مجله الکترونیکی دیالنز 11 مرداد ماه 1400 5,797

لنز آبی به چه کسایی میاد ؟!

آیا لنز آبی به منم میاد؟ این سوال ممکنه برای افرادی که قصد خرید لنز رنگی دارن پیش بیاد . لنزهاي رنگي هميشه طرفداران خاص خودشان را داشته‌اند. غير از نكات بهداشتي گاهي انتخاب رنگ لنز نيز مي‌تواند مشكل باشد، اين كه چه رنگي بيشتر به چهره مي‌آيد.

 انتخاب رنگ لنز چشم  ، تابع عوامل زیادی از جمله رنگ مو ،رنگ پوست و حتی رنگ چشم است. اگر قصد خرید لنز آبی رو دارید اما نمیدونید که ممکنه برای شما گزینه مناسبی باشه یا نه ، در ادامه با "مجله الکترونیکی دیالنز" همراه باشید .

روانشناسی رنگ آبی

از نظر روان شناسی خواص رنگ آبی بیش از رنگهای دیگر موجب آرامش می شود و باعث رفع خستگی روحی و جسمی است و اعتماد به نفس و احساس امنیت را تشدید می کند.

آبی رنگی سرد محسوب می شود و دارای خاصیت آرامش دهی فوق العاده ایست. اما آبی نیلی تنها رنگی است که با انرژی فوق‌العاده خود، تمامی بدن را تحت پوشش قرار می‌دهد.

این رنگ خواص زیادی دارد آرام کننده، تسکین دهنده و صلح طلب است. همچنین خلاقیت و تحرک را در انسان فعال می کند.

در علم روانشناسی خواص و نیروی رنگ ها به اثبات رسیده است. هر رنگی انرژی و طول موج متفاوتی دارد که بر روح و جسم تأثیر می گذارد

انتخاب لنز آبی

همانطور که گفتیم لنز آبی به دلیل اینکه نماد آرامش آسمان و دریاست ، طرفداران زیادی دارد . می توانید با لنز آبی زیبایی خاص و کاملا طبیعی را به چهره خود منتقل کنید ؛ البته در صورتی که رنگ چشم آبی برای چهره شما مناسب باشد .

دست یافتن به این موضوع مهم که چه رنگ لنز برای شما مناسب است ، کار دشواریست چون ست شدن آن با لباس و آرایش شما نیز یکی از شروط انتخاب رنگ لنز است . در صورتی که در انتخاب خود اشتباه کنید ، ممکن است در نظر دیگران کاملا مصنوعی به نظر برسید .

انواع لنز آبی

لنز آبی نیز مانند سایر رنگ لنزها دارای دو طرح دور دار و بدون دور می باشد و این به سلیقه مصرف کننده بستگی دارد که می خواهد از کدام نوع آن استفاده کند .

لنز آبی دور دار : دور مشکی در این لنزها ، چشم را درشت تر نشان داده و معمولا در لنزهایی بکار میرود که رنگ آبی آن روشن تر است . موقع استفاده از این طرح لنز کسی متوجه حضور لنز در چشم شما نمی شود وخیلی طبیعی به نظر می رسد .

لنز آبی بدون دور : این طرح لنز بیشتر برای کسانیست که نمی خواهند چشم آنها زیاد درشت شود . این طرح لنز بیشتر از لنز دور دار طرفدار دارد و تولید آن توسط کمپانی ها بیشتر است و با تغییر اندکی که ایجاد می کند ، ظاهر طبیعی چشم را حفظ می کند .

لنز آبی به چه کسانی میاد؟

برای انتخاب لنز آبی باید به رنگ مو ، پوست و رنگ چشمان خود توجه کنید . لنز نامناسب چهره شما را مصنوعی و غیرعادی نشان می دهد . در اینجا معیارهای مناسب جهت انتخاب لنز آبی را برایتان بازگو می کنیم :

انتخاب لنز آبی با توجه به رنگ پوست

با استفاده از تکنیک هایی که وجود دارد ، مشخص کنید که تن پوستتان سرد است یا گرم ؛ لنز آبی به افرادی که دارای تن پوستی سرد هستند گزینه مناسبی است .

افراد با رنگ پوست سفید و سبزه روشن می توانند از لنز آبی استفاده کنند و مناسب چهره شان است . دلیل آن میتواند این باشد که صورت آنها را برجسته تر و زیباتر نشان می دهد مانند وقتی که ابرهای سفید کنار آبی آسمان قرار میگیرند .

انتخاب لنز آبی بر اساس رنگ چشم

اگر دارای چشمان تیره هستید می توانید از رنگ لنز آبی روشن استفاده کنید که ترکیب آن با رنگ چشمانتان آبی اقیانوسی جذاب و کاملا طبیعی را بدهد.

اما اگر چشمانی روشن دارید از رنگهای لنز آبی تیره استفاده کنید تا چشمانی زیباتر و جذاب تر داشته باشید .

انتخاب لنز آبی با توجه به رنگ مو

رنگ موی بلوند روشن ، خاکستری و پلاتینی ، قهوه ای روشن و حتی رنگ موی مشکی با لنز آبی رنگ هم‌خوانی خوبی داشته و باعث جذابیت بیش از حد چهره فرد می‌گردند.

آرایش با لنز رنگی آبی

به طور کلی، ترکیب سایه‌های مختلف آبی، قهوه‌ای و صورتی مایل به قرمز با لنزهای آبی بهتر است. بنابراین آرایش شما باید در اطراف این تم‌های رنگی بچرخد

اگر موهای شما قهوه‌ای رنگ باشد، یکی از بهترین گزینه‌های آرایش چشم متناسب با لنز آبی برای شما ترکیبی از آبی و سیاه است. این گونه آرایش سایه موهای شما را برجسته‌تر ساخته و در عین حال باعث می‌شود که چشم‌های شما بیشتر در معرض دید قرار گیرند.

اگر موی رنگ شما بلوند است، آرایش بنفش و صورتی‌گونه ممکن است انتخاب خوبی برای چشم‌های آبی رنگ شما باشد.

لباس مناسب با لنز آبی

رنگ های خنثی مانند رنگ کرمی ، خاکستری و زیتونی روشن می تواند مکمل خوبی برای زیبایی استایل شما بخصوص برای رفتن به مهمانی های ویژه باشند .این رنگ ها را می توانید در کنار هر نوع کفش ، روسری و لنز آبی استفاده کنید .

برای داشتن یک ظاهر خوب و روحیه عالی استفاده از رنگ های خنثی متنوع در لباس شما مانند لباس فرم و مهمانی تاثیر بسزایی در جذابیت چشم شما خواهد داشت .

برای انتخاب رنگ لباس،  رنگی را انتخاب کنید که با لنز آبی‌،رنگ تضاد زیبایی را ایجاد کند. از رنگ‌های لباس‌هایی که دقیقا با رنگ دایره‌ی موجود در اطراف لنز آبی شما متناسب باشد، استفاده کنید.

خرید لنز آبی

برندهای زیادی دارای لنز رنگی آبی هستند که در اینجا چند تا از برندها رو معرفی میکنیم:

☼ خرید لنز آبی برند آیسکالر

لنز رنگی آیسکالر یکی از برندهای فوق العاده در زمینه تولید لنزهای رنگی و طبی است .لنزهای آیس کالر در دو نوع فصلی و سالانه ساخته شده اند .

لنزهای فصلی آیسکالر دارای قطر لنز 14.00 میلیمتر و لنزهای سالانه آیسکالر دارای قطر لنز 14.2 میلیمتر و هر دوی آنها دارای منحنی پایه 8.6 میلیمتر و محتوای آب 38 درصد هستند.

لنز رنگی آیسکالر دارای 4 رنگ آبی جذاب به نام های Onyx Blue (آبی دوردار) ، Radin Sky (آبی طوسی دوردار) ، Rebel Blue (آبی عروسکی بدون دور) ، Sapphire Blue (میکس آبی عسلی بدون دور)  می باشد .

☼ خرید لنز آبی برند بلا

لنز رنگی بلا Bella یکی از برندهای پرفروش و لاکچری به حساب می آید . این لنز به تازگی وارد بازار ایران شده و توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب کند .

 برای لذت بردن از رنگ آبی لازم نیست حتما به طور مادرزادی چشم های رنگی داشته باشید بلکه با استفاده از لنز هایی مانند لنز آبی بلا می توانید از این ویژگی بهره مند شوید .

این لنز به طور کامل چهره شما را تغییر داده و باعث میشود به سرعت استایل تازه ای را تجربه کنید .این رنگ از لنز بلا دارای رنگ آبی ملایمی می باشد که مناسب کسانی است که خواستار چهره طبیعی تری هستند .

لنزهای رنگی بلا دارای قطر لنز 14.5 میلیمتر است برای کسانی که چشمان ریزی دارند گزینه مناسبی محسوب می شود . منحنی پایه لنز بلا 8.6 میلیمتر و درصد آبرسانی آن 38 درصد است .

☼ خرید لنز آبی برند شیخ

لنز رنگی شیخ بیتوتی یک برند لنز ایتالیایی است و با برخورداری از رنگ های زیبا و الهام گرفته از طبیعت باعث افزایش زیبایی طبیعی در نگاه شما خواهد شد .

لنز رنگی شیخ دارای دو رنگ آبی دوردار (Aqua) و آبی اقیانوسی بدون دور (Baby Blue) می باشد که هر کدام زیبایی منحصر به فردی دارد .

این برند دارای لنز طبی رنگی نیز می باشد و کسانی که مشکل بینایی دارند علاوه بر تغییر رنگ چشم می توانند مشکلات بینایی خود را نیز بهبود دهند .

لنز رنگی شیخ دارای قطر لنز 14.2 میلیمتر و منحنی لنز 8.6 میلیمتر می باشد که مناسب با چشمان ایرانی هاست . درصد آبرسانی لنز رنگی شیخ ، 38 درصد می باشد .

☼ خرید لنز آبی برند هیپنوس

طراحی برند هیپنوس مشابه لنزهای دستساز با مردمک تقریبا ریز و طبیعی هست . این لنز برجستگی ندارد و کاملاً روی چشم میخوابد.

لنز رنگی هیپنوس دارای سه رنگ آبی جذاب به نام های  sea blue ،  Miranda Blue و  Star می باشد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد .

لنز رنگی هیپنوس دارای قطر لنز 14.5 میلیمتر و منحنی لنز 8.6 میلیمتر می باشد که مناسب با چشمان ایرانی هاست . درصد آبرسانی لنز رنگی هیپنوس ، 38 درصد می باشد . با توجه به قطر لنز هیپنوس ، این لنز رنگی برای کسانی که چشمان ریزی دارند گزینه ایده آلیست .

☼ خرید لنز آبی برند لولیتا

لنز رنگی لولیتا رنگ آبی از سری لنز رنگی سالانه  و فصلی موجود در بازار ایران است که نماینده رسمی فروش آن در ایران فروشگاه دیالنز می باشد. لنز رنگی لولیتا علاوه بر زیبایی طبیعی ، در چشم مصرف کنندگان راحتی فوق العاده ای را نیز فراهم می آورد.

این لنز رنگی دارای سه رنگ آبی به نام های Lips Blue (آبی دور محو)، Maya Blue (آبی آسمانی دوردار) ، Royal Blue (آبی دوردار) می باشد که هر کدام جذابیت خاصی را به چشمان شما هدیه میدهد.

لنز رنگی لولیتا دارای قطر لنز 14.2 - 14.5 میلیمتر و منحنی لنز 8.6 میلیمتر می باشد که مناسب با چشمان ایرانی هاست . درصد آبرسانی لنز رنگی لولیتا ،42 درصد می باشد .

☼ خرید لنز آبی برند فرشتن

لنز رنگی فرشتن محصول کشور کره جنوبی است و این برند به کیفیت بالا و قیمت مناسب معرف است . رنگ های خاص و طبیعی آن باعث شده طرفداران زیادی رو به خود جلب کند .

تنوع رنگی بالا،طراحی خاص و لبه گرد ، پوشش دهی عالی و بسیار سبک و راحت از ویژگیهای لنز رنگی لولیتا می باشد .

لنز فرشتن دارای دو رنگ آبی خاص و جذاب به نام ها Aqua Blue (آبی آسمانی روشن) و  Topaz Blue (آبی سورمه ای دوردار) می باشد که هر کدام زیبایی منحصر به فردی رو در چشمان شما ایجاد می کند .

لنز رنگی فرشتن دارای قطر لنز 14.2 - 14.5 میلیمتر و منحنی لنز 8.6 میلیمتر می باشد که مناسب با چشمان ایرانی هاست . درصد آبرسانی لنز رنگی فرشتن ،38 درصد می باشد .

سوالات رایج در مورد "لنز آبی به چه کسانی میاد"

برای موهای بلوند طلایی چه رنگ لنز مناسب است؟

مو‌های بلوند طلایی یا نزدیک به بلوند-زرد برای پوست‌های گرم و روشن رنگ و همچنین چشم‌های رنگ روشن از جمله آبی مناسب است.

آیا لنز آبی برای افرادی با چشم‌های تیره مناسب است؟

بله. لنزهای آبی دور مشکی برای داشتن چهره‌ای طبیعی انتخاب خوبی خواهند بود.

لنز رنگی آبی برای پوست سبزه مناسب است؟

بله. کسانی که پوست سبزه دارند می‌توانند از رنگ‌های تیره آبی یا لنز آبی-خاکستری استفاده کنند. البته بهترین رنگ لنز برای صورت سبزه، رنگ خاکستری است.

برای پوست سفید چه رنگ لنزی مناسب است؟

کسانی که پوست سفید دارند بهتر است سراغ لنز آبی بروند زیرا تناسب زیادی با چهره‌شان ایجاد می‌کند.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب