سارا نصری 19 بهمن ماه 1398 707

لنزهای تماسی Aryan

شرکت سازنده

jooseng، تولید کننده لنزهای تماسی، که جزئی از گروه Clearlab است، در کشور کره، در ۲۰ سال گذشته مشغول به ساخت لنزهای تماسی رنگی و طبی رنگی شده است و از شهرت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

محصولات این شرکت با نام تجاری کلیرکالر که اکثرا در اروپا و آسیا به فروش می رسد، و آرین که در کشورهای خاورمیانه بسیار محبوب است، تحت نام های تجاری مارک خصوصی بسیاری از مشتریان این شرکت، در سراسر جهان فروخته می شوند.

طی سالهای گذشته، jooseng با هدف دستیابی به اهداف و رشد قابل توجهی برای رفع نیازهای مشتریان جهانی و با رضایت زیاد از قابلیت اطمینان، کیفیت و خدمات، محصولات خود را به سراسر دنیا عرضه کرده است.

علاوه بر این، با داشتن گواهینامه ISO13485، گواهینامه CE ISO 9001 KGMP و FDA 510K ایالات متحده، محصولاتشان با داشتن کیفیت عالی مجاز، از شهرت خوبی برخوردار شده اند.

همچنین، برای رضایت بیشتر مشتریان خود، حداکثر نوآوری و ساخت لنزهای تماسی با کیفیت عالی را با استفاده از طیف وسیعی از مواد و روش ها از جمله لنزهای طبی سفارشی با اپتیک دقیق انجام داده اند. jooseng اطمینان حاصل می كند كه پزشكان مستقل نیازهای بیماران خود را با محصولاتی كه آسایش، شفافیت و ارزش را تأمین می كنند، برآورده می كنند.

لنزهای تماسی آرین

لنزهای تماسی آرین در کره ساخته شده اند. آنها بخشی از پلاستیک Falna هستند. این لنزها توسط FDA تأیید شده اند. آنها از سال ۱۹۸۰ به بعد در صنعت نوری فعالیت می کنند. آنها تحت نظارت متخصصین مراقبت از چشم، اپتومتریست ها و متخصصان قرار دارند تا به بهترین وجه پاسخگوی نیازها و سوالات کاربران آن باشند. هدف آنها ارائه انتخاب عظیمی از لنزهای تماسی، بهترین قیمت ها در هند است.

آرین تضمین می کند محصولات بدون آب و مهر و موم شده کارخانه در صورت مشاهده عیب و نقص بودن لنز و در نظر گرفتن نسخه در نظر گرفته شده، بدون شرط بازگشت لنز در بسته بندی اصلی، بدون هزینه اضافی جایگزین می شود.

Aryan طیف گسترده ای از رنگ های آرایشی را در دسترس دارند. آرین در بسیاری از کشورهای آسیا در حال فروش است. آنها دارای رنگ های طبیعی Aryan 2 tone و Aryan 3 tone هستند. به سفارش حتی یک لنز رنگی نیز موجود است.

آنها در شش رنگ یعنی آبی آسمان، آبی اقیانوسی، قهوه ای، طوسی روشن، طوسی تیره و سبز وجود دارند. این لنزهای آرایشی کاملاً بی خطر بوده و کاملاً از چشم محافظت می کنند. لنزها الاستیک و از نظر کیفیت بسیار نرم هستند. این لنزهای آرایشی برای بوف مد بسیار مناسب هستند.

لنزهای تماسی Aryan با تلاش های چشمگیر برای برآورده کردن نیازهای مشتری با تهیه رنگ چشم زیبا با فناوری برش لبه ساخته می شوند. این لنزها با کیفیت و ساخته شده از مواد باکیفیت و پایداری بالشتک مخصوص، راحتی را فراهم می کنند و برای استفاده راحت، کاملاً شیک هستند.

چشم انداز

لنزهای تماسی آرین یکی از بهترین محصولات شرکت jooseng است. لنزهای تماسی آرین طیف گسترده ای از لنزهای چشمی از رنگی گرفته تا بی رنگ (رنگی و طبی) را ارائه می دهند. این لنزها از فناوری هایدروژل و سیلیکون هایدروژل پیشرفته ساخته شده اند که از نفوذ پذیری بالای اکسیژن اطمینان می کنند.

لنزهای تماسی آرین تمام نگرانی های خود را از هرگونه مشکل چشمی دور می کنند. کسانی که از نزدیک بینی و دوربینی رنج می برند، لنزهای چشم آرین برای همه آنها درمانی دارند.

لنزهای تماسی آرین دسته بندی های مختلفی از لنزهای چشمی برای هر هدف و سبکی دارند. در طول روز، لنزهای چشم روزانه استفاده می شوند. لنزهای چشم با نفوذ به گونه ای ساخته می شوند که می توانیم از آنها برای مدت طولانی استفاده کنیم.

برخی از محصولات آنها مانند لنزهای رنگی است که بعد از ۱ سال استفاده یکبار مصرف، می توانند برای ساییدگی کل روز و شبانه استفاده شوند.

از لنزهای تماسی آرین می توان برای کل روز و حتی شب ها بطور آزاد استفاده کرد. علاوه بر این، محصولات متنوعی وجود دارد که به دلیل رنگ و راحتی متنوع، بیانگر سبک در بین جوانان است.

ویژگی های لنزهای تماسی آرین

لنزهای تماسی آرین جزء لنزهای تماسی فصلی و سالانه هستند به طوری که شما می توانید به مدت ۳ ماه یا ۱سال متوالی از آن استفاده کنید. لنزهای آرین از محتوای آب ۳۸ درصد تا ۶۰ درصد برخوردار و متغیر است و از مواد سازنده های Polymacon و Metafilcon برای حفظ رطوبت، ساخته شده است.

قطر این لنزها بین ۱۴٫۰۰ تا ۱۴٫۵ است و از منحنی پایه ۸٫۶ و ۸٫۷ میلیمتر برخوردار می باشد. لنزهای تماسی Aryan دارای بازه نمره بندی ۰٫۵۰ تا ۶٫۰۰- است و همچنین از کیفیت متناسبی تعبیه گشته است. لنزهای آرین شامل مدل های کلیرکالر، آرین ویژن، بیوند، کلیر ۵۵، کلیر آل دی می باشد که در ادامه برای شما هر کدام را توضیح داده ایم.

لنز تماسی کلیر کالر (Clear Color)

لنز تماسی کلیر کالر آرین جزء لنزهای رنگی و طبی رنگی فصلی بوده، این لنزها دارای فناوری هایدروژل است و از محتوای آب ۳۸ درصد ساخته شده و از مواد Polymacon برای حفظ رطوبت تعبیه شده اند. قطر این لنز ۱۴٫۵۰ و منحنی ۸٫۶ میلیمتر است که برای چشمان ریز مناسب بوده و می تواند با رنگبندی متنوع، ظاهری زیبا و جسورانه ایجاد کند. همچنین این لنزها دارای فیلتر UV برای جلوگیری از اشعه مضر ماوراء بنفش می باشند.

لنز تماسی آرین ویژن (Vision)

لنز تماسی آرین ویژن جزء لنزهای طبی سالانه بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. این لنزها از محتوای آب ۳۸ درصد ساخته و از فناوری Aquagrid برای اکسیژن رسانی بالا و مواد سازنده Polymacon برای حفظ رطوبت تشکیل شده اند. این لنز تماسی از برند آرین دارای قطر لنز ۱۴٫۰۰ و منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر می باشد و می تواند به طور موثری خطاهای انکساری شما را درمان کند.

لنز تماسی بیوند (Beyond)

لنز تماسی بیوند از برند آرین، لنزهای طبی فصلی هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند و متناسب برای چشمان خشک و حساس می باشد. این لنز تماسی، دارای ۶۰ درصد محتوای آب است که از فناوری سیلیکون هایدروژل برای اکسیژن رسانی بسیار بالا و مواد سازنده Filcon برای حفظ رطوبت بالا تعبیه شده است.

همچنین لنز بیوند آرین، دارای فیلتر یووی برای محافظت از چشم در برابر اشعه ماوراء بنفش می باشد. لازم به ذکر است این لنزها از قطر ۱۴٫۲ و منحنی ۸٫۶ میلیمتر تشکیل شده و می تواند انتظارات شما را برای بینایی واضح فراهم کند.

لنز تماسی کلیر۵۵ (Clear55)

لنز تماسی کلیر۵۵ آرین، جزء لنزهای طبی فصلی می باشد. این لنز تماسی دارای ۵۵ درصد محتوای آب است و از فناوری هایدروژل ساخته شده و از مواد سازنده Metafilcon برای حفظ رطوبت تشکیل شده است. این لنز تماسی از قطر ۱۴٫۵ و منحنی پایه ۸٫۷ میلیمتر برخوردار می باشد و از فیلتر یووی برای محافظت از چشم داراست.

لنز تماسی کلیر آل دی (Clear All Day)

لنز تماسی کلیر آل دی، لنزی طبی و دارای مدت زمان استفاده فصلی (۳ماهه) است و شما می توانید به طور موثر ۹۰ روز متوالی از آن استفاده کنید. این لنز تماسی دارای ۵۷ درصد محتوای آب است و از فناوری هایدروژل برای انتقال اکسیژن و مواد سازنده Hioxifilcon ساخته شده است تا بتواند رطوبت را حفظ کند. این لنز تماسی از قطر ۱۴٫۲ و منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر برخوردار می باشد و از فیلتر UV برای محافظت از چشم در برابر اشعه خورشیدی تعبیه شده است.

کلام آخر

ما در اینجا، تمامی لنزهای تماسی آرین را برای شما توضیح دادیم و ویژگی های کلی آن ها را در اختیار شما قرار دادیم. چنان چه قصد خرید لنزهای Aryan را دارید و نیاز دارید که اطلاعات بیشتری در مورد این لنزها کسب کنید می توانید با کارشناسان لنز تماسی دیالنز تماس حاصل فرمایید و درباره این لنزها مشورت و تصمیم قاطعی بگیرید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب