سارا نصری 21 آبان ماه 1398 1,495

بهترین عینک آفتابی برای آقایان

این عینک ها برای محافظت از چشمان شما در برابر اشعه UV مضر در روزهای آفتابی طراحی شده اند. همچنین شیک، مرسوم، مد روز هستند و در انواع فریم ها در دسترس هستند. اینها شامل عینک آفتابی آویاتور مردانه، عینک آفتابی بی سیم و بسیاری موارد دیگر است. با طیف گسترده ای از سبک ها و گزینه ها، در اینجا برخی از مزایای استفاده عینک آفتابی بدون نسخه در تمام طول سال آمده است:

گرفتن عینک آفتابی بدون نسخه از آنجایی که شماره RX در عدسی های معمولی موجود است، راحت می باشد. عینک آفتابی مردانه مراقبت های پیشگیرانه از چشم را برای مصرف کنندگان در هر سنی ارائه می دهد.
عینک آفتابی نسخه ای ساده تر از تعویض بین نسخه های طبیعی و عینک های بدون نسخه است.
این عینک چشم شما را از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و می تواند باعث جلوگیری از آب مروارید و سایر مشکلات بینایی شود.

انواع مختلف عینک آفتابی

عینک آفتابی نسخه ای مردانه نسخه اصلاحی خود را درون عدسی ها دارد. این عینک از چشمان شما در برابر تابش نور خورشید محافظت می کند و وضوح بینایی بهتری می دهد. این امر به شما امکان می دهد در روزهای آفتابی روشن و بدون آفتاب گرفتن یا تغییر عینک های مختلف بهتر ببینید. آنها همچنین برای مصرف کنندگانی که دارای عیوب انکساری و انواع دیگر مشکلات بینایی مشترک هستند بسیار عالی هستند.

در اینجا چندین مزیت دیگر برای گرفتن عینک نسخه با نرخ مقرون به صرفه آورده شده است:

محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش ۱۰۰٪ برای دید بهتر و عملکرد بهتر

عینک آفتابی هنگام رانندگی، خواندن یا ورزش کردن در بیرون، از چشم شما محافظت می کند.

شما می توانید از عینک آفتابی با طرح ها و قاب های مختلف متناسب با نیازهای زندگی و بودجه خود استفاده کنید.

عدسی های دو کانونی، چند کانونی، مترقی، قطبی، پلی کربنات و پلاستیک موجود است.

کدام یک از عینک آفتابی با نسخه را باید خریداری کنم؟

وقتی صحبت از عینک آقایان می شود، انتخاب های شما به سادگی نامحدود است. با وجود فریم، طرح و عدسی های متنوع، تصمیم گیری ارزشمند و آگاهانه دشوار نیست. با این حال، با وجود عینک های آفتابی امروزی در بازار، کدام یک را برای قیمت، ارزش و کارایی در نظر بگیرید؟

عینک آفتابی Broadview

عینک آفتابی مردانه Broadview با عدسی های بدون نسخه و در دسترس است. همچنین می توانید این عینک آفتابی منحصر به فرد را برای دستیابی به نتایج دلخواه تنظیم کنید. عینک آفتابی به شکل Broadview Wayfarer برای مردان، زنان و کودکان به طور یکسان ایده آل است. آنها از عینک آفتابی چوبی شیک و کاملاً ریز با طرح های چشم نواز و محافظت مطلوب برای چشم ها می باشند.

عینک آفتابی Gilmour

عینک آفتابی گیلمور دارای قاب های براق و قهوه ای با محافظتی بادوام است. این عینک ها که برای راحتی بهینه طراحی شده اند، ترکیبی از طراحی های یکپارچه سازی با سیستم عامل و معاصر را نشان می دهند. آنها برای کسانی که شیوه های زندگی فعال را ارائه می دهند، عالی هستند اما می خواهند به نظر مرسوم باشند. مشخصات: حاشیه کامل، شکل قاب مستطیل، مواد قاب پلاستیکی و موجود برای لنزهای نسخه ای و بدون نسخه با گزینه های سفارشی در دسترس می باشند.

عینک آفتابی Junction

عینک آفتابی مردانه Junction یکی دیگر از مارک های مشهور عینک آفتابی با نسخه مخصوص آقایان است. این شیشه های نیمه ریز با سبک جالب و مدرن خود، با قاب های فلزی محکم ساخته شده اند. این عینک برای فعالیت در فضای باز مانند قایقرانی، دویدن یا فقط گذراندن وقت، با کیفیت بالا، در کنار عزیزان و دوستان مناسب است. آنها همچنین با عدسی های نسخه دار، عدسی های بدون نسخه و گزینه های سفارشی در دسترس هستند.

در پایان، قابل ذکر است چنان چه نیاز به عینک آفتابی نسخه دار دارید، ابتدا با پزشک چشم خود مشورت کنید و نسخه مخصوص عینک آفتابی را دریافت کنید، در غیر این صورت با نداشتن نسخه می توانید خطرات جبران ناپذیری را برای چشم خود به وجود بیاورید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب