مجله الکترونیکی دیالنز 04 آبان ماه 1402 2

آشنایی با بهترین برند عینک آفتابی

 امروزه عینک های آفتابی علاوه بر محافظت از چشمان شما در برابر نور خورشید می توانند یک اکسسوری شیک و زیبا نیز باشند. برند های برتر عینک آفتابی در بازار می توانند کیفیت و زیبایی را با هم ترکیب کنند  و می توانند یک عینک آفتابی درجه یک تولید کنند که بادوام و بی نقص باشد. بنابراین در صورتی که قصد خرید یک عینک آفتابی منحصر به فرد هستید، مطمئنا در بین بهترین برند های عینک آفتابی که در این مقاله ذکر شده اند می توانید عبنک مناسب خود را پیدا کنید.

ری بن
 یکی از بهترین برند های عینک آفتابی در جهان برند Ray-Ban است که بیش از 80 سال محصولاتی با کیفیت و شیک ارائه کرده است. عینک های این برند از شناخته شده ترین اکسسوری های مد جهان نیز شناخته می شوند. این برند طیف گسترده ای از فریم های مختلف مطابق با سلیقه های متفاوت ارائه می کند که با هر بودجه یا مطابقت دارد.

پرادا
 برند پردا، نماد ظرافت و تجمل است. در حالی که ممکن است این برند را به دلیل لباس و کفش های زیبا بشناسید اما عینک های آفتابی پرادا نیز به همان اندازه شیک و با کیفیت هستند و به همین دلیل در سراسر جهان مشهور شده اند.

پردا طیف وسیعی از طرح های بی عیب و نقص را در اشکال رنگارنگ و خلاقانه ارائه می دهد.   برخی از معروف ترین طرح  های پرادا مانند فریم های پروانه ای، چشم گربه ای و بیضی شکل هستند و بی شک محصولات این برند از بهترین های موجود در بازار است.

تام فورد

تام فورد در جهان به عنوان یکی از موفق ترین طراحان شهرت دارد. عینک های آفتابی تام فورد می تواند 100 درصد محافظت در برابر اشعه های ماورا بنفش ارائه دهند و با فریم های باریک و شیک زیبایی خاصی به ظاهر شما بیافزایند.

مدل های ظریف و زیبای این برند همیشه از پر تقاضا ترین مدل های موجود در بازار بوده اند و با کیفیت بالا و ظاهر تجملی که دارند به خوبی می توانند همه سلیقه ها را راضی کنند.

برند اوکلی Oakley

یکی دیگر از برند های محبوب عینک آفتابی اوکلی است. این برند با عینک های آفتابی برتر خود در دنیا مشهور است و همواره با مدل های اسپرت و جوان پسند از رقبا متمایز شده است. عینک های اوکلی سبک اسپرت را با لنز های پلاریزه ترکیب می کند و از چشمان شما در مقابل تابش خورشید محافظت می کند.

برند الیور پیپلز Oliver Peoples

طرح های متمایز متناسب با ظاهری مدرن سبب شده تا عینک های آفتابی های الیور پیپلز از رقبا متمایز شود. محصولات این برند بیشتر به دلیل جزئیات عالی و فریم های متمایز خود مشهور شده است. لنز های اختصاصی این مدل ها با محافظت 100% در برابر اشعه 1 های UVA و UVB به ارزش خرید آن می افزاید.
 در صورتی که یک مدل عینک آفتابی منحصر به فرد و با کیفیت میخواهید که دوام بالایی داشته باشد، یکی از مدل های برند الیور پیپلز می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

راندولف

برند راندولف یکی از برند های لوکس عینک آفتابی محسوب می شود و به تولید مقاوم ترین و با دوام ترین عینک آفتابی ها معروف است.  کیفیت محصولات این شرکت از برترین های موجود در بازار محسوب می شود.

لنز این عینک ها در برابر خش مقاوم است و 100% اشعه های UVA و UVB خورشید را از چشمان شما دور می کند. عینک های برند راندولف علاوه بر کیفیت و کارایی، بسیار شیک و زیبا نیز هستند.

کلام آخر

برند های تولید کننده عینک آفتابی با کیفیت بسیار زیاد است و شما باید برای انتخاب یک مدل مناسب در قدم اول هزینه و سلیقه خود را در نظر بگیرید و بر این اساس از بین برند های برتر یک مورد را انتخاب کنید.

دیالنز

سایت دیالنز بزرگترین و بهترین سایت فروش لنز و محصولات چشمی در ایران است.

همه برندهای باکیفیت و مرغوب لنز و همچنین مایع لنز را می توانید درفروشگاه آنلاین دیالنز پیدا کنید.

لنزهای ارائه شده در سایت دیالنز دارای بهترین کیفیت هستند و مشکلی برای سلامت چشم افراد ایجاد نخواهند کرد، همچنین این لنزها دارای بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها نیز هستند.

شما می توانید در خصوص تهیه لنزهای تماسی سوالات خود را با مشاورین ما در میان بگذارید و بهترین مشاوره رایگان را در خصوص خرید لنز طبی و خرید لنز رنگی ، دریافت نمایید .

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- لنز وایت پوپیل

لنز های وایت پوپیل برای ایجاد ظاهری طبیعی در چشمان استفاده می شود. این نوع از لنز های تماسی می توانند کدورت عنبیه و حالت غیر عادی آن را پوشش دهند و جل...ادامه مطلب

- باید موقع خرید لنز ارزان قیمت مراقب باشید!

همه ما دوست داریم تا جایی که می توانیم در زندگی پس انداز کنیم و همواره به دنبال خرید اجناس ارزان و خوب هستیم. اما جنس ارزان، همیشه بهترین نیست و لنز ه...ادامه مطلب

- نشانه های ضعیف شدن چشم

چشم های شما از مهمترین اندام های حسی بدن تان است که علاوه بر ایجاد حس بینایی به بهبود تمرکز مغز کمک می کند. امروزه ضعف بینایی یک مشکل رایج است و به دل...ادامه مطلب

- سن ثابت شدن نمره چشم و راه های ثابت نگهداشتن آن

نمره چشم به توانایی دیدن جزئیات کوچک اشاره دارد. این نمره به صورت یک عدد کسری نشان داده می شود و برای تعیین نسخه عینک شما کارایی دارد. سن ثابت شدن نمر...ادامه مطلب

- تاثیرات سولاریوم بر چشم

برخی افراد ممکن است برنزه کردن پوست با سولاریوم را جایگزین ایمن تری برای آفتاب گرفتن تصور کنند اما این تصور درست نیست.طبق تحقیقاتی که اخیرا سازمان بهد...ادامه مطلب