سارا نصری 30 بهمن ماه 1398 2,549

عینک Jimmy Choo

جیمی چو یک برند لوازم جانبی لوکس قرن بیست و یکم است، با کفش هایی که در قلب خود قرار دارد، یک احساس قدرت پر زرق و برق و روحیه بازیگوش و جسورانه را ارائه می دهد.

این مارک ریشه های خود را به یک کفش ورزشی موزون به نام جیمی چو، مستقر در شرق لندن در اوایل دهه ۱۹۹۰، که از مجموعه جهانی جت ها از جمله پرنسس دایانا پشتیبانی می کند، ردیابی می کند.

کمپانی جیمی چو در سال ۱۹۹۶ با خواهرزاده آقای چو، ساندرا چوی، که قصد طراحی در آتلیه East End را داشت، تأسیس شد و به عنوان مدیر خلاق، در سمت خود قرار گرفت و موقعیتی را که تا به امروز در اختیار دارد، قرار می گیرد. آقای چو در سال ۲۰۰۱ شرکت را ترک کرد.

برش شهوت انگیز، طراحی شیک و کاردستی استثنایی ایتالیایی، یک آکورد را با یک مشتری کامل پیچید، و اولین مجموعه از موفقیت فوری برخوردار شد. با هدف ایجاد یک تجارت لوکس جهانی، جیمی چو سرمایه گذاری های خارجی را به خود جلب کرد و این شرکت شروع به گسترش قابل توجهی در میان دسته بندی محصولات، کانال ها و جغرافیا نمود.

چشم انداز

جیمی چو، یکی از پیشگامان هنر پوشاک مشهور، اولین نفری بود که کفش و کیف دستی را به هالیوود آورد و در آنجا فرش قرمز ثابت کرد که باند ایده آل برای این برند است. امروز، جیمی چو را می توان در نمادهای سبک از افراد مشهور تا حق امتیاز، موسیقی دانها تا سران ایالت ها دید.

شهرت این برند به عنوان یک محبوب مشهور به سوخت رسانی سریع در گسترش سریع آن کمک کرد. نمادنگاری آن بیشتر توسط تبلیغات جسورانه و دراماتیک به تصویر کشیده شده بود و زنان پر زرق و برق اما پرقدرت را در کفش پاشنه بلند و کیف های مجلل نشان می داد، که توسط عکاسانی چون اینز و وینود، پیتر لیندبرگ و استیون میزل و تری ریچاردسون اسیر شده بود.

توسعه خرده فروشی برای استراتژی شرکت یکپارچه است. اولین فروشگاه Jimmy Choo در سال ۱۹۹۶ در خیابان Motcomb لندن افتتاح شد و این توزیع را در برخی از معتبرترین فروشگاه های چند مارک دنیا تکمیل می کند. دو سال بعد، این شرکت به ایالات متحده گسترش یافت و دو فروشگاه در نیویورک سیتی و بورلی هیلز افتتاح کرد.

خیابان های فروشگاه جیمی چو

گسترش بین المللی با تضمین مکان هایی در جیمی چو در مکان های برتر خرید لوکس از معتبرترین شهرهای جهان از جمله خیابان Sloane و خیابان Bond در لندن، خیابان Montaigne در پاریس، خیابان Condondi در رم، خیابان مادیسون در نیویورک، Rodeo Drive در بورلی هیلز، و گینزا در توکیو می باشد.

امروزه، جیمی چو نام تجاری کامل لوازم جانبی لوکس را در بر می گیرد. کفش های زنانه در کنار کیف های دستی، کالاهای چرمی کوچک، روسری، عینک آفتابی، عینک طبی، کمربند، عطر و کفش مردانه، هسته اصلی عرضه محصولات باقی مانده است. مدیر عامل شرکت پیر دنیس و مدیر خلاق ساندرا چوی در کنار هم دیدگاهی را برای ایجاد یکی از ارزشمندترین مارک های لوکس در جهان دارند.

Jimmy Choo دارای یک شبکه فروشگاه جهانی است که شامل بیش از ۱۵۰ فروشگاه بوده و در معتبرترین فروشگاه ها و فروشگاه های ویژه در سراسر جهان حضور دارد. جیمی چو بخشی از گروه مد لوکس Capri Holdings Limited است.

ساندرا چوی

وی که در انگلستان در جزیره وایت متولد شده و در هونگ کنگ، چین تحصیل کرده است، به عنوان یک نوجوان به لندن نقل مکان کرد تا تحصیلات متوسطه خود را به پایان برساند. در این مدت، چوی به همراه عموی خود، Jimmy Choo، که در آن زمان یک کفش کتانی مستقر در East End of London لندن با مجموعه جت های جهانی از جمله شاهزاده دایانا بود، به کار رفت.

چوی با علاقه به تبدیل شدن به کارآموزی خود به عنوان یک طراح، به دانشکده معتبر سنت مارتینز مرکزی رفت و در حالیکه مدتی را در طراحی مد تحصیل کرد ضمن ادامه کار به عنوان محافظ چو تحصیل کرد. در کنار او، چوی هنر ایجاد کفش های کتانی را تکمیل می کند: طراحی، برش الگوهای دوخت، اتصالات و ساختن را یاد گرفت.

چوی که سرگرم شغل و تجارت بود، سرانجام تحصیلات خود را رها کرد تا بتواند تمام وقت خود را به طراحی و مدیریت آتلیه اختصاص دهد.

در سال ۱۹۹۶، نام تجاری جیمی چو با ساندرا چوی به عنوان مدیر خلاق این شرکت خدمت کرد. از بدو تأسیس، جیمی چو به یک برچسب شناخته شده بین المللی با مشتری های پرشور در سراسر جهان تبدیل شده است.

فروشگاه ها

اولین فروشگاه جیمی چو این شرکت در سال ۱۹۹۶ در خیابان Motcomb لندن افتتاح شد و این توزیع را در برخی از معتبرترین و منتخب ترین فروشگاه های معتبر ارائه کرد. برش شهوت انگیز و طراحی شیک کفش با ترکیب استثنایی صنایع دستی ایتالیایی، آکورد را با مشتری پیدا کرد و اولین مجموعه از موفقیت فوری برخوردار شد.

بینش مد چوی به همراه مهارت هایی که او به عنوان یک کفش ورزشی موزون پالایش می کند، مجموعه ای را ایجاد کرد که باعث می شود کیفیت لباس در خرده فروشی در دسترس باشد.

این شرکت با داشتن یک استراتژی برای گسترش بین المللی، اولین فروشگاه خود را در سال ۱۹۹۸ در نیویورک و در سال ۱۹۹۹ در لس آنجلس برگزار کرد و بعد از آن در سال ۱۹۹۹ در لس آنجلس حضور پیدا کرد. با استفاده از جایگاه LA این فروشگاه برای پذیرایی از مشاهیر هالیوود، چوی با افراد مشهور همکاری کرد و استایل های آنها از یک آتلیه هتل که کفش جیمی چو را برای لباس پوشیدن نشان می دهد، ایجاد می کنند.

فرش قرمز ثابت کرد که باند فرودگاه ایده آل برای کفش و سپس کیف های دستی است، زیرا بازیگرانی همچون هالی بری، ساندرا بولاک، کیت بلانشت و ناتالی پورتمن همگی جای خود را گرفتند.

تمجیدها با Jimmy Choo به عنوان “نام تجاری طراح سال” از شورای مد بریتانیا، “ACE Brand of Year” در سال ۲۰۰۸ از شورای لوازم جانبی و “برند سال” ۲۰۰۸ از اخبار کفش در نیویورک اهدا شد.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب