سارا نصری 21 تیر ماه 1399 1,103

لنز طبی ایراپتیکس Air Optix

در ابتدا قبل از هر چیزی، خوب است بدانید که برای خرید لنز طبی ایراپتیکس (Air Optix) می توانید به وبسایت دیالنز مراجعه کرده و لنز طبی مورد نیاز خودتان را خریداری کنید. حال در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که لنز طبی ایراپتیکس دارای چند مدل و چه ویژگی های دارد و شما بایستی به چه نکاتی در خرید این لنز توجه کنید.

آیا برند ایراپتیکس خوب است؟

اولین سوال که به ذهن شما میرسد این است که ایا این برند خوب است یا خیر؟ لنزهای طبی Air Optix، دارای فناوری و متریال فوق پیشرفته هستند که برای هر مصرف کننده ای می تواند راحت، شفاف و سالم باشد. خرید لنزهای طبی ایراپتیکس برای کسانی که می خواهند در ماه یکبار لنزهای خود را تعویض کنند ایده آل است زیرا این لنزها از کیفیت بسیار بالایی ساخته شده اند و می توانند احساس خوب و راحتی را به شما منتقل کنند.

لنزهای ایراپتیکس محصول کمپانی Alcon آمریکا بوده و از مواد و فناوری سیلیکون هایدروژل برخوردار خواهد بود. این لنزها می توانند دید بسیار واضح و شفافی برای شما ایجاد کنند و شما را از دید روشنی که دارید شگفت زده کنند.

لنز طبی ایراپتیکس Air Optix، برای کسانی که دارای نزدیک بینی، دوربینی و یا آستیگماتیسم هستند بی نظیر بوده و می تواند بینایی بدون نقص و واضحی را به مصرف کننده ارائه دهد. اگر تا به الان از عینک های طبی استفاده می کردید، اکنون می توانید برای خرید لنز طبی Air Optix اقدام کنید و ظاهر خود را علاوه بر اصلاح بینایی، زیباتر نشان دهید.

لنز های Air Optix با بهره گیری از تکنولوژی Ultra-Smooth Surface، قادرند لایه ای از رطوبت را در سطح لنز ایجاد کنند و بر این اساس میتوانند در طی یک ماه کامل، راحت در چشم شما باقی بمانند. این لایه منحصر به فرد از رطوبت، به کاهش رسوبات پروتئینی کمک می کند که می توانند با گذشت زمان باعث سوزش چشم شوند.

خوب با توجه به توضیحاتی که در مورد لنزهای طبی ایراپتیکس داده شد، میتوانیم نتیجه بگیریم که این لنز یکی از لنزهای طبی با کیفیت می باشد.

حال می خواهیم با انواع لنزهای طبی Air Optix آشنا شویم؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

انواع لنزهای تماسی Air Optix

• Air Optix Aqua
• Air Optix For Astigmatism
• Air Optix Aqua Comfort Plus

لنزهای طبی Air Optix Aqua

لنزهای طبی ایراپتیکس آکوا، برای یک ماه استفاده روزانه یا یک هفته استفاده طولانی مدت (شبانه روز)، استفاده می شود. این لنزهای محبوب می توانند راحتی و رطوبت فوق العاده ای را به دلیل داشتن فناوری هایدروژل سیلیکون برای شما در طول روز ایجاد کنند. همچنین این لنزها در برابر رسوبات از چشمان شما محافظت می کنند تا چشمانی سالم و دید شفاف را تجربه کنید. ناگفته نماند، کسانی که دارای بیماری های آستیگماتیسم هستند می توانند خرید لنز طبی ایراپتیکس را انجام دهند و دید واضحی را برای خود ایجاد کنند.
این لنزهای طبی بدلیل داشتن آبرسانی ۳۳ درصدی در رفع مشکل خشکی چشم بسیار کارامد میباشند.

لنزهای طبی Air Optix For Astigmatism

این لنز طبی، یکی از بهترین و محبوب ترین لنزهای طبی Air Optix، محسوب می شود که تا به الان نظر مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. این لنز طبی از تکنولوژی هایدروژل سیلیکون برخوردار بوده و می توانند به طور کامل اکسیژن را به چشم شما منتقل کند و از خشکی و احساس سوزش چشم جلوگیری کند.

لنزهای طبی Air Optix Aqua Comfort Plus

لنزهای طبی آکوا کامفورت پلاس، جزء لنزهای طبی روزانه محسوب می شود که آبرسانی و اکسیژن رسانی بسیار بالا و عالی دارد که می تواند برای کسانی که چشمانی حساس دارند بسیار ایده آل باشد. این لنزها برای مدت یک روز استفاده می شوند و شما در پایان روز بایستی آنها را برداشته و دور بیندازید. خوب است بدانید که قیمت خرید لنزهای طبی روزانه ایراپتیکس آکوا کامفورت پلاس بسیار ایده آل و مقرون به صرفه بوده و یکی از بهترین لنزهای روزانه در جهان محسوب می شوند.

حال شما با برند محبوب Air Optix و انواع لنزهای طبی ایراپتیکس آشنا شدید، برای اینکه بینایی خود را اصلاح کنید و دید بسیار عالی و روشنی داشته باشید ما به شما استفاده از لنزهای طبی ایراپتیکس را پیشنهاد می کنیم. برای خرید این لنزها، می توانید به وبسایت فروشگاهی دیالنز مراجعه کرده و لنز طبی مورد نیاز خود را با قیمت عالی و با اطمینان خاطر خریداری کنید و از بینایی شفاف و بی نظیر خود لذت ببرید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب