مجله الکترونیکی دیالنز 26 فروردین ماه 1400 660

خرید لنز طبی فصلی اولترا بوش اند لومب

از آنجایی که چشم حساس ترین عضو بدن است ، هدف ما در دیالنز معرفی لنزهای باکیفیت طبی می باشد تا همه ی افراد با مطالعه و تحقیق درباره ی انواع برندهای لنز طبی در انتخاب خود راحت بوده و بتوانند لنز طبی با کیفیت و مناسب چشمان خود را خریداری کنند .در این مقاله قصد داریم یکی از با کیفیت ترین لنز های طبی به نام لنز طبی بوش اند لومب اولترا فصلی را معرفی کنیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید .

در ابتدا لازم به ذکر است که فروشگاه دیالنز وارد کننده لنزهای با کیفیت بوش اند لومب اولترا می باشد . این لنز طبی دارای ویژگی های متعددی است که در مدت کوتاهی توانسته سبب جلب رضایت افراد زیادی قرار گیرد .

ویژگی های لنز طبی فصلی اولترا بوش اند لومب (Ultra Bausch + Lomb)

لنز طبی بوش اند لومب اولترا یکی از بهترین لنزهای طبی بی رنگ موجود در بازار است. این لنز از جنس سیلیکون هایدروژل است و با فناوری MoistureSeal همراه شده است که راحتی و وضوح دید کاملی را برای مصرف‌کننده مهیا می‌کند . فناوری MoistureSeal برند بوش اند لومب در لنزِ مدل Ultra، رطوبت لنز را تا ۱8 ساعت در چشم حفظ می‌کند و از خشکی چشم جلوگیری می کند.

لنزهای طبی اولترا بوش اند لومب محصول کشور امریکا است و با وجود داشتن سابقه بالا در درمان بیماری های چشمی از جمله نزدیک بینی و دوربینی، توانسته پیشرفت چشمگیری در بین لنزهای تماسی طبی داشته باشد. لنز طبی اولترا اکسیژن رسانی بسیار خوبی بین لنز و قرنیه بر قرار می کند و این امر موجب راحتی چشم در هنگام استفده از لنز می شود .

مزایای استفاده از لنز های طبی بوش اند لومب اولترا

دلیل توصیه دیالنز برای استفاده از لنزهای طبی اولترا ، مزایای متعددی است که این لنز دارد . از جمله مزایای این لنزطبی فصلی : وضوح دید بالا ، آبرسانی بالای 45 درصد ، دارای تکنولوژی PVP، جلوگیری از خشکی چشم ، دارای محافظت UVA/UVB و راحتی لنز داخل چشم می باشد .

درباره برند اولترا 

این شرکت در سال 1853 در روچستر نیویورک, به عنوان یک مغازه کوچک در زمینه محصولات چشم شروع به کار کرد که به یک شرکت چند میلیارد دلاری با حدود 12000 کارمند در سراسر جهان تبدیل شد و با محصولات موجود در بیش از 100 کشور در اکتبر 2007, Warburg Pincus, شرکت bausch + lomb را که قبلا یک شرکت NYSE تجاری بود, رهبری کرد

در آگوست سال 2013, شرکت Bausch & lomb، بخشی از شرکت داروسازی Pharmaceuticals International NYSE : VRX، به حفاظت و بالا بردن قدرت بینایی میلیون ها نفر در سراسر جهان می‌پردازد. هدف آنها ساده اما قدرتمند است: به شما کمک میکند بهتر زندگی کنید.

این شرکت یکی از مشهورترین و شناخته ‌شده ‌ترین برندهای مراقبت بهداشتی در جهان است. گسترده ترین و بهترین محصولات بهداشتی چشم از جمله: لنزهای تماسی و محصولات مراقبت از لنز، داروها، لنزهایintraocular و محصولات جراحی چشم را شامل میشود.

اولویت آنها در درجه اول راحتی مصرف‌کنندگانی است که از محصولات بوش اند لومب استفاده میکنند و توانسته اند با گوش دادن به نیاز مشتریان و بیماران و تلاش برای نوآوری و برتری ، اعتماد شرکا و سهامداران را به دست آورند.

طی 150 سال گذشته، Bausch & lomb به یک شاخص جهانی برای نوآوری و کیفیت تبدیل شده‌است. همکاران آنها با استعداد و انگیزه و خلق نوآوری‌ های جدید کمک می‌کنند تا مردم بهتر زندگی کنند.

خرید لنز تماسی طبی فصلی بوش اند لومب اولترا

مجموعه دیالنز بزرگترین عرضه کننده  انواع لنزهای تماسی از جمله لنز طبی فصلی بوش اند لومب اولترا می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر از سلامت لنز اولترا، این محصول را با خیالی آسوده سفارش دهید. اولین موردی که برای ما مهم است، سلامت چشم شما ست؛ به همین دلیل متخصصان دیالنز، با توجه به عملکرد لنز و فناوری های به کار رفته در این لنز طبی، این محصول را وارد بازار لنز تماسی کرده است.

لازم به ذکر است که : برند بوش اند لومب تولیدات خود را فقط در ۲ بخش لنز روزانه و لنز فصلی ارائه می دهد. به هیچ عنوان لنزی با این نام تجاری به عنوان سالیانه تولید و عرضه نشده است .

قیمت لنز طبی فصلی بوش اند لومب اولترا

فروشگاه دیالنز مفتخر است که لنز طبی فصلی اولترا را با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا شما بتوانید با اطمینان خاطر این محصول را با بهترین قیمت لنز طبی فصلی خریداری کنید.

کلام آخر

لنز طبی فصلی اولترا ، یکی از نرم ترین و راحت ترین لنزهای طبی فصلی تولید امریکاست که توانسته در مدت زمان محدود بیشترین بازخورد را داشته باشد و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این لنز همانطور که اشاره کردیم، بهترین بینایی را به شما ارائه می دهد و تا 3 ماه میتوانید با رعایت نکات بهداشتی از آن استفاده نمایید.

هدف دیالنز از معرفی این محصول، ایجاد آرامش و ارائه بهترین بینایی به شما همراهان و مشتریان گرامی می باشد. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مقاله شما را در خرید لنز طبی بوش اند لومب اولترا راهنمایی کرده باشیم. چنان چه با مطالعه مطالب بالا، خواستار اطلاعات بیشتری در مورد این لنز بودید، می توانید با متخصصان دیالنز تماس حاصل کرده و بهترین مشاوره رایگان را دریافت کنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب