سارا نصری 16 بهمن ماه 1398 984

عینک Fendi

کمپانی فندی یک خانه مد لوکس ایتالیایی است که خز، پوشاک، کالاهای چرمی، کفش، عطر، عینک، ساعت و لوازم جانبی تولید می کند. فندی که در سال ۱۹۲۵ در رم تأسیس شد، به دلیل لوازم جانبی خز و کالاهای چرمی خود مانند کیف های دستی Baguette، jours2 ،Peekaboo یا Pequin شناخته شده است.

چشم انداز

خانه فندی در سال ۱۹۲۵ توسط آدل و ادواردو فندی به عنوان مغازه خز و پوست در Via del Plebiscito، رم راه اندازی شد. از سال ۱۹۴۶، پنج خواهر پائولا، آنا، فرانکا، کارلا و آلدا در نسل دوم خود به عنوان یک شرکت خانوادگی به این شرکت پیوستند. کارل لاگرفلد در سال ۱۹۶۵ به فندی پیوست و مدیر خلاق مجموعه خز و لباس زنانه و لباس زنانه (که در سال ۱۹۷۷ راه اندازی شد) مدیرعامل خلاق شد.

سیلویا ونتورینی فندی، دختر آنا، در سال ۱۹۹۴ به خانه مد آیکون پیوست و مدیر خلاق لوازم و خطوط آقایان شد. از سال ۲۰۰۱ فندی به یک برند چند ملیتی و بخشی از گروه LVMH تبدیل شده است.

در سال ۲۰۱۴، Fendi شروع به برنامه ریزی برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای نشان دادن اسلوب های راه انداز خود، کرد.

در سال ۲۰۱۵، فندی تمام عطرهای Fendi را قطع کرد. زیرا توسعه تجاری عطر فندی انتظارات شرکت را برآورده نکرد.

همچنین در سال ۲۰۱۵، Fendi بودجه ترمیم چشمه Trevi در رم را تأمین کرد و ۹۰ سالگرد نمایش این شرکت را بر روی چشمه با استفاده از کف پلکسی گلاس برگزار کرد. فندی برای حمایت از نمایشگاه های این موزه به مدت سه سال با Galleria Borghese قرارداد همکاری امضا کرد. در سال ۲۰۱۷، فندی یک فروشگاه شخصی سازی را منتشر کرد.

در سال ۲۰۱۵، فندی دفاتر خود را به یکی از زیباترین ساختمان های رم، Palazzo della Civiltà Italiana منتقل کرد. تصمیم فندی نشان دهنده قصد مایسون برای ادای احترام به میراث خود در عین تمرکز همزمان بر آینده است.

Palazzo Fendi

Palazzo Fendi فقط یک فروشگاه گل سرسبد نیست، بلکه مکانی است که بازدید کنندگان می توانند جادوی فندی را به طور کامل تجربه کنند. Palazzo Fendi، تعهد مایسون به خلاقیت را به هر شکلی از هم آمیخته است: از مجموعه ها گرفته تا معماری، حتی فرصتی برای ماندن در لباس های اختصاصی Fendi خصوصی.

عینک آفتابی مخصوص بانوان Fendi Designer

تعداد کمی از خانه های مد مانند Fendi نمایانگر مد روز است. یک جفت عینک آفتابی شیک از این برچسب نمادی ایتالیایی می تواند کمد لباس شما را از رضایت بخش به فوق العاده شیک تبدیل کند. شکل های کلاسیک، صنایع دستی دقیق و تزئینات لوکس، اولین انتخاب زنانه را برای عینک های آفتابی Fendi طراحی کرده است.

بنای یادبود مد

عینک آفتابی فندی برای زنان فقط از روم نیست. آنها جلوه ای از شکوه و تاریخ شهر را نشان می دهند. عینک های Fendi 0170 دارای قاب های استات با لایه های رنگی هستند که به شکوه و جلال سنگ مرمر و گرانیت رومی اشاره دارد.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب