مجله الکترونیکی دیالنز 31 فروردین ماه 1400 774

لنز طبی سولکو ، ایده آل برای چشم های حساس

انسان های بسیاری هستند که از لنزهای طبی استفاده می کنند و ممکن است که استفاده از لنزهای طبی به دلایل مختلفی باشد. کسانی که دارای مشکلات چشمی از جمله دوربینی و نزدیک بینی و آستیگماتیسم هستند به جای عینک می توانند از لنزهای طبی استفاده کنند . در این مقاله قصد داریم لنز طبی سالانه سولکو (Soleko SL55) را به شما معرفی کنیم؛ که در واقع لنز طبی سالانه سولکو چیست، از چه مشخصاتی برخوردار است، برای چه کسانی موثر بوده و دارای چه ویژگی هایی خواهد بود و در نهایت، به چه صورت می توان برای خرید لنز طبی سالانه سولکو اقدام نمود.

در ابتدا به اطلاع شما همراهان دیالنزی می رسانم که لنز طبی سالانه سولکو، یکی از لنزهای وارد شده توسط دیالنز است که محصول کشور ایتالیا می باشد. دیالنز تصمیم گرفته که به علت کمبود لنز طبی سالانه، لنز تماسی سولکو دائمی را به مصرف کنندگان در بازار عرضه کند. این لنز سالانه، از ویژگی های متعددی برخوردار است که توانسته در مدت کمی از جلب نظرات بی شماری برخوردار شود.

لنز تماسی طبی سولکو سالانه Soleko SL55

لنز طبی سالانه سولکو که محصولی از شرکت queen`s color می باشد از انواع لنزهای تماسی هستند که تا یک سال قابل استفاده میباشند.همانطور که گفتیم این لنز محصولی از کشور ایتالیا بوده و در ساخت آن از فناوری هایدروژل استفاده شده است. با کمک این فناوری پیشرفته شما احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. شاید این سوال پیش بیاید فناوری هایدروژل دقیقا چیست؟ باید بگوییم هایدروژل‏ ها شبکه‏ های سه‏ بعدی آبدوست و دارای اتصالات عرضی هستند که در تماس با آب متورم می‏شوند اما حل نمی‏گردند، پس شما با خیال راحت میتوانید لنز را بر چشمان خود گذاشته و نگران خشکی چشمان خود نشوید.

ویژگی های لنز طبی سالانه سولکو Soleko SL55

لنز تماسی سالانه سولکو، با بکارگیری تکنولوژی های خاص اعم از سطح هیدروفیلی و فناوری هایدروژل ترپلایمر، آبرسانی 55% برای کسانی که چشم حساس دارند بسیار موثر خواهد بود. ناگفته نماند که اسید هیالورونیک استفاده شده در این لنز، برای روان بودن لنز و سایش بهتر نیز کمک می کند. به طور کلی، استفاده از این لنز بسیار راحت بوده و مناسب برای چشمان شما می باشد.

از دیگر ویژگی های این لنز می توان به منطقه نوری بزرگتر برای بینایی واضح تر و شفاف تر اشاره نمود و همچنین دارای قدرت مهار اشعه فرابنفش uv تا 99 درصد می باشد. این لنز طبی تنوع خیلی زیادی در نمره چشم دارد و این ویژگی ، انتخاب را برای شما راحت تر کرده است .

مزایای استفاده از لنز طبی سالانه سولکو  Soleko SL55

دلیل وارد کردن لنز سالانه سولکو توسط دیالنز، مزایای بهینه این لنز می باشد. برای دیالنز سلامت چشمان شما بسیار حائز اهمیت می باشد.

برخی از این مزایا عبارتند از: وضوح دید بالا، آبرسانی بسیار بالای 55 درصدی، تکنولوژی قابل توجه، جلوگیری از ورود اشعه فرابنفش، مناسب برای خشکی چشم، راحتی لنز داخل چشم و از همه مهمتر صرفه اقتصادی این لنز خواهد بود.

خرید لنز تماسی طبی سولکو Soleko SL55

مجموعه دیالنز اولین عرضه کننده لنز طبی سالانه سولکو SL55 می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر از سلامت لنز سولکو، این محصول را با خیالی آسوده سفارش دهید. اولین موردی که برای ما مهم است، سلامت چشمان شماست. به همین دلیل متخصصان دیالنز، با توجه به عملکرد لنز و فناوری های به کار رفته در این لنز طبی، این محصول را وارد بازار لنز تماسی کرده است. برای راهنمایی بیشتر می توانید با متخصصان ما تماس گرفته و ضمن دریافت بهترین مشاوره، خرید لنز طبی سالانه سولکو را انجام دهید.

خرید اینترنتی لنز تماسی طبی سولکو  Soleko SL55

در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کاربران، قادر به بیرون آمدن از خانه نیستند تا بتوانند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند، به همین سبب، مجموعه دیالنز خدماتی ارائه می دهد که شما بتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی ما، لنز مورد نیاز خود را با تعیین نمره به صورت آنلاین، خریداری کنید. در اینجا بایستی بگویم که خرید اینترنتی لنز تماسی سولکو Soleko SL55به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شما می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را اعمال کنید و در زمان مناسب سفارش خود را تحویل بگیرید.

درباره برند سولکو بیشتر بدانید

سولکو در سال 1966 توسط دو بنیان گذار به نام های Kawamukai Motokage و Giuseppe Carnacina آغاز به تولید لنزهای سفت و سخت PMMA در Via Mercanti در مرکز نموده و در سال 1975 در پونتکوروو در منطقه لاتزیو راه اندازی شد و در همین سال رهبر تولید لنزهای تماسی با کیفیت، راه حل های مراقبت و لنزهای داخل چشم منصوب گشته است. این شرکت ارائه دهنده محصولات با کیفیت با هدف پشتیبانی از بینایی سنج ها در جلب رضایت مشتری و بیماران خود می باشد.
شرکت Soleko از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و برای حمایت از تحقیقات خود با معتبرترین دانشگاه های ایتالیایی و خارجی همکاری می کند تا راه حل های نوآورانه جدیدی را در هر زمینه در مورد محصولات خود ایجاد کند. این شرکت تنها مجموعه ای در سراسر جهان است که از سلول های بنیادی گیاهی در لنزها و محلول ها استفاده می کند.

حال به چند سوال در مورد این لنز طبی می پردازیم؟

قیمت لنز تماسی طبی سالانه سولکو Soleko SL55

لنز طبی سالانه سولکو به دلیل دائمی بودن، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود. دیالنز این لنز را متناسب با بودجه شما در ویترین فروشگاه خود قرار داده است تا شما بتوانید با اطمینان خاطر این محصول را با بهترین قیمت لنز طبی سالانه خریداری کنید.

لنز طبی سالانه سولکو برای خطاهای انکساری مناسبه؟

بله! لنز تماسی سالانه سولکو Soleko SL55، برای افرادی که مبتلا به نزدیک بینی هستند موثر است و می توانند با توجه به نمره مشخص شده از سوی پزشک، لنز طبی سالانه سولکو را تهیه کنند. همچنین این لنز برای افرادی که به دوربینی هم مبتلا هستند مفید بوده و می تواند دید بسیار واضح و روشنی را به شما ارائه دهد.

نکته حائز اهمیت در مورد لنزهای سولکو ، وجود نمره بندی متنوع است که تمامی نمرات چشم را پوشش می دهد.

آیا لنزهای سالانه سولکو قدرت عبور اکسیژن بالایی دارند؟

بله! این لنزهای تماسی می توانند قدرت اکسیژن 110 واحد را به سطح چشم انتقال دهند و به مدت 16 ساعت در روز بدون خستگی و خشکی چشم، یک بینایی عالی و فوق العاده ای را در اختیار شما قرار دهند.

سخن نهایی

لنز تماسی سالانه سولکو Soleko SL55، یکی از نرم ترین و راحت ترین لنزهای سالانه تولید ایتالیاست که توانسته در مدت زمان محدود بیشترین بازخورد را داشته باشد و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این لنز همانطور که اشاره کردیم، بهترین بینایی را به شما ارائه می دهد و تا یک سال به مدت 12 ماه میتوانید با رعایت نکات بهداشتی از آن استفاده نمایید.

هدف دیالنز از معرفی این محصول، ایجاد آرامش و ارائه بهترین بینایی به شما همراهان و مشتریان گرامی می باشد. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مقاله شما را در خرید لنز تماسی سالانه سولکو Soleko SL55 راهنمایی کرده باشیم. چنان چه با مطالعه مطالب بالا، خواستار اطلاعات بیشتری در مورد این لنز بودید، می توانید با متخصصان دیالنز تماس حاصل کرده و بهترین مشاوره رایگان را دریافت کنید.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب