مجله الکترونیکی دیالنز 20 تیر ماه 1400 1,887

مقایسه دو برند لنز رنگی لابلا و لنز رنگی استلاکالرز

امروزه خرید لنزهای چشمی چه بین افراد مبتلا به بیماری های چشمی چه بین افراد عادی برای داشتن چشمانی زیباتر خیلی همه گیر و فراوان شده است. انواع مختلف لنزها مثل لنزهای طبی و لنزهای رنگی مورد استقبال زیاد افراد قرار دارند. شناخت درست نوع و نحوه استفاده از لنزهای تماسی مهم‌ترین قسمت ماجراست چراکه باید درنظر داشته باشید کوچک‌ترین بی‌دقتی، مشکلات جبران‌ناپذیری را برای چشم‌هایتان ایجاد می‌کند.

لنز وسیله‌ای است کاملا بی‌خطر، البته اگر روش مصرف آن را به درستی بدانیم و رعایت کنیم. انتخاب بهترین برند لنز تماسی نیز می تواند به ما کمک کند . از این رو در این مقاله قصد داریم دو تا از برندهای لنزرنگی لابلا و لنز رنگی استلاکالرز رو معرفی کنیم ؛ تا افرادی که قصد خرید لنز لابلا و یا خرید لنز استلاکالرز را دارند در انتخاب خود راحت تر باشند . پس تا انتهای این مطلب با مجله الکترونیکی دیالنز همراه باشید .

 لنز رنگی لابلا

لنز لابلا در کشور ترکیه تولید می شود و به خاطر کیفیت و تنوع رنگی بسیار متنوع آن ، نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. طراحی این لنز بسیار نازک است به همین خاطر راحتی را برای فرد مصرف کننده ، فراهم می کند.

لابلا با رنگهایی تیله ای همچون پیکسی بلو پیکسی گری و پیکسی گرین و همچنین رنگهای با طراحی خاص با نام اکسکلوسیو و رنگهای خاصی که ترکیبی از چندین رنگ جذاب هستند به پر فروش ترین برند سال تبدیل شده است. این لنز با 34 رنگ جذاب وارد ایران شده و انتخاب را برای افراد بسیار راحت کرده است . رنگ آبی عسلی طوسی بدون دور معروف برند لابلا با نام لازورد و رنگ سبز و سبز عسلی زیرکون و امرالد از پرفروش ترین های این لنز رنگی در حال حاضر است .

لنزهای لابلا در دو نوع سالانه و فصلی در حال حاضر موجود است .همچنین لنز رنگی زیبایی لابلا و طبی رنگی آن از نمره منفی 1 تا منفی 6 در دسترس شما عزیزان می باشد . لنزهای طبی رنگی لابلا می تواند علاوه بر زیبایی مشکلات انکساری چشم(نزدیک بینی) را نیز برطرف کند . یکی دیگر از ویژگیهای این لنز که باعث فروش بالای آن شده، پوشش خوب زمینه چشمهای تیره است .

ویژگی های لنز رنگی لابلا

خرید لنز رنگی لابلا

برای خرید لنز رنگی لابلا پس از تهیه نسخه پزشک به فروشگاه تخصصی دیالنز مراجعه کنید . این فروشگاه یک مرکز فروش معتبر و کاملا معتبر در زمینه لنز طبی و رنگی است .

چه از لنزهای فصلی لابلا و یا لنزهای سالانه لابلا انتخاب کردید ، حتما محلول لنز مخصوص لنزهای نرم نیز تهیه کنید تا بتوانید برای ضد عفونی کردن لنز از آن استفاده کنید .

حتما بخوانید : اصول استفاده از لنزهای تماسی

قیمت لنز رنگی لابلا

قیمت لنزهای لابلا در مدل هلی فصلی و سالانه فرق می کند . لنزهای سالانه با توجه به مدت زمان مصرف طولانی ترش گرانتر از لنزهای فصلی است .

همچنین این تفاوت قیمت را در مدل لنزهای رنگی بدون نمره و لنزهای رنگی نمره دار این کمپانی مشاهده خواهید کرد .

برای مشاهده لیست کامل قیمت لنز رنگی لابلا و دیگر برندهای لنز رنگی می توانید از طریق وبسایت دیالنز اقدام کنید .

همچنین می توانید تمامی محصولات جانبی مورد نیاز خود در رابطه با لنز مانند محلول لنز ، جالنزی و قطره ی لنز را از سایت دیالنز به صورت آنلاین خریداری کنید .

لنز رنگی استلاکالرز

این لنز سفارشی به تازگی وارد ایران شده است و با رنگهایی خیره کننده توجه استفاده کنندگان لنز را به خود جلب نموده است.
لنز رنگیاستلا کالرزدر 16 رنگ خیره کننده وارد بازار ایران شد و به دلیل منحصر به فرد بودن رنگهای این لنز و پوشش کامل توانست در میان لنزهای رنگی بسیار زود جایگاه ویژه ای پیدا کند.
رنگهای لنز استلا کالرز هیچ شباهتی به لنزهای موجود در بازار نداشته و رنگهای خاص و منحصر به فردی دارد.این لنز ساخت کشور ایتالیا می باشد.در ساخت این لنز از ترکیبات خاصی استفاده شده است و شما در هر لنز مجموع چند رنگ را مشاهده می کنید.

ویژگی های لنز رنگی استلاکالرز

خرید لنز رنگی استلاکالرز

لنزهای استلاکالرز دارای لنزهای نمره دار هم هست که این لنزها برای افرادی که مشکلات بینایی دارند مناسب می باشد . شماره های این لنز شامل منفی 1 تا منفی 6 می باشد .

برای خرید لنز طبی رنگی بهتر است نسخه پزشک داشته باشید تا از خرید اشتباهی لنز جلوگیری کنید .

برای خرید لنز رنگی استلاکالرز باید به رنگ مو ، پوست و رنگ چشمهایتان توجه کنید . مثلا اگر چشمانی روشن دارید رنگ های تیره و اگر چشمانی تیره دارید رنگهای روشن لنز را انتخاب کنید .

برای انتخاب لنز رنگی متناسب با چهره تان به بخش "انتخاب هوشمند رنگ" در وبسایت دیالنز مراجعه کنید تا انتخابی دقیق داشته باشید .

در نهایت برای خرید لنز رنگی استلاکالر می توانید به وبسایت فروشگاهی دیالنز مراجعه کنید و انتخابی هوشمندانه و با خیال راحت داشته باشید. خرید لنز از مراکز غیر معتبر  غیر مجاز می تواند سلامت چشم هایتان را به خطر بیاندازد.

قیمت لنز رنگی استلاکالرز

قیمت لنزهای رنگی استلاکالرز باتوجه به مدت زمان مصرف ونمرهدار و بدون نمره ،متفاوت می باشد .

برای مشاهده لیست کامل قیمت لنز رنگی استلاکالرز و دیگر برندهای لنز رنگی می توانید از طریق وبسایت دیالنز اقدام کنید .

از آنجایی که لنزها داخل چشم قرار میگیرند بهتر است زیر نظر پزشک و یا اپتومتریست مورد استفاده قرار بگیرند . پزشک با معاینه بخصوص به شما خواهد گفت که استفاده از لنزهای استلاکالرز برای شما مناسب است یا خیر .

سخن پایانی

اکنون با معرفی دو برند لنز رنگی لابلا و لنز رنگی استلاکالرز به ویژگی های هر یک از آنها پی برده و متوجه تفاوت آن ها شده اید . اکنون با توجه به مطالب بالا و نظر چشم پزشکتان ، قادر خواهید بود بهترین انتخاب لنز رنگی را داشته باشید .

ارائه این مقاله از وبسایت دیالنز به شما کمک کرد که با دو برند معروف لنز رنگی آشنا شوید . اگر سوالی برایتان پیش آمده که بی پاسخ مانده است می توانید از مشاورین متخصص دیالنز بپرسید .

 

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب