای شما برای مراقبت از چشم، ارائه شده توسط متخصصان برجسته مراقبت از چشم، Alcon & Ciba Vision ارائه می دهد. محتوای آب Air Optix، ماده هایدروژل سیلیکونی و ترکیبی از جدیدترین فناوری های علمی، راحتی بالایی را در تمام طول ماه ارائه می دهد. تنفس عالی باعث کاهش سطح خشکی چشم می شود و زمان طولانی تر مصرف را برای کاربران لنز تماسی ایجاد می کند.

لنزهای تماسی Air Optix، نزدیک بینی را به طور صحیح، دوربینی، پیرچشمی و آستیگماتیسم را اصلاح می کنند. برخی از لنزهای Air Optix برای سایش طولانی مناسب هستند، اما برای اطمینان از اینکه لنزها برای شما مناسب هستند، نیاز به تأیید پزشک خود دارید.

انواع لنزهای تماسی Air Optix

لنزهای تماسی ایراپتیکس آکوا

لنزهای تماسی Air Optix Aqua می توانند به مدت یک ماه سایش روزانه یا یک هفته سایش طولانی استفاده شوند. آنها راحتی و رطوبت فوق العاده ای را در تمام طول روز فراهم می کنند. در حالی که، لنزهای تماسی Air Optix HydraGlyde جدیدترین مورد برای خانواده Air Optix هستند.

این لنزها دارای قابلیت مرطوب ماندگاری بیشتری در سطح چشم هستند که لنزها و چشم های خود را برای مدت طولانی تری در طول روز آبرسانی می کنند. هر دو رطوبت را حفظ کرده و از لنزها در برابر رسوبات محافظت می کنند تا یک تجربه استفاده از لنز سالم را داشته باشند.

این مارک حتی برای افرادی که دارای پیرچشمی و آستیگماتیسم هستند، دارای Air Optix Multifocal و Air Optix For Astigmatism است. آنها اصلاح عالی را بدون ایجاد خطر در آسایش ارائه می دهند.

لنزهای تماسی ایراپتیکس شب و روز

Air Optix Night & Day Aqua منحصراً به مدت ۳۰ روز از استفاده مداوم ساخته می شوند. این لنزهای تماسی طولانی مدت مخصوص افرادی هستند که فراموش می کنند لنزهای خود را از چشم بردارند و با آنها می خوابند. آنها بسیار اکسیژن رسانی بالایی دارند و یک برنامه لنز سفارشی را ارائه می دهند که مناسب شما باشد. استفاده از این لنز، تنها درصورتی است که توسط پزشک شما تأیید شده باشد.

لنزهای تماسی رنگی Air Optix و FreshLook

لنزهای تماسی رنگی Air Optix Colors یک لنز یکبار مصرف سیلیکون هایدروژل است که تقویت رنگ طبیعی را ارائه می دهد. با داشتن ۱۲ رنگ مختلف در انتخاب رنگ، استفاده کنندگان از لنزهای تماسی انتخاب گسترده ای از رنگ ها را دارند.

برای تغییر ظاهر، مصرف کنندگان ممکن است رنگ های مایل به آبی، سبز، خاکستری، قهوه ای، فیروزه ای، آمتیست و یاقوت کبود واقعی را انتخاب کنند. برای تغییر پررنگ، Air Optix Honey ،Brilliant Blue ،Gemstone Green و Sterling Grey را ارائه می دهد.

Air Optix و FreshLook هر دو توسط Alcon & Ciba Vision ایجاد شده اند. این لنزها با استفاده از فناوری رنگ ۳ در ۱ ساخته شده و برای یک طراحی طبیعی تر، سه رنگ را در یک لنز مخلوط می کنند. با این حال، تفاوت این دو در این است که Air Optix Colors از یک ماده هایدروژل سیلیکون ساخته شده است.

این اجازه می دهد تا در مقایسه با لنزهای تماسی نرم مانند FreshLook، پنج برابر اکسیژن بیشتری به چشم ها وارد شود. به همین دلیل، Air Optix Colors یک لنز مطلوب تر به حساب می آید.

تفاوت لنزهای تماسی Air Optix Aqua و Acuvue Oasys

Air Optix Aqua و Acuvue Oasys هر دو لنزهای مطلوب محسوب می شوند که به دلیل طراحی هایدروژل سیلیکون، قابلیت تنفس بالایی را دارند. با این حال، Acuvue Oasys یک گزینه استفاده یکبار مصرف هفتگی را ارائه می دهد که یک روش بهداشتی تر و سالم تر از استفاده لنزهای تماسی در مقایسه با یکبار مصرف ماهانه محسوب می شود. این برنامه، لنزهای تماسی را ترغیب می کند که لنزهای خود را بیشتر از لنزهای ماهانه مانند Air Optix تغییر دهند.

تفاوت لنزهای تماسی Air Optix و Biofinity

هر دو لنز از کیفیت عالی و بسیار محبوب در بازار هستند. تفاوت این دو در این است که Biofinity مقدار بیشتری آب را در خود جای داده و در مقایسه با Air Optix Aqua اکسیژن بیشتری به چشم منتقل می کند. لنزهای تماسی بایوفینیتی همچنین طیف وسیع تری از پارامتر را برای انتخاب و کمی ارزان تر نیز دارد.

تفاوت لنزهای تماسی Air Optix و PureVision2

Air Optix Aqua و PureVision2 در طراحی هایدروژل سیلیکون، میزان آب و نفوذپذیری اکسیژن از خصوصیات مشابهی برخوردار هستند. با این حال، PureVision2 از این نظر پیشرفته تر است که لنزها تا ۱۶ ساعت زمان استفاده را ممکن می کنند.

تفاوت لنزهای تماسی Air Optix و Comfi Air

Air Optix Aqua و Comfi Air بسیار راحت هستند. تفاوت معنی داری بین این دو در میزان اکسیژن موجود در لنزها وجود دارد. Air Optix Aqua دارای Dk / t 138 است، در حالی که Comfi Air دارای ارزش حیرت انگیز ۱۹۰ Dk / t است. بنابراین، با Comfi Air راحتی بیشتری را با طرحی که به راحتی احساس می کند در آنجا تجربه خواهید کرد. Comfi Air همچنین از ماوراء بنفش محافظت می کند و با قیمت مناسب تری در دسترس است.

حرف آخر

لنزهای تماسی ایراپتیکس و فرشلوک از نظر کیفیت، کیفیت بسیار بالایی دارند و می توانند نیازهای مصرف کننده را فراهم کنند. ایراپتیکس بسیار مارک شناخته شده و معروفی است و توانسته رضایت بسیاری از استفاده کنندگان لنز را به خود جلب کند. اگر می خواهید لنزهای تماسی ایراپتیکس و فرشلوک را خریداری کنید و به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید با کارشناسان لنز تماسی دیالنز تماس حاصل فرمایید و به صورت کامل و جامع لنزهای تماسی ایراپتیکس و فرشلوک را بشناسید.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب