سارا نصری 27 بهمن ماه 1398 922

خطرات لنزهای رنگی جعلی سولوتیکا

لنزهای تماسی رنگی Solotica یکی از معروف ترین مارک های موجود در بازار است. آنها با تکنولوژی پیشگام و رنگ های پر جنب و جوش، به لنزهای تماسی رنگی بسیار با کیفیتی در جهان تبدیل شده اند. در کنار محبوبیت زیاد آنها در بازار بین المللی، متاسفانه شاهد افزایش فروشندگان جعلی Solotica هستیم.

لنزهای تماسی رنگی

لنزهای تماسی رنگی به عنوان وسایل پزشکی طبقه بندی می شوند و همانطور که با هر وسیله پزشکی دیگری فعالیت می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که آنچه خریداری می کنید معامله واقعی و استفاده بی خطر است.

لنزهای Solotica دارای تأیید FDA و دارای گواهینامه CE هستند، به این معنی که آنها برای استفاده بی خطر هستند، به شرطی که پزشک چشم شما تأیید کند که چشم شما برای لنزهای تماسی رنگی مناسب است.

فروشندگان جعلی لنزهای Solotica در هنگام تولید لنزهای خود گوشه هایی را برش می دهند و این لنزها معمولاً برای صرفه جویی در مصرف، در شرایط غیر بهداشتی تولید و بسته بندی می شوند. بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که این لنزها برای چشم شما بی خطر باشند. برخی از خطرات استفاده از لنزهای تماسی رنگی جعلی، عبارتند از:

چگونه می توان لنزهای تماسی Solotica را ایمن و اصلی خریداری کرد؟

بررسی کنید که از یک خرده فروش مجاز خریداری می کنید. شرکت Solotica میزبان شرکت های بین المللی خود در وب سایت خود است. سایت دیالنز یک فروشنده لنزهای تماسی رنگی و طبی و فروشگاه Solotica است. ما حمل و نقل و امنیت جهانی را به شما پیشنهاد می کنیم که همیشه محصول واقعی را دریافت خواهید کرد.

قیمت را بررسی کنید

اگر به نظر می رسد قیمت خیلی مناسب نباشد، احتمالاً چنین است. لنزهای Solotica Hidrocor لنزهای سالانه هستند بنابراین اگرچه به نظر می رسد هزینه اولیه بالاتر از مارک های دیگر باشد، مدت طولانی تری به شما می دهند و گزینه ای بسیار مقرون به صرفه تر از لنزهای روزانه یا ماهانه هستند.

اگر می بینید که لنزهای سالانه سولوتیکا با خیلی پایین فروخته می شوند، آنها جعلی هستند و به طور بالقوه برای سلامتی شما آسیب می رسانند، زیرا لنزهای سولوتیکا دارای قیمت به شدت بالایی هستند.

خطرات استفاده از لنزهای تماسی جعلی

فروشندگان جعلی جدید اغلب نقدها را در سایت خود ایجاد می کنند. سکوهای بررسی شخص ثالث را برای قانونی بودن وب سایت بررسی کنید.

بسته بندی محصول

Solotica از بسته بندی های شیشه ای با سطح محکم بسته شده استفاده می کند. در حالی که کمی پیچیده تر است، این یکی از بهترین راه ها برای ایمن نگه داشتن لنزها است. فروشندگان جعلی غالباً از بسته های شیشه ای با روکش پلاستیکی شفاف استفاده می کنند که باز کردن آنها بسیار آسان است.

شماره ساخت

Solotica از بارکدها و شماره ها برای شناسایی محصول و دسته ای که در آن تولید شده استفاده می کند. اگر مطمئن نیستید که لنزهای شما مشروعیت دارند می توانید شماره مورد نظر را در لنزهای خود برای ما بفرستید، و ما این را برای شما بررسی خواهیم کرد.

لنزهای تماسی رنگی جعلی بسیار خطرناک هستند و می توانند صدمات جبران ناپذیری به چشم شما وارد کنند. دیالنز یک وب سایت قابل اعتماد است و فقط محصولات واقعی را می فروشد که در صورت تأیید پزشک چشم شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. لنزهای Solotica را در سایت ما مشاهده کنید و از خرید ایمن و راحت لذت ببرید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب