سارا نصری 09 شهریور ماه 1398 2,641

لنزهای تماسی Alcon

CIBA VISION یک رهبر جهانی در زمینه تحقیقات، توسعه و تولید لنزهای تماسی و محصولات مراقبت از لنز است. این برند در کشور آتلانتای جورجیا فعالیت خود را آغاز کرده و متناسب با سبک زندگی، سلایق و نیازهای مردم، در بیش از ۷۰ کشور در جهان رشد پیشرفت چشمگیری داشته است. محصولات این کمپانی، از مصارف زیبایی و سرگرمی گرفته تا نیازهای ضروری، از محصولات یک ‌بار مصرف گرفته تا محصولات دائمی و از رنگ های جدید چشم گرفته تا راه های درمانی جدید، برند سیبا ویژن پیشنهادهایی را برای رفع نیازهای بینایی شما ارائه می‌دهد .

CIBA VISION یا شرکت (Alcon) متعهد به نوآوری، کشف مواد جدید و ساخت وسایلی است که توسعه دستاوردهای مراقبت از چشم را به طور متوالی میسر میکنند. تلاش‌های تیم توسعه و تحقیق ما، سبب تولید لنزهایی از قبیل O2OPTIXTM شده است که با قابلیت اکسیژن رسانی بالا، تنفس چشمان را بیشتر و وضعیت آنها را سالمتر نگه میدارد. همچنین لنزهای سری روز و شب با اکسیژن رسانی بالا که برای مصرف طولانی مدت طراحی گردیده و می‌تواند برای ۳۰ شب متوالی استفاده شود و همچنین، لنزهای سری فوکوس و Dailies هم برای مصارف روزانه و یک ‌بار مصرف تولید شده اند.

علاوه بر این، ارایه ‌دهنده پیشروی بین‌المللی برای لنزهای طبی زیبایی برای تغییر و افزایش رنگ چشم می باشد. لنزهای سری فرشلوک سیبالنز (FreshLook)، به شما امکان تغییر، افزایش و یا روشن کردن رنگ چشم‌ها را می‌دهند. همچنین سیبالنز با دارا بودن بیش از ۸۵ طرح، ظاهری مختلف، تنوع رنگبندی، استایل ها و سبک‌های طراحی را برای لنزهای تماسی ارائه می دهد که بیشتر از تولیدات هر یک از تولیدکننده های دیگر لنزهای تماسی است .

شرکت والد

به عنوان واحد مراقبت‌های چشمی of AG ،CIBA VISION، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی در جهان می باشند.

در بخش مراقبت از لنز، سیباویژن در بسیاری از محصولات مانند Aquify Multi پنج دقیقه ای و مراقبت واضح ( که به ترتیب AquaTM – Purpose و AOSept PlusTM خارج از ایالات‌متحده به بازار عرضه می‌شوند ) پیشگام بوده‌ است .

Novartis یک رهبر جهانی در زمینه مراقبت‌های بهداشتی، با کسب و کار اصلی در داروسازی، بهداشت مصرف کنندگان، مراقبت‌های پزشکی، مراقبت از چشم و سلامت حیوانات است.

محل فعالیت این شرکت، در سوییس و حدود ۸۰,۰۰۰ نفر نیرو استخدام کرده و در بیش از ۱۴۰ کشور جهان فعالیت می‌کند. در سال ۲۰۰۵، با توجه به پیشرفت کسب و کار، فروش دسته‌جمعی حدود ۳۲٫۲ میلیارد دلار و درآمد خالص تقریبی ۶٫۱ میلیارد دلار رسید. این دو شرکت، چشم‌انداز توسعه محصولات جدیدی را به اشتراک گذاشتند و امید جدیدی را به همراه آوردند و زندگی مردم سراسر جهان را بهبود بخشیدند.

چشم‌اندازها

CIBA VISION در سال ۱۹۸۰ به عنوان بخش داروسازی Ciba – Geigy’s تاسیس شد. در سال ۱۹۹۶، Ciba – با Sandoz Novartis، شرکت علوم زندگی را تشکیل داد و واحد مراقبت‌های ویژه off شد .

در سال ۱۹۸۰، CIBA VISION وارد بازار لنز تماسی نرم شد. از طریق نوآوری، کسب استراتژیک و توانایی برای برخورد سریع با تحولات بازار و تکنولوژی‌های نوظهور، CIBA VISION از یک شرکت با بیش از ۱ میلیارد دلار در فروش رشد کرد.

رشد سریع این کمپانی از طریق درک نیازهای مشتریان، متخصصان، مصرف کنندگان، شرکای تجاری و ارائه راه‌ حل‌های ابتکاری و برتر به دست آمده‌ است. موفقیت آلکان توسط یک تیم با استعداد بیش از ۶۰۰۰ نفر که چالش‌ها و فرصت‌هایی را به روش‌های جدید و متفاوتی می‌بینند، هدایت می‌شود .

لنزهای تماسی آلکان

شرکت آلکان بزرگترین تولید کننده لنزهای تماسی و محصولات مراقبت از لنز است. نمونه کارهای آلکان طیف گسترده ای از لنزهای تماسی یکبار مصرف روزانه، ماهانه بوده و لنزهای تماسی طبی، رنگی، آستیگمات را ارائه می دهند. محصولات مراقبت از چشم آلکان شامل محصولاتی برای خشکی چشم، مراقبت از لنزهای تماسی و حساسیت های چشمی، ویتامین های چشمی و تسکین دهنده قرمزی چشم می باشد.
همچنین بدلیل وجود بالای مصرف کننده در کشورهایی آسیایی، این کمپانی یکی از شرکت های تولید لنزهای تماسی خود را در آسیا (مالزی و اندونزی) دایر نموده است تا سطح دسترسی کاربران به این لنزها را فراهم آورد.

برندهای لنزهای تماسی Alcon

شرکت آلکان توانسته است با پشتکار فوق العاده و پیشرفت چشمگیر در عرصه کاری خود ۲ نوع برند لنز تماسی را تولید کند که این ۲ برند شامل: لنز تماسی ایراپتیکس و فرشلوک است و در بین دیگر لنزهای تماسی به عنوان معروف ترین برند شناخته شده و مورد استفاده بسیاری از مصرف کنندگان لنز تماسی قرار گرفته است. لنزهای تماسی Alcon برای بیماری های نزدیک بینی، دوربینی، آستیگماتیسم و همچنین لنزهای رنگی آن برای زیبایی و نسخه ای مورد استفاده قرار میگیرد.

لنزهای تماسی Air Optix

لنزهای تماسی ایراپتیکس برای بیمارانی که می خواهند در هر زمان دید راحتی داشته باشند ایده آل است. لنزهای تماسی Air Optix برای تمامی افراد قابل استفاده می باشد. لنزهای ایراپتیکس که از هایدروژل سیلیکون با دوام ساخته شده است، حداکثر ۵ برابر اکسیژن را نسبت به لنزهای هایدروژل معمولی امکان پذیر می کند. این بدین معنی است که می توانید برای تمام مدتی که لنز داخل چشمتان است، از دید خود لذت ببرید.

لنزهای تماسی Air Optix plus HydraGlyde

این لنزها جزء لنزهای یکبار مصرف ماهانه هستند و دارای فناوری هایدروژل می باشند، این فناوری منحصر به فرد به لنزها یک سطح فوق العاده صاف می بخشد که به طور طبیعی از لنز در برابر تحرکات و رسوبات محافظت می کند. هایدروژل یک عامل ترمیم کننده است که لایه ای از رطوبت را برای راحتی طولانی مدت و افزایش طول عمر لنز فراهم می کند.

Air Optix به علاوه HydraGlyde با ماده ای ساخته شده است که باعث افزایش اکسیژن از طریق لنز به چشم ها می شود.

مزایای لنزهای تماسی Air Optix plus HydraGlyde

محافظت در برابر رسوبات تحریک کننده

تا پایان روز رطوبت سطحی را روی لنز جذب و حفظ میکند.

رطوبت HydraGlyde® به سطح لنزها کمک می کند تا آب را برای راحتی بیشتر حفظ کند

مناسب برای افرادی که دارای خشکی چشم هستند

مشخصات فنی لنزهای تماسی Air Optix plus HydraGlyde

دارای ۳۳% محتوای آب

دارای فناوری هایدروژل سیلیکون

منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۲ میلیمتر

لنزهای تماسی ماهانه Air Optix Aqua

این نوع لنزها به عنوان لنزهای تماسی ماهانه مورد استفاده قرار میگیرند. این لنز دارای فناوری هایدروژل سیلیکون است که باعث اکسیژن رسانی بالا (۱۳۸ واحد) به سطح قرنیه می شود و تا مدتی در معرض آبرسانی قرار میگیرد. لبه های نازک این نوع لنزها باعث می شود که بتوانید به راحتی لنزها را در چشم خود بگذارید یا از چشم بردارید.

یکی دیگر از ویژگی های این لنز، داشتن تکنولوژی SmartShield است زیرا این فناوری می تواند از ورود باکتری ها و رسوبات به لنز جلوگیری کند و تنها توسط شرکت Alcon ایجاد شده است.

مزایای لنزهای تماسی ماهانه Air Optix Aqua

تعویض ماهانه

ایده آل برای افرادی که فعالیت کاری زیادی دارند

مناسب چشمان خشک بدلیل وجود سطح آب ۳۳ درصدی

این لنزها دارای اکسیژن بالایی هستند که باعث سلامت چشم می شوند

مشخصات لنزهای تماسی Air Optix Aqua

دارای ۳۳% محتوای آب

منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۲ میلیمتر

دارای بازه نمره بندی از ۱۰٫۰۰- تا ۶٫۰۰+ با اختلاف ۰٫۲۵

دارای فناوری هایدروژل سیلیکون و SmartShield (جهت جلوگیری از رسوبات)

لنزهای تماسی AIR OPTIX® NIGHT & DAY® AQUA

این نوع لنز تماسی جزء لنزهای ماهانه محسوب می شود و شما می توانید ۳۰ شبانه روز متوالی از این لنزها استفاده کنید. این لنزها برای کمبود آب چشم طراحی شده اند که آب چشم را بهبود بخشند و از خشکی چشم جلوگیری کنند. لنزهای تماسی ایراپتیکس شب و روز، از فناوری SmartShield بهره مند شده است تا بتواند از ورود هرگونه تحرکات به لنز جلوگیری کند.

به لطف وجود ماده سیلیکون هایدروژل در ساخت لنزها، این فناوری باعث شده که اکسیژن و آبرسانی بیشتری به سطح چشم برسد.

مزایای لنزهای تماسی AIR OPTIX® NIGHT & DAY® AQUA

تعویض ماهانه

اجازه عبور اکسیژن به طور آزادانه به سطح قرنیه

استفاده مداوم در طول شبانه روز (۳۰ روز و ۳۰ شب)

سطح صاف لنز مانع از ایجاد رسوبات و باکتری ها می شود

رطوبت زیادی را برای چشم های هیدراته و سالم حفظ می کند

در صورت تایید پزشک، می توان در هنگام خواب هم استفاده کرد

مشخصات لنزهای تماسی AIR OPTIX® NIGHT & DAY® AQUA

دارای ۲۴% محتوای آب

منحنی های پایه ۸٫۶ و ۸٫۴ میلیمتر

دارای قطر ۱۳٫۸ میلیمتر

دارای فناوری هایدروژل سیلیکون و SmartShield (جهت جلوگیری از رسوبات)

لنزهای تماسی AIR OPTIX® for Astigmatism

لنزهای تماسی ماهانه ایراپتیکس مناسب برای افراد آستیگمات است و برای این نوع بیماری بسیار ایده آل می باشد. استفاده از این لنز باعث می شود دید شما واضح و روشن باشد، زیرا هر لنز دارای یک منطقه نوری گسترده ای است که بینایی شفاف و پایداری را افزایش می دهد.
لنزهای AIR OPTIX برای آستیگمات، دارای فناوری هایدروژل سیلیکون جهت اکسیژن رسانی و آبرسانی بالا به سطح چشم است و همچنین دارای تکنولوژی SmartShield بوده که میتواند از ورود رسوبات به لنز جلوگیری کند.

مزایای لنزهای تماسی AIR OPTIX® for Astigmatism

تعویض ماهانه

تا ۱۶ ساعت در روز قابل استفاده است

مناسب برای افراد مبتلا به آستیگمات و خشکی چشم

دارای فناوری TriComfort می باشد که اکسیژن و رطوبت سطح صاف لنز را تضمین می کند

مشخصات لنزهای تماسی توریک AIR OPTIX

دارای ۳۳% محتوای آب

منحنی پایه ۸٫۷ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۵ میلیمتر

دارای بازه نمره بندی از ۰٫۰۰ تا ۶٫۰۰- با اختلاف ۰٫۲۵

دارای بازه نمره آستیگمات از ۰٫۷۵ تا ۲٫۲۵ با اختلاف ۰٫۵۰

دارای فناوری هایدروژل سیلیکون و SmartShield (جهت جلوگیری از رسوبات)

لنزهای تماسی AIR OPTIX® AQUA Multifocal

لنزهای تماسی چند منظوره ایراپتیکس ماهانه هستند و مناسب برای افراد مبتلا به پیرچشمی می باشد. این لنز دارای فناوری هایدروژل سیلیکون بوده که باعث افزایش اکسیژن رسانی و آبرسانی بالا بر روی سطح قرنیه می شود. لنزهای چند کانونی ایراپتیکس برای مصرف کنندگان دارای پیرچشمی ایده آل است، زیرا به لطف طراحی دوطرفه، دید واضح و شفافی را در هر مسافتی به شما ارائه می دهد.

مزایای لنزهای تماسی AIR OPTIX® AQUA Multifocal

تعویض ماهانه

چشم انداز مناسب و راحت

دارای فناوری TriComfort برای سایش راحت تر

این لنزها برای مقابله با اثرات فشار خون طراحی شده اند

سایش راحت در حین کارهایی که باعث ایجاد کرنش چشم می شود

مشخصات لنزهای تماسی AIR OPTIX® AQUA Multifocal

دارای ۳۳% محتوای آب

منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۲ میلیمتر

دارای فناوری هایدروژل سیلیکون و SmartShield (جهت جلوگیری از رسوبات)

لنزهای تماسی DAILIES AquaComfort Plus

این لنز تماسی از خانواده ایراپتیکس طراحی فوق العاده نازکی دارند و دارای ۳ ماده مرطوب کننده برای راحتی بیشتر در هنگام گذاشتن و برداشتن لنز از چشم است که باعث راحتی در طول روز می شود. لنز روزانه طبی ایراپتیکس برای بیمارانی که دارای نزدیک بینی و دوربینی هستند یا نیاز به یک نسخه جدید دارند، ایده آل است. این لنزهای روزانه یکبار مصرف، تنها برندی هستند که از عملکرد سه گانه برخوردار می باشند. لنز روزانه ایراپتیکس با داشتن کیفیت بالایی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و شما می توانید به راحتی و بدون دغدغه این لنز را تهیه کنید.

مزایای لنزهای تماسی طبی روزانه ایراپتیکس

دید واضح

رطوبت کافی هنگام پلک زدن و راحتی در تمام طول روز

نیاز به تمیز کردن ندارند و پس از هر بار استفاده دور انداخته می شوند.

برای شفاف سازی در هر مسافت، از نزدیک تا دور طراحی شده است.

مشخصات فنی لنزهای تماسی طبی روزانه ایراپتیکس

تعویض روزانه

دارای ۶۹% محتوای آب

دارای فناوری Nelfilcon

منحنی پایه ۸٫۷ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۰ میلیمتر

دارای بازه نمره بندی از ۰٫۷۵- تا ۱۰٫۰۰-

لنزهای تماسی AIR OPTIX® COLORS

لنزهای رنگی ایراپتیکس جزء لنزهای تماسی ماهانه می باشد. این سری لنز بگونه ای طراحی شده که دارای هیدراتاسیون بالایی است و میتواند رطوبت خود را حفظ کند. همچنین این لنز، تنها لنز رنگی موجود در ایران می باشد که دارای فناوری سیلیکون هایدروژل است، در واقع به کمک این فناوری می تواند اکسیژن مورد نیاز قرنیه را به سطح آن رسانده و باعث شود تا چشم ها در طول روز احساس راحتی کنند.

لنزهای رنگی Air Optix در ۹ رنگ مختلف که شامل: فندقی، آبی، سبز، طوسی، قهوه ای، عسلی، آبی برلیانی، سبز جمستون و طوسی استرلینگ می باشد. همچنین سری رنگ های این برند دقیقا مشابه سری رنگ های فرشلوک کالربلندز می باشد که در ادامه توضیح داده شده، است.

مزایای لنزهای تماسی AIR OPTIX® COLORS

تعویض ماهانه

دارای فناوری SmartShield® که مانع از افزایش رسوبات می شود.

رنگ چشم را به طور طبیعی بهبود می بخشد

مشخصات فنی لنزهای تماسی AIR OPTIX® COLORS

دارای ۳۳% محتوای آب

دارای فناوری هایدروژل سیلیکون

منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۲ میلیمتر

دارای بازه نمره بندی ۰٫۰۰ تا ۶٫۰۰- با اختلاف ۰٫۲۵

لنزهای تماسی Freshlook

فرشلوک از شرکت Ciba Vision یا همان Alcon، طیف گسترده ای از لنزهای تماسی رنگی را متناسب با هر نسخه و هر روحیه ارائه می دهد. لنزهای تماسی رنگی Freshlook colors می تواند رنگ طبیعی چشم را به طور کامل تغییر دهد یا لنزهای تماسی Freshlook Colorblends برای جلوه ای ظریف تر مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین لنزهای یکبار مصرف روزانه وجود دارد که برای موارد خاص می توان استفاده کرد و در پایان روز آنها را بدون تمیز کردن دور انداخت.

لنزهای تماسی Freshlook Colorblends

لنزهای تماسی رنگی فرشلوک جزء لنزها تماسی ماهانه هستند. این نوع لنز برای کسانی که می خواهند متفاوت باشند ایده آل است. لنزهای رنگی Freshlook Colorblends در ۱۲ رنگ مختلف که شامل: طوسی، سبز، آبی، فندقی، طوسی نقره ای، عسلی، سبز جمستون، قهوه ای، فیروزه ای، آبی یاقوتی، آبی برلیانی، بنفش می باشد.
طراحی لبه نازک این نوع لنزها باعث شده است که به راحتی بتوانید داخل چشم خود بگذارید یا از چشم خود بردارید.

لنز تماسی رنگی فندقی Honey

این لنز رنگی جدید است که به منظور تقویت چشم های تیره، با جلوه ای کاملا طبیعی ساخته شده است. این لنز تماسی یک رنگ قهوه ای روشن است و سایه های قهوه ای روشن طلایی برای ظاهری دلربا طراحی شده اند. لنز تماسی فندقی فرشلوک برای هر نوع رنگ پوستی ایده آل است و می تواند ظاهری طبیعی را به شما ارائه دهد. لنز تماسی فندقی این برند دارای یک حقله کنتراست است که می تواند چشم را درشت تر و محسورتر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی آبی Blue

لنز رنگی آبی، رنگی شگفت انگیز است که با ظاهری طبیعی با عسلی روشن در نزدیکی مردمک برجسته می شود. این لنز تماسی با داشتن حلقه کنتراست به دور خود، چشم را درشت تر کرده و باعث جذابیت ظاهری می شود. لنز تماسی آبی فرشلوک مناسب برای چشمان تیره می باشد و با هر نوع رنگ پوستی مطابقت دارد و می تواند ظاهری حیرت انگیز را به شما ارائه دهد.

لنز تماسی رنگی سبز Green

لنز سبز freshlook دارای ترکیب رنگ زیتونی وعسلی بوده که باعث جذابیت لنز شده است. این لنز یک حلقه دور مشکی دارد که می تواند هنگام قرار گیری روی چشم، به بزرگنمایی چشم کمک کند و با چشم های تیره هماهنگی بی نظیری نشان دهد. این رنگ با پوست های خنثی سازگار است و می تواند جذابیت فرد را دو برابر کند.

لنز تماسی رنگی طوسی Gray

لنز تماسی طوسی فرشلوک دارای سایه ای خاکستری بوده که با عسلی اطراف مردمک برجسته می شود و رنگ فوق العاده ای را به وجود می آورد. این لنز برای چشم های تیره ایده آل است و می تواند با تمام تن های پوست سازگاری کند. لنز طوسی رنگ فرشلوک، با داشتن حلقه کنتراست در دور خود، می تواند چشم را بزرگتر و زیباتر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی قهوه ای Brown

این لنز به رنگ قهوه ای، با عسلی اطراف مردمک ادغام شده و برجستگی بی نظیری را به ارمغان می آورد. لنز قهوه ای رنگ فرشلوک، دارای یک حلقه کنتراست است که می تواند به طبیعی جلوه دادن و درشتی چشم کمک کند و ظاهری خیره کننده به وجود آورد. این لنز به رنگ قهوه ای چشمان شما را تقویت می کند و شما می توانید در هر مناسبتی از آن استفاده کنید و ظاهری طبیعی داشته باشید.

لنز تماسی رنگی عسلی Pure Hazel

این لنز رنگی با رنگ های زیبای قهوه ای روشن، سبز و فندقی ترکیب شده و زیبایی محسورکننده ای را به وجود آورده است. این لنز یکی از محبوب ترین رنگ ها در بین لنزهای رنگی فرشلوک بوده که توانسته توجه کاربران لنز تماسی زیادی را به خود جلب کند. لنز رنگی عسلی فرشلوک با داشتن یک حلقه به دور خود توانسته چشم را درشت تر و خاص تر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی آبی برلیانی Brilliant Blue

لنز تماسی آبی درخشان فرشلوک، ترکیبی از بهترین رنگ های آبی تیره و روشن است که ظرافت بی شماری را به وجود آورده است. این لنز برای چشم های تیره مناسب است و با تمام رنگ های پوست مطابقت دارد و می تواند ظاهری متفاوت را برای شما به ارمغان آورد. این لنز دارای یک حلقه کنتراست است که به چشم زیبایی چشمگیری می دهد و باعث طبیعی جلوه دادن چشم می شود.

لنز تماسی رنگی سبز جمستون Gemstone Green

لنز تماسی سبز جمستون فرشلوک از رنگ های سبز زمرد و سبز روشن ترکیب شده و جلوه ای با شکوه را پدید آورده است. این لنز دارای یک حلقه کنتراست مشکی است که در هنگام قرار گیری روی چشم، باعث بزرگنمایی چشم می شود و حفره های مردمک را برجسته می کند. لنز سبز رنگ جمستون، با تن پوست های گرم و خنثی سازگار است و می تواند چهره ای متفاوت را برای شما به وجود آورد.

لنز تماسی رنگی طوسی نقره ای Sterling Gray

لنز تماسی طوسی یک رنگ خاکستری با رگه های آبی نرم است که سایه هایی از خاکستری تیره را به زیبای در نزدیکی عنبیه ترکیب می کند. این لنز یکی از لنزهای پرفروش برند freshlookاست که با استقبال خوبی رو به رو شده است. همچنین دارای یک حلقه کنتراست بوده که می تواند هنگام قرار گیری روی چشم، به بزرگنمایی چشم کمک کند و جلوه ای خیره کننده به شما ارائه دهد. لنز رنگی طوسی استرلینگ فرشلوک مناسب برای چشم های تیره و برای تمام رنگ های پوست ایده آل است.

لنز تماسی رنگی فیروزه ای Turquoise

لنز تماسی فیروزه ای FreshLook ترکیبی از رنگ های زیبای آبی، سبز و عسلی است و ظاهری فریبنده را ایجاد می کند. رنگ فیروزه ای یک رنگ خاص بین رنگ های لنز فرشلوک است و بسیار پرطرفدار می باشد. این لنز با داشتن حلقه کنتراست می تواند چشم را بزرگ کند و با رنگ پوست های گرم ظاهری شگفت انگیز به شما ارائه دهد.

لنز تماسی رنگی آبی یاقوتی True Sapphire

این لنز رنگی از رنگ های آبی تیره و قهوه ای ترکیب شده و رنگ بسیار خاصی را ایجاد کرده است. این لنز برای کسانی که چشمانی تیره دارند و می خواهند متفاوت دیده شوند، ایده آل می باشد. این لنز با داشتن یک حلقه دور مشکی، می تواند چشم را درشت تر جلوه دهد و ظاهری جسورانه برای شما ایجاد کند. این رنگ لنز با تمام تن پوست ها هماهنگ است و می توانید چهره ای بسیار متفاوت و حیرت انگیز را برای خود به وجود آورید.

لنز تماسی رنگی بنفش Amethyst

لنز تماسی بنفش فرشلوک از ترکیب رنگ های بنفش، قهوه ای و زرد روشن ایجاد گردیده و ظاهری شگفت انگیز را ایجاد کرده است. این رنگ مناسب برای چشمان تیره است و همچنین با داشتن حلقه مشکی می تواند چشم را حجیم تر کند و زیبایی فوق العاده ای به شما ببخشد. این لنز تماسی با هر نوع رنگ پوست مطابقت دارد و می تواند ظاهری متفاوت و زیبایی را به شما ارائه دهد.

لنزهای تماسی Freshlook Colors

این لنزها توسط Alcon تهیه شده اند تا همیشه احساس شادابی چشم شما را به وجود آورد. لنزهای فرشلوک جزء لنزهای تماسی ماهانه است و می توانید به مدت ۳۰ روز از آن استفاده کنید. طراحی لبه نازک و نرم آن باعث شده است که برداشتن و گذاشتن لنز در چشم بسیار آسان باشد. لنزهای رنگی Freshlook با طرحی از عنبیه ایجاد شده اند که با رنگ پایه طبیعی چشم شما برای داشتن یک تن افزایش یافته، ترکیب شده است.
لنزهای تماسی رنگی فرشلوک دارای ۶ رنگ متفاوت و بسیار خاص هستند که شامل: سبز، فندقی، طوسی روشن، آبی، ارغوانی و آبی لاجوردی می باشند. این لنزها برای افرادی که چشمانی تیره دارند و میخواهند چهره ای جذاب داشته باشند، ایده آل است.

مزایای لنزهای تماسی Freshlook

تعویض ماهانه

باعث تقویت رنگ چشم طبیعی

دارای سری رنگ های خاص و جذاب

این لنزها هم هدف آرایشی دارند و هم هدف تجویزی

این لنزها با داشتن آب زیاد باعث سلامت چشم می شوند

لنز تماسی رنگی سبز Green

این لنز تماسی پرزرق و برق دار با رنگ سبز، برای ظاهری دلربا است و یکی از پرفروش ترین لنزهای فرشلوک می باشد. این لنز تماسی با نداشتن حلقه دورمشکی می تواند با عنبیه هماهنگ شده و جلوه ای طبیعی به شما ببخشد. لنز سبز فرشلوک دارای پوشش دهی بالایی است و چشمان تیره را کاملا می پوشاند و ظاهری خیره کننده را به بیننده القا می کند. این لنز رنگی کاملا روشن برای تمام رنگ های پوستی مناسب است و می تواند شما را زیبا و خاص نشان دهد.

لنز تماسی رنگی فندقی Hazel

این رنگ بین لنزهای فرشلوک یکی از رنگ های محبوب است که نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کرده است. رنگ فندقی فرشلوک دارای ترکیب رنگ قهوه ای تیره و روشن است و با نداشتن حلقه با عنبیه همرنگ شده و چشمانی زیبا و خاص را ایجاد می کند. این رنگ با تن پوست های سرد و خنثی سازگار است و می تواند ظاهری بسیار محسورکننده به وجود آورد.

لنز تماسی رنگی طوسی روشن Misty Gray

این لنز تماسی ترکیبی از رنگ خاکستری روشن است که برای ارائه ظاهری مبهم با چشم های بزرگ طراحی شده است. این لنز با نداشتن حلقه به دور خود با عنبیه چشم همرنگ شده و زیبایی طبیعی را ایجاد می کند. لنز تماسی طوسی روشن فرشلوک، برای چشم های تیره مناسب است و با هر نوع رنگ پوستی مطابقت دارد و ظاهری بی نظیر را به بیننده القا می کند.

لنز تماسی رنگی آبی Blue

لنز آبی FreshLook یکی از لنزهای تماسی طبیعی می باشد که می تواند جلوه ای خاص به شما ببخشد. این لنز با عنبیه همرنگ شده و با پوشش دهی بالایی که دارد چهره ای کاملا طبیعی به شما ارائه می دهد. لنز آبی فرشلوک مناسب برای افرادی که چشمانی تیره دارند می باشد و با هر نوع رنگ پوستی زیبا و دلنشین دیده می شود.

لنز تماسی رنگی ارغوانی Violet

لنز تماسی با رنگ بنفش ممکن است در ابتدا کمی غیر عادی به نظر برسد، اما این رنگ با رنگ تیره چشمان شما می تواند زیبایی خاصی را به شما ارائه دهد. بنفش، رنگی از سری فرشلوک، یک رنگ منحصر به فرد به ارمغان می آورد که فراموش کردن آن دشوار است. این لنزها برای هر کسی عالی به نظر می رسند و به خصوص در مورد پوست های گرم چشمگیر هستند.

لنزهای تماسی رنگی آبی لاجوردی Sapphire Blue

اگر می خواهید یک ظاهر زیبا و چشمگیر داشته باشید، این رنگ از لنزهای فرشلوک را امتحان کنید. این لنز باعث می شود چشمان شما مانند یاقوت کبود به نظر برسند و با عنبیه همرنگ شده و ظاهری طبیعی به شما ببخشد. لنز آبی لاجوردی فرشلوک برای چشم های تیره مناسب است و با هر نوع رنگ پوستی مطابقت دارد و ظاهری خیره کننده را به وجود می آورد.

مشخصات لنزهای تماسی Freshlook

دارای ۵۵% محتوای آب

دارای فناوری Phemfilcon

منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۵ میلیمتر

دارای بازه نمره بندی ۰٫۰۰ تا ۶٫۰۰- با اختلاف ۰٫۲۵

لنزهای تماسی Freshlook One Day

لنزهای تماسی فرشلوک یک نوع لنز یکبار مصرف روزانه است به این معنی که در ابتدای روز لنز را در چشم خود میگذارید و در پایان روز از چشم برداشته و دور می اندازید. این لنزها در اطراف عنبیه مات هستند و تغییر رنگ برای چشمان تیره ایجاد می کنند. لنزهای رنگی فرشلوک روزانه، دارای رنگ های بسیار جذابی هستند که شامل: طوسی، فندقی، سبز و آبی می باشد. این لنزها اکثرا برای افرادی که می خواهند برای مهمانی ها و یا جشن ها چهره ای متفاوت داشته باشند مناسب و ایده آل می باشد.

مزایای لنزهای تماسی Freshlook One Day

تعویض روزانه

طبیعی نشان دادن رنگ چشم

دارا بودن محتوای آب بالا

دارای ۴ رنگ متفاوت و زیبا

ساخته شده از مواد نرم و انعطاف پذیر برای راحتی

مشخصات فنی لنزهای تماسی یکبار مصرف Freshlook

دارای ۶۹% محتوای آب

دارای فناوری Nelfilcon

منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر

دارای قطر ۱۳٫۸ میلیمتر

دارای بازه نمره بندی ۰٫۰۰ تا ۶٫۰۰- با اختلاف ۰٫۲۵

در نهایت، شرکت آلکان هدف خود را در تولید لنزهای تماسی تنها بر پایه زیبایی و جذاب بودن مصرف کننده نگذاشته است و هدف آن در درجه اول درمان بیماری های چشمی و سپس با تولید لنزهای رنگی زیبایی را برای کاربران لنز تماسی فراهم کرد تا مصرف کنندگان بتوانند علاوه بر زیبایی، به درمان بیماری چشمان خود بپردازند و بتوانند از پیشرفت بیماری خود توسط لنزهای تماسی جلوگیری کنند. بایستی بدانید Alcon همچنان تلاش خود را در پیش دارد تا بتواند لنز تماسی و محصولات مراقبت از چشم خود را با کیفیت هر چه تمام تر به کاربران لنز ارائه دهد. قابل ذکر است چنان چه قصد دارید از لنزهای تماسی ایراپتیکس یا فرشلوک استفاده کنید، از پزشک چشم یا کارشناسان لنز تماسی دیالنز درمورد لنزهای تماسی آلکان سوال کنید تا بتوانید تصمیم درستی در انتخاب خود داشته باشید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب