مجله الکترونیکی دیالنز 10 مهر ماه 1400 1,597

خرید لنز رنگی لولیتا

زیبا شدن، به‌ویژه برای خانم‌ها، همیشه دغدغه‌هایی به همراه دارد. انتخاب نوع و رنگ لنز چشم پروسه دشواری است. به‌ویژه زمانی که این انتخاب، مربوط به زیباترین قسمت صورت یعنی چشم‌ها باشد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از برندهای لنز رنگی که کیفیت بالایی دارد بپردازیم .با خرید لنز رنگی لولیتا، زیبایی چشمانتان را دوچندان کنید . استفاده از لنز رنگی لولیتا یکی از آسانترین راه های تغییر چهره و زیباتر ساختن چهره می باشد .اگر قصد خرید لنز رنگی لولیتا را دارید ، در ادامه با مجله الکترونیکی دیالنز همراه باشید.

لنز رنگی لولیتا

این لنز دارای دوره مصرف فصلی و سالانه می باشد و محصول کشور کره جنوبی است . لنز رنگی لولیتا دارای رنگ بندی بسیار متنوع با طراحی بسیار زیبا و جذاب است .

این لنز دارای قطر۱۴/۲  و انحنای ۸/۶ و میزان مناسب آب می باشد که دارای رنگ های مختلف است. لنز رنگی لولیتا به طور تخصصی و با پیشرفته ترین تکنولوژی روز تولید می شود .این برند لنز، انتخاب اکثر سلبریتی ها و افراد با سلیقه های خاص و شیک پسند است و از استاندارد و کیفیت مناسبی بر خوردار است ، به همین خاطر  میتواند زیبایی کم نظیری را در کنار حفظ سلامت و راحتی چشمانتان برای شما به ارمغان بیاورد.

لازم به ذکر است که برند لولیتا علاوه بر لنز رنگی دارای نمونه طبی رنگی نیز می باشد بنابراین با خرید لنز طبی رنگی لولیتا شما می توانید علاوه بر تغییر رنگ چشم خود ، مشکلات بینایی خود را نیز بهبود دهید .

مشخصات لنز رنگی لولیتا

لنز رنگی لولیتا تمام انتظارات شما را از یک لنز خوب برآورده می کند:

رنگ بندی لنز رنگی فصلی لولیتا

لنز رنگی لولیتا دارای 8 مدل رنگ به شرح زیر است :

هازل : لنز عسلی قهوه ای دوردار ، رنگی است که این لنز به چشمان شما می دهد . این رنگ درخشش خاصی را در چشم ایجاد میکند .

کریستال : این لنز یک رنگ طوسی سبز دوردار(دور مشکی) است . با استفاده از این لنز زیبایی چشمانتان چند برابر خواهد شد .

امرالد : امرالد یک لنز عسلی زیتونی فوق العاده زیبا و خوشرنگ است . این لنز با وجود یک حلقه ی ظریف دورمحو ،بسیار زیباتر و منحصر به فردتر شده است .

مارین : این لنز آبی سبز بدون دور است . این لنز یکی از لنزهای لوکس و بسیار شیک برند لولیتا است .

اوشن گری: لنز طوسی بدون دور یکی از رنگ های پرفروش لنز رنگی لولیتا است .این رنگ برای تمامی رنگ پوست ها مناسب است .

اسکای بلو : این لنز آبی آُسمانی بدون دور است .. این لنز قابلیت تغییر رنگ بسیار بالایی دارد . این لنز جز یکی از رنگ های زیبا و محسور کننده است .

اسکای گری: این لنز طوسی آبی بسیار زیبا و منحصر به فردی است . این لنز بدون دور است و برای افراد با چشمهای روشن و تیره مناسب است .

اسپایس : این مدل لنز برند لولیتا یک لنز عسلی فندقی بدون دور است .این رنگ مناسب افراد با موهای گندمی است .

رنگ بندی لنز رنگی سالانه لولیتا

لنزهای سالانه لولیتا در 5 مدل زیر در سایت دیالنز قابل تهیه است :

مایا بلو : مایا بلو یک لنز آبی دوردار است . حلقه ی مشکی دور لنز باعث جذابیت بیشتر این لنز رنگی شده است .

لاپیس بلو : این لنز آبی اقیانوسی دوردار (دورمشکی) است و هنگام استفاده چشمانتان تداعی گر اقیانوس خواهد شد .

الیو گری: الیو گری یک لنز طوسی سبز دوردار(دور مشکی) و بسیار شیک می باشد . این لنز ، زیبایی غیرقابل توضیحی به شما خواهد داد .

 سیلور گری : این مدل لنز طوسی روشن دوردار (دور مشکی)است . این لنز کمی ته مایه آبی نیز دارد .

تورتیلا بروان :این مدل از لنز رنگی لولیتا به رنگ لنز عسلی دوردار است .این لنز کاملا چشم را به رنگ عسلی روشن جذاب تغییر خواهد داد .

خرید لنز رنگی لولیتا

برای خرید لنز رنگی لولیتا می توانید از فروشگاه دیالنز اقدام به خرید نمایید . فروشگاه دیالنز دارای تمامی برندهای لنز رنگی و لنز طبی می باشد. علاوه بر خرید حضوری لنز رنگی لولیتا شما قادر خواهید بود به وبسایت دیالنز مراجعه کرده و از بین برندهای لنز رنگی ، رنگ و برند مورد نظر را انتخاب کرده و اقدام به خرید نمایید و لنز مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید .

در مورد قیمت لنز رنگی لولیتا باید بگوییم که با توجه به کیفیت وتنوع رنگی این لنز دارای بهترین و به صرفه ترین قیمت لنز رنگی می باشد و شما می توانید قیمت لنز رنگی لولیتا را در سایت دیالنز مشاهده نمایید و اقدام به خرید نمایید .

سخن پایانی

به عنوان نکته آخر فراموش نکنید قبل از خرید لنز طبی رنگی لولیتا حتما با پزشک خود مشورت نمایید و با توجه به مشخصات و خصوصیات لنز لولیتا که در بالا اشاره شد ، اقدام به خرید لنز لولیتا نمایید .

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب