مجله الکترونیکی دیالنز 23 خرداد ماه 1400 1,164

هشت رنگ خاص و زیبای لنز لورنس

ما در این مقاله به 8 رنگ خاص و زیبای لنز لورنس، می پردازیم.

یکی از لنزهای رنگی جذاب و پرطرفدار، لنز رنگی لورنس است. لنز لورنس یکی از بی نظیرترین لنزهای موجود در بازار ایران محسوب می شود.

از لنز لورنس برای تغییر رنگ طبیعی چشم ها استفاده می شود. برند لنز لورنس سعی کرده است با در نظر گرفتن سلیقه تمامی افراد و با رعایت بهترین استانداردهای جهانی، لنز های رنگی را با رنگ های بسیار مختلف، متنوع و زیبا تولید و عرضه کند.

آشنایی بیشتر با برند لنز لورنس:

شرکت بیوتی ویژن در دهه 1970 میلادی در کشور کره جنوبی تاسیس شد و 4 برند طلایی را به اسم خود در بین لنزهای تماسی رنگی ثبت کرد. این برندها از جمله لومینوس، نچرال، لازورد و لورنس می باشند که یکی از 4 برند برتر در شرکت بیوتی ویژن هستند.

شرکت بیوتی ویژن می تواند بینش شما را بهبود بخشد و همچنین به طور طبیعی رنگ چشم شما را تغییر دهد. لنزهای تماسی طبیعی این شرکت با استفاده از فناوری ویژه EDGE تولید می شود که همه چشمان شما را کنترل می کند و در تمام طول روز مرطوب نگه می دارد، این ویژگی خاص برای مناطق خشک شده مانند خاورمیانه است.

لنزهای رنگی این شرکت بسیار مورد توجه مصرف کنندگان لنز تماسی قرار گرفته و توانسته انتظارات و نیازهای مشابه را فراهم کند و کاربر را از خود راضی نگه دارد. همچنین بیوتی ویژن با رشد و پیشرفت گسترده ای که داشته توانسته لنزهای کاربر پسندتر و جذاب تری را تولید کند تا مصرف کننده را مجذوب خود و لنزهای رنگی بیوتی ویژن نماید.

هشت رنگ خاص و زیبای لنز لورنس:

رنگ های لنز رنگی لورنس با الهام از رنگ های طبیعت می باشد تا رنگ چشم افراد را طبیعی جلوه دهند. این لنز زیبا دارای هشت رنگ بسیار شیک و جذاب است.

اگر بخواهیم 8 رنگ خاص و زیبای لنز لورنس را نام ببریم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

Kadet-Blue (آبی عسلی بدون دور) : این لنز با ته مایه عسلی و بدون دور است . این لنز آبی با پوشش رنگ بالایش می تواند انتخاب مناسب برای افرادی که به رنگ آبی علاقه دارند باشد .

Kadet-Navy (زیتونی بدون دور) : مدل کدت نی وی یک لنز سبز عسلی بدون دور است . می توان گفت این یک لنز سبز روشن است . اضافه شدن رنگ عسلی به سبز توانسته است رنگ سبز را به صورت زیبایی در آورد . استفاده از این لنز رنگی برای افراد با پوست گندمی بسیار عالی خواهد بود . افرادی که پوست روشن دارند ،  هم می توانند از این لنز استفاده کنند ، اما برای سبک آرایش بهتر است از رنگ های کمی تیره تر استفاده کنیم .

Kadet-Gray (سبز آبی بدون دور): این لنز سبز آبی  بدون دور است . کدت گری را می توان یک لنز آبی بسیار به خصوص دانست . این لنز آبی سبز مانند لنزهای آبی دیگر کاملا به رنگ آبی نیست . ترکیب رنگ سبز بکار رفته در مدل کدت گری توانسته است یک رنگ جذاب و زیبا را خلق کند . این لنز بر خلاف لنزهای آبی تنها برای افراد با پوست روشن مناسب نیست . بلکه افراد با پوست های تیره تر نیز می توانند از این لنز رنگی استفاده کنند .

Pale-Gray (طوسی عسلی بدون دور) : پل گری لورنس یک لنز طوسی عسلی بدون دور است . استفاده از رنگ طوسی باعث ایجاد یک درخشش به خصوص در این لنز شده است . با استفاده از این مدل لنز رنگی لورنس یک برقی در نگاهتان ایجاد خواهد شد که افراد را به خود جذب خواهید کرد .

لنز طوسی عسلی لورنس برای افراد با پوست های گرم و سرد مناسب خواهد بود  رنگ طوسی یک رنگ تقریبا خنثی است که ترکیب آن با عسلی جذابیت خاصی به آن داده است .

Kadet-Latte (طوسی سبز بدون دور) : این مدل از لنز رنگی لورنس یک لنز طوسی سبز بدون دور است . این لنز دو رنگ می تواند در نورهای کم و زیاد به رنگ طوسی یا سبز دیده شود . لنز طوسی سبز لورنس می تواند زیبایی جادویی به چشمهایتان بدهد . این لنز با عمق بخشیدن به نگاهتان می تواند در کیفیت روابط تان بسیار تاثیر گذار باشد .

Kadet-Pearl (طوسی سبز ته مایه آبی بدون دور) : این مدل از لنز لورنس یک لنز ترکیبی و بسیار خلاقانه است . کدت پرل یک لنز طوسی سبز آبی بدون دور است . تناژ رنگی این لنز واقعا زیبا و دیدنی است . اگر جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید متفاوت از همیشه به نظر برسید این لنز یک انتخاب بسیار عالی می تواند باشد .

این لنز رنگ چشم را به یک رنگ طوسی روشن که در زمینه اش ترکیبی از رنگ های آبی و سبز را تغییر خواهد داد .

Kadet-Caramel (عسلی کاراملی بدون دور) : لنز عسلی کاراملی مدل لنزی است که کدت کارامل به خود اختصاص داده است . این لنز بدون دور نیز است .

این لنز می تواند یک انتخاب مناسب برای فصل زمستان باشد . انتخاب یک رنگ گرم در فصل زمستان می تواند گرمی بخش چهره تان باشد .

البته در دیگر فصل ها هم می توان از این استفاده کرد و زیبایی رنگ چشمانتان را به رخ بکشید .

Kadet-Brown (قهوه ای عسلی دور محو) : اگر به دنبال یک رنگ نچرال هستید ، این مدل یکی از گزینه های بسیار عالی پیش روی شماست . کدت براون یک لنز قهوه ای عسلی است .وجود دور خط محو این لنز باعث متفاوت تر شدن این لنز از رنگ های دیگر شده است .

این لنز جز یکی از لنزهای رنگی بسیار پرطرفدار است . افرادی که هم دارای چشم های روشن هستند و هم افراد با چشم های تیره ، از این لنز رضایت کامل داشته اند .

ویژگی های لنز رنگی لورنس

اگر بخواهید در مجموع نگاهی به ویژگی های لنز رنگی لورنس انداخت می توان موارد زیر را بیان کرد:

- طراحی سبک، زیبا و طبیعی

- داشتن قطر و منحنی لنز مناسب

- دارای محتوای آب بالا و مناسب برای افراد با چشمان حساس

- استفاده از متریال درجه یک

- عدم نحریک پذیری چشم ها

- عدم ایجاد سوزش و خارش در چشم

- مناسب برای استفاده ی طولانی مدت در طول روز

- پوشش کامل رنگ چشم

- داشتن حالتی طبیعی در چشم

- مورد تایید متخصصان سازمان غذا و دارو آمریکا

مشخصات لنز رنگی لورنس

لنز رنگی لورنس محصولی از کره ی جنوبی است. این لنز رنگی سالانه می باشد. لنز سالانه البته قطعا در طی این یکسال باید به نحو صحیح از لنز استفاده و مراقبت کرد. لنز لورنس دارای قطر 14.2 میلیمتر با منحنی پایه 8.6 میلیمتر است.

این لنز با استفاده از ماده ی POLYMACON ساخته شده است. این لنز استفاده ی بسیار راحتی دارد و با توجه به محتوای آب 42 درصدی که دارد، بسیار حس خوبی در حین استفاده به مصرف کننده منتقل می کند.

خوشبختانه این لنز دارای مدل های طبی نیر می باشد. افرادی که دارای شماره ی منفی یک تا منفی شش هستند می توانند از لنزهای طبی رنگی این برند نیر استفاده کنند.

دارای 8 رنگ بسیار زیبا و جذاب است. این لنز می تواند با تغییر رنگ چشم شما تاثرات بسیار مثبت در استایل و نگاه شما داشته باشد.

خرید لنز لورنس

اگر با خواندن این مطلب مجاب شده اید که استفاده از لنز رنگی لورنس برایتان مناسب است ، برای خرید آن به سایت دیالنز سر بزنید .

می توانید با مشاهده رنگبندی این لنز ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و لنزتان را سفارش دهید . اگر فقط لنز را برای تغییر رنگ چشمانتان می خواهید لنز رنگی بدون نمره را انتخاب کنید .

اما اگر علاوه بر تغییر رنگ چشم ، نیاز دارید بینایی تان اصلاح شود باید لنز طبی رنگی لورنس را انتخاب کنید .

لنزهای طبی رنگی جز لنزهای طبی نرم میباشد که هنگام خرید نیاز به دانستن شماره ی صحیح چشمتان خواهد بود . لنزهای طبی کمی تخصصی تر نسبت به لنزهای رنگی می باشد . لنزهای طبی دارای مدل های بسیار متنوعی است که حتما باید با تجویز پزشک استفاده شوند .

به عنوان مثال لنز های طبی که برای رفع دوربینی و نزدیک بینی استفاده می شوند از لنزهای آستیگمات متفاوت هستند .

لنز آستیگمات خود دارای مدل های متفاوتی هستند.هم لنزهای نرم و هم لنزهای سخت دارای لنز آستیگمات هستند .یا لنزهای طبی که برای افرادی که بالای 40 سال سن دارند و دچار پیرچشمی هستند ، متفاوت خواهد بود .

پس برای اینکه بتوانید لنز مناسب خود را انتخاب کنید نیاز به نظر یک متخصص چشم و یا اپتومتریست خواهید داشت .

همچنین اگر در حین استفاده از لنز رنگی لورنس به قطره چشمی نیاز داشتید ، شما را راهنمایی خواهد کرد .

سخن آخر:

لنز لورنس یکی از بی نظیرترین لنزهای موجود در بازار ایران محسوب می شود. این لنز با نام تجاری (Lorans) محصول کشور کره جنوبی است.

لنز لورنس زیر مجموعه شرکت بیوتی ویژن است. همه لنزهای شرکت بیوتی ویژن با بهره گیری از فناوری پیشرفته و ویژه EDGE تولید و عرضه می شوند.

هشت رنگ خاص و زیبا لنز لورنس شامل موارد زیر است: لنز لورنس رنگ Kadet-Blue  لنز لورنس رنگ Kadet-Navy ، لنز لورنس رنگ Kadet-Gray ، لنز لورنس رنگ  Pale-Gray ، لنز لورنس رنگ   Kadet-Latte، لنز لورنس رنگ Kadet-Pearl ، لنز لورنس رنگ Kadet-Caramel ، لنز لورنس رنگ Kadet-

رنگ بندی لنز لورنس ، بسیار جذاب، زیبا و متنوع است. افراد به راحتی می توانند تاثیر رنگ پوست و مو را با این لنزها ببینند و بعد اقدام به خرید این لنزها کنند.

لنز لورنس با استفاده از فناوری هایدروژل و مواد پلیمری ساخته می شود. استفاده از این فناوری باعث اکسیژن رسانی بالا، نرمی و راحتی لنزهای لورنس می شود.

یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه های عرضه کننده لنزهای لورنس ، دیالنز است.

دیالنز عرضه کننده تمامی رنگ های زیبای لنز رنگی لورنس می باشد تا بتواند لنز متناسب با تمامی سلیقه ها را تامین کند. لنزهای عرضه شده توسط سایت فروشگاهی دیالنز دارای بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها هستند.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب