سارا نصری 05 بهمن ماه 1398 954

لنزهای تماسی ClearVision

شرکت سازنده

کمپانی GEO MEDICAL در سال ۲۰۰۸ با مأموریت ساده برای تبلیغ برند جئو و لنزهای دایره ای تأسیس شد. جئو مدیکال امروزه به دلیل داشتن راحتی و سهولت در استفاده، از مارکت های برتر لنزهای دایره ای در بازار جهانی است. در دسترس بودن با یا بدون قدرت نیز به محبوبیت آن می افزاید.

Geo Medical از نظر مراقبت و ایمنی لنزها از سایر برندها نیز بسیار برتر است. این شرکت دارای مجوز ISO (سازمان استاندارد جهانی)، CE اروپا، KFDA (اداره غذا و داروی کره ای) و MHLW (وزارت بهداشت، کار و رفاه ژاپن) می باشد.

این شرکت می داند که فقط به دنبال زیبایی یا قیمت های مقرون به صرفه نیست، بلکه مربوط به تعهد مادام العمر در ساخت لنزهای دایره جئو با ایمن ترین فناوری است. GEO Medical دارای مجوز بین المللی است و از لحاظ مراقبت و ایمنی لنزها از سایر مارک های تجاری بسیار جلوتر است.

مجوزهای لنزهای شرکت جئو مدیکال

این لنزهای دایره ای توسط FDA (اداره غذا و داروی ایالات متحده) تأیید شده و با گذر از سخت ترین آزمایش ها و مقررات سختگیرانه با رنگ های متنوع، این برند همچنین در بسیاری از کشورها مورد تأیید قرار گرفته است:

ISO 13485: 2003 (سازمان بین المللی استاندارد)

CE 1023 EU – اروپا

KFDA (سازمان غذا و داروی کره)

FDA ایالات متحده (سازمان غذا و داروی USD)، مارک یک و تنها لنز دایره ای که در ایالات متحده مجوز دارد.

کانادا HC (بهداشت کانادا)

استرالیا TGA (مدیریت کالاهای درمانی)

سنگاپور HSA (مرجع علوم بهداشتی)

چین SFDA (سازمان غذا و داروی دولتی)

ژاپن MHLW (وزارت بهداشت، کار و رفاه)

روسیه GOST-R • ویتنام VFA (غذا و انجمن ویتنام)

MDACS هنگ کنگ • تایوان FDA (سازمان غذا و داروی امریکا)

لنزهای تماسی دایره ای

لنزهای دایره ای لنزهای تماسی با رنگ هستند اما لنزهای رنگی معمولی نیستند لنزهای دایره ای از این فناوری برخوردارند که باعث می شود چشم شما جذاب تر، زیبا تر و تعریف شده تر به نظر برسد. چه قصد داشته باشید لنزهای دایره ای را برای استفاده روزانه و چه مناسبت های خاص استفاده کنید، طیف گسترده ای از سبک ها، برای انتخاب شما وجود دارد و به شما امکان می دهد تا ظاهری متفاوت و جسورانه داشته باشید.

برند لنزهای تماسی جئو مدیکال

لنزهای تماسی کلیرویژن اولین برند لنزهای دایره ای Geo است که فناوری رنگ آمیزی نانو (DNT) را برای ساخت لنزهای تماسی با رنگ استفاده می کند. کلیرویژن یک وسیله پزشکی تضمین شده و مطمئن برای چشم شماست.

لنزهای رنگی کلیرویژن، با کیفیت بالا، با استفاده از روش ریخته گری تولید می شوند و بیشترین دقت را به کیفیت و پاکیزگی آنها نشان می دهند. GEO Medical لنزهای دایره کلیر را با ریخته گری رنگدانه های پر جنب و جوش بین دو لایه از پوشش HEMA برای جلوگیری از ترکیب رنگی در قرنیه مصرف کننده تولید می کند. در مقابل، لنزهای با کیفیت پایین ارزان، تنها با یک لایه رنگدانه و پوشش HEMA روکش شده اند تا هزینه تولید را کاهش دهند.

لنزهای تماسی ClearVision جزء لنزهای تماسی سالانه محسوب می شوند به این منظور که شما می توانید با توجه به رعایت اصول بهداشتی از آنها به مدت ۱۲ ماه متوالی استفاده کنید و از ظاهر متفاوت خود لذت ببرید. لنزهای رنگی کلیرویژن دارای لنزهای رنگی و طبی هستند که با فناوری هایدروژل ساخته شده تا بتواند اکسیژن را به راحتی به چشم منتقل کند و از مواد سازنده Polymacon برای حفظ رطوبت برخوردار می باشد.

لنزهای تماسی کلیرویژن دارای تکنولوژی ComfortMoist بوده که باعث کاهش سوزش چشم و راحتی بالا می شود. لنزهای کلیرویژن دارای ۳۸ درصد محتوای آب هستند که برای چشمان خشک و حساس ایده آل می باشد. لنزهای رنگی کلیر، علاوه بر جنبه زیبایی، می تواند علائم انکساری مانند نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم را درمان کند و به شما بینایی واضح و روشنی را ارئه دهد.

خوب است بدانید لنزهای رنگی ClearVision دارای لنزهای معمولی Plano هم هستند و شما می توانید به راحی لنزهای بدون شماره کلیرویژن رنگی را خریداری کنید.

رنگ ها

لنزهای رنگی کلیرویژن دارای تنوع رنگی بسیار بالایی بوده که در اینجا ما ۱۶ رنگ اصلی آنها را نام می بریم که در این ۱۶ رنگ، هر کدام دارای رنگ های زیر مجموعه بسیار متنوعی می باشند. رنگ های کلیرویزن شامل: آبی، سبز، طوسی، کاراملی، خردلی، زیتونی، فیروزه ای، قهوه ای، عسلی، طوسی نقره ای، آبی اقیانوسی، بژ، یخی، شکلاتی، خاکستری و طوسی سبز، می باشد.

این لنزها دارای طرح های مختلف (دوردار و بدون دور) هستند که هر کدام به نوبه خود می توانند در ظاهر شما تاثیر گذار باشد و چشمانی زیبا و جذاب به شما ارائه دهند.

در نهایت، لنزهای تماسی کلیرویژن تولید شده در کمپانی جئو مدیکال متناسب با کیفیتی که دارد از قیمت بسیار مناسب برخوردار بوده و می تواند رضایت مصرف کنندگان لنز رنگی و طبی را به خود جلب کند. جهت اطلاعات بیشتر از لنزهای ClearVision می توانید با کارشناسان لنز تماسی دیالنز مشورت کنید تا بتوانید انتخابی مناسب و رضایت بخشی داشته باشید.

برای خرید لنز طبی در دیالنز کلیک کنید

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب