مجله الکترونیکی دیالنز 10 خرداد ماه 1400 936

خرید لنز طبی و طبی رنگی آرین ، لنزی با دید عالی و استثنایی

خوب دوستان و همراهان همیشگی دیالنز، امروز آمدیم، یک محصول جدید به نام لنز طبی آرین  را به شما معرفی کنیم، که در واقع لنز طبی آرین چیست، از چه مشخصاتی برخوردار است، برای چه کسانی موثر بوده و دارای چه ویژگی هایی خواهد بود و در نهایت، به چه صورت می توان برای خرید لنز طبی آرین اقدام نمود.

در ابتدا به اطلاع شما همراهان دیالنزی می رسانم که لنز طبی آرین ، یکی از لنزهای وارد شده توسط دیالنز است که محصول کشور کره می باشد. این لنز طبی ، از ویژگی های متعددی برخوردار است که توانسته در مدت کمی از جلب نظرات بی شماری برخوردار شود.

معرفی کلی لنز آرین

شرکت آرین یک شرکت کره ای در زمینه تولید لنزهای تماسی است که محصولات آن در قالب لنزهای رنگی ، لنزهای طبی و لنزهای طبی رنگی به بازار عرضه می شوند . این شرکت برای محصولات خود ویژگی های متمایز در نظر گرفته است به همین دلیل شما در هر کدام از محصولات این شرکت ویژگی خاص و متمایز کننده می بینید . محصولات این شرکت برای اصلاح عیوب انکساری چشم و همچنین مشکلات مربوط به نزدیک بینی و دوربینی مناسب هستند و از طرفی در تغییر رنگ چشم هم نقش دارند .

در معرفی کلی لنز آرین می توانیم به این نکته اشاره کنیم که در ساخت محصولات آن ها 55 درصد آب استفاده شده است . ماده سازنده اولیه استفاده شده در ساختار آنها پلی هما (Polyhema) بوده و قطر لنز آن ها با توجه به اندازه چشم تغییر می کند . در ضمن فناوری هایدروژل تکنیکی  است که برای ساخت این لنزها استفاده شده است .

انواع لنزهای آرین موجود در بازار

حالا اگر شما به عنوان خریدار میخواهید بدانید که کدام یک از لنزهای آرین در بازار ایران موجود است ، در وهله اول مسئله رنگبندی لنز طبی آرین برای شما اهمیت پیدا می کند . در کنار آن شما باید به لنزهای طبی و لنزهای طبی رنگی هم توجه داشته باشید ؛ تا بتوانید بهترین محصول را با توجه به شرایط خود خریداری کنید .به عنوان مثال لنز طوسی عسلی برند آرین یکی از رنگهای پرفروش این برند میباشد . اما به طور کلی نمونه های لنز آرین به دسته های زیر تقسیم می شوند :

لنز رنگی آرین : لنزهای رنگی آرین در دودسته محصولات فصلی و سالیانه در بازار عرضه می شوند و در 3 طیف به صورت طیف یک رنگی ، طیف دو رنگی و طیف سه رنگ (Tone  1,2,3) هستند . ازجمله محصولات این برند می توان به لنز آرین طوسی قهوه ای ، بنفش ، طوسی ، آبی اقیانوسی ، سبز، خاکستری روشن و تیره و نهایتا لنز عسلی اشاره کرد . که هر کدام از آن ها با توجه به رنگ مو و رنگ پوست افراد قابل انتخاب است .

لنز طبی رنگی آرین

این دسته از لنزهای آرین هم به عنوان اصلاح وضعیت بینایی فرد وهم به عنوان لنز رنگی استفاده می شود . این دسته از لنزها به صورت فصلی و سالانه هستند . بنابراین با انتخاب هر کدام از آنها می توان شرایط ظاهری و بینایی مناسب به جود آورد .

لنز طبی آرین

گروه سوم لنزهایی هستند که صرفا برای اصلاح دید و بینایی فرد استفاده می شوند . این دسته از لنزهای شرکت آرین شامل لنزهای طبی فصلی آستیگمات آرین ، لنز طبی فصلی آرین و لنز طبی سالانه آرین می شوند . انتخاب هر کدام از این موارد با توجه به شرایط بینایی فرد و زمان استفاده  از لنز انجام می گیرد .

لنز آرین خوبه ؟

این ساده ترین و خلاصه نرین سوالی است که افراد نسبت به کیفیت لنز تماسی آرین مطرح می کنند . پاسخ کوتاه ما به این سوال مثبت است . اما برای اینکه بتوانیم پاسخ خود را برای شما توجیه کنیم به ذکر چند دلیل می پردازیم :

مزایای استفاده از لنز طبی : دلیل وارد کردن لنز آرین توسط دیالنز، مزایای بهینه این لنز می باشد. برای دیالنز سلامت چشمان شما بسیار حائز اهمیت می باشد.

برخی از این مزایا عبارتند از: وضوح دید بالا، آبرسانی بسیار بالای 55 درصدی، تکنولوژی قابل توجه، جلوگیری از ورود اشعه فرابنفش، مناسب برای خشکی چشم، راحتی لنز داخل چشم و از همه مهمتر صرفه اقتصادی این لنز خواهد بود.

رنگ بندی لنز آرین کامل است : محصولات برند آرین در ایران نشان می دهد که شما هر رنگ بندی را مدنظر داشته باشید در طیف رنگی آرین پیدا خواهید کرد . بنابراین اگر قصد خرید لنز طبی رنگی آرین را داشته باشید در مورد انتخاب رنگ مورد نظر به مشکلی برنمی خورید .

استفاده از هیدروژل سیلیکون : استفاده از هیدروژل سیلیکون باعث راحتی در استفاده از این لنز ها  همچنین سازگار بودن آن با محیط زیست شده است . این ماده امکان نفوذ بیشتر به اکسیژن را می دهد و آبرسانی آن هم به چشم بهتر است . در نتیجه فرد می تواند به صورت بلند مدت از لنزهای آرین استفاده کند و اطمینان داشته باشد که دچار حساسیت و آلرژی نمی شود.

خرید لنز تماسی طبی آرین

مجموعه دیالنز اولین عرضه کننده لنز طبی و طبی رنگی آرین می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر از سلامت لنز آرین، این محصول را با خیالی آسوده سفارش دهید. اولین موردی که برای ما مهم است، سلامت چشم شماست. به همین دلیل متخصصان دیالنز، با توجه به عملکرد لنز و فناوری های به کار رفته در این لنز طبی، این محصول را وارد بازار لنز تماسی کرده است. برای راهنمایی بیشتر می توانید با متخصصان ما تماس گرفته و ضمن دریافت بهترین مشاوره، خرید لنز طبی و طبی رنگی آرین را انجام دهید.

خرید اینترنتی لنز تماسی طبی آرین

در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کاربران، قادر به بیرون آمدن از خانه نیستند تا بتوانند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند، به همین سبب، مجموعه دیالنز خدماتی ارائه می دهد که شما بتوانید داخل فروشگاه اینترنتی ما، لنز مورد نیاز خود را با تعیین نمره به صورت آنلاین، خریداری کنید. در اینجا بایستی بگویم که خرید اینترنتی لنز تماسی آرین به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شما می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را اعمال کنید و در زمان مناسب سفارش خود را تحویل بگیرید.

قیمت لنز تماسی طبی آرین

لنز طبی آرین از قیمت بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود. دیالنز این لنز را متناسب با بودجه شما در ویترین فروشگاه خود قرار داده است تا شما بتوانید با اطمینان خاطر این محصول را با بهترین قیمت لنز طبی و یا طبی رنگی خریداری کنید.

لنز طبی آرین برای خطاهای انکساری مناسبه؟

بله! لنز تماسی آرین ، برای افرادی که مبتلا به نزدیک بینی هستند موثر است و می توانند با توجه به نمره مشخص شده از سوی پزشک، لنز طبی آرین را تهیه کنند. همچنین این لنز برای افرادی که به دوربینی هم مبتلا هستند مفید بوده و می تواند دید بسیار واضح و روشنی را به شما ارائه دهد.

نکته حائز اهمیت در مورد لنزهای آرین وجود نمره بندی متنوع است که تمامی نمرات چشم را پوشش می دهد.

سخن نهایی

لنز طبی آرین هایدروژل و دارای قابلیت نفوذ پذیری و اکسیژن رسانی بالا می باشد. این لنزهای تماسی به مراتب اکسیژن بیشتری را از طریق این لنز طبی به چشم شما منتقل میکند تا چشمان شما به طور کامل تغذیه شوند. این اکسیژن به راحتی داخل چشم جریان پیدا می کند و کمک می کند چشمهای شما احساس راحتی داشته باشند. بدیهی است که با زیاد شدن درصد اکسیژن چشم احساس راحتی بیشتری میکند. این لنزهای تماسی علاوه بر کیفیت بالا، برای جلب رضایت مشتری از قالب بسیار سبکی برخوردار است، تا سهولت استفاده از این لنز طبی را به همراه داشته باشد. همچنین قابلیت محافظت چشم از اشعه های مضر فرابنفش uv از ویژگی های این لنز تماسی می باشد. لنزهای طبی آرین می تواند برای چشمان خشک و حساس مناسب باشد. ناگفته نماند که طراحی فوق العاده ی لبه های لنز آرین دید بسیار عالی را برای چشمان شما فراهم میکند. این لنز،لنز آستیگمات را نیز شامل میشود. لنز چشم قطعا از مهمترین وسایل خارجی است که به داخل بدن نفوذ میکند، پس باید در انتخاب آن دقت نمود.

هدف دیالنز از معرفی این محصول، ایجاد آرامش و ارائه بهترین بینایی به شما همراهان و مشتریان گرامی می باشد. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مقاله شما را در خرید لنز طبی آرین ، خرید لنز رنگی آرین و خرید لنز طبی رنگی آرین راهنمایی کرده باشیم. چنان چه با مطالعه مطالب بالا، خواستار اطلاعات بیشتری در مورد این لنز بودید، می توانید با متخصصان دیالنز تماس حاصل کرده و بهترین مشاوره رایگان را دریافت کنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب