جله الکترونیکی دیالنز 20 مهر ماه 1400 812

بررسی خصوصیات و ویژگیهای لنز طبی و رنگی مارشال

همانطور که می دانید بسیاری از افراد برای اصلاح دید و یا تغییر رنگ چشمان خود از انواع لنزهای طبی و رنگی استفاده میکنند .در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از برندهای لنز چشم به نام مارشال بپردازیم تا کسانی که قصد خرید لنز طبی مارشال و یا خرید لنز رنگی مارشال را دارند در انتخاب خود راحت باشند ، پس تا انتهای مقاله با مجله الکترونیکی دیالنز همراه باشید .

لنزهای مارشال از سری لنزهای ساخت کشور ایتالیا می باشد . این لنز توسط بهترین متخصصین چشم طراحی و تولید شده است .

لنزهای مارشال به دلیل داشتن درصد آب مناسب و گذر دهی بالای اکسیژن در چشم کاملا راحت بوده و همین ویژگی آنها را تبدیل به انتخابی مناسب برای استفاده طولانی می نماید.

با استفاده از لنزهای مارشال نرمی و راحتی مناسبی در چشم خود احساس کنید و در طولانی مدت احساس خستگی نداشته باشید.نوع  رنگ های آن طبیعی بوده و  دارای چهار رنگ اصلی میباشد. لنز ها از جنس هما پلی ماکان (Hema Polymacon) و با آب رسانی 38% هستند.

لنزهای مارشال با قطر 14 میلیمتر و منحنی پایه 8.6 ، به گونه ای طراحی شده است که بتواند ضمن حفظ رطوبت برای زمان های طولانی تر میزان اکسیژن رسانی توسط لنز به چشم را نیز بهبود بخشد .

رنگ های اصلی شامل چهار رنگ زیبا و جذاب: Blue, Brown , Green , Gray یا طوسی- سبز- عسلی-آبی

لنزهای رنگی مارشال پرتی آیز برای جلب نظر طرفداران لنزهای رنگی در دو طیف مختلف عرضه میشوند.

  1.  لنزهای تک رنگ ( 1tone) که فقط شامل رنگ اصلی میباشند.

  2. لنزهای سه رنگ (3Tones) که علاوه بر رنگ اصلی دارای حلقه دور لنز مشکی  و همچنین رنگ عسلی در کانون لنز میباشند.

ویژیگی های لنز مارشال

خرید لنز طبی سالانه مارشال

این لنز تماسی طبی برای کسانی که از بیماری نزدیک بینی رنج می برند ایده آل و بی نظیر است و میتواند نیازهای این گونه افراد را فراهم کند. لنزهای تماسی مارشال دارای طراحی نازک و غیر کروی هستند که نه تنها میتواند برای برداشتن و گذاشتن لنز در چشم راحت باشد بلکه می تواند انحرافات چشمی را کاهش دهد و دید بسیار عالی برای شما ایجاد کند

لنز طبی مارشال با مقدار انحنای غیر کروی و ضخامت ایده‌آل لنز، به خوبی انحراف بینایی ناشی از انحنای لنز را روی سطح چشم جبران می کند و این مسئله منجر به دید بهتر از همه جهات، زمینه دید وسیع تر و کاهش مشکلات انکساری، بهبود حساسیت کنتراست و دید واضح و شفاف تر می گردد.

لنزهای تماسی Marshal دارای یک ویژگی منحصر به فرد به نام گلیکول متاکریلات است که باعث پیشرفت همیشگی در نگهداری آب داخلی و جلوگیری از هدر رفتن آب و درصد پایینی از دهیدراسیون و درصد بالای جذب آب می شود. علاوه بر این، این ماده در مقابل رسوبات سطحی مقاوم و به تغییرات ph غیر حساس است. این ماده پلیمری از رادیکال‌های آزاد هیدروژن که به طور طبیعی مولکول های آب را جذب می کنند تشکیل شده است که قابلیت روان کنندگی و مرطوب سازی طولانی مدت را تعیین می کند.

لنزهای طبی مارشال دارای مدت زمان مصرف سالانه هستند به گونه ای که شما می توانید با رعایت نکات بهداشتی و نگهداری از لنزهای تماسی، 12 ماه متوالی از آن استفاده کنید و از دید واضح خود لذت ببرید.

این لنز تماسی دارای 38 درصد محتوای آب هستند که می تواند برای چشمان خشک و حساس مناسب باشد. لنزهای تماسی Marshal طبی سالانه، دارای فناوری هایدروژل هستند که می توانند اکسیژن را به راحتی به سطح قرنیه منتقل کنند و با وجود تکنولوژی اسید هیالورونیک می تواند رطوبت دهی بهتر، چسبندگی مخاطی و چسبناکی لنز را فراهم کند و از سوزش چشم کاسته و راحتی را برای مصرف کننده ارائه دهد.

خرید لنز رنگی سالانه مارشال

 لنزهای رنگی مارشال با توجه به تنوع رنگی که دارد شما را در انتخاب سردرگم نخواهد کرد . برای انتخاب رنگ لنز مناسب چهره تان به خصوصیات ظاهری خود از جمله رنگ مو و پوستتان توجه کنید تا ببینید کدام رنگ لنز بیشتر  به چهره تان خواهد آمد .

لنزهای رنگی مارشال می تواند با تغییر رنگ چشم شما حالت عاطفی چهره تان را تغییر دهد . بنابراین در انتخاب رنگ لنز نهایت دقت را به خرج دهید .

سایت دیالنز این امکان را برای کابران خود قرار داده تا با توجه به رنگ پوست و رنگ مویتان ، لنز رنگی مناسب خود را به راحتی انتخاب نمایید . کافیست به بخش " انتخاب هوشمند رنگ " رفته و در آنجا با پاسخ به سوالها ، به لنز ایده آل خود برسید .

پیشنهاد ما به خریداران لنز رنگی این است که قبل از خرید لنز حتما به چشم پزشک مراجعه کنند تا پزشک با انجام معاینات مناسب شما را در انتخاب لنز مناسب راهنمایی کند .

کمپانی مارشال لنزهای طبی رنگی را نیز برای مخاطبین خود طراحی کرده است تا کسانی که دارای مشکلات بینایی هستند و همزمان قصد تغییر رنگ چشم را دارند بتوانند از نمونه لنز طبی رنگی مارشال استفاده نمایند .

لنزهای طبی رنگی مارشال دارای نمره بندی از 0٫00 الی 6٫00  می باشد که شما می توانید در سایت دیالنز به صورت آنلاین سفارش خود راثبت کنید و در اسرع وقت ، درب منزل تحویل بگیرید .

رنگ بندی لنز رنگی مارشال

لنز رنگی مارشال را می توانید هم اکنون در چهار رنگ زیبا و جذاب Blue, Brown , Green , Gray (طوسی- سبز- عسلی-آبی) ، در سایت دیالنز تهیه کنید .

این لنزها در دو تن 1 و 3 تولید شده است که تفاوت هایی با هم دارند:

براون تن 1 : لنز رنگی مارشال بروان تن 1 یک رنگ عسلی تیره بدون دور است  برای افراد با چشمان روشن مناسب می باشد.

بروان تن 3: این لنز رنگی مارشال عسلی دور مشکی می باشد و دارای تونالیه تیره است . اگر چشمان قهوه ای دارید استفاده از این رنگ تنها می تواند رنگ چشمان شما را تقویت کند و تغییر اساسی رخ نخواهد داد .

گری تن 1: این رنگ از لنز مارشال رنگ طوسی روشن بدون دور است و برای دوستداران این رنگ ، انتخاب مناسبی است .

گری تن 3: تن 3 مدل گری رنگ طوسی عسلی دور مشکی است . این رنگ از لنز مارشال یک تغییر نچرال را در چهره به دنبال دارد .

بلو تن 1: این مدل از لنز مارشال ، آبی بدون دور است . این رنگ آبی در بین رنگ های آبی دیگر ، کاملا جلوه ای طبیعی بر روی چشم دارد.

بلو تن 3: رنگ بلو تن 3 یک رنگ آبی عسلی دوردار است .و نسبت به رنگ بلو تن 1 روشن تر می باشد .

گرین تن1: این مدل از لنز مارشال رنگ سبز بدون دور است و تقریبا رنگ سبز آن تیره است که میتواند پوشش دهی مناسبی برای افراد با رنگ چشم روشن و تیره داشته باشد .

گرین تن 3: این مدل یک رنگ سبز عسلی دوردار است و رنگ طبیعی به چشمان شما خواهد داد .

برای تهیه لنز طبی مارشال و یا خرید لنز رنگی مارشال می توانید در سایت دیالنز و یا اینستاگرام ما سفارش خود را ثبت کنید . در صورت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید لنز مارشال از طریق راه های ارتباطی در سایت با مشاورین ما در تماس باشد .

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب