مجله الکترونیکی دیالنز 02 اسفند ماه 1399 11,386

حقایقی جالب در مورد چشم قهوه ای ها

افرادی که چشمان قهوه ای دارند ، خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارند که کمتر کسی از آن ها با خبرند . در این مقاله خصوصیات ، ویژگی ها و راز و رمزهای افراد چشم قهوه ای را برایتان می گوییم ، پس با ما همراه باشید .

- چشم قهوه ای ها قدرت منحصر به فردی در جلب اعتماد دیگران دارند . این افراد به مخاطبان خود احساس اطمینان و اعتماد به نفس منتقل می کنند ، به همین دلیل به راحتی می توانند آن ها را قانع کنند و از طرفی دیگران به راحتی به آن ها اطمینان می کنند و حتی بزرگ ترین رازهایشان را با آن ها درمیان می گذارند .

- چشم قهوه ای ها روحیه ای سرشار از انرژی دارند که باعث می شود بیشتر از زندگی شان لذت ببرند . روانشناسان بر این باورند که این افراد در هنگام بروز مشکل در زندگی یا ابتلا به بیماری ، به بهترین شکل با آن روبرو می شوند.

- چشم قهوه ای ها افراد احساسی هستند و به شدت اهل همدردی با دیگرانند، به راحتی گریه می کنند و اشک می ریزند !

- آن ها دوست ، خانواده ، شریک زندگی و نزدیکانشان را به شدت دوست دارند و بهشون عشق می ورزند و همواره حس انسان دوستانه ای را درون خودشان دارند .

- این افراد جذاب ، دایره ای بزرگ و گسترده از دوستانشان دارند و تقریبا نسبت به افراد دیگر ، دوستان بیشتری دارند و افراد بیشتری خواهان دوستی با آن ها هستند .

- افراد چشم قهوه ای باید مراقب باشند تا از احساسات بشر دوستانه آن ها سو استفاده نشود .

- افراد با رنگ چشم قهوه ای ،  بسیار مهربان و با محبت اند ؛ هرچه تناژ قهوه ای چشم آن ها تیره تر باشد ، دل صاحبش مهربان تر و لطیف تر است !

- این افراد بسیار ریلکس هستند و به آسانی می توانند به خواسته هایشان برسند . چشم قهوه ای ها در واقع یک بمب آرامش هستندو میشه گفت : " جزء آدم هایی هستند که خیلی به ندرت عصبانی می شوند ."

- چشم قهوه ای ها به خودشان مطمئن اند ، مصمم اند و اگر لازم باشد نترس هم هستند ؛ آن ها شوخ و اجتماعی اند و به راحتی با افراد غریبه کنار می آیند .

- کسانی که چشمان قهوه ای دارند ، بسیار عاشق ، شیفته و رمانتیک هستند . رویاپردازی کرده و ترجیح می دهند در دنیای خیالی باشند نه در دنیای واقعی !

- افرادی که چشم های قهوه ای دارند ، با شور و شوق عشق می ورزند ، اما این احساسات عاشقانه آن ها خیلی طول نمی کشد ! آن ها از شریک زندگی خود نا امید نمی شوند ، فقط یک دفعه بدون دلیل سرد می شوند .

- کسانی که چشمان قهوه ای دارند ، ممکن است تمایل به ناسازگاری و تحریک پذیری داشته باشند و گاهی هم می توانند کاملا پرخاشگر و تهاجمی شوند .

- کسانی که چشمانی قهوه ای دارند ، اغلب اهداف بزرگی دارند . آن ها قدرتمند آفریده شده اند و دوست دارند در معرض توجه باشند .

-  این افراد دوست دارند موفق باشند و دیگران مدام موفقیت های آن ها را تایید کنند.

​در اینجا می تونید چند تا لنز قهوه ای زیبا ، از برندهای معتبر و پرفروش رو ببینید :

لنز طبی رنگی فصلی آنستازیا (قهوه ای دور محو)

لنز طبی رنگی سالانه دهب (شکلاتی دوردار)

لنز طبی رنگی سالانه جمستون(قهوه ای دور خط محو)

لنز طبی رنگی فصلی فنتسی(قهوه ای عسلی)

لنز طبی رنگی سالانه لورنس(قهوه ای دور محو)

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب