مجله الکترونیکی دیالنز 08 تیر ماه 1400 617

خرید لنز طبی مورنینگ کیو ، ایده آل برای چشمان حساس!

در این مقاله قصد داریم با معرفی کامل لنز مورنینگ کیو و بررسی مشخصات این لنز شما را در خرید لنز مورنینگ کیو راهنمایی کنیم تا در صورت انتخاب این برند اطلاعات کافی و لازم را داشته باشید . پس تا انتها با مجله الکترونیکی دیالنز همراه باشید .

لنز مورنینگ کیو چیست؟

این لنز علاوه بر آبرسانی بالا(38%)، دارای یک محیط آبدوست میباشد و در طول روز رطوبت خود را حفظ کرده و مانع خشکی چشم های شما خواهد شد. همچنین ماده هیدروژل(Hioxifilcon A) مانع نگهداری رسوب در سطح این لنز طبی می شود و در نتیجه مانع سوزش، خارش، قرمزی و تاری دید شما نیز خواهد شد. این لنز به صورت کروی طراحی شده است و همین امر باعث میشود که به خوبی روی کره چشم قرار بگیرد. این لنز های تماسی با استفاده از تکنولوژی برش تراش تولید شده و توسط Patent ساخته شده است، که باعث راحتی، نازکی و دوام بسیار مناسب لنز می شود که حتی برای چشم های حساس نیز بدون هیچ عارضه ای قابل استفاده است.

طراحی محفظه لمسی لنز طبی مورنینگ به احساس مرطوب بودن چشم شما کمک میکند و هیچ گونه مشکلی در مایع مخاط اشکی چشم ایجاد نخواهد کرد. براساس این طراحی میتوان به طور معمول تا ۱۲ ساعت در طول روز ازاین لنز استفاده کرد. لنزهای طبی مورنینگ کیو به گونه ای طراحی شده است که طی یک برنامه مناسب تمیز کردن و نگه داری می‌توانید هر روز از آنها استفاده کنيد و از راحتی آن لذت ببرید. این لنزها مانند روز اول احساس خوبی به شما میدهند. این لنز در طیف نمره های اپتیکی متنوع و گسترده نیاز اکثریت نیازمندان به لنز های تماسی طبی را برآورده میسازد. به شما توصیه می‌شود که از استفاده این لنز های تماسی در طول فعالیت‌های محیطی خاص از جمله شنا , اسکی خودداری‌ کنید تا از خطر ابتلا به عفونت چشمی جلوگیری شود.

محصولات لنز مورنینگ کیو

لنز مورنینگ کیو را در صورتی می توانید برای مدت 12 ساعت در روز در چشم خود داشته باشید که با یک محلول لنز مناسب شستشو داده شده و یا اینکه مدتی در آن قرار گیرند تا رطوبت خود را تقویت تقویت نمایند . این باعث می شود که مشکلی برای مایع مخاطی چشم بوجود نیاورد .

این لنز در انواع آستیگمات ، طبی و طبی رنگی در بازار موجود است که هر کدام از آن ها را می توانید در بازه های زمانی مختلف مانند روزانه ، فصلی و سالانه مصرف کنید .

لنز طبی رنگی مورنینگ کیو درست مانند لنزهای طبی از کیفیت بالایی برخوردار است .

ویژگی های لنز مورنینگ

لنز طبی مورنینگ کیو از معدود لنز هایی است که اشعه ی یو وی را از خود عبور نمی دهد و اشعه را فیلتر می کند . لنز های مورنینگ کیو یکی از برند هایی هستند که مجموعه ی نمرات را به شکل کامل دارند(از 20- تا 20+) و 38 درصد ابرسانی دارند و همینطور دارای قطری 14 میلی متری (که برای لنز استاندارد است) ، هستند.

در لنز طبی فصلی مورنینگ از فناوری های پیشرفته ای برای بهتر شدن بینایی استفاده کرده اند و از طراحی خوبی برای لبه ی دور لنز و سطح پشتی لنز استفاده شده که باعث دید بهتر می شود. این لنز ها بسیار راحت و سبک هستند و هنگامی که ان ها را در چشم خود می گذارید احساس اینکه جسمی خارجی در چشمتان است را نخواهید داشت . که لنزهای نامعتبر این مشکل را دارند .

مشخصات لنز طبی مورنینگ

لنز مورنینگ کیو دارای متریال و کیفیتی بسیار عالی است .

دارای طراحی بسیار نرم ، نازک و سبک است .

دارای طراحی اسفریک است .

اشعه ی مضر ماوراء بنفش را جذب نمی کند .

ابرسانی بالایی(38%) دارد و رطوبت را حفظ می کند .

انحنای لنز (BC) 8.6 میباشد

ضخامت لنزهای مورنینگ کیو 0.11 است

فناوری ساخت این لنز هایدروژل میباشد

لنز آستیگمات سالانه مورنینگ کیو (Morning-Q)

لنز آستیگمات morning-Q با استفاده از هندسه کنترل انحراف و وضوح بالای لنز ساخته شده است. همچنین با تصحیح قدرت سیلندر، موجب بهبود دقت بینایی در تمام فاصله ها، افزایش عمق میدان و افزایش حساسیت کنتراست می شود و دید واضح تری را ارائه میدهد. با اتصالات ساده و کاهش ۱ دیوپتر، آستیگماتیسم را کاهش و دید واضحی برای شما فراهم می‌کند. لایه لنز قالب‌ریزی شده حداقل حرکت لنز در هر پلک زدن را باعث می شود و همین امر روی انعکاس نور دقیق لنز تأثیر می‌گذارد. انتخاب لنز مناسب برای کسانی که آستیگماتیسم دارند ممکن است سخت باشد، لنز های تماسی morning-Q Toric توانایی meridians دارند و باید در چشم باقی بماند تا شرایط چشم را اصلاح کند که در نتیجه این توانایی تمام طول روز احساس راحتی خواهید داشت، همچنین این لنز طبی دارای منشور بالستیک می باشد که به طور مداوم چشم شما را روشن و درخشنده خواهد ساخت.

این لنز های تماسی با استفاده از تکنولوژی برش تراش تولید شده و توسط Patent ساخته شده است، که باعث راحتی، نازکی و دوام بسیار مناسب لنز می شود که حتی برای چشم های حساس نیز بدون هیچ عارضه ای قابل استفاده است.

 طراحی محفظه لمسی لنز طبی مورنینگ به احساس مرطوب بودن چشم شما کمک میکند و هیچ گونه مشکلی درمایع مخاط اشکی چشم ایجاد نخواهد کرد. براساس این طراحی میتوان به طور معمول 8 تا 10 ساعت در طول روز ازاین لنز استفاده کرد.

لنزهای طبی morning-Q به گونه ای طراحی شده است که طی یک برنامه مناسب تمیز کردن و نگه داری می‌توانید هر روز از آنها استفاده کنيد و از راحتی آن لذت ببرید. این لنزها مانند روز اول احساس خوبی به شما میدهند.

با لنز آستیگمات interojo’s morninq – Q آستیگماتیسم خود را پشت سر بگذارید و از یک دید روشن و راحت لذت ببرید. شما میتوانید از سایت دیالنز لنز های تماسی خود را با مناسب ترین قیمت لنز طبی و کیفیت عالی در سریع ترین زمان تهیه کنید.

لنز طبی سالانه مورنینگ کیو (Morning-Q)

لنز طبی سالانه مورنینگ کیو از فناوری های اپتیک فضایی پیشرفته برای عالی شدن بینایی بهره می برند و سطح پشت و طراحی لبه دور لنز به خوبی بهینه سازی شده اند تا افزایش سلامت چشم و پایداری نوری را در دید چشم به همراه آورد.

انتقال اکسیژن توسط ماده (polymacan) به میزان قابل قبولی است که راحتی و آسایش، در طول استفاده را به همراه دید عالی و کمترین ریسک ممکن میسازد، همچنین تبادل لایه اشکی و اکسیژن به بهترین شکل امکان پذیر است و همین امر باعث ایجاد راحتی بالایی جهت استفاده در مدت زمان طولانی میگردد.

 نسل جدید مواد هیدروژل، (polymacan) با وجود میزان ۳۸٪ آب، دارای یک محیط آبدوست میباشد و در طول روز رطوبت خود را حفظ کرده و مانع خشکی چشم های شما خواهد شد. همچنین این ماده هیدروژل مانع نگهداری رسوب در سطح این لنز طبی می شود و در نتیجه مانع تاری دید شما نیز خواهد شد.

 لنزهای morning-Q Aspheric به صورت کروی طراحی شده است و همین امر باعث میشود که به خوبی روی کره چشم قرار بگیرد و باعث بهینه سازی حد بینایی شود همچنین به علت طراحی multi-curve راحتی مناسب تری در طول روز برای چشم شما ایجاد میکند.

 این لنز طبی در طیف نمره های اپتیکی متنوع و گسترده نیاز اکثریت نیازمندان به لنز های تماسی طبی را برآورده میسازد.

این لنز ها با توجه به ضعیفی چشم راست و ضعیفی چشم چپ انتخاب می شوند و جایگزین خوبی برای عینک هستند .

نکاتی برای نگهداری لنز طبی مورنینگ

نکاتی برای استفاده و نگهداری درست از لنز های مورنینگ وجود دارد که به بررسی این نکات می پردازیم . لنز ها را حتما باید با محلول ها و سرم های مخصوصی که برای شستشوی لنز در بازار وجود دارد شستشو داد .استفاده از شامپو و صابون یا مواد شوینده ی دیگریا حتی اب داغ برای شستن لنز اکیدا ممنوع است.

از لنز هایی که مردمک چشم را برامده نشان می دهد استفاده نکنید . بعد از شستشو لنز ها را در ظرف مخصوص لنز که مایع لنز در ان وجود دارد بگذارید و درب ظرف را محکم ببندید تا از ورود میکروب ها به ظرف لنز جلوگیری کنید . تقریبا تا دو یا سه ماه بعد ظرف لنز را عوض کنید .

باید طبق توصیه هایی که شرکت سازنده ی لنز کرده است عمل کنید . به تاریخ انقضای مایع و سرم شستشوی لنز دقت کنید . قبل از قرار دادن لنز در چشم خود دست هایتان را با اب و صابون بشویید و از تمیزی دستتان اطمینان حاصل کنید تا مانع از ورود میکروب به چشمتان شوید .

سخن آخر

شما با مطالعه متن بالا با لنز مورنینگ کیو و خصوصیات و مشخصاتش آشنا شدید. این برند یکی از بهترین و پرفروش ترین برندها می باشند که توانسته  تا به امروز رتبه بالایی در برابر دیگر برندها نیز کسب کنند. با انتخاب این برند در خرید لنز تماسی، بهترین تصمیم را گرفته و خرید عالی و شگفت انگیزی را تجربه خواهید کرد . متخصصان دیالنز شما را برای خرید لنزهای طبی مورنینگ کیو راهنمایی بیشتری خواهند کرد.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب