مجله الکترونیکی دیالنز 27 آبان ماه 1402 5

لنز های رنگی مناسب پوست سفید

در حالی که بعضی از رنگ های لنز همیشه محبوب هستند برخی دیگر از مد خارج می شوند. مد همیشه در حال تغییر و تحول است بنابراین بهترین راه برای انتخاب رنگ مناسب چشمان شما، درک رنگ مناسب خودتان است. انتخاب لنز رنگی متناسب برای هر فرد ممکن است دشوار باشد، از همین رو در ادامه این مطلب از "مجله الکترونیکی دیالنز" راهنمای مفیدی برای انتخاب رنگ لنز مناسب با توجه به رنگ پوست ارائه شده است.

لنز رنگی برای زیباتر کردن ظاهر

امروزه لنز های رنگارنگی وجود دارد که افراد می توانند برای تغییر ظاهر چشمان خود استفاده کنند. این رنگ کاملا به سلیقه فرد بستگی دارد ولی رنگ لنز متناسب با رنگ پوست می تواند جلوه چشمان شما را بیشتر کند و زیبایی آن را دو چندان کند.

رنگ پوست یکی از معیارهاست است که می توانید برای انتخاب رنگ لنز مناسب استفاده کنید. معمولا رنگ پوست روشن به انرژی و طراوت بیشتری نیاز دارد و از همین رو رنگ های چشمگیر می تواند باعث شود صورتتان بی حال و خسته به نظر نرسد و چشمان شما را زیبا تر کند.

لنز مناسب برای پوست روشن

اگر رنگ پوست روشنی دارید یا به اصطلاح رنگ پوست سردی دارید می توانید از رنگ های خاکستری، آبی و بنفش استفاده کنید. رنگ هایی در این طیف می توانند با پوست روشن شگفت انگیز به نظر برسند. همچنین رنگ های تند مانند فیروزه‌ای و آمیتیستی می تواند رنگ پوست شما را چشمگیر تر نشان دهد.

اگر پوست روشنی دارید ولی احساس می کنید که رنگ پوست گرم دارید باید از لنز های قهوه ای و فندقی استفاده کنید. با این حال رنگ های روشن مانند عسلی و سبز نیز می توانند چشمان شما را برجسته تر نشان دهد.

رنگ مو های شما نیز می تواند بر روی رنگ لنز مناسب، تاثیر گذار باشد. اگر مو های مشکی دارید تقریبا هر رنگی برای شما مناسب است و می توانید از لنز های قهوه ای تا سبز هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید.

نکات استفاده از لنز های رنگی

یکی از رایج ترین سوالات در مورد استفاده از لنز های رنگی این است که آیا استفاده روزانه و مداوم از این لنز ها بی خطر است؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید که این لنز ها مشکلی برای چشمان شما ایجاد نمی کنند و می توانید هر روز از آن ها استفاده کنید ولی همیشه باید قبل از خواب آن ها را بردارید.

لنز های رنگی به هیچ عنوان نباید بر روی وضوح دید شما تاثیر داشته باشند. این نوع از لنز ها صرفا برای تغییر ظاهر چشم طراحی شده اند و به هیچ وجه نباید مانع دید یا ضعف بینایی شوند. تا زمانی که لنز های خود را  با استفاده از محلول لنز تمیز نگه دارید و به خوبی از آن ها مراقبت کنید بی خطر هستند.

در هنگام استفاده از لنز های رنگی نباید احساس ناراحتی داشته باشید. با این حال ممکن است هنگام اولین استفاده کمی چشمان شما را اذیت کند ولی اگر احساس ناراحتی و تحریک چشمان در زمانی کوتاهی از بین نرفت باید حتما با پزشک مشورت کنید.

کلام آخر

رنگ لنز مناسب می تواند زیبایی چشمان شما را چند برابر کند. بهتر است در کنار رنگ لنز مناسب، آرایش و رنگ لباس خود را نیز متناسب با رنگ پوست و موی خود تنظیم کنید تا با لنز ها ترکیب زیباتری ایجاد کنید. در این مقاله رنگ های مناسب لنز برای پوست سفید معرفی شد، امیدواریم مطالعه این مطلب به شما در انتخاب لنز رنگی مناسب کمک کند.

دیالنز

سایت دیالنز بزرگترین و بهترین سایت فروش لنز و محصولات چشمی در ایران است.

همه برندهای باکیفیت و مرغوب لنز و همچنین مایع لنز را می توانید درفروشگاه آنلاین دیالنز پیدا کنید.

لنزهای ارائه شده در سایت دیالنز دارای بهترین کیفیت هستند و مشکلی برای سلامت چشم افراد ایجاد نخواهند کرد، همچنین این لنزها دارای بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها نیز هستند.

شما می توانید در خصوص تهیه لنزهای تماسی سوالات خود را با مشاورین ما در میان بگذارید و بهترین مشاوره رایگان را در خصوص خرید لنز طبی و خرید لنز رنگی ، دریافت نمایید .

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- لنز وایت پوپیل

لنز های وایت پوپیل برای ایجاد ظاهری طبیعی در چشمان استفاده می شود. این نوع از لنز های تماسی می توانند کدورت عنبیه و حالت غیر عادی آن را پوشش دهند و جل...ادامه مطلب

- باید موقع خرید لنز ارزان قیمت مراقب باشید!

همه ما دوست داریم تا جایی که می توانیم در زندگی پس انداز کنیم و همواره به دنبال خرید اجناس ارزان و خوب هستیم. اما جنس ارزان، همیشه بهترین نیست و لنز ه...ادامه مطلب

- نشانه های ضعیف شدن چشم

چشم های شما از مهمترین اندام های حسی بدن تان است که علاوه بر ایجاد حس بینایی به بهبود تمرکز مغز کمک می کند. امروزه ضعف بینایی یک مشکل رایج است و به دل...ادامه مطلب

- سن ثابت شدن نمره چشم و راه های ثابت نگهداشتن آن

نمره چشم به توانایی دیدن جزئیات کوچک اشاره دارد. این نمره به صورت یک عدد کسری نشان داده می شود و برای تعیین نسخه عینک شما کارایی دارد. سن ثابت شدن نمر...ادامه مطلب

- تاثیرات سولاریوم بر چشم

برخی افراد ممکن است برنزه کردن پوست با سولاریوم را جایگزین ایمن تری برای آفتاب گرفتن تصور کنند اما این تصور درست نیست.طبق تحقیقاتی که اخیرا سازمان بهد...ادامه مطلب