سارا نصری 05 بهمن ماه 1398 951

لنزهای تماسی Bono

شرکت سازنده

کمپانی Medios، تولید کننده لنزهای تماسی در کره جنوبی است که توسط پارک جه جئون تاسیس، و در زمینه تولید لنزهای شفاف و آرایشی توسط قالب ریخته گری برای شفاف سازی از طریق فناوری طراحی هسته اصلی و ریخته گری قالب و رنگرزی لنزهای مخصوص لوازم آرایشی تخصص دارد.

این شرکت توسط متخصصان دستگاه های نوری و پزشکی تأسیس شده و با لنزهای با کیفیت خوب به سرعت توسعه یافته است. در ژانویه ۲۰۱۰، Medios با سرمایه گذاری کلانی از صندوق مستقر در دولت برای گسترش و بهبود امکانات به منظور افزایش توانایی تولید برای تأمین نیازهای مشتری سرمایه گذاری کرد.

شرکت مدیوس با مسئولیت محدود در حال توسعه انواع مختلفی از لنزهای تماسی مانند لنزهای تماسی نرم، لنزهای آرایشی در برابر مارک های برتر جهانی است.

Medios که با مأموریت تولید لنزهای تماسی تأسیس شده است، هرکدام از محصولات این شرکت جایگزین چشم مشتریان می شوند، با بهترین کیفیت کار می کنند تا مشتریان خود را با بهترین امکانات تولید، که شامل پیشرفته ترین فناوری و سال ها تجربه است، برآورده سازد.

به منظور تأمین زندگی سالم و مرفه در ازای عشق مشتریان، مدیوس تمام تلاش خود را می کند تا روند جدید تولید مواد را بهینه کند و لنزهای مختلف رنگی را توسعه دهد.
این شرکت قول می دهد تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بهتر انجام دهد تا با تواضع پذیرفتن توبه عاشقانه، از عشق مشتریان خود رضایت داشته باشد.

لنزهای تماسی بونو

لنزهای بونو دارای تولید تکنولوژی پلاسما بوده که سطح صافی را ایجاد می کند تا شما احساس راحتی در چشم ها داشته باشید. لنزهای رنگی با رنگ ریخته گری قالب ساخته شده اند، این بدان معنی است که رنگدانه بین دو لایه لنز وجود دارد، بنابراین جلوگیری از لایه برداری از رنگ و راحتی در چشم ها را تضمین می کند.

لنزهای تماسی بونو با استفاده از مواد اولیه پزشکی، ثبات آن را تضمین می کنند و همچنین قابلیت اطمینان فناوری تولید بالایی دارد، در نتیجه مهندسان تحقیق و توسعه مسئولیت کلیه فرایندهای تولید مدیوس را بر عهده دارند.

DWT ( فناوری دو منظوره) سیستم قالب گیری ریخته گری، لنزهای تماسی نرم برش نور آبی و لنزهای تماسی نرم فتوکرومیک است.

DWT مخففDouble wrapped Technology یکی از روش های لنز است که به طور خاص برای لنزهای رنگی تولید شده است و بین مواد لنز قرار گرفته تا رنگ مستقیماً به قرنیه نرسد، بنابراین هیچ گونه خطر تغییر رنگ وجود ندارد و می توانید لنزها را با خیال راحت استفاده کرده و احساس راحتی کنید.

DWT®، این روش برای قرار دادن لایه های رنگ بین داخلی و بیرونی لنز است، بنابراین رنگ بین لایه ها به طور مستقیم چشم ها را لمس نمی کند، زیرا باعث راحتی مناسب می شود و از رنگ آمیزی لنزها نیز جلوگیری می کند، همچنین باعث می شود مصرف کنندگان بسیار ایمن تر شوند.

مزایای لنز تماسی برش نور آبی بونو

نور بنفش آبی در همه جا دیده می شود، از تلفن هوشمند، رایانه و حتی از خورشید. این می تواند چشم شما را در معرض آسیب طولانی مدت قرار دهد. لنزهای تماسی نرم بونو با فیلتر کردن انتخابی اشعه ماوراء بنفش مضر و نور آبی، از آسیب دراز مدت در چشم شما جلوگیری می کنند.

نور اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند باعث ایجاد آب مروارید شود، در حالی که نور آبی می تواند باعث AMD شود. با انتخاب لنز تماسی Bono، شما روزانه از چشم خود محافظت می کنید و سلامت طولانی مدت چشم خود را حفظ می کنید.

نگاه کردن به صفحه نمایش های دیجیتال در تمام طول روز می تواند بسیار چشمگیر باشد، لنزهای تماسی بونو به طور ویژه برای استفاده از رایانه، تلویزیون و تلفن های هوشمند شما تقویت شده اند تا آرامش و محافظت بیشتری داشته باشند و به شما کمک می کند احساس راحتی کنید.

مزایای لنزهای تماسی فتوکرومیک بونو

این لنزها، در معرض اشعه ماوراء بنفش تاریک شده و در صورت عدم فعال شدن نور، لنزها به حالت روشن برمی گردند. لنزهای روشن یا اثرات ترکیبی لنزهای رنگی، بینایی را اصلاح می کنند و با تغییر شرایط نور سازگار می شوند، این لنزها چشم را از اشعه ماوراء بنفش و اثرات آرایشی محافظت می کنند.

لنزهای رنگی Bono

لنزهای تماسی رنگی بونو جزء لنزهای تماسی فصلی و سالانه هستند به این منظور که شما می توانید به طور موثر از آنها به مدت ۳ ماه یا ۱۲ ماه متوالی استفاده کنید. لنزهای تماسی Bono دارای فناوری هایدروژل هستند و از مواد سازنده Polymacon ساخته شده به سبب اینکه هم اکسیژن رسانی بالایی داشته باشند و هم رطوبت کافی را حفظ کنند.

همچنین این لنزها دارای محتوای آب مناسب ۳۸ درصد بوده که برای افرادی که چشمان خشک و حساس دارند ایده آل می باشد. قطر این لنزها ۱۴٫۰ میلیمتر و منحنی پایه آنها ۸٫۶ میلیمتر می باشد.

این لنزها متناسب با کیفیتی که دارند از قیمت به شدت مناسب و ایده آلی برخوردار هستند و می توانند نیازهای مصرف کنندگان لنز تماسی رنگی را فراهم کنند.

لنزهای رنگی بونو دارای ۵ رنگ اصلی شامل، آبی، سبز، قهوه ای، طوسی و بنفش بوده که هر کدام از رنگ ها دارای زیر مجموعه رنگی بیشتر و دارای طراحی مختلف (دوردار و بدون دور خط) هستند و شما متناسب با سلیقه خود می توانید آنها را انتخاب کنید و از ظاهر متفاوت و دلنشین خود لذت ببرید.

کالکشن لنز رنگی آبی بونو

کالکشن لنز رنگی سبز بونو

کالکشن لنز رنگی قهوه ای بونو

کالکشن لنز رنگی طوسی بونو

کالکشن لنز رنگی بنفش بونو

در نهایت، لنزهای رنگی بونو علاوه بر جنبه زیبایی که به شما القا می کند، می تواند بیماری های انکساری (نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم) را درمان کند و دید بسیار شفاف و روشن همراه با ظاهری دلنشین به شما ارائه دهد.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب