سارا نصری 07 اسفند ماه 1398 1,020

عینک Montblanc

Montblanc، مترادف با فرهنگ نگارش نفیس در ۱۰۰ سال گذشته، ارزش های ماندگار مانند کیفیت و کاردستی سنتی را دنبال می کند. خواسته های غیر سازنده آن در مورد شکل، سبک، مواد و طرز کار در تمام محصولات آن منعکس شده است.

Montblanc اولین بوتیک خود را در هنگ کنگ افتتاح کرد. پس از تحولات اولیه در آسیا ، اولین فروشگاه های اروپا در پاریس و لندن افتتاح شد که نشانه آغاز گسترش شبکه بین المللی بوتیک Montblanc است که امروز بیش از ۳۵۰ بوتیک در بیش از ۷۰ کشور جهان تشکیل شده است.

عینک آفتابی Montblanc، یک مجموعه کلاسیک از عینک آفتابی شهری است.

معرفی مجموعه عینک آفتابی مونت بلانک از یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات پیشرفته و باکیفیت و لوکس در جهان می باشد. عینک آفتابی Montblanc زیبایی، سبک و کیفیت بی موقع را ارائه می دهد. ستاره سفید مونت بلانک به نمادی از فرهنگ و شناخت اجتماعی تبدیل شده است. نام تجاری مونت بلانک مخفف ارزش های ذاتی است که بر تلاش مردم برای حفظ هویت و شخصیت خود در زمان تغییر مداوم تأکید می کند.

معرفی طرح ها و رنگ های جدید مجموعه عینک آفتابی Montblanc.

مجموعه عینک آفتابی بی انتها Montblanc اختصاص داده شده است که ظاهری روشن تر به شما می بخشد. طرح کلاسیک سیاه و طلای ریشه در سبک سازهای افسانه ای Montblanc دارد، مانند مواد با کیفیت مناسب که از آن عینک آفتابی ساخته شده است نیز استفاده می شود: استات با کیفیت بالا و منحصر به فرد، تصفیه شده و روکش فلز.

ستاره Montblanc MB که به عنوان سمبل کاملاً مشخص در تمام عینک آفتابی ظاهر می شود، نشانه ای از بالاترین کیفیت و کاردستی بی نقص است و لهجه ای بی نظیر به شما می بخشد.

عدسی های عینک آفتابی Montblanc

عدسی های موجود در تمام عینک های آفتابی مونت بلانک بهترین دید و محافظت مؤثر را در برابر اشعه UVA و UVB ارائه می دهند. طبقه بندی عدسی های عینک آفتابی مونت بلانک مطابق با استاندارد اروپایی EN 1836: 2005 سطح محافظت را نشان می دهد. توصیه می شود که به طور مستقیم به خورشید نگاه نکنید یا از عینک آفتابی مونت بلانک در سولاریوم استفاده نکنید.

نحوه تشخیص دسته فیلترهای عدسی های Montblanc

برای شناسایی دستورالعمل های خاص استفاده مربوط به عینک آفتابی Montblanc، به بارکد موجود در بسته بندی محصول توجه کنید. Montblanc عددی در نزدیکی نماد * طبقه بندی استفاده را نشان می دهد EN 1836: 2005 توصیه می کند بارکد را برای مراجعه بعدی ذخیره کنید. لطفا توجه داشته باشید، Vision3k اطلاعات مربوط به دسته عدسی ها را در کنار رنگ عدسی در صفحه اطلاعات محصول نشان می دهد.

یادداشت سازنده Montblanc

عینک آفتابی Montblanc مطابق با بخشنامه های ۸۹/۶۸۶ / EEC در مورد مقررات و الزامات اساسی ایمنی تعیین شده توسط استاندارد اروپایی EN 1836: 2005، استاندارد آمریکایی ANSI Z80.3 و همچنین استاندارد استرالیا AS 1067.1 ساخته شده است.

عینک آفتابی Montblanc خود را استفاد کنید

عینک آفتابی های Montblanc تجهیزات محافظ شخصی (PPE) با درجه کلاس ۱ است که برای محافظت از کاربر در برابر اثرات مضر اشعه خورشید و ارائه محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش مطابق با استانداردهای اصلی بین المللی طراحی شده است. آنها برای استفاده در شرایط عادی مناسب هستند و برای شرایط شدید در نظر گرفته نشده اند.

اطلاعات کلی

عدسی های تعبیه شده در عینک آفتابی Montblanc از دقت نوری بالایی برخوردار بوده و مطابق با استاندارد EN 1836: 2005 و FDA 21 آمریکا CFR 801.410 دارای مقاومت در برابر ضربه هستند. با این حال، آنها را نباید یک سپر ناگسستنی در نظر گرفت. این قاب ها از موادی ساخته شده اند که به طور خاص برای تضمین سبکی، راحتی و استحکام انتخاب شده اند.

هشدارها

عینک آفتابی Montblanc برای دیدن مستقیم خورشید یا در معرض تابش اشعه ماوراء بنفش تولید شده توسط منابع مصنوعی مناسب نیست. برای رانندگی در شرایط نوری ضعیف یا برای افرادی که از بینایی رنگ ضعیف رنج می برند مناسب نیست.

تمیز کردن و مراقبت از عینک آفتابی Montblanc

توصیه می کنیم عینک آفتابی مونت بلانک را به طور مرتب با آب ملایم و صابون تمیز کنید. با آب تمیز بشویید و با یک پارچه نرم خشک کنید. یک پارچه تمیز کننده مخصوص برای تمیز کردن عدسی ها تهیه شود. لطفاً از استفاده مواد تمیز کننده قوی، به عنوان مثال مواد رقیق کننده یا پاک کننده های غلیظ خودداری کنید، زیرا این موارد ممکن است روی نوری از عینک آفتابی مونت بلانک شما تأثیر بگذارد.

گارانتی عینک آفتابی Montblanc

عینک آفتابی های Montblanc یک محصول اصلی Montblanc است که برای مطابقت با استانداردهای کیفیت سنتی Montblanc ساخته شده و آزمایش شده است. عینک آفتابی Montblanc شما در برابر هرگونه نقص ساختاری تحت شرایط زیر تضمین می شود: Montblanc حداکثر تا دو سال از تاریخ خرید بصورت رایگان تعویض یا تعمیر می کند تا در نتیجه بخشی از آن که توسط خدمات فنی مونت بلانک مشخص شده باشد نقص داشته باشد. پس از دوره دو ساله فوق، Montblanc یک محصول عینک آفتابی مونت بلانک یا بخشی از آن را مشمول هزینه خدمات تعمیر می کند.

ضمانت نامه Montblanc خسارت ناشی از تصادفات، سوء استفاده یا استفاده نادرست (ضربه زدن، خرد کردن و غیره)، تغییر غیرمجاز، دستکاری یا تعمیر و همچنین عواقب ناشی از سایش طبیعی و پیری را پوشش نمی دهد.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب