سارا نصری 21 مهر ماه 1398 6,493

بهترین لنز رنگی برای چشم تیره

استفاده از لنزهای تماسی رنگی راهی برای تغییر رنگ چشم شما خواهد بود.
با این حال، شما باید رنگ خود را با دقت انتخاب کنید، زیرا هر رنگی مناسب همه چشم ها نیست. شما باید رنگ طبیعی چشم و همچنین رنگ پوست و رنگ مو را در نظر بگیرید، لنزهای تماسی آبی بنفش لزوماً شما را شبیه لیز تیلور نمی کنند! برای کمک به افراد چشم قهوه ای در انتخاب لنزهای مناسب با رنگ سبز، در اینجا سعی می کنیم برخی از پیشنهادات مفید در مورد لنزهای تماسی سبز روی چشم های قهوه ای را بفهمیم.

چرا لنزهای تماسی سبز را برای چشم های قهوه ای انتخاب می کنید؟

سبز یکی از برجسته ترین و خاص ترین رنگ های چشم است. با این حال، لنزهای تماسی سبز می تواند یکی از گزینه های مناسب برای چشم های قهوه ای یا چشم های تیره باشد. در هنگام استفاده از لنزهای تماسی سبز روی چشمهای قهوه ای، نتایج به دلیل درجه متفاوت رنگ قهوه ای چشم افراد، ممکن است متفاوت باشد. به طور معمول، بهترین لنزهای تماسی رنگی برای چشم های قهوه ای، سبز هستند، زیرا جذابیت به چشم شما می دهند که به نظر می رسد قهوه ای جزئی با عنبیه سبز زیتونی است.

کدام نوع از لنزهای تماسی سبز را برای چشم های قهوه ای انتخاب کنید؟

حالا شما این فکر را کرده اید که یک جفت لنز سبز را روی چشم های قهوه ای زیبا خود قرار دهید. کدام نوع لنزهای تماسی سبز را انتخاب می کنید؟ در زیر برخی از گزینه ها را در اختیارتان قرار دادیم تا شما امتحان کنید.

۱- لنزهای قهوه ای و چشم های قهوه ای سبز

چشمان قهوه ای طبیعی با لنزهای تماسی سبز فندق چگونه است؟ خوب، آنها مطمئناً شما را متمایز می کنند و با یک رنگ سبز ظریف جلوه ای زیبا و چشمگیر به چشم شما می بخشد. این یک رنگ عالی برای انتخاب است. برای ترکیب ترکیبی از رنگ قهوه ای طبیعی و فندق سبز خود ، به سراغ لنزهای شفاف بروید.

۲- لنزهای تماسی قهوه ای و سبز طبیعی

برای به دست آوردن لنزهایی که رنگ طبیعی چشم سبز را تقلید می کنند، لنزهای تماسی سبز طبیعی را امتحان کنید. تأثیر لنزهای سبز می تواند کمی شبیه به فندق سبز باشد. مارک هایی وجود دارد که می توانید خریداری کنید که ظاهری بسیار طبیعی به چشم های قهوه ای می بخشد. با این حال، برخی لنزها رنگ سبز بیشتری دارند که شبیه به رنگ جنگلی هستند.

۳- چشمهای قهوه ای و لنزهای تماسی سبز تیره

لنزهایی با رنگ سبز تیره برای افرادی که چشمان قهوه ای کم دارند انتخاب عالی است. این امر به این دلیل است که آنها عمق بیشتری به عنبیه شما اضافه می کنند و همچنین رنگ سبز مورد نظر را به شما می دهند. با این وجود، در صورت داشتن چشمان تیره از لنزهای تماسی سبز تیره خودداری کنید، زیرا می توانند چشمان شما را کسل کننده جلوه دهند.

۴- چشمهای قهوه ای و لنزهای تماسی سبز زمردی

لنز سبز زمردی گزینه عالی بر روی چشم های قهوه ای هستند. با این حال، این رنگ می تواند کاملاً چشمگیر باشد، بنابراین قبل از خرید حتماً آن را امتحان کنید تا ببینید آیا مناسب شما هست یا نه. تاثیر آن، بستگی به رنگ پوست و مو، و لباس شما خواهد داشت.

در پایان، اگر چشمان قهوه ای دارید و قصد تغییر رنگ در چشم خود را دارید می توانید با کمک رنگ های فوق به چشمانتان جلوه و جذابیت خاصی بدهید که هر بیننده ای را مجذوب خود کند. اما لازم است بدانید که قبل از هر اقدامی برای خرید لنزهای تماسی رنگی حتما با پزشک مراقبت از چشم خود یا کارشناسان لنزهای تماسی ما مشورت کنید تا بتوانید از آسیب های احتمالی به چشم جلوگیری کنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب