سارا نصری 15 بهمن ماه 1398 870

علت خرید لنز از پزشک چشم

در حال حاضر، بسیاری از تبلیغات در مورد نحوه خرید لنزهای تماسی ارزان به صورت آنلاین وجود دارد. در حقیقت، با افزایش محبوبیت لنزهای تماسی، تعداد فروشندگان آنلاین همچنان به طور مداوم در حال رشد هستند.

فرقی نمی کند که لنزهای تماسی را از کجا خریداری کنم؟

به طور خلاصه، بله، مهم است، شما نباید از هر جایی لنزهای تماسی را خریداری کنید! در ادامه بخوانید تا تمام مزایای خرید لنزهای تماسی را از متخصص مراقبت چشم خود بفهمید.

مزایای خرید لنزهای تماسی از پزشک خود

نسخه های بینایی تغییر می کنند، این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که وسط استفاده از یک لنز تماسی قرار داشته باشید. با این حال، اگر لنزهای خود را از مرکز مراقبت چشم خود خریداری کرده اید، می توانید آنها را برای نسخه جدید و به روز شده خود مبادله کنید. در مقابل، اگر آنها را از یک خرده فروش آنلاین خریداری کرده باشید، بایستی مجددا به پزشک مراجعه کرده و یک نسخه جدید دریافت کنید و سپس دوباره خرید آنلاین داشته باشید.

تخفیف های اساسی

در نگاه اول، قیمت های ذکر شده در بسیاری از سایت های آنلاین برای خرید لنزهای تماسی ارزان قیمت و پایین تر به نظر می رسد. با این حال، فریب نخورید. آنچه مصرف کنندگان نمی دانند این است که بسیاری از پزشکان رابطه تجاری ویژه ای با تولید کنندگان برتر دارند.

این توافق نامه منحصر به فرد، به پزشک چشم اجازه می دهد تا تخفیف های قابل توجهی را به نمایندگی از بیماران خود بازخرند، با صرفه جویی باورنکردنی که قیمت نهایی آنها را بسیار پایین تر و صرفه جویی در هزینه می کند. خرده فروشان آنلاین همان توافقات تجاری را که پزشک با تولید کنندگان لنزهای تماسی دارند، ندارند.

تجربه خرید شخصی

متخصصین مراقبت از چشم هستند تا از دید کلی شما و سلامت چشمی به شما خدمات درجه یک ارائه دهند. در مقایسه، برخی فروشندگان آنلاین صرفاً برای سود بردن از فروش لنزهای تماسی وجود دارند. ما در مورد لنزهای تماسی آگاهی داریم و می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که از لنز جدید خود کاملاً راضی هستید!

چطور این کار را انجام دهیم؟

ما با وضعیت بی نظیر شما و الزامات بینایی شما آشنا می شویم. ما خواسته های شما را می بینیم و همه با شما متفاوت هستند. همه دارای حساسیت چشم متفاوتی خواهند بود. تشخیص عمیق ما مشخص می کند که چشمان شما به چه نوع و نوع لنزهای تماسی که می توانید به راحتی استفاده کنید، تعیین می کند. ما می دانیم که هنگام خرید از یک منبع ناشناخته، هرگز آن نوع خدمات شخصی را دریافت نمی کنید.

۱۰ دلیل مهم برای خرید لنزهای تماسی از پزشک چشم

۱- شما برای دریافت لنزهای صحیح در پارامترهای صحیح تضمین شده اید.

۲- شما برای دریافت لنزهای غیرقابل استفاده تضمین می شوید.

۳- اگر لنزهای شما به درستی کار نمی کنند، دیگر نیازی به نگرانی در مورد تبادل لنزهای قدیمی خود ندارید.

۴- شما می توانید در معاینه چشم سالانه خود، جعبه های باز نشده، بدون هزینه و بدون علامت را در شرایط جدید رد و بدل کنید.

۵- اگر لنز معیوب دارید، آن را به صورت رایگان جایگزین خواهیم کرد.

۶- همچنین پزشک آخرین تخفیف های تولید کننده را برای صرفه جویی در هزینه در اختیار شما قرار می دهد.

۷- قیمت گذاری رقابتی

۸- حمل و نقل رایگان

۹- شما می توانید لنزها را از یک توزیع کننده مجاز از مارکی که استفاده می کنید دریافت کنید.

۱۰- شما از حمایت از مشاغل محلی که به شما و چشم شما اهمیت می دهد رضایت خواهید یافت.

کلام پایانی

در نهایت، برای اینکه سلامت و بهداشت لنزهای خود را داشته باشید، بهتر است ابتدا به پزشک مراجعه کنید و سپس مارک توصیه شده از سوی پزشک را خریداری کنید. چنان چه قصد تهیه لنزهای تماسی مطمئن را دارید می توانید با کارشناسان لنز تماسی دیالنز در مورد مزایا و معایب لنزهای تماسی سوال کنید.

همچنین تیم ما به شما از لنزهایی که مناسب شما هستند و شما می توانید با آن احساس رضایت و لذت داشته باشید را به شما معرفی می کنند، اما ما بر اساس مارک و نسخه ای که پزشک در اختیار شما قرار داده است عمل می کنیم.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب