سارا نصری 10 بهمن ماه 1398 1,687

دستگاه تنومتر

دستگاه تنومتر (تن سنج) یک ابزار تشخیصی است که توسط متخصصین مراقبت از چشم برای اندازه گیری فشار داخل چشم (IOP) در داخل چشم بیمار استفاده می شود. IOP بیمار می تواند به چشم پزشک یا اپتومتریست کمک کند تا خطر بیمار را برای ابتلا به گلوکوم مشخص کند. بیماری که به عصب بینایی چشم آسیب می رساند، معمولاً منجر به از بین رفتن یا حتی کوری می شود.

یک تن سنج غیر تماسی از اندازه گیری فشار هوا (پف هوا) استفاده می کند (به همین دلیل است که بسیاری از اوقات برای اندازه گیری فشار چشم، به عنوان “تست پف” گفته می شود). پف هوا که به عنوان پنوموتونومتری شناخته می شود، قرنیه بیمار را به روشی غیر تهاجمی می کند، به این معنی که قبل از انجام آزمایش نیازی به چشمان شما نیست.

سیستم کنترل پفینگ هوشمند تازه توسعه یافته (S.P.C)

سیستم S.P.C که شامل موتور اندازه گیری الگوریتم تازه توسعه یافته می باشد، می تواند فشار هوا را فوراً و دقیقاً مطابق با فشار داخل چشم بیمار تنظیم کند. همچنین نویز را به حداقل می رساند و فشار هوای نرم را تضمین می کند.

تراز هوشمند و عملکرد عکسبرداری خودکار جدید طراحی شده است

عملکرد تراز صاف و دقیق. پس از تراز کردن، نبض هوا و اندازه گیری به طور خودکار شروع می شود.
با نگه داشتن حداقل زمان اندازه گیری، استرس بیمار کاهش می یابد.

صفحه نمایش هشدار قابلیت اطمینان

مکانیسم هشدار هنگامی که قابلیت اطمینان اندازه گیری کم است، ستاره را روی صفحه، نمایش می دهد.

ستاره در صفحه نمایش در سمت چپ

“آیا نقطه اندازه گیری به درستی تراز شده است؟”

ستاره در صفحه نمایش در سمت راست

“آیا چشم بیمار باز است؟”

عملکرد مناسب برای اصلاح IOP

مقدار IOP با وارد کردن ضخامت مرکزی قرنیه به طور خودکار اصلاح می شود. این کار به راحتی قبل یا بعد از اندازه گیری قابل انجام است.

سه عملکرد برای ایمنی برتر

وقتی نازل به چشم بیمار نزدیک باشد، زنگ خطر ایجاد می شود و کلمات “خیلی نزدیک” روی مانیتور ظاهر می شوند. علاوه بر این، عملکرد نگهدارنده ایمنی از تماس با چشم بیمار جلوگیری می کند.

دکمه حسگر لمسی پر

دکمه حسگر لمسی پر، برای سازگاری و رابط کاربری با صفحه نمایش، باعث می شود که تنومتر سنج غیر تماسی ما کارایی آسان و قابل اطمینان داشته باشد.

مانیتور LCD بی نظیر

یک عملکرد چرخش به سمت چپ (۳۰ درجه) و یک عملکرد شیب عمودی (۴۰ درجه) به واحد مانیتور اضافه شده است. این عملکرد چرخش اجازه می دهد تا در حین پشتیبانی از مانیتور LCD اندازه گیری شود.

پیشانی و چانه بهبود یافته است

فلپ های جانبی سوار شده به هر طرف پنجره اندازه گیری امکان ایجاد انسداد از نور را با دقت بالایی می دانند. شکل های اصلاح شده از استراحت پیشانی و استراحت چانه به حداقل رساندن استرس بیمار کمک می کند.

دستگیره اندازه گیری

دستگیره اندازه گیری طراحی شده، با شکل و دکمه بالا به اپراتور امکان می دهد واحد را با حرکت دقیق تر و غریزی کنترل کند.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- چگونه متوجه ضعیفی چشم کودک شویم؟

بینایی بهینه برای فرایند یادگیری کودکان ضرورری است ولی بسیاری از والدین نمی دانند که ضعف بینایی چه علائمی را در کودکان ایجاد می کند. بنابراین مهم است ...ادامه مطلب

- لنز وایت پوپیل

لنز های وایت پوپیل برای ایجاد ظاهری طبیعی در چشمان استفاده می شود. این نوع از لنز های تماسی می توانند کدورت عنبیه و حالت غیر عادی آن را پوشش دهند و جل...ادامه مطلب

- باید موقع خرید لنز ارزان قیمت مراقب باشید!

همه ما دوست داریم تا جایی که می توانیم در زندگی پس انداز کنیم و همواره به دنبال خرید اجناس ارزان و خوب هستیم. اما جنس ارزان، همیشه بهترین نیست و لنز ه...ادامه مطلب

- نشانه های ضعیف شدن چشم

چشم های شما از مهمترین اندام های حسی بدن تان است که علاوه بر ایجاد حس بینایی به بهبود تمرکز مغز کمک می کند. امروزه ضعف بینایی یک مشکل رایج است و به دل...ادامه مطلب

- سن ثابت شدن نمره چشم و راه های ثابت نگهداشتن آن

نمره چشم به توانایی دیدن جزئیات کوچک اشاره دارد. این نمره به صورت یک عدد کسری نشان داده می شود و برای تعیین نسخه عینک شما کارایی دارد. سن ثابت شدن نمر...ادامه مطلب