سارا نصری 30 بهمن ماه 1398 1,939

عینک کامپیوتر برای فشار چشم دیجیتال

شما از عینک مطالعه و عینک آفتابی شنیده اید. اما عینک رایانه چیست؟
آیا بعد از گذشت یک روز طولانی از کار در مقابل صفحه کامپیوتر، چشمان شما احساس خستگی و خارش می کند؟ یا شاید شما بیش از حد معمول دچار سردرد شده اید، یا دید شما در برخی از روزهای کاری تار می شود؟ اینها علائم فشار چشم دیجیتال است و یکی از راه های متوقف کردن آنها استفاده از عینک رایانه ای است.

عینک مطالعه در مقابل عینک های رایانه ای

وقتی از رایانه استفاده می کنیم، آنها تمایل دارند که دورتر از چشمان ما باشند، و آنها را در ناحیه میانی قرار می دهد که عینک مطالعه به همان اندازه کمکی نمی کند.

اگر عینک trifocals استفاده می کنید، آن نوار باریک برای دید متوسط ممکن است به اندازه کافی بزرگ نباشد که در دوره های طولانی تر صفحه نمایش راحت باشد.

عینک های رایانه ای در اصل همان کارهایی را که عینک مطالعه انجام می دهد، انجام می دهند، اما به گونه ای طراحی شده اند که به طور خاص در بینایی متوسط کمک می کنند. قدرت بزرگنمایی آنها باید مطابق با نزدیکی شما برای نشستن رو به روی صفحه نمایش باشد.

رنگ عدسی عینک

شاید فاصله صفحه نمایش، مشکلی برای شما نداشته باشد اما نور آن روشن است و شما باید ساعت ها به صفحه مانیتور خیره باشید. خوب، عینک های رایانه ای نیز می توانند به این مسئله کمک کنند! رنگ ها و روکش های ویژه ای مانند پوشش ضد انعکاس برای از بین بردن تابش خیره کننده، عدسی های فتوکرومیک برای محافظت از چشمان شما از نور آبی، یا حتی عدسی ها با رنگی دیگر وجود دارند.

قبل از خرید این عینک …

عینک های رایانه راهی عالی برای به حداقل رساندن یا از بین بردن اثرات فشار دیجیتال چشم است. با این حال، درست همانطور که قبل از خرید یک جفت عینک جدید از نسخه های معمولی، حتما قبل از خرید عینک رایانه شخصی خود، معاینه چشم انجام دهید. فشار چشم دیجیتالی یک مشکل چشم شایع برای کارمندان دفتری است، اما این تنها مورد نیست.

بیایید بهترین عینک های رایانه ای را برای شما پیدا کنیم!

اگر مشکلی که واقعاً با آن سر و کار دارید، فشار چشم دیجیتالی است، بهتر است یک جفت عینک رایانه ای داشته باشید که به طور خاص نیازهای شما را از رنگ گرفته تا نسخه برطرف کند، نه اینکه فقط یک جفت از یک داروخانه بدون اطلاع از نمره چشم و عینک رایانه، خرید کنید. ما مشتاقانه منتظر کمک به شما در گرفتن یک جفت کامل عینک های رایانه ای هستیم!

در آخر

ما می خواهیم همه بیماران بتوانند در حین کار راحت و واضح ببینند!
خرید عینک های مخصوص رایانه به شما کمک می کند که در پایان کار چشمانتان احساس خستگی و خارش نکند. این عینک ها به طور کامل در برابر نور رایانه مقاوم هستند و به چشمان شما آسیب وارد نمی کند.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب