مجله الکترونیکی دیالنز 22 مرداد ماه 1400 9,662

لنز سبز به چه افرادی میاد؟

زیبا شدن، به ویژه برای خانم ها، همیشه دغدغه هایی به همراه دارد. انتخاب کردن، پروسه دشواری است. به ویژه زمانی که این انتخاب، مربوط به زیباترین قسمت صورت یعنی چشم ها باشد.بله، انتخاب لنز آن هم لنز رنگی کار سختی است. در فروشگاه لنز، خرید انواع لنز رنگی و خرید لنز طبی انجام می شود. اما این که چه رنگی انتخاب شود که لنز مناسب با چهره باشد دشوار است.

چشم زیبایی خاصی دارد و رنگ چشم ها با رنگ مو و پوست، همخوانی دارد. اگر قرار بر تغییر آن باشد باید به پوست و موی خود توجه داشت. چرا که خرید لنز رنگی نادرست، فرد را از هدفش که جذابیت بیشتر است دور می کند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی لنز جذاب و پرطرفدار سبز بپردازیم ؛ اینکه لنز سبز به چه افرادی میاد؟ آرایش مناسب با لنز سبز چیست؟کدام رنگ مو و رنگ پوست به لنز سبز می‌آید؟و در آخر چند تا از برندهای معروف که دارای لنز سبز هستند را معرفی می کنیم ... پس تا انتهای مقاله با "مجله الکترونیکی دیالنز" همراه باشید .

روانشناسی رنگ سبز

آیا می دانید که رنگ سبز نماد و نشانه چیست؟ یا از نظر روانشناسی رنگ سبز در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

سبز، یکی از رنگ‌ های اصلی و جزو رنگ های سرد طبقه بندی می شود. سبز پس از رنگ آبی به عنوان دومین رنگ پرطرفدار در جهان شناخته می شود که نشان دهنده ی تجدید حیات و تولد دوباره است.

رنگ سبز نماد طبیعت، رشد و زندگی، تجدید حیات، پول و ثروت، اعتماد به نفس، همدردی، محبت، خلاقیت، وفاداری و صلح و آرامش در نظر گرفته می شود.

شخصیت شناسی رنگ سبز

لنز سبز چه خصوصیاتی دارد؟

اگر می خواهید تغییر ظاهر بدهید و چند وقتیست که از ظاهرتان راضی نیستید و میکاپ تان تکراری شده، لنز سبز بهترین گزینه برای یک تغییر زیبا و دوست داشتنی است. لنز سبز تنها رنگی است که در نوع روشن و تیره، با طبیعت همخوانی کامل دارد و چهره ی شما را جذاب، زیبا، جوان و بشاش نشان می دهد.

با گذاشتن لنز سبز، یک برجستگی در چشم شما ایجاد می شود که تاثیر مثبتی بر روی اطرافیان از لحاظ ارتباطی با شما می گذارد. برای خرید لنز سبز به سراغ تم های رنگی طبیعی تر بروید که رنگ چشم های شما را بهبود ببخشد و غیر طبیعی به نظر نرسد.

لنز های طبیعی سبز رنگ باعث شفافیت رنگ چشم های شما می شود که بهترین و طبیعی ترین آن ها لنزهای طوسی سبز و سبز عسلی و سبزهای تیره هاله ای هستند. البته روی چشم های روشن طبیعی لنز های سبز روشن بسیار طبیعی دیده خواهد شد.

انتخاب لنز سبز بر اساس رنگ پوست

اگر پوستی سفید رنگ دارید قطعا دغدغه خاصی برای انتخاب رنگ لنز ندارید و می توانید به سلیقه تان اکتفا کنید . اما بهتر است افراد با پوست سفید از لنزهای سبز خیلی تیره استفاده نکنند و به سراغ رنگ لنز سبز عسلی بروند تا خودشان را در آینه تحسین کنند .لنزهای دور مشکی نیز برای پوست های سفید گزینه مناسبی است و و توجه را به سمت چشم ها بیشتر می کند .

اگر پوست شما سبزه است ، توصیه می کنیم سراغ خرید لنزهای سبز روشن نروید . در عوض با انتخاب لنز سبز یخی و سبز طوسی تضاد زیبایی را در چهره تان ایجاد کنید . حتی می توانید از لنزهای سبز تیره و سبز عسلی هم استفاده کنید که گرمای بیشتری دارند و شما را انسانی شاد و سرزنده نشان می دهند .

اگر پوست شما تیره است بهتر است سراغ لنزهای سبز خیلی روشن نروید . ما به شما پیشنهاد می کنیم از لنزهای سبز یشمی و یا سبز طوسی استفاده کنید تا جذابیتتان را دوچندان کنید .

به طور کلی افرادی که تن پوست آن ها سرد است می‌توانند تمامی رنگ لنزهای سرد مثل: لنز آبی، لنز آبی یخی، لنز «سبز»، لنز آبی اقیانوسی، لنز آبی آسمانی، لنز بنفش، لنز طوسی آبی، لنز طوسی سبز را انتخاب کنند.

افرادی که تن پوست آن ها گرم است و موهایشان بلوند زرد، قهوه‌ای طلایی یا از خانواده قهوه‌ای است هم می‌توانند از لنزهایی به رنگ‌های قهوه‌ای روشن، عسلی، فندقی و سبز استفاده کنید.

انتخاب لنز سبز بر اساس رنگ مو

رنگ مو تاثیر زیادی بر چهره شما خواهد داشت . پس بهتر است ابتدا با توجه به چهره تان رنگ موی مناسب خود را انتخاب کرده سپس با توجه به رنگ مو و پوستتان ، لنز مناسب خود را انتخاب کنید .

تمام تناژهای رنگ بلوند با لنز سبز هم خوانی دارد . خصوصا اگر پوستی سفید دارید محدودیتی نخواهید داشت .

رنگ موی مشکی به همراه پوستی سفید گزینه جذابی برای لنز سبز خصوصا لنز سبز عسلی خواهد بود .اگر چه شما می توانید از رنگ های روشن و یخی نیز استفاده کنید .

اگر شما رنگ موهای خاصی دارید شاید لنز سبز انتخاب مناسبی برای لنز شما نباشد . البته اگر رنگ موی نقره ای دارید لنزهای رنگ سبز طوسی و سبز عسلی می تواند برایتان مناسب باشد .

موهای قرمز: بدون شک یکی از بهترین و متناسب‌ترین رنگ‌های لنز برای موهای قرمز، لنز سبز است. تضاد میان قرمزی موها و سبزی چشم‌ها سبب می‌شود تا شما جذاب‌ و فریبنده به نظر برسید.هر تناژی از رنگ سبز را می‌توان با انواع موهای قرمز و شرابی ست کرد. اما لنز به رنگ سبز تیره با موهای قرمز «روشن» بیشترین و جذاب‌ترین ترکیب را می‌سازند. برای موهای قرمز تیره و شرابی، بهتر است از  لنز رنگی سبز روشن استفاده کنید.

انتخاب لنز سبز بر اساس رنگ چشم

رنگ سایه مناسب برای آرایش با لنز سبز

وقتی لنز سبز می‌گذارید بهتر است از سایه‌هایی برای آرایش چشم‌ها استفاده کنید که سبزی چشم‌ها را بیشتر نشان دهد. ما در زیر این رنگ‌ها و تاثیر آنها بر جلوه‌ی لنز سبز را نوشته‌ایم:

  1. طلاییسایه به رنگ طلایی برنزی، طلایی مسی یا رزگلد مکمل عالی برای لنز سبز است. برای هر مراسم و مناسبت رسمی یا غیررسمی که لنز سبز گذاشته‌اید می‌توانید مقدار کمی سایه طلایی (با تناژ) گرم پشت پلک‌هایتان بزنید تا بر جذابیت چهره‌تان افزوده شود.
  2. خاکستری مایل به قهوه‌ای براقاین رنگ ترکیبی از زرد و طلایی است و با لنز سبز سایه‌ای طبیعی و جذاب ایجاد می‌کند.
  3. اسموکیسایه اسموکی (دودی) که یک رنگ کلاسیک محسوب می‌شود نیز با لنز سبز ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازد.
  4. شرابیاز دیگر رنگ‌های سایه که مناسب لنز سبز است می‌توان به رنگ شرابی اشاره کرد. لنز سبز با رنگ شرابی ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازد.
  5. بنفشسایه بنفش یا یاسی هم برای ست شدن با لنز سبز گزینه‌ی مناسبی است. بهتر است سراغ بنفش ارغوانی یا بنفشی که به سمت شراب می‌رود بروید.

معرفی چندین برند دارای لنزهای سبز جذاب

خرید لنز سبز برند هیپنوس

لنزهای رنگی سالانه هیپنوس (Hypnose)  یکی از برندهای لوکس و لاکچری لنز رنگی شناخته شده است و این لنز یک ویژگی منحصر به فردی که دارد این است که، لنزهای رنگی هیپنوس تماما دست ساز بوده و همین ویژگی باعث بارز و برجسته بودن برند، رنگ و طراحی این نوع لنز رنگی شده استلنزهای رنگی Hypnose ساخت کشور ترکیه است که توسط کمپانی هیپنوس ساخته شده است.

فناوری ساخت این لن لنز هایدروژل و درصد آبرسانی آن 38 درصد است . لنزهای رنگی هیپنوس دارای قطر لنز 14.00 - 14.2 - 14.5 - 15.00 میلیمتر و انحنای لنز 8.6 میلیمتر می باشد .

لنزهای رنگی هیپنوس دارای رنگ لنز سبز بسیار زیبایی است که شما می توانید کالکشن این لنز را در سایت دیالنز مشاهده نمایید .

ویژگیهای لنز رنگی هیپنوس

خرید لنز سبز برند لابلا

نزهای رنگی سالانه لابلا (La Bella)، ساخت کشور کره جنوبی است و بر اساس کیفیت و تنوع رنگی بالا، توانسته نظر بسیاری از کاربران لنز تماسی را به خود جلب کند. لنزهای رنگی لابلا، از طراحی بسیار نازک و راحتی برخوردارند و می توانند این راحتی را به مصرف کننده القا کنندمی لنزهای تماسی لابلا دارای مدت زمان استفاده فصلی و سالانه هستند و شما می توانید به راحتی 3 تا 12 ماه متوالی از آن با توجه به نکات نگهداری از آنها، استفاده کنید. همچنین خوب است بدانید این لنزها علاوه بر جنبه زیبایی، از جنبه درمانی هم بهره مند است و می تواند در درمان مشکلات انکساری، نقش بسزایی داشته باشد.

لنزهای رنگی لابلا دارای رنگ لنز سبز خاص و جذابی است که شما می توانید کالکشن این لنز را در سایت دیالنز مشاهده نمایید .

ویژگی های لنز رنگی لابلا

خرید لنز سبز برند ویکتوریا

لنزهای رنگی سالانه ویکتوریا (Victoria) با استفاده از پیشرفته ترین و موثرترین فناوری ها تولید می شوند. آنها با استفاده از مواد سدیم هیالورونات و PEG برای افزایش روانکاری ساخته شده اند و از ویژگی های فناوری نازک و لبه دار ثبت شده توسط ویکتوریا برخوردار هستند. خانواده محصول ویکتوریا به شما لنزهای تماسی برتر ارائه می دهند که چشم شما را در طول دوره استفاده سالم و راحت نگه می دارد .

Victoria لنزهای تماسی را با بالاترین کیفیت تولید می کند. لنزهای تماسی رنگی ویکتوریا دارای یک سیستم تصحیح پایدار بینایی هستند که در هر شرایط روشنایی بینایی تیز و شفاف را تضمین می کند. این خاصیت به ویژه هنگام رانندگی در شب یا هنگام قرار گرفتن در معرض تابش ناگهانی، بسیار مفید است. طراحی لنزهای ویکتوریا به لطف لبه های مخصوص و نازک آن، بی نظیر است که باعث می شود در استفاده روزمره بسیار راحت تر باشید.

لنزهای رنگی ویکتوریا دارای رنگ لنز سبز بسیار زیبایی است که شما می توانید کالکشن این لنز را در سایت دیالنز مشاهده نمایید .

ویژگی های لنز رنگی ویکتوریا

خرید لنز سبز برند دهب

لنزهای رنگی سالانه دهب سری گلد (Dahab) به طور انحصاری و اختصاصی توسط یکی از تولید کنندگان برجسته کره ای به نام Waleed Optics ساخته شده است. مواد و فناوری این لنزها را به گونه ای انتخاب کرده تا محصولی زیبا، راحت، ایمن و مرسوم مد روز را در اختیار کاربران نهایی قرار دهد. لنزهای تماسی Dahab در دو سری Gold و Platinum ساخته شده اند که در ۳ طرح مختلف و ۲۹ رنگ طبقه بندی شده است تا متناسب با حالت و سبک مشتری ها باشد.

لنزهای تماسی دهب از یک ویژگی بارز برخوردار است و آن طراحی نازک لنزها میباشد و راحتی را برای کاربران ایجاد کرده است. لنزهای تماسی Dahab معمولا حالت ۲رو دارند، به این معنی که یک طرف حلقه دور مشکی یا حلقه های رنگی روشن است که می تواند چشم را بزرگ تر و جذاب تر نشان دهد و طرف دیگر آن بدون دور با بزرگنمایی کمتر میباشد. لنزهای رنگی دهب در 2 نوع روزانه و سالانه تولید و توزیع می شوند.

لنزهای رنگی دهب دارای رنگ لنز سبز بسیار زیبایی است که شما می توانید کالکشن این لنز را در سایت دیالنز مشاهده نمایید .

ویژگی های لنز رنگی دهب

خرید لنز سبز برند نچرال

لنزهای رنگی سالانه سری لیمیت نچرال (Naturel) تولید در کمپانی بیوتی ویژن در کشور کره جنوبی، از کیفیت بالایی برخوردارند و با پیشرفت روزافزون این شرکت، توانست یکی از بهترین برندها در بین برندهای لنز رنگی به شمار آید. این لنز رنگی مورد علاقه خیلی از کاربران لنز تماسی است و توانسته رضایت بسیاری از مصرف کنندگان لنز رنگی را به خود جلب کند.

لنزهای تماسی رنگی Naturel دارای طراحی بافت های بسته و پیکسلی هستند و بصورت شبکیه ای و بدون رگه در چشمان شما می درخشند. این لنزهای رنگی، با این طراحی توانسته زیبایی مصرف کننده را تکمیل کنند و رضایت را در چشمان آنها ببینند. لنزهای تماسی رنگی این شرکت با استفاده از فناوری ویژه EDGE تولید می شود که همه چشمان شما را کنترل می کند و در تمام طول روز مرطوب نگه می دارد.

لنزهای تماسی رنگی نچرال، دارای مدت زمان استفاده سالانه هستند و شما به طور مفید می توانید تا 12 ناه متوالی از آنها استفاده کنید اما فراموش نکنید برای اینکه بتوانید عمر لنزهای خود را افزایش دهید بایستی به نکات نگهداری و بهداشتی آن نهایت توجه را داشته باشید. لنزهای رنگی نچرال بیوتی ویژن داری فناوری هایدروژل بوده که می تواند اکسیژن را به طور مناسب به چشم منتقل کند و همچنین با داشتن تکنولوژی ماده پلیمری نرم شکل خود را حفظ می کند و عالی شناخته می شوند

لنزهای رنگی نچرال دارای رنگ لنز سبز بسیار زیبایی است که شما می توانید کالکشن این لنز را در سایت دیالنز مشاهده نمایید .

خرید لنز سبز برند لومینوس

لنز رنگی لومینوس زیر مجموعه شرکت بیوتی ویژن هست که این شرکت در دهه 1970 میلادی در کشور کره جنوبی تاسیس شد و 4 برند طلایی را به اسم خود در بین لنزهای رنگی ثبت کرد. علاوه بر این محصول نچرال، لازورد و لورنس برندهای دیگر این شرکت معتبر می باشند که البته لنزهای رنگی لومینوس در ایران پر طرفدار تر هست .

این لنز رنگی می تواند بینش شما را بهبود بخشد و همچنین به طور طبیعی رنگ چشم شما را تغییر دهد. لنزهای تماسی طبیعی این شرکت با استفاده از فناوری ویژه EDGE تولید می شود که همه چشمان شما را پوشش می دهد و چشمان شما را در تمام طول روز مرطوب نگه می دارد، این ویژگی خاص برای مناطق با هوای خشک مانند تهران و کلان شهر ها بسیار مناسب است.

لنزهای رنگی این شرکت بسیار مورد توجه مصرف کنندگان لنز رنگی خاص قرار گرفته و توانسته انتظارات و نیازهای مورد نظر خانم های حساس را فراهم کند و مشتریان را از خود راضی نگه دارد.

همچنین لنز رنگی لومینوس با رشد و پیشرفت گسترده ای که داشته توانسته لنزهای خانم پسندتر و جذاب تری را تولید کند تا مصرف کننده را مجذوب خود نماید .

لنزهای رنگی لومینوس، دارای مدت زمان استفاده سالیانه هستند و شما می توانید به راحتی با 1 سال یا بهتر تا 12 ماه متوالی با توجه به اصول بهداشتی استفاده از لنز ، از این لنزها استفاده کنید، و از داشتن آنها لذت ببرید. لنزهای تماسی رنگی Luminous دارای فناوری پیبشرفته هایدروژل هستند که می توانند اکسیژن را به خوبی به تمام سطح چشم منتقل کند و با دارا بودن مواد سازنده Polymacon می توانند رطوبت را حفظ کرده و از خشکی چشم شما تا حدی جلوگیری نماید.

لنزهای رنگی لومینوس دارای رنگ لنز سبز خاص و جذابی است که شما می توانید کالکشن این لنز را در سایت دیالنز مشاهده نمایید .

سوالات رایج در مورد " لنز سبز به چه افرادی میاد؟"

لنز سبز برای چه رنگ مویی مناسب است ؟

لنز تماسی سبز برای موهای مشکی و موهای بلوند نیز گزینه‌های بسیار خوبی است. برای موی مشکی بهتر است سبز روشن استفاده کنید. برای موی بلوند هم سبز روشن بهتر است. یعنی در واقع برای موی بلوند اصلا سراغ لنزهای سبز تیره نروید.

لنز سبز برای چه رنگ پوست مناسب تر است؟

کسانی که پوست سفید دارند بهتر است لنز به رنگ سبز روشن استفاده کنند. کسانی که پوستشان گندمی و سبزه است نیز بهتر است از سبزهای تیره استفاده کنند.

با لنز سبز می‌توان سایه بنفش زد؟

بله، اتفاقا یکی از متناسب‌ترین رنگ‌های آرایش با لنز سبز، بنفش است. البته بهتر است سراغ بنفشِ ارغوانی بروید تا قرمزیِ آن با سبزیِ لنز، ترکیب جذابی ایجاد کنند.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب