سارا نصری 13 شهریور ماه 1398 720

عینک Gucci

شرکت گوچی، با نفوذ مبتکرانه و مترقی، در حال بازگرداندن یک رویکرد کاملا مدرن به دنیای مد است. این شرکت تحت نظر مدیر جدید و خلاق به نام آلساندرو میشل، تجسم مجدد قرن ۲۱ را تقویت کرده و موقعیت خود را به عنوان یکی از مطلوب ترین شرکت های مد در جهان تقویت می کند. محصولات معاصر و عاشقانه گوچی نمایانگر اوج هنرهای ایتالیایی است و به دلیل کیفیت و توجه به جزئیات آنها بی نظیر می باشد.

گوچی بخشی از گروه کرینگ است. این گروه یک گروه جهانی بوده و مدیریت مجموعه ای از خانه های مشهور در مد مانند: عینک، کالاهای چرمی، جواهرات و ساعت را مدیریت می کند.

این مجموعه از عینک های بزرگ جسورانه مانند GG0083S یا GG0214S گرفته تا مدل های طرح های ظریف مانند GG0061S. در قلب نقوش، عینک مربعی GG0010S و عینک بی سیم GG0054S وجود دارد که در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است، بدون اینکه از ظرافت کلاسیک که همیشه خانه مد Gucci را توصیف کرده است، در دسترس باشند.

باید توجه ویژه ای به قسمت داخلی قاب ها داشت. تمام عینک آفتابی گوچی توسط گروه Safilo “ساخته شده در ایتالیا” است. و باید در قاب آن یک CE وجود داشته باشد. این مخفف عبارت “Conformité European” بوده و به معنای “وابستگی اروپایی” شناخته شده است. کد رنگ و شماره مدل را نیز می توانید در آنجا پیدا کنید. همچنین، علاوه بر عینک، یک کیف Gucci، یک پارچه عینک Gucci، یک کیسه پلاستیکی برای محافظت عینک آفتابی، گواهی صحت و نامه ضمانت نیز باید در آن گنجانده شود شما همیشه باید املا و وزن قاب عینک را نیز بررسی کنید.

انواع عینک های Gucci

عینک آفتابی GG1047S با خطوط غیر قابل انعطاف، مستقیماً به سمت اعضای انجمن صنفی بازیگران می رود. قاب های مستطیل، به کارهای کوچک هنری پویایی خاص، کاریزمای مناسب و مهمتر از همه، نگاهی اطمینان بخش می بخشد که مخصوص چهره های گرد است.

GG0034S از محبوب ترین مدل های مجموعه Gucci 2017 است. طراحی برازنده به سادگی بی انتهاست و برای زنان قدرتمند در هر سنی جذاب است. به خصوص معابد گسترده پلاستیکی بدون اینکه ظاهر زیبایی ایجاد کنند و با داشتن ۱۰۰٪ اشعه ماوراء بنفش در برابر خورشید می تواند در هر زمان روی چشمان شما بدرخشد.

GG0107S یک بیانیه مطلق مد است. عینک آفتابی خلبان با قاب فلزی نازک نمی تواند از لحاظ طراحی مد شیک تر باشد و بیشتر از گذشته تقاضای کابین خلبان را نشان می دهد.

GG0016S تنها یکی از بهترین مدل های Aviator برتر این شرکت از توسکانی است. نسخه سنتی یونیکس، به سبک آویاتور، با معابد گسترده یکی از نمادین ترین فریم هایی است که گوچی در سال های اخیر به بازار عرضه کرده است.

با GG0138S، چهره های گرد و بیضی دیگر نگرانی نداشته باشند. این قاب واقعی همه جانبه است و به همان اندازه برای آقایان و خانم ها مناسب است. علاوه بر این، عینک های رنگ طلایی همیشه درجه یک به نظر می رسند و واقعاً مد هستند. آنها را می توان با هر نوع لباس ترکیب کرد و شما را درخشان به نظر برساند.

عینک آفتابی مخصوص خانمها به معنای واقعی کلمه ده پنی است. اما GG0035S با زحمت، وعده های خود را جبران می کند. از آنجا که مدل عینک نه تنها زمینه دید گسترده ای را ارائه می دهد، بلکه شادی روزهای خوب قدیمی را زنده می کند.

ستاره ها به عینک آفتابی گوچی تکیه می کنند

افراد مشهور نه تنها به جذابیت لباس مجلسی گوچی تسلیم نشده اند بلکه قادر نیستند انگشتان خود را از مدل های خارق العاده عینک آفتابی گوچی دور نگه دارند. ماریا کری، کانی وست، مایلی سایرس، کریستینو رونالدو، نیکول شروزینگر، جنیفر آنیستون و لوداکریس تنها برخی از افراد مشهور هستند که از عینک آفتابی گوچی استفاده می کنند و به زیبایی و جذابیت خود بهبود می بخشند.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب