سارا نصری 03 اسفند ماه 1398 921

لنزهای تماسی Adore

لنزهای تماسی ادور، یک برند ایتالیایی است که در لنزهای تماسی تخصص دارد. آنها طیف گسترده ای از رنگ ها و همچنین لنزهای تماسی با قدرت تصحیح بینایی، را در سراسر جهان عرضه می کنند. لنزهای Adore دارای کیفیت مطلوبی بوده و از برندهای شناخته شده می باشند.

لنزهای تماسی ادور تقریباً غیرقابل تصور هستند. آنها بسیار راحت و به طرز حیرت انگیزی طبیعی به نظر می رسند و قیمت های کاملاً مناسب و در دسترس هستند، به طوری که می توان با رنگ های مختلف آزمایش کرد. مدت زمان آنها ۳ ماهه است و با پیروی از دستورالعمل های بهداشتی می توانید از عفونت های آزار دهنده جلوگیری کنید.

ویژگی لنزهای تماسی ادور

لنزهای ادور از طراحی بسیار نازک و نرم ساخته شده اند و دارای کیفیت بالایی می باشد. این لنزها دارای مدت زمان استفاده فصلی بوده یعنی شما می توانید به مدت ۹۰ روز متوالی از آنها با رعایت اصول بهداشتی استفاده کنید و از محتوای ۳۸ درصد برخوردارند که می توانند مناسب برای چشمان خشک و حساس باشند. لنزهای تماسی Adore دارای فناوری هایدروژل هستند و می توانند اکسیژن را به خوبی به سطح چشم منتقل کنند.

علاوه بر این، لنزهای رنگی ادور دارای مواد سازنده Polymacon هستند که می توانند رطوبت را در حد امکان حفظ کنند و راحتی را برای مصرف کننده فراهم آورند. لنزهای رنگی ادور دارای قطر ضخامت ۱۴٫۰ میلیمتر و منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر هستند که برای افرادی که می خواهند ظاهری طبیعی و جذاب داشته باشند بسیار ایده آل خواهند بود.

انواع لنزهای تماسی ادور

لنزهای تماسی رنگی ادور دارای سری های NATURAL BI-TONE، TRENDY TRI-TON، ENCHANTING DARE و جدید ترین سری PEARL، این مجموعه به لطف رنگ های طبیعی، مروارید و ظریف آن، رنگ چشم طبیعی شما را تغییر می دهد تا ظاهری بی نظیر و پیشرفته به شما بخشد تا با ارزش و حتی اغوا کننده تر باشید. در ادامه ما انواع رنگ های این سری جدید را برای شما توضیح خواهیم داد.

لنزهای تماسی رنگی NATURAL BI-TONE

این سری از رنگ های لنز نچرال بی تن، دارای تنوع رنگی بسیار زیبا و دارای حلقه دور مشکی هستند که می توانند طبیعی بودن ظاهر را به بیننده القا کنند، رنگ های این سری شامل، آبی، آبی اقیانوسی، سبز، طوسی، عسلی و زرد می باشد.

لنزهای تماسی رنگی TRENDY TRI-TON

لنزهای رنگی این سری از ادور بسیار رنگ های شیک و جذابی را دارا می باشند و میتوانند چشمانی زیبا و خیره کننده ایجاد کنند. این لنزهای رنگی دارای حلقه دور خط مشکی هستند که جذابیت مصرف کننده را چند برابر می کند. رنگ های این سری شامل، آبی، سبز، عسلی، طوسی می باشد و می تواند ظاهری طبیعی را برای شما ایجاد کند.

لنزهای تماسی رنگی ENCHANTING DARE

این سری از لنزهای Adore، بسیار جذاب و اغواکننده هستند و ظاهری به شما می دهد که شما می توانید طبیعی بودن ظاهر خود را احساس کنید. این سری از لنزهای رنگی، دارای یک حلقه دور دار بوده که چشمان شما را بزرگتر و جذاب تر نشان می دهد. رنگ های این سری شامل، آبی اقیانوسی، آبی، عسلی، طوسی، بنفش، سبز و زرد خواهند بود.

لنزهای تماسی رنگی PEARL

این سری از لنزهای رنگی ادور، از جدیدترین لنزهای این برند است. این لنزها دارای ۶ رنگ مختلف هستند که شما می توانید توسط این لنزها ظرافت ظاهر خود را احساس کنید. در ادامه برای شما انواع رنگ های پرل را توضیح خواهیم داد.

لنز تماسی رنگی سفید مرواریدی (White)

این لنز رنگی با رنگ سفید مرواریدی، جدیدترین رنگ لنزهای ادور است. این لنز با حلقه دور خط است و میتواند ظاهر روزمره شما را زیباتر و اغواکننده تر جلوه دهد.

لنز تماسی رنگی خاکستری مرواریدی (Gray)

لنز رنگی خاکستری این برند، ظاهر شما را بسیار طبیعی نشان می دهد و با داشتن حلقه دور خط می تواند ظاهری بسیار جذاب و ظریف را برای شما ایجاد کند.

لنز تماسی رنگی عسلی مرواریدی (Hazel)

لنز عسلی این سری از ادور ظاهر شما را با داشتن حلقه دور خط می تواند خیره کننده و حیرت انگیز نشان دهد.

لنز تماسی رنگی سبز مرواریدی (Green)

این لنز رنگی با رنگ سبز می تواند چشمان شما را در طول روز طبیعی نشان دهد و با داشتن دور خط مشکی باعث ایجاد زیبایی و جذابیت چند برابری شما می شود.

لنز تماسی رنگی زرد مرواریدی (Yellow)

این لنز، با رنگ زرد صدفی، چهره شما را فریبنده و جذاب می کند و با داشتن حلقه دور مشکی می تواند چشمان شما را گیرا و اغواکننده جلوه دهد.

لنز تماسی رنگی آبی مرواریدی (Blue)

لنز رنگی آبی این سری از ادور یکی از پرطرفدارترین رنگ هاست و می تواند چشمان شما را توسط حلقه دور مشکی، بسیار طبیعی تر و محسور کننده جلوه دهد.

خوب دوستان عزیز، به آخر این مقاله رسیدیم، بایستی بدانید که لنزهای تماسی Adore علاوه بر جنبه زیبایی، می تواند خطاهای انکساری شما را در صورت داشتن (نزدیک بینی و دوربینی) درمان کند و شما نه تنها باعث جذابیت ظاهری خود شده اید، بلکه می توانید با بینایی شفاف خود از تغییر رنگ چشمانتان لذت ببرید. اگر قصد خرید لنزهای تماسی رنگی ادور را دارید می توانید برای جمع آوری اطلاعات بیشتر از این برند، با کارشناسان لنز تماسی دیالنز تماس حاصل فرمایید تا بتوانید خرید دقیقی داشته باشید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب