مجله الکترونیکی دیالنز 31 تیر ماه 1400 8,560

لنز طوسی برای چه افرادی مناسب است ؟

امروزه لنزها جزئی از لوازم آرایشی و زیبایی چشم محسوب می‌شوند که در انواع و رنگ های مختلفی وجود دارند. یکی از نکات مهم در رابطه با تهیه لنز توانایی انتخاب رنگ مناسب آن با توجه به رنگ پوست صورت است تا زیبایی چهره دو چندان شود

لنز طوسی در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد و می‌توان این رنگ را یکی از زیباترین رنگ‌های لنز چشم دانست. اگر میخواهید بدانید که لنز طوسی به چه افرادی میاد و برای چه رنگ مو و پوستی مناسب است در ادامه با "مجله الکترونیکی دیالنز" همراه باشید .

لنز چشم طوسی

استفاده از لنز چشم طوسی برای زیبایی و تغییر رنگ چشم، بین خانم‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. لنزهای رنگی برای افزایش زیبایی و همچنین جذابیت و گیرایی چشم‌ها بسیار مناسب هستند.
از میان رنگ‌های مختلفی که وجود دارند، لنزهای طوسی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین انواع لنزهای رنگ مورد علاقه و پسند شما باشد که طرفدارهای خیلی زیادی هم دارد.افرادی که تمایل دارند رنگ چشم‌شان را روشن‌تر کنند به سراغ این رنگ لنز می روند.

لنزهای رنگی علاوه بر دوره مصرف و نمره دار و بدون نمره بودن ، دارای دو دسته دیگر نیز می باشند ؛یک دسته دارای حاشیه مشکی می‌باشد و دیگری بدون این حاشیه.وجود این حاشیه سبب می‌شود که رنگ چشم بهتر با رنگ لنز ترکیب شود.
البته افراد دارای رنگ چشم تیره نیازی نیست چندان نگران این موضوع باشند.زیرا خود رنگ چشم‌شان، به خوبی وظیفه این نوار را به انجام می‌رساند.

کمتر کسی در بین کاربران لنز وجود دارد که از لنز طوسی دوردار استفاده نکرده باشد.رنگ طوسی چون ترکیب رنگ سیاه و سفید است، در روانشناسی رنگ‌ها به عنوان رنگ سازش یاد می‌شود.

افرادی که از لنز طوسی استفاده می‌کنند آرام ولی جدی به نظر می‌رسند.و حس اعتماد به نفس را به دیگران القا می‌کنند.

این رنگ لنز قابلیت ست شدن با هر رنگ لباس و میکاپی را دارد.افراد با گذاشتن لنزهای طوسی عسلی با وقارتر و عاقل‌تر به نظر می‌رسند. لنزهای طوسی در چشم بسیار شیک و خاص به نظر می‌رسد و جذابیت چهره را دو چندان می‌کند.

رنگ پوست با لنز طوسی

در دنیای امروزی بسیاری از افراد دوست دارند تغییراتی را در چهره، آرایش مو، نوع پوشش و حتی سبک زندگی خود ایجاد کنند. علاقه به زیبایی و تنوع در تمام افراد وجود دارد اما تغییرات زمانی زیبا هستند که بر طبق اصول خاصی انجام گرفته باشند و انتخاب‌ها درست بوده باشد. به صورت کلی تصمیم برای ایجاد تغییر در چهره و ظاهر به خصوص اگر این تغییر مربوط به زیباترین قسمت چهره یعنی چشم ها باشد بسیار دشوار و حساس است

اگر پوست شما تن رنگی روشن دارد، لنز های طوسی برای شما مناسب خواهد بود. در این موارد هم چنین رنگهای روشن و رنگ هایی که دارای درخشش هستند توصیه می شوند.

اگر پوست متوسط یا گندمی  دارید استفاده از رنگهای روشن مانند لنز طوسی، فکر خوبی است

اگر رنگ پوستتان سبزه است از لنز طوسی استفاده کنید.اغلب مردم اعتقاد دارند که رنگهای روشن برای پوست سبزه مناسب نیست ، در حالی که این عقیده اشتباه است اگر می‌خواهید ظاهر دل انگیز و متفاوتی داشته باشید ، لنز طوسی نسبتا تیره را امتحان کنید تا ظاهرتان را سرد و جذاب کند.

رنگ موی مناسب با لنز طوسی

رنگ موها نیز نقش اساسی در زیباتر دیده شدن یا دیده نشدن لنزها دارند.اگر نتوانید رنگ لنز خود را با رنگ موهای‌تان یکنواخت انتخاب کنید ممکن است، چهره‌ شما جذابیت خود را از دست بدهد.

موی مشکی رنگ، به ویژه با سایه‌های سرد مانند مشکی-آبی یا خاکستری و قهوه‌­ای سیر، تضاد زیبایی را با لنزهای طوسی عسلی ایجاد می‌­کنند.

اگر موهای قهوه‌ای متوسط دارید (نه تیره نه روشن) می‌توانید از لنز رنگ طوسی استفاده کنید.

اما اگر موهای شما روشن و بلوند است نباید سراغ لنزهای روشن بروید. اتفاقا برعکس، وقتی موها روشن هستند لنز رنگی باید تیره انتخاب شود.

آرایش با لنز طوسی

اگر می‌خواهید رنگ لنز طوسی به خوبی دیده شود، از یک سایه‌ ملایم و براق استفاده کنید  و آرایش چشم را با استفاده از خط چشم بلند و مشکی زیباتر و جذاب‌تر نشان دهید. همیشه در کنار آرایش کامل چشم، از رژلب کم‌رنگ و ملایم استفاده کنید.

خط چشم گربه‌ای و سایه‌ی سفید در گوشه‌ چشم، باعث می‌شوند تا چشم‌ها زیباتر و درشت‌تر از همیشه دیده شوند.این مدل آرایش با یک لنز طوسی زیباتر نیز خواهد شد.

لنز طوسی تیره را با هر سبک آرایشی که بخواهید می‌ توانید ست کنید. این رنگ هم خیلی طبیعی‌ تر است و هم اینکه زیبایی بیشتری به چشم‌ هایی که رنگ طبیعی آنها تیره است، می‌ دهد.

لنز طوسی یکی از جذاب ترین انواع لنزهای رنگی هست که طرفدارهای خیلی زیادی هم داره. اما اگه دوست دارید از این لنز استفاده کنید، حتما باید مدل‌های آرایش چشم مخصوص لنز طوسی رو هم یاد بگیرید تا آرایشتون جلوه بسیار زیبایی پیدا کنه!

لنز رنگی طوسی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

وقتی می‌خواهید با کمک لنزهای رنگی طوسی، تغییراتی در چهره و ظاهر خود ایجاد کنید، باید حتما به سلامتی قرنیه چشم هم توجه داشته باشید. چطور می‌توان این کار را کرد؟ با خرید یک لنز مناسب.

از ویژگی‌های یک لنز خوب و مناسب این است که اجازه دهد اکسیژن به طور کامل به قرنیه چشم برسد‌. در عین حال، از ورود اشعه‌های مضر UV هم به چشم پیشگیری کند.

وقتی به خرید لنز رنگی طوسی فکر می‌کنید، حتما فاکتورهایی همچون میزان رطوبت‌رسانی لنز را هم مدنظر قرار دهید. تا هنگام استفاده از آنها، چشم‌ها دچار خشکی نشوند.

بهترین برند لنز طوسی

برندهای زیادی هستند که رنگ لنز طوسی تولید می کنند و کیفیت مناسبی هم دارند در اینجا چند تا از برندهای با کیفیت لنز که رنگ طوسی را در کالکشن خود دارند ،معرفی می کنیم :

لنز رنگی طوسی بلا سری دیاموند (Bella)

این لنز دارای منحنی پایه 8.6 میلیمتر و قطر 14.5 میلیمتر است . این لنز مجهز به فناوری خاصی در ساخت لنز رنگی است که قسمت رنگی لنز توسط محافظ از چشم جدا می شود و علاوه بر زیبایی باعث سلامت چشم نیز می شود .

لنز رنگی طوسی فرشلوک

فرشلوک یکی دیگر از برندهای بسیار عالیست که دارای لنزهای طوسی تیره و روشن است . این لنز برای افراد با چشمهای حساس گزینه مناسبی می باشد .

لنزهای فرشلوک دارای لنزهای طبی رنگی نیز میباشد و علاوه بر زیبایی ، مشکلات بینایی افراد را نیز بهبود می دهد . قطر لنز فرشلوک 14.5 میلیمتر و منحنی پایه آن 8.6 میلیمتر است و این لنز دارای آبرسانی بالا جهت رفع خشکی چشم می باشد .لنز رنگی طوسی آیسکالر

این برند لنز ایتالیایی است و دارای طیف رنگ طوسی روشن دوردار می باشد . استفاده از این رنگ حتی برای افراد با چشمانی تیره ، کاملا چشم ها را روشن می کند و انتخاب مناسبی است .

منحنی پایه لنز آیسکالر 8.6 میلیمتر و قطر آن 14.00 میلیمتر است . لنز آیسکالر. به دلیل رنگ های زیبایش بسیار محبوب و پر طرفدار است.

لنز رنگی طوسی اوربان لایر

یکی دیگر از برندهایی که دارای طیف رنگی طوسی است ، برند اوربان لایر می باشد . این برند دارای دوره مصرف فصلی است یعنی بعد از باز کردن بسته قادر خواهید بود در صورت رعایت نکات بهداشتی ، به مدت 3 ماه از آن استفاده کنید .

این لنز دارای قطر 14.2  و منحنی پایه 8.6 میلیمتر است و برای افرادی که دچار خشکی چشم هستند ، مناسب میباشد . لنز اوربان لایر دارای لنزهای طبی رنگی نیز می باشد .

لنز رنگی طوسی پلی ویو

لنزهای پلیوویو سالانه هسند و از پوشش رنگی بالایی برخوردارند . این برند دارای لنز طوسی عسلی خاصی می باشد که افراد با چشمانی تیره می تواند انتخاب مناسبی باشد .

قطر لنز پلی ویو 14.5 میلیمتر و منحنی پایه آن 8.6 میلیمتر است و دارای لنزهای طبی رنگی نیز می باشند .

لنز رنگی طوسی کریستال

این لنز با قطر 14.2 میلیمتر و منجنی پایه 8.6 یکی از استانداردترین لنزها می باشد که خوشبختانه طیف رنگی طوسی را در کالکشن خود جای داده است .

با خرید این لنز زیبایی چشمان خود را زیباتر کنید و در جشن ها و مهمانی ها بدرخشید . لنز رنگی کریستال ، یکی از لنزهایی است که مورد تایید وزارت بهداشت و متخصصان چشم هستند .

لنز رنگی طوسی استلاکالرز

لنزهای رنگی فصلی استلا با یف رنگی گسترده و کیفیت فوق العاده توانسته نقش زیادی در بازار لنزهای رنگی ایفا کند .

این لنزها داراری قطر 14.5 میلیمتر و منحنی پایه 8.6 میلیمتر است .همچنین لنزهای استلاکالرز تغییر رنگ زیبا و دلخواهی را در چشمان شما ایجاد می کند .

خرید لنز طوسی

وقتی که همه نکات جهت انتخاب لنز طوسی را در نظر گرفتید و به این نتیجه رسیدید که لنز طوسی همان رنگ مناسب شماست ، نوبت به خرید لنز طوسی با کیفیت می رسد . فروشگاه دیالنز با داشتن برندهای معتبر و با کیفیت تمامی رنگ های لنز طوسی را در فروشگاه خود جای داده است

رنگ طوسی دارای تناژ رنگی بسیار بالایی است از جمله لنز طوسی آبی روشن دور مشکی ، لنز طوسی دور مشکی ، لنز طوسی عسلی ، لنز طوسی تیره بدون دور ، لنز طوسی یخی طبیعی ، لنز طوسی درخشنده ، لنز طوسی یخی هایایلایت و ...که هر کدام از این رنگ ها را می توانید در برندهای مختلف پیدا کنید .

فروشگاه آنلاین دیالنز مفتخر است دارای بیشترین تنوع رنگ و برند در لنزهای طبی ، رنگی و طبی رنگی بوده و در صورت دریافت مشاوره می توانید با متخصصین دیالنز در ارتباط باشید تا از خریدی مطمئن بهره مند شوید .

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب