مجله الکترونیکی دیالنز 29 مهر ماه 1402 2

لنز وایت پوپیل

لنز های وایت پوپیل برای ایجاد ظاهری طبیعی در چشمان استفاده می شود. این نوع از لنز های تماسی می توانند کدورت عنبیه و حالت غیر عادی آن را پوشش دهند و جلوه ای طبیعی در چشم ایجاد کنند. این لنز بر روی بینایی تاثیری ندارند و فرد با استفاده از این لنز ها بینایی طبیعی خود را حفظ می کند و تنها نواقص را پنهان می کند.

کاربرد لنز های وایت پوپیل

این لنز ها کمک می کند که نواقص و مشکلات ظاهری چشم پوشش داده شود و نیازی به استفاده از عینک برای پنهان کردن این مشکلات نباشد و افراد بتوانند راحت تر این عیب های عنبیه را پنهان کنند تا چشمانی طبیعی و زیبا داشته باشند. با استفاده از لنز های وایت پوپیل افراد با مشکلات ژنتیکی که ظاهر عنبیه را تغییر می دهند می توانند زندگی عادی داشته و کسی متوجه تفاوت چشم آسیب دیده آن ها نخواهد شد.

افراد می توانند لنز وایت پوپیل را برای یک یا هر دو چشم مورد استفاده قرار دهند. در صورتی که تنها یکی از چشمان دچار نقص یا مشکل ظاهری باشد باید یک لنز وایت پوپیل تک به رنگ چشم سالم خود تهیه کنید. این لنز ها طیف وسیعی از رنگ ها را ارائه می دهند تا افراد بتوانند با متناسب با رنگ طبیعی چشمان خود، لنز را تهیه کنند.

این لنز ها اغلب طبی نیستند و تنها برای اصلاح ظاهری مورد استفاده قرار می گیرند با این حال توصیه می شود قبل از خرید و استفاده از این لنز ها با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید و از سلامت چشمان خود مراقبت کنید.

نکات استفاده از لنز های وایت پوپیل

لنز های تماسی وایت پوپیل مانند سایر لنز ها به محلول لنز نیاز دارد و در حفظ بهداشت و سلامت آن باید دقت لازم را داشته باشید. پس از هربار استفاده، باید لنز را مانند سایر لنز های تماسی با محلول لنز بشویید و در جای مخصوص قرار دهید. از مصرف لنز های تاریخ گذشته اجتناب کنید تا دچار عفونت و مشکلات بینایی نشوید.

تفاوت اصلی این لنز ها با لنزهای بلک پوپیل این است که این لنز ها می توانند نواقص ظاهری را اصلاح کنند ولی در مرکز بی رنگ هستند و در حقیقت جلوی ورود نور را نمی گیرند و فرد می تواند به خوبی با این لنز ها ببیند.

این لنز ها مانند لنز های معمولی به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند و از لحاظ نگهداری و استفاده تفاوتی با این لنز ها ندارند. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که این لنز ها زمان استفاده مشخصی دارند و باید مطابق دستورالعمل سازنده مورد استفاده قرار گیرند تا به چشمان شما آسیب نزنند.

لنز های وایت پوپیل برای چه افرادی مناسب است؟

لنز های وایت پوپیل برای افرادی که دچار پراکندگی قرنیه، جداشدگی شبکیه، نقایص مادرزادی و مشکلات ظاهری قرنیه به دلیل تصادف، عفونت یا جراحی شده اند مناسب است و می تواند در ایجاد حالت طبیعی در چشمان موثر باشد.

لنز های وایت پوپیل برای افرادی که با ظاهر غیر طبیعی در یکی یا هر دو چشم به دنیا آمده اند مناسب است و می تواند کارایی شگفت انگیزی در اصلاح نواقص ظاهری داشته باشد. افرادی که طی یک حادثه دچار آسیب در چشمان خود شده باشند نیز می توانند از این لنز ها استفاده کنند تا دوباره ظاهر طبیعی چشمان خود را به دست آورند.

کلام آخر

 استفاده از لنز های وایت پوپیل برای ایجاد ظاهر طبیعی چشمان آسیب دیده بهترین گزینه است و می تواند به بیماران کمک کند تا با پوشاندن نواقص ظاهری چشمان خود، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند و زندگی شادتری داشته باشند.

دیالنز

سایت دیالنز بزرگترین و بهترین سایت فروش لنز و محصولات چشمی در ایران است.

همه برندهای باکیفیت و مرغوب لنز و همچنین مایع لنز را می توانید درفروشگاه آنلاین دیالنز پیدا کنید.

لنزهای ارائه شده در سایت دیالنز دارای بهترین کیفیت هستند و مشکلی برای سلامت چشم افراد ایجاد نخواهند کرد، همچنین این لنزها دارای بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها نیز هستند.

شما می توانید در خصوص تهیه لنزهای تماسی سوالات خود را با مشاورین ما در میان بگذارید و بهترین مشاوره رایگان را در خصوص خرید لنز طبی و خرید لنز رنگی ، دریافت نمایید .

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- لنز وایت پوپیل

لنز های وایت پوپیل برای ایجاد ظاهری طبیعی در چشمان استفاده می شود. این نوع از لنز های تماسی می توانند کدورت عنبیه و حالت غیر عادی آن را پوشش دهند و جل...ادامه مطلب

- باید موقع خرید لنز ارزان قیمت مراقب باشید!

همه ما دوست داریم تا جایی که می توانیم در زندگی پس انداز کنیم و همواره به دنبال خرید اجناس ارزان و خوب هستیم. اما جنس ارزان، همیشه بهترین نیست و لنز ه...ادامه مطلب

- نشانه های ضعیف شدن چشم

چشم های شما از مهمترین اندام های حسی بدن تان است که علاوه بر ایجاد حس بینایی به بهبود تمرکز مغز کمک می کند. امروزه ضعف بینایی یک مشکل رایج است و به دل...ادامه مطلب

- سن ثابت شدن نمره چشم و راه های ثابت نگهداشتن آن

نمره چشم به توانایی دیدن جزئیات کوچک اشاره دارد. این نمره به صورت یک عدد کسری نشان داده می شود و برای تعیین نسخه عینک شما کارایی دارد. سن ثابت شدن نمر...ادامه مطلب

- تاثیرات سولاریوم بر چشم

برخی افراد ممکن است برنزه کردن پوست با سولاریوم را جایگزین ایمن تری برای آفتاب گرفتن تصور کنند اما این تصور درست نیست.طبق تحقیقاتی که اخیرا سازمان بهد...ادامه مطلب