سارا نصری 23 بهمن ماه 1398 822

عینک Chopard

Chopard نامی است که مترادف با عینک های لوکس است. برخی این مارک را کریمه د لا کرم Couture haute می دانند و به درستی چنین است. از ساعت و جواهرات، گرفته تا کیف های دستی و عینک آفتابی، هر کالای کاملاً ماهرانه و با توجه پر زحمت به جزئیات، از بهترین مواد، ساخته شده است. پس داستان لوکس چیست؟

تاریخ قبل از عینک چوپارد

حتی تجملات دارای آغازهای فروتنانه است و مطمئناً، این لوئیس الیسه چوپارد، پسر کشاورز اهل سونویلی در سوئیس بود که به ساعت ساز صنعتگر قرن نوزدهم تبدیل شد که مد را تغییر می دهد. در سن ۲۴ سالگی، طرح های ابتکاری او نشان از درک ذاتی وی از دقت و قابلیت اطمینان داشت.

نه تنها لوئیس الیسه چوپارد توجه سوئیس را به خود جلب کرد، بلکه وی توجهات بسیاری را در سایر نقاط جهان جلب کرد. کار او چنان مورد توجه قرار گرفت که حتی راه خود را به دربار تزار نیکلاس دوم روسیه پیدا کرد!

همانطور که نام خانوادگی سوئیسی Chopard به رشد خود ادامه می داد، زمان آن رسیده بود تا تجارت به حوزه های ناشناخته تبدیل شود. اینجاست که کارل شوفهل سوم، همکار پل آندره چوپارد از نسل سوم Chopards، در سال ۱۹۶۳ به سر برد.

کارل در آلمان شرکتی داشت که ساعت و جواهرات می ساخت و می دانست که اضافه شدن یک ساعت ساز مشهور مستقل سوئیس به شرکت خود باعث موفقیت وی در آینده می شود.

سرانجام جاه طلبی کارل منجر به معرفی اولین عینک های چوپارد در سال ۱۹۷۸ با همکاری طراحان عینک De Rigo شد. این یک نقطه عطف جدید بود که نشان می داد هماهنگی و خلوص فرایند اصلی ساعت سازی در مارک ذاتی که امروزه با آن آشنا شده ایم و از آن تحسین می کنیم، ذاتی است.

Chopard اکنون یکی از آخرین شرکت های سازنده ساعت و جواهرات خانوادگی است، که ذکر یکی از موفق ترین در سراسر جهان نیست!

عینک آفتابی لوکس Chopard

عینک آفتابی Chopard و عینک طبی به عنوان لوازم جانبی نهایی مشاهده می شوند. ساخته شده به چشم نواز، جسورانه و بی انتها. آنها با ظاهری خاص و زیبا برای افراد باهوش و سبک آگاه، از جواهرات حرفه ای با استفاده از فلزات گرانبها به واسطه آن ظاهر و لوکس منحصر به فرد، مجلل ساخته شده اند.

عینک Chopard را می توان با الماس، یاقوت کبود، زمرد، مروارید و طلای ۲۴ عیار در برش ها و اندازه های منحصر به فرد آراسته کرد، با جزئیات هر دقیقه که برای برجسته کردن سبک فردی شما ایجاد شده است.

فرایند تولید چنان پیشرفته است که De Rigo حتی می تواند کار اصلی طلافروشی را با انواع بافت های خیره کننده از جمله چوب ماهون، چوب و چرم برای ظاهری متضاد و مدرن و در عین حال زیبا ترکیب کند.

با توجه به اینکه د ریگو ۴۰ سالگرد طراحی چشم های خود را جشن می گیرد و همچنین چوپارد ۲۰ سالگرد خود را به عنوان شرکای رسمی جشنواره فیلم کن جشن می گیرد، آینده مملو از فرصت های بی پایان در دنیای عینک های لوکس است. در حقیقت، د ریگو حتی برای دیدن جشن مشارکت خود با جشنواره فیلم کن، از عینک آفتابی مخصوص نسخه ویژه برای آنها ایجاد کرده است که به سبک واقعی Chopard، یک قاب فلزی با روکش طلا ۲۳ عیار دارد.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب