سارا نصری 28 دی ماه 1398 743

لنزهای تماسی Byo Comfort

شرکت سازنده

کمپانی Procornea، تولید کننده لنزهای تماسی است که در زمینه تولید لنزهای تماسی ویژه با بالاترین دقت و کیفیت تخصص دارد. رسالت این شرکت دستیابی به حداکثر حدت بینایی با لنزهای تماسی برای هر فرد در سراسر جهان بدون در نظر گرفتن شرایط چشم است. کار با Procornea و محصولات آنها باعث خوشبختی شما شده و راه حل هایی برای بهبود کیفیت زندگی شما ارائه می دهد.

با استفاده از چهل سال تجربه در صنعت لنزهای تماسی، Procornea یک متخصص در زمینه طراحی و تولید لنزهای RGP و لنزهای تماسی نرم است. این شرکت به عنوان یک بازیکن محلی در سال ۱۹۷۵ شروع به کار کرد، اما در سراسر جهان فعال شده است. Procornea بخشی از بخش ویژه EyeCare CooperVision می باشد.

تخصص شرکت لنزهای تماسی بایو کامفورت

راحتی مطلوب و دید استثنایی در هر برنامه، همان چیزی است که لنزهای تماسی Procornea را بی نظیر می کند. این امر با تمرکز بر نوآوری، کیفیت و دقت امکان پذیر است.

با تشکر از ترکیبی از تکنیک های پیشرفته، مواد با کیفیت بالا و متخصصان ماهر که همیشه در جستجوی بهترین راه حل ها برای چشم هستند، Procornea قادر به ارائه ۱۰۰٪ لنزهای سفارشی قابل تکرار است.

با توجه به استفاده از تکنیک به اصطلاح Sub Micron Lathing SML، این شرکت اولین مجموعه در هلند بوده که توانسته طرح های دقیقی را بدون استفاده از جلا دادن انجام دهد، که بر روی نور و هندسه ظریف لنزها تأثیر بگذارد.

تکنیک SML

این تکنیک تضمین می کند که هیچگونه انتقال مرئی در لنز وجود ندارد تا بیمار بینایی بهینه داشته باشد. علاوه بر این، تکنیک SML طراحی منحصر به فرد Comfort Edge را امکان پذیر می کند که تضمین می کند لنزهای ما بسیار راحت باشد.

ای شرکت نوآوری را فرایندی مداوم می داند که باید هر روز روی آن کار کند. بنابراین، به طور مداوم در فرآیندهای خود سرمایه گذاری می کند. در Procornea نرم افزار تولیدی خود را توسعه می دهد، از روش های اندازه گیری بسیار دقیق interferometric استفاده می کند و فن آوری های خودشان را طراحی می کنند.

این یک رویکرد خاص در صنعت بی نظیر است. مزیت این روش این است که آنها می توانند لنزهای تماسی خود را به گونه ای تنظیم کنند که با نیازهای شخصی و ترجیحات بیمار شما مطابقت داشته باشد.

علاوه بر نوآوری و کیفیت، تیم Procornea مخفف یک رویکرد شخصی است. در Procornea اشتیاق به لنزهای تماسی دارند و دوست دارند مشاوره حرفه ای به مشتریان خود ارائه دهند. برای اطمینان از بالاترین کیفیت، لنزهای تماسی خود را منحصراً به متخصصین بینایی سنج، چشم پزشکی و پزشکان لنز تماسی ارائه می دهند.

رویکرد Procornea مزایای زیر را ارائه می دهد:

اپتیک کامل

فناوری “Comfort Edge”

کاملاً قابل تنظیم

قابل تجدید ۱۰۰٪

طرح های نوآورانه لنز تماسی

برندهای لنزهای تماسی Procornea

لنزهای تماسی این شرکت دارای ۵ برند بوده که برای شما در ادامه توضیح داده خواهد شد این ۳ برند شامل لنزهای تماسی BYO Comfort، BYO Premium، BYO Promedics، BYO AB و BYO Royal می باشد.

لنزهای تماسی بایو کامفورت

لنزهای ماهانه نرم BYO Comfort از کمپانی Procornea برای استفاده در طول روز مناسب هستند. برای جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از لنزهای ماهانه قدیمی یا بیش از حد آلوده، توصیه می شود این لنزها پس از ۳۰ روز با لنزهای جدید و تمیز ماهانه جایگزین شوند.

این لنزهای ماهانه نیاز به مراقبت و ضد عفونی مناسب دارند. ترکیبی نادرست از لنز و مایعات منجر به کاهش کیفیت مواد می شود که می تواند منجر به تحریک و یا التهاب چشم شود.

لنزهای ماهانه BYO Comfort برای تصحیح خطاهای انکساری چشم بین ۸/۸ تا ۱۲/۶ dpt مناسب هستند. قطر استاندارد ۱۴٫۲۰ میلی متر است. این لنزهای کره ای دارای فیلتر UV خواهد بود.

لنزهای ماهانه BYO Comfort از مواد نرم Silcone Hydrogel Hialuronic A ساخته شده و حاوی ۵۵ درصد محتوای آب هستند. این لنز دارای نفوذ پذیری اکسیژن Dk / L 75 بوده و طراحی لنز پیشرفته، همراه با فناوری تولید نوآورانه، قدرت بینایی مطلوب را با خیس کردن خوب و راحت در استفاده از لنز تضمین می کند.

لنزهای تماسی بایو پریمیوم

مهم نیست که روزتان را با لنزهای تماسی لذت ببرید، هر چقدر هم که آن روز طولانی باشد. BYO Premium برای کسانی که تمایل به بینایی و راحتی نهایی دارند طراحی شده است. این امکانات در طرح های کروی، آستیگمات، چند کانونی و چند کانونی آستیگمات بی پایان است.

لنزهای تماسی بایو پریمیوم انتخاب مناسبی برای کسانی است که مرتباً از تحریک چشم رنج می برند و برای اصلاحات بالاتر نیز مناسب خواهد بود.

لنزهای تماسی بایو پریمیوم جزء لنزهای فصلی هستند به این منظور که تا ۳ ماه شما می توانید به راحتی از آن با توجه به نکات بهداشتی، استفاده کنید. این لنز دارای ۴۸ درصد محتوای آب بوده و از فیلتر UV برخوردار می باشد.

لنزهای تماسی BYO Premium ساخته شده از فناوری هایدروژل سیلیکون است تا بتواند اکسیژن را به خوبی به چشم منتقل کند و استفاده را برای مصرف کننده آسان و راحت تضمین کند. این لنز تماسی به صورت سفارشی ساخته شده و در بسیاری از گزینه های مانند آستیگمات، چند کانونی و… قابل سفارش می باشد.

لنز تماسی بایو پرومدیکس

شما می خواهید روی یک لنز تماسی که استفاده راحت دارد، روی دید پایدار حساب کنید. با استفاده از لنزهای تماسی BYO Promedics می توانید به حداکثر حدت بینایی اعتماد کنید. آیا به درمان بیماری های بالا احتیاج دارید؟ آیا مرتباً از ناراحتی ناشی از خشکی رنج می برید؟ BYO Promedics را انتخاب کنید.

BYO Promedics یک جایگزین مناسب برای کلیه مصرف کنندگان لنزهای تماسی هایدروژل یکبار مصرف است. به خصوص در صورت ناراحتی ناشی از خشکی توصیه می شود. لنزهای تماسی BYO Promedics یک لنز به اصطلاح یکبار مصرف است. توصیه می شود هر ماه این لنز تماسی را تعویض کنید.

یکی از دلایلی که لنزهای تماسی BYO Promedics برای استفاده آن بسیار راحت است، مواد مخصوص آن است. ماده زیست سازگار، یا طبیعی، دارای ساختار بیولوژیک مولکولی مشابه لایه مخاطی سطح چشم است. این به جلوگیری از کم آبی بدن کمک می کند.

لنز تماسی بایو پرومدیکس از ۵۵ درصد محتوای آب برخوردار است و می تواند برای چشمان حساس و خشک مناسب و ایده آل باشد.

این لنز تماسی دارای فناوری هایدروژل سیلیکون بوده تا بتواند اکسیژن را به راحتی به چشم انتقال دهد و ساخته شده از مواد Hioxifilcon است و می تواند رطوبت را به حد کافی حفظ کند.

لنز تماسی بایو ای بی

لنزهای تماسی بایو ای بی کاملاً متناسب با چشم شما بوده و می تواند دید واضح، حتی با اصلاحات بالاتر را به شما ارائه دهد. طراحی بی نظیر لنزهای تماسی BYO AB راحتی و حرکت بهینه را تضمین می کند. قسمت جلوی لنزها به اصطلاح نوری بدون انحراف (AB-Technology) را دارا هستند. این باعث می شود این لنز برای اصلاحات بالاتر بسیار مناسب باشد.

لنزهای BYO AB برای هر نوع لنز تماسی که تقاضای زیادی برای حدت بینایی دارد مناسب هستند. این لنز ایده آل برای دوره های استفاده طولانی تر و محیط های خشک است. همچنین برای اصلاحات بالاتر و سیلندرها بسیار مناسب خواهد بود.

لنزهای تماسی نرم سفارشی BYO AB تا شش ماه قابل استفاده بوده و توصیه می شود هر نیم سال یکبار این لنزهای تماسی را تعویض کنید. این لنز تماسی از ۵۸ درصد محتوای آب برخوردار است و دارای فناوری هایدروژل سیلیکون می باشد.

لنز بایو ای بی از مواد GM3 ساخته شده و رطوبت را تا حدامکان حفظ می کند. همچنین این لنز از فیلتر UV برای جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش تعبیه شده است.

لنز تماسی بایو رویال

این لنز دارای دید تیز در فاصله و در عین حال قادر به خواندن از نزدیک است. علاوه بر این، خواندن در قسمت پایین لنز دید واضحی دارد. با تشکر از یک منطقه قوسی ویژه طراحی شده، وقتی که نگاه به سمت پایین هدایت شود، خواندن آسان می گردد. این لنز برای همه افراد با خواندن (زیاد) بالاتر از +۲۵/۲۵ D (دیوپتر) توصیه می شود.

لنزهای تماسی نرم سفارشی BYO Royal تا شش ماه قابل استفاده بوده و توصیه می شود هر نیم سال یکبار این لنزهای تماسی را تعویض کنید. لنز تماسی بایو رویال دارای ۵۸ درصد محتوای آب بوده که برای چشمان خشک و حساس مناسب است.

همچنین این لنز از فناوری هایدروژل سیلیکون و مواد سازنده GM3 ساخته شده که می تواند هم اکسیژن و هم رطوبت را به خوبی به چشم انتقال داده و حفظ کند. همچنین لنز BYO Royal دارای فیلتر UV برای جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش می باشد.

در نهایت، بایستی بدانید از بین لنزهای معرفی شده در فوق تنها لنزهای تماسی Byo Comfort در ایران موجود بوده و شما میتوانید با توجه به اقدام درمان هر نوع از بیماری های چشمتان آنها را سفارش دهید.

بایستی به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از این لنزها حتما به اصول بهداشتی و نگهداری از آنها دقت کنید و چنان چه قصد خرید این لنز را دارید می توانید از پزشک چشم خود و یا برای راحتی بهتر با کارشناسان لنزهای تماسی دیالنز مشورت کنید تا خرید موفق و موثری داشته باشید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب