سارا نصری 07 مهر ماه 1398 977

لنزهای تماسی Bausch & Lomb

بوش اند لمب از زمان تاسیس، توسط جان جاکوب باوز و هنری لمب در سال ۱۸۵۳، از یک فروشگاه کوچک کالای نوری در منچستر، نیویورک، به یک شرکت در سطح جهان و یکی از بزرگترین تولید کنندگان لنزهای تماسی و سایر محصولات مراقبت از چشم تبدیل شده است.

این شرکت از سال ۲۰۱۳ به بخش مراقبت از چشم ارتقا یافت و یک شرکت داروی تخصصی چند ملیتی مستقر در کانادا است و در حال حاضر مقر آن در نیوجرسی می باشد.

شرکت Bausch & Lomb در سه بخش صنعت مراقبت از چشم (مراقبت از بینایی، داروسازی و جراحی) فعالیت می کند و به باوز و لمب شهرت دارد که یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مارک های مراقبت های بهداشتی در دنیای مراقبت از چشم می باشد.

بوش اند لمب با ارائه جامع ترین نمونه کارها در محصولات بهداشتی در جهان، دارای سابقه نوآوری است که تا امروز با اختراع مواد جدید، مهندسی فناوری های نوآورانه برای زندگی بهتر دنیا با دید بهتر، به نوآوری ادامه می دهد.

شرکت Bausch & Lomb

طیف گسترده ای از محصولات درمان بینایی را تولید می کند که برای افرادی که دارای بیماری آستیگماتیسم و پیرچشمی هستند طراحی شده است. بوش اند لمب لنزهای تماسی با کیفیت بالا را ارائه می دهد که به جز نیازهای درمان دید، برای هر کسی ایده آل است. مارک های معروف لنزهای تماسی Bausch & Lomb عبارتند از: SofLens ، Optima و PureVision.

چندین دهه نوآوری منجر به توسعه و کاربرد فناوری هایی شده که Bausch & Lomb را به یکی از تولید کنندگان برجسته لنزهای تماسی تبدیل می کند. یک نمونه از این فناوری Aergel است، ماده ای که دید فوق العاده ای را به راحتی ارائه می دهد. تمام لنزهای تماسی PureVision دارای این فناوری هستند و با استفاده از لنزهای تماسی، امکان وضوح و راحتی بصری را تجربه می کنند.

از آنجا که سطح طبیعی اکسیژن، قادر به رسیدن به چشم افراد مصرف کننده نیست، لنزهای تماسی با Aergel در تمام طول روز و در شب راحت می مانند. علاوه بر این، لنزهای تماسی Aergel قادر به مقاومت در برابر پروتئین ها هستند.

فناوری لنزهای تماسی بوش اند لومب

فن آوری ComfortMoist که در لنزهای تماسی مارک purevision وSofLens یافت می شود، منحصر به فرد برای لنزهای Bausch and Lomb است. این تکنولوژی ترکیبی از طراحی لنزهای منحصر به فرد و راه حل بسته بندی نوآورانه برای ارائه یک احساس راحت و طبیعی در چشم است که در طول روز به طول می انجامد.

فن آوری بروز و فوق العاده moistureseal در سری لنزهایultra وbiotrue موجب راحتی و حفظ رطوبت به میزان بالا در تمام طول روز میگردد.
همچنین تمامی لنزهای بوش اند لومب به غیر از سری سافلنز دارای فناوری سیلیکون هایدروژل می باشند که موجب عبور اکسیژن بیشتری به سطح قرنیه می گردد.

به دلیل سابقه طولانی در زمینه نوآوری و طراحی محصول برتر، محصولات مراقبت از چشم که توسط Bausch and Lomb تولید می شوند، اغلب جزء بهترین ها محسوب می شوند.
لنز تماسی نرم یک سیستم آبگریز (آب دوست) است که بر روی قرنیه شما شناور می شود. یک لنز تماسی به طور خاص شکل می گیرد تا نور را به شبکیه چشم شما متمرکز کند. اما، بر خلاف عینک، که شما می توانید بیش از حد و زیر آن را ببینید، لنزهای تماسی قرنیه شما را می پوشانند، و کل میدان دید شما را تصحیح می کند.

اگر شما نزدیک بین، دوربین، آستیگماتیسم و پیرچشمی دارید، از متخصص مراقبت از چشم خود بخواهید که آیا لنزهای تماسی Bausch + Lomb برای شما مناسب هستند یا خیر.
لنزهای تماسی بوش اند لومب مخصوص نزدیک بینی، میانی و دوربینی و آستیگماتیسم
برای یک فرد نزدیک بین، اشیاء نزدیک مشخص است، اما اشیاء دور مبهم به نظر می رسد و تشخیص آنها دشوار است. تقریباً برعکس، برای یک فرد دوربین، اشیاء دور ممکن است روشن باشد اما اشیاء نزدیک ممکن است مبهم به نظر برسند.

احتمالاً از قبل می دانید که آیا فرد نزدیک بین یا دوربین هستید. در مورد انتخاب های خود جستجو کنید و سپس از لنزهای تماسی Bausch + Lomb زیر برای نزدیک بینی استفاده کنید.

لنزهای تماسی Biotrue ONEday

لنزهای تماسی Biotrue One Day جدیدترین نوآوری از Bausch و Lomb است. با الهام از بیولوژیکی چشم شما، این سطح به گونه ای طراحی شده است که مشابه اشکهای سالم را عینا در خود جای می دهد تا لنزهای تماسی بتوانند هم رطوبت و هم شکل خود را حفظ کنند.

این لنزها دارای کیفیت بالایی هستند که تاری دید را کاهش داده و دید عالی به شما ارائه می دهند. چشمان شما راحتی و شفافیت آنها را از Biotrue به دست خواهد آورد و به راحتی، لنزهای تماسی یک روزه را دوست خواهید داشت.

این لنز دارای فناوری سیلیکون هایدروژل است که برای راحتی چشم طراحی شده و از چشم در برابر اشعه ماوراء بنفش مضر محافظت می کند، همچنین از تنفس فوق العاده ای برای کمک به حفظ و محافظت از چشمان شما برخوردار است.

همچنین این لنز دارای ضخامت مرکزی بسیار پایین بوده که در نهایت موجب سبکی لنز گشته و میتوان از آن برای مدت طولانی در طول روز استفاده نمود.
لنزهای بایوترو با توجه به کیفیت و طراحی فوق العاده، دارای قیمت نسبتا بالایی می باشد.

مزایا و ویژگی های بارز این لنز عباتند از:

نزدیک به ۱۰۰٪ رطوبت را به مدت ۱۸ ساعت حفظ می کند

مواد منحصر به فرد، مانع کمبود مخاط اشکی چشم می شود

دید واضح و راحت با کانتراست بالا را فراهم میکند.

از چشم در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند

مشخصات فنی لنزهای تماسی Biotrue ONEday

دارای ۷۸% محتوای آب

دارای فناوری Nesofilcon

منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۲ میلیمتر

دارای محافظ UV

دارای بازه نمره بندی از ۹٫۰۰- تا ۶٫۰۰+ با اختلاف ۰٫۲۵

لنزهای تماسی ULTRA با فناوری MoistureSeal

با استفاده از این نوع لنز تماسی راحتی و آسایش تمام روز و بینایی کاملاً شفاف را تجربه می کنید.
لنزهای تماسی Bausch + Lomb ULTRA جزء لنزهای نرم دارای فناوری MoistureSeal هستند که ۹۵٪ از رطوبت لنزها را برای ۱۶ ساعت کامل حفظ می کنند.
گفتنی است این سری لنز بدلیل وجود پلیمر semifilcon که بسیار نرم بوده و دارای خاصیت گیاهی می باشد، در کشور آمریکا بسیار محبوب بوده و مورد استفاده بسیاری از مردم قرار می گیرد.

مشخصات فنی لنزهای تماسی ULTRA

دارای ۴۶% محتوای آب

دارای فناوری سیلیکون هایدروژل

منحنی پایه ۸٫۵ میلیمتر

دارای قطر۱۴٫۲ میلیمتر

دارای محافظ UV

دارای بازه نمره بندی از ۱۲٫۰۰- تا ۶٫۰۰+ با اختلاف ۰٫۲۵

لنزهای تماسی PureVision

با توجه به مطالبات بینش امروز، روزهای کاری طولانی تر شده و کار با کامپیتور در محل کارها افزایش پیدا کرده است. لنزهای تماسی پیورویژن بوش اند لومب چشم انداز واضح و شفاف مورد نیاز شما را در طول روز ارائه می دهند. این لنز برای استفاده روزانه و حداکثر ۳۰ روز و شب های مداوم تایید شده است. از متخصص مراقبت از چشم خود بخواهید که آیا استفاده از لنز برای طولانی مدت مناسب شما هستند یا خیر.

لنزهای تماسی Bausch + Lomb PureVision برای اصلاح نزدیک بینی و دوربینی و آستیگماتیسم مناسب می باشد. آنها با استفاده از مواد منحصر به فرد AerGel ساخته شده اند و دارای چشم انداز استثنایی، با راحتی و سلامتی فوق العاده هستند. آنها به سطح بالایی از اکسیژن اجازه می دهند تا به چشمان شما برسند و در مقابل پروتئین مقاومت می کنند و باعث راحتی چشمان شما در طول روز می شوند.

متخصص شما برای مراقبت از چشم ممکن است از تمیز کردن و ضد عفونی کردن یا نگهداری لنزها، توصیه هایی را به عمل آورد، به توصیه پزشک خود توجه کنید.
با لنزهای PureVision زندگی را با وضوح بصری و راحتی تجربه می کنید که متناسب با نیازهای سبک زندگی شماست.

مشخصات فنی لنزهای تماسی PureVision

دارای ۳۶% محتوای آب

دارای فناوری سیلیکون هایدروژل

منحنی های پایه ۸٫۳ و ۸٫۵ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۰ میلیمتر

دارای محافظ UV

دارای بازه نمره بندی از ۱۲٫۰۰- تا ۹٫۰۰+ با اختلاف ۰٫۲۵

لنزهای تماسی یکبار مصرف SofLens

این لنزها به طور روزانه، راحتی بی نظیر و شفاف را تا پایان روز برای شما فراهم می کنند. هر روز لنزهای تازه روی چشم شما قرار میگیرد و نیازی به تمیز کردن، نگهداری و مراقبت روزانه ندارند. آنها را به مدت یک روز در چشم بگذارید و در پایان روز آنها را بردارید و دور بیندازید.

لنزهای یکبار مصرف SofLens با استفاده از فناوری ComfortMoist، طراحی منحصر به فرد لنز و نازکی آن، باعث راحتی در طول روز می شود. این را هم بدانید که این لنز بسیار راحت استفاده می شود و دارای بسته های ارگونومیک بوده که باعث راحت برداشتن لنز از داخل بسته می شود.

مشخصات فنی لنزهای تماسی یکبار مصرف SofLens

دارای ۵۹% محتوای آب

دارای فناوری Hilafilcon و ComfortMoist

منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۲ میلیمتر

دارای محافظ UV

دارای بازه نمره بندی از ۹٫۰۰- تا ۶٫۰۰+ با اختلاف ۰٫۲۵

لنزهای تماسی ۳۸ SofLens

لنزهای تماسی سافلنز ۳۸ برای اصلاح نزدیک بینی و دوربینی مناسب است. متخصص شما برای مراقبت از چشم ممکن است SofLens 38 را به عنوان سایش روزانه یا سایش طولانی مدت بین ۱ تا ۷ روز بین برداشتن (برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن یا نگهداری لنزها) توصیه کند. لنزهای تماسی SofLens 38 عملکرد را با یک ماده لنز مقاوم در برابر زمان آزمایش می کنند که باعث دید واضح می شود.
این سری لنز در بین لنزهای بوش اند لومب دارای ضعیف ترین عملکرد است و ما به شما توصیه میکنیم که از سری لنزهای دیگر این کمپانی استفاده کنید.

اطلاعات ایمنی مهم در مورد SofLens 38

مانند هر لنز تماسی، مشکلات لنز می توانند منجر به صدمات جدی به چشم شما شوند، از جمله از بین رفتن بینایی. مطالعات بالینی نشان داده اند که هنگام خوابیدن با لنز خطر ابتلا به بیماری چشم افزایش پیدا می کند. ضروری است که جهت استفاده صحیح و محصولات مراقبت از لنزها، از پزشک متخصص مراقبت از چشم بپرسید و تمام دستورالعمل های آن را اجرا کنید.

مشخصات فنی لنزهای تماسی SofLens 38

دارای ۳۸% محتوای آب

دارای فناوری Polymacon

منحنی های پایه ۸٫۴ ، ۸٫۷ ، ۹٫۰ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۰ میلیمتر

دارای محافظ UV

لنزهای تماسی Optima 38 / SP

این لنزها به گونه ای طراحی شده اند که بینایی و راحتی بسیار خوبی را ارائه می دهند. آنها یک لنز تماسی نرم و روزانه برای اصلاح نزدیک بینی و دور بینی هستند.
Optima 38 / SP شامل سه لنز تماسی نرم در یک بسته (یک جفت یدکی) برای راحتی و آرامش مصرف کننده است.

مشخصات فنی لنزهای تماسی Optima 38 / SP

دارای ۳۸% محتوای آب

دارای فناوری Polymacon

منحنی های پایه ۸٫۴ ، ۸٫۷ ، ۹٫۰ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۰ میلیمتر

دارای محافظ UV

لنزهای تماسی SofLens 59

این لنزها راحتی روزمره ای را که به دنبال آن بودید برایتان فراهم میکند و دید کاملی را ارائه می دهد. لنزهای سافلنز ۵۹ از ماده مقاوم در برابر پروتئین ساخته شده است که ترکیبی از عملکرد عالی، راحتی و شدت بینایی است.
لازم به ذکر است که این لنزها اصلاح شده لنزهای soflens38 میباشد.

مشخصات فنی لنزهای تماسی SofLens 59

دارای ۵۹% محتوای آب

دارای فناوری Hilafilcon

منحنی های پایه ۸٫۶ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۲ میلیمتر

دارای محافظ UV

دارای بازه نمره بندی از ۹٫۰۰- تا ۶٫۰۰+ با اختلاف ۰٫۲۵

لنزهای تماسی مخصوص بیماری پیرچشمی

پیر چشمی (Presbyopia) یک اتفاق طبیعی است که در آن دید تار می شود، تمرکز هنگام کارهایی مانند خواندن، استفاده از تلفن همراه یا کار با رایانه را دشوار می کند. این بیماری در حقیقت، با افزایش سن بسیار شایع است.

انتخاب های خود را جستجو کنید و سپس از متخصص مراقبت از چشم خود سؤال کنید که آیا لنزهای تماسی Bausch + Lomb Multi-Focal برای شما مناسب است یا خیر.
آیا با بینایی خود دست و پنجه نرم می کنید یا به استفاده از عینک اکتفا می کنید؟

لنزهای تماسی ULTRA

برای راحتی همه روزه و بینایی کاملاً واضح، لنزهای Bausch + Lomb ULTRA را برای پیرچشمی امتحان کنید. لنزهای تماسی ULTRA بوش اند لومب برای پیرچشمی دارای فناوری MoistureSeal است که ۹۵٪ از رطوبت لنزها را برای ۱۶ ساعت کامل حفظ می کند.

مشخصات فنی لنزهای تماسی ULTRA

دارای ۴۶% محتوای آب

دارای فناوری هایدروژل سیلیکون

منحنی های پایه ۸٫۵ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۲ میلیمتر

دارای محافظ UV

لنزهای تماسی PureVision2 برای پیرچشمی

اگر از نزدیک در خواندن مطالب مشکلی دارید، احتمال وجود دارد که شما پیرچشمی را تجربه می کنید، یک وضعیت بینایی طبیعی است که در ۴۰ سالگی بیشتر افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. لنزهای تماسی پیورویژن برای بیماری پیرچشمی وضوح موجود در دنیای واقعی را ارائه می دهد. در صورت داشتن پیرچشمی، ممکن است به جای لنزهای دوکانونی یا عینک، همچنان از لنزهای تماسی نرم استفاده کنید.

لنزهای PureVision2 برای پیرچشمی دارای یک طراحی نوری نوآورانه است که به حفظ شفافیت دید در نزدیکی، میانی و دور در شرایط دنیای واقعی کمک می کند. این لنزها برای راحتی در طول روز، از لنزهای نازک و لبه گرد برخوردار هستند.

نام تجاری PureVision همچنین اولین خانواده لنزهای هایدروژل سیلیکونی ساخته شده از AerGel است، یک ماده منحصر به فرد که برای ارائه راحتی و سلامتی فوق العاده طراحی شده است.
گفتنی است که لنزهای پیورویژن تنها لنز موجود برای درمان پیرچشمی در ایران میباشد.

عملکرد لنزهای پیورویژن به چه شکل است؟

این لنز از طراحی پیشرفته ۳ منطقه ای استفاده می کند تا دید در نزدیکی و میانی و دور را شفاف کند.
• نزدیک بینی: برای مطالعه و استفاده از دستگاه های دیجیتالی خود
• دید میانی: برای دید واضح صفحه نمایش رایانه
• دوربینی: برای دید واضح هنگام رانندگی

طراحی استثنایی چند کانونی برای مبتلایان پیرچشمی

مواد AerGel با افزایش راحتی، آلودگی ها را از بین می برد و در تمام طول روز مرطوب می ماند
سطح طبیعی اکسیژن را برای چشمان سالم و سفید فراهم می کند

طراحی شده برای ارائه ۳۰ روز دید عالی

از آنجا که لنزهای PureVision Multi-Focal از فناوری AerGel ساخته شده اند، در برابر پروتئین و ایجاد آلودگی بر روی لنزها مقاومت می کنند و راحت و سالم می مانند.

لنزهای تماسی PureVision Multi-Focal دارای طراحی منحصر به فرد در لبه گرد است که می تواند راحتی را در طول زمان استفاده از لنز برای فرد فراهم کند. علاوه بر این، این لنزها بر خلاف لنزهای تماسی دیگر، دارای سایش روزانه هستند و تا ۳۰ روز دوام دارند و توسط FDA (سازمان غذا و داروی امریکا) مورد تایید واقع شده اند. این لنزها را می توانید با اطمینان کامل استفاده کنید.

مشخصات فنی لنزهای تماسی PureVision2

دارای ۳۶% محتوای آب

دارای فناوری هایدروژل سیلیکون

منحنی های پایه ۸٫۶ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۰ میلیمتر

دارای محافظ UV

دارای بازه نمره بندی از ۱۰٫۰۰- تا ۶٫۰۰+ با اختلاف ۰٫۲۵

Addition این لنز به صورت low و high میباشد.

لنزهای تماسی Biotrue ONEday برای پیرچشمی

پیرچشمی چیزی است که معمولاً در حدود ۴۰ سالگی رخ می دهد، حتی اگر قبلاً هرگز مشکل بینایی نداشته اید. ممکن است هنگام خواندن یا نگاه کردن به تلفن هوشمند خود، تاری دید را تجربه کنید. سپس، تمرکز بین مسافت می تواند مشکل تر شود. با پزشک خود در مورد لنزهای تماسی Biotrue ONEday برای پیرچشمی صحبت کنید.

مزایا و ویژگی های اصلی لنزهای تماسی Biotrue ONEday برای پیرچشمی

چشم انداز واضح و راحت را در نزدیکی، میانی و دوربینی فرد فراهم می کند

۹۸٪ از رطوبت خود را تا ۱۶ ساعت حفظ می کند

محافظت UVA / UVB در برابر اشعه UV مضر

مشخصات فنی لنزهای تماسی Biotrue ONEday برای پیرچشمی

دارای ۷۸% محتوای آب

دارای فناوری Nesofilcon

منحنی های پایه ۸٫۶ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۲ میلیمتر

لنزهای تماسی چند کانونی PureVision

اگر از نزدیک در خواندن مطالب مشکلی دارید، احتمال وجود دارد که شما پیرچشمی را تجربه می کنید، یک وضعیت بینایی طبیعی است که در ۴۰ سالگی بیشتر افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. لنزهای تماسی چند کانونی PureVision دارای یک طراحی نوری نوآورانه است که به شما امکان می دهد به وضوح در همه فواصل، نزدیک، دور، و میانی را مشاهده کنید.

نام تجاری PureVision همچنین اولین خانواده لنزهای هایدروژل سیلیکونی ساخته شده از AerGel است، یک ماده منحصر به فرد که برای ارائه راحتی و سلامتی فوق العاده طراحی شده است.

ویژگی ها و مزایای اصلی PureVision

طراحی استثنایی چند کانونی برای مبتلایان پیرچشمی

طراحی چند کانونی این لنز به شما امکان می دهد تا به وضوح نزدیک، دور و میانی را ببینید

مواد AerGel با افزایش راحتی، آلودگی ها را از بین می برد و در تمام طول روز مرطوب می ماند

سطح طبیعی اکسیژن را برای چشمان سالم و سفید فراهم می کند

طراحی شده برای ارائه ۳۰ روز دید عالی

از آنجا که لنزهای PureVision Multi-Focal از فناوری AerGel ساخته شده اند، ماده ای بی نظیر که سطح طبیعی اکسیژن را به چشمان شما می رساند، در حالی که در برابر مقاومت در برابر پروتئین و ایجاد آلودگی بر روی لنزها مقاومت می کنند، راحت و سالم می مانند.

لنزهای تماسی PureVision Multi-Focal دارای طراحی منحصر به فرد در لبه گرد است که می تواند راحتی را در طول زمان استفاده از لنز برای فرد فراهم کند. علاوه بر این، این لنزها بر خلاف لنزهای تماسی دیگر، دارای سایش روزانه هستند و تا ۳۰ روز دوام دارند و توسط FDA (سازمان غذا و داروی امریکا) مورد تایید واقع شده اند. این لنزهای را می تواند با اطمینان کامل استفاده کنید.

مشخصات فنی لنزهای تماسی PureVision Multi-Focal

دارای ۳۶% محتوای آب

دارای فناوری هایدروژل سیلیکون

منحنی های پایه ۸٫۶ میلیمتر

دارای قطره ۱۴٫۲ میلیمتر

دارای محافظ UV

لنزهای تماسی چند کانونی SofLens

اگر تصور کردید که پیرچشمی، نیاز به عینک دارد، به معنای پایان لنزهای تماسی نیست، دوباره فکر کنید.
لنزهای تماسی چند کانونی Bausch + Lomb SofLens شما را قادر می سازد تا در هر مسافت به خوبی مشاهده کنید. این لنزها بینایی واضح و روشن را از نزدیک به دور و تمام نقاط میانی ارائه می دهد و راحتی در طول روز را در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی ها و مزایای اصلی لنزهای تماسی SofLens

طراحی استثنایی چند کانونی برای مبتلایان پیرچشمی

مقاوم در برابر مدت زمان استفاده

سازگاری آسان

مشخصات فنی لنزهای تماسی SofLens

دارای ۳۸% محتوای آب

دارای فناوری Polymacon

منحنی های پایه ۸٫۸ و ۸٫۵ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۵ میلیمتر

دارای محافظ UV

لنزهای تماسی رنگی Soflens

لنزهای رنگی سافلنز بوش اند لمب روش های مختلفی را برای ایجاد نمای جدید و هیجان انگیز با ۱۰ رنگ متفاوت به شما ارائه می دهد.
این لنزها از فناوری Polymacon ساخته شده است این تکنولوژی باعث اکسیژن رسانی بالا به سطح قرنیه می شود. لنزهای رنگی Soflens برای هر نوع رنگ چشمی مناسب است و به شما امکان می دهد ظاهر طبیعی خود را تغییر دهید. لطفا توجه داشته باشید که ظاهر این لنزها بسته به رنگ چشم شما متفاوت خواهد بود.
رنگ های موجود در برند سافلنز عبارتند از مرواریدی، سبز، سبز یشمی، آبی، آبی اقیانوسی، عسلی، قهوه ای، بنفش و زیتونی.

مشخصات فنی لنزهای تماسی رنگی Soflens

دارای ۳۸٫۶% محتوای آب

دارای فناوری Polymacon

منحنی پایه ۸٫۷ میلیمتر

دارای قطر ۱۴٫۰ میلیمتر

دارای محافظ UV

در نهایت، برای استفاده از لنزهای تماسی بوش اند لمب می توانید از پزشک مراقبت از چشم خود یا کارشناسان لنزهای تماسی دیالنز سوال کنید و اطلاعات بیشتری در مورد لنزهای تماسی Bausch & Lomb کسب کنید. این لنزها می توانند بیماری های چشمی از قبیل: نزدیک بینی، دوربینی، آستیگماتیسم و پیرچشمی را درمان کنند و دید بسیار مطلوبی به شما ارائه دهند.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب