مجله الکترونیکی دیالنز 14 اردیبهشت ماه 1402 134

خرید لنز طبی با کیفیت

لنز طبی یکی از محصولاتی است که این روزها استفاده از آن مد نظر قرار گرفته است. با توجه به این موضوع که این روزها انواع لنز در بازار موجود است، زمانی که صحبت از خرید و یا فروش لنز طبی می‌شود این سوال به ذهن خطور می‌کند که کدام برند برای خرید لنز طبی سالانه و یا لنز طبی فصلی معتبر است. این دقیقا همان چیزی است که در ادامه این گزارش به آن می‌پردازیم.

لنز طبی سالانه مورنینگ کیو

خرید لنز طبی سالانه مورنینگ کیو یکی از گزینه‌ای است که شما می‌توانید مد نظر خود قرار دهید. این لنز اشعه UV را فیلتر می‌کند و دارای آبرسانی مناسب (38 درصد) و قطر استاندارد (14 میلی متر) است. شما می‌توانید به مدت 365 روز و یا یک سال از قابلیت‌های ویژه این لنز بهره‌مند شوید.

لنز طبی سالانه آکواسافت

پایه اساسی لنز طبی سالانه آکواسافت مواد آبی و هیدروفیلی است که از خشکی چشم جلوگیری می‌کند و همین امر بر دید شما اثر می‌گذارد. این لنز قدرت بالایی در فیلتر اشعه‌های مضر آفتاب دارد و به حفظ سلامت چشم کمک می‌نماید.

لنز طبی سالانه کلیرویژن

لنز طبی سالانه کلیرویژن از جمله لنزهایی است که رطوبت مورد نیاز چشم را تامین می‌کند و استفاده از آن بسیار ساده است. همچنین، این لنز اکسیژن رسانی به بافت چشم را افزایش می‌دهد و همین امر باعث بهبود بینایی می‌گردد.

لنز طبی سالانه رینبو

شاید بتوان گفت یکی از بهترین نمونه‌هایی که شما می‌توانید مد نظر قرار دهید خرید لنز طبی سالانه رینبو است. این لنز محصول کره جنوبی و  شرکت EOS است که این قابلیت را دارد خطاهای انکساری چشم مانند  نزدیک بینی، دوربینی را بهبود ببخشد.

لنز طبی فصلی ایراپتیکس

یکی دیگر از برندهایی که شما می‌توانید به آن توجه داشته باشید خرید لنز طبی فصلی ایراپتیکس است. این لنز در مقایسه با لنزهای طبیعی اکسیژن بیشتری را از خود عبور می‌دهد و همین امر باعث شده است که به یک لنز محبوب در میان کاربران تبدیل شود.

لنز طبی فصلی بونو

لنز طبی فصلی بونو یکی دیگر از محصولاتی است که جاذب اشعه فرانبفش است و هرگز به ساختار چشم آسیب وارد نمی‌کند. خاصیت آبرسانی این لنز 55 درصد است و به حفظ رطوبت چشم کمک می‌کند. بونو برند کره‌ای است که کیفیت ساخت آن بی‌نظیر است.

لنز طبی فصلی اویرا

خرید لنز طبی فصلی اویرا یکی از مواردی است که این روزها مورد توجه قرار دارد. سازنده این لنز یک شرکت امریکایی است که محصولاتش را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند. این لنز می‌تواند به بهبود مشکلات چشم کمک نماید.

برای خرید لنز طبی به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم به معرفی انواع برندهای معتبر لنز طبی بپردازیم و ویژگی‌های آنها را به صورت کلی به شما معرفی کنیم. همانطور که متوجه شده‌اید برندهای اویرا، بونو، رینبو، کلیر ویژن و ایراپتیکس، آکوسافت و مورنینگ کیو از بهترین برندها در حوزه لنز طبی هستند. اگر به دنبال مرکز معتبری برای سفارش و یا خرید لنز طبی هستید، می‌توانید به فروشگاه لنز طبی و رنگی دیالنز اطمینان داشته باشید. این فروشگاه محصولاتش را با کیفیت بسیار بالا به شما ارائه می‌دهد و کارشناسانی که در این مرکز حضور دارند مشاوره‌های تخصصی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب