سارا نصری 30 آذر ماه 1398 1,059

لنزهای تماسی Dahab

شرکت سازنده

شرکت دهب در سال ۱۹۹۶ در کشور کره جنوبی توسط ولید الجیماز تاسیس شد و فعالیت خود را در حوزه تجهیزات نوری آغاز کرد. مدیر کل شرکت، ولید اپتیک، از اعتماد به نفس مشتریان “لنزهای تماسی Dahab” در محصولات خود ابراز قدردانی کرد. آقای ولید می گوید، رشد مداوم تقاضا در خاورمیانه ناشی از استراتژی گسترش برند است که به رشد تقاضا در منطقه و روندهای جدید رنگ ها پاسخ می دهد.

مدیریت، ولید اپتیک، متفکرانه با رعایت آخرین روندهای زیبایی، تصور غیرممکنی راجع به یک خانم مدرن، که ظاهر او در اولویت است، اتخاذ کرده است. بر این اساس، Waleed Optics سیزده رنگ را تنها در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ منتشر کرده است تا تعهد خود را در قبال ارضای تمام خواسته های سبک مشتری اثبات کند.

لنزهای Dahab مجموعه خود را در شش رنگ در سال ۲۰۱۴ راه اندازی کرد تا در سال ۲۰۱۸ به جمع ۲۹ رنگ طبقه بندی شده در سه گروه (Gold، Platinum و Daily) با طراحی منحصر به فرد برسد.

دهب به عنوان یک سرمایه گذار عرب، در بازار لنزهای تماسی اثرگذاری ایجاد کرده تا چهره رقابت را در منطقه تغییر دهد.

لنزهای تماسی دهب

همانطور که در بالا گفته شد، لنزهای تماسی نرم دهب به طور انحصاری توسط یکی از تولید کنندگان برجسته کره ای به نام Waleed Optics تولید شده است. دهب طراحی لنزها، بافت، قطر، منحنی پایه، ترکیب رنگ، مواد و محدوده رنگ را به دقت انتخاب کرده تا محصولی زیبا، راحت، ایمن و مرسوم، مد روز را در اختیار کاربران نهایی قرار دهد.

لنزهای تماسی Dahab در دو سری Gold و Platinum قرار گرفته اند که در ۳ طرح مختلف و ۲۹ رنگ طبقه بندی شده است تا متناسب با حالت و سبک مشتری ها باشد. شرکت دهب علاوه بر تولید لنزهای تماسی، در تولید محلول های لنز تماسی که شامل قطره چشم و محلول ضدعفونی کننده هستند، نقش داشته است تا هنگام استفاده از لنزها، مواردی برای مراقبت از چشمتان داشته باشید.

لنزهای دهب از طریق توزیع کنندگان انحصاری در خاورمیانه فروخته شده و علاوه بر این، لنزها مستقیماً از طریق دفاتر Waleed Optics در کویت و مصر فروخته می شوند. دهب اهمیت حضور مستقیم لنزهای خود را در جایگاه معتبر بازار مصر می داند، بنابراین، این شرکت به عنوان بخشی از برنامه گسترش خود، شعبه ای در مصر ایجاد کرده است. Dahab به تازگی لنزهای خود را در خاورمیانه از خلیج فارس تا شمال آفریقا، عراق، لبنان توزیع کرده است، همچنین از طریق اولین کانال توزیع در آلمان به بازارهای اروپا ضربه زده است تا مسیر جدیدی را برای بازارهایی که مفتخر هستند، ترسیم کنند.

همانطور که دهب قول داده است که موفقیت لنزهای خود را به ارمغان می آورد، لنزهای رنگی جدیدی را ارائه داده که دارای دید وسیع تری برای تکمیل خصوصیات لنزهای Dahab باشد.

ویژگی های لنزهای تماسی دهب

لنزهای تماسی دهب از یک ویژگی بارز برخوردار است و آن طراحی نازک لنزها میباشد و راحتی را برای کاربران ایجاد کرده است. لنزهای تماسی Dahab اغلب ۲رو هستند که شامل یک طرف حلقه دور مشکی یا حلقه های رنگی روشن است که می تواند چشم را بزرگ تر و جذاب تر نشان دهد و طرف دیگر آن بدون دور با بزرگنمایی کمتر میباشد. لنزهای دهب هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ درمانی عملکرد بسزایی دارند، یعنی این لنزها شامل رنگی و طبی رنگی نیز می شوند. شما می توانید لنزهای دهب را به طور سالانه و حتی روزانه چنان چه به نکات بهداشتی آن و نحوه نگهداری آن توجه کنید، استفاده کنید.

لنزهای Dahab با داشتن فناوری هایدروژل و مواد سازنده Polymacon می تواند اکسیژن را در حد معقول به چشم منتقل کند و از خشکی چشم جلوگیری نماید. این لنزهای تماسی دارای ۳۸% محتوای آب هستند و از منحنی پایه ۸٫۸ و ۸٫۷ میلیمتر برخوردار میباشند. لنزهای تماسی دهب دارای ۱۴٫۵ تا ۱۴٫۸ میلیمتر ضخامت قطر است که می تواند به بزرگنمایی چشم کمک کند و زیبایی دلنشینی به شما ارائه دهد و همچنین دارای بازه نمره بندی ۰٫۵۰ تا ۶٫۰۰- می باشد که با اختلاف ۰٫۲۵ محاسبه می شوند.

بایستی بدانید لنزهای دهب از ویژگی فیلتر UV برخوردار است و می تواند از چشم در برابر اشعه مضر خورشید محافظت کند. گفتنی است که لنزهای تماسی دهب با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد از قیمت فوق العاده مناسبی برخوردار است و شما می توانید با استفاده از لنزهای دهب بهترین را تجربه کنید.

لنزهای تماسی رنگی سری Gold

لنزهای تماسی Dahab با هماهنگی درخشان بین نوآوری و تنوع، مجموعه ای کامل از ۲۳ لنز را با رنگ های خیره کننده و فریبنده معرفی کرده است. دهب در ابتکاری ترین طرح هایی که زیبایی هر زنی را به دنبال دارد نقش اساسی ایفا می کند. از آنجا که دهب آرزوی کمال دارد و به دنبال تقویت خود در حیطه لنزهای تماسی است، سری گلد را در ۳ دسته طراحی مبتکرانه تقسیم کرده تا داستان الهام بخش لنزهای Dahab را تکمیل کند و یک چشم انداز مدرن در جهان لنزهای تماسی، ایجاد نماید. لنزهای تماسی Gold دهب از پوشش دهی بسیار بالایی برخوردار بوده و اکثرا دارای حلقه دور مشکی هستند و می توانند رنگ چشمان طبیعی شما را به خوبی پوشش دهند و زیبایی شما را تضمین کنند.

۸ لنز درخشان با خطوط ظریف و زیبا در انواع مختلفی از رنگ های اصلی که انتخابی برای چشم های تیره و چشمگیر است را برای ظاهری زیبا و جذاب، به شما معرفی می کنیم.

لنز تماسی رنگی عسلی طوسی Lumirere Hazel

لنز رنگی هیزل، یک لنز منحصر به فرد با رنگ قهوه ای روشن در ترکیب با طوسی است که دارای یک حلقه دور مشکی بوده که باعث بزرگنمایی چشم و ظاهری چشمگیر می شود. این لنز با رنگ طبیعی چشم برای روز و شب مناسب است و همچنین برای چشم های تیره انتخابی ایده آل می باشد. اگر به دنبال منحصر به فرد ترین چشم های قهوه ای هستید، Dahab Lumirere Hazel سایه ای مناسب برای چشم شماست.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Lumirere Gray

لنز رنگی گری، یک لنز منحصر به فرد با رنگ خاکستری روشن در ترکیب با رنگ سبز، به همراه یک حلقه دور مشکی است که می تواند ظاهر را جسورانه و خیره کننده کند. این لنز رنگی برای چشم های تیره مناسب است و با رنگ پوست های سرد و خنثی مطابقت دارد. چنان چه قصد دارید فردی با چشم های خاکستری باشید، Dahab Lumirere Gray، سایه ای مناسب برای شماست.

لنز تماسی رنگی آبی اقیانوسی Lumirere Blue

لنز رنگی آبی، یک لنز منحصر به فرد با رنگ آبی روشن است و دارای یک حلقه دور مشکی بوده که باعث درشت شدن چشم و زیبایی ظاهر می گردد. این لنز رنگی برای چشم های تیره انتخابی ایده آل است و با رنگ پوست های سرد و خنثی سازگاری دارد و می تواند ظاهری بسیار حیرت انگیز به شما ارائه دهد. به دنبال منحصر به فردترین چشم های آبی هستید؟! Dahab Lumirere Blue می تواند این خواسته شما را به واقعیت تبدیل کند و ظاهری زیبا و دلربا به شما ببخشد.

لنز تماسی رنگی سبز زمردی Lumirere Green

این لنز رنگی گلد، یکی از لنزهای رنگی انحصاری با رنگ سبز است که دارای یک حلقه دور مشکی که باعث بزرگنمایی و زیبایی چشمگیر ظاهر می شود، می باشد. لنز رنگی گرین برای چشم های تیره مناسب است و با رنگ پوست های گرم و خنثی مطابقت دارد. اگر به دنبال چشمانی با رنگ سبز هستید، Dahab Lumirere Green، یک انتخاب ایده آل برای شماست و زیبایی چشمگیری به شما ارائه می دهد. از این لنز هر زمان که می خواهید و در هر مناسبتی می توانید استفاده کنید و ظاهری شکیل و منحصر به فرد برای خود به ارمغان آورید.

لنز تماسی رنگی طوسی یخی Solitaire

لنز سولیتر، یک لنز رنگی با رنگ طوسی روشن است که یک حلقه دور مشکی دور آن را احاطه کرده و باعث جذابیت ظاهری آن گشته است. این لنز رنگی برای چشم های تیره مناسب بوده و می تواند رنگ طبیعی و تیره چشم را به طور کامل پوشش دهد و شما را با چشمانی طوسی روشن رو برو سازد. این لنز رنگی با رنگ پوست های سرد و خنثی هماهنگی دارد و می تواند ظاهری متفاوت را برای شما ایجاد کند. از این لنز می توانید در مناسبت های خاص و جشنواره ها استفاده کنید و متفاوت به نظر برسید.

لنز تماسی رنگی خاکستری سبز Sabrin Soul

لنز تماسی Dahab Sabrin Soul ترکیبی از رنگ های خاکستری و قهوه ای است که دارای یک حلقه دور مشکی بوده که ظاهر را جذاب تر و چشم را درشت تر می کند. این لنز رنگی برای چشم های تیره ایده آل است و می تواند کاملا رنگ طبیعی چشم را پوشش دهد. اگر به دنبال چشمانی جذاب و گیرا هستید، Dahab Sabrin Soul گزینه مناسبی برای شماست. این لنز رنگی را می توانید در هر زمان که بخواهید استفاده کنید و شاهد تغییر ظاهر خود باشید و از چهره جذاب و تازه خود لذت ببرید.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Aqua

Dahab Aqua یک لنز تماسی رنگی با رنگ سبز روشن و یک حلقه دور مشکی است که میتواند چشمان شما را فریبنده و خاص تر نشان دهد. این لنزها برای چشم های تیره مناسب بوده و می تواند ظاهری متفاوت به شما ارائه دهد. اگر می خواهید چشمانی به رنگ سبز روشن داشته باشید، Dahab Aqua گزینه ایده آلی برای شماست. این لنزها با تمام رنگ های پوست مطابقت دارد و می تواند ظاهری زیبا و دلنشین را به بیننده القا کند.

لنز تماسی رنگی سبز عسلی Caramel

لنز تماسی کارامل، یک لنز تماسی انحصاری با رنگ سبز روشن و با ته مایه عسلی است که با یک حلقه دور مشکی احاطه شده و زیبایی چشمگیری را به وجود آورده است. این لنز تماسی برای چشم های تیره مناسب است و می تواند به طور کامل رنگ طبیعی چشم را پوشش دهد و ظاهری طبیعی به ارمغان آورد. اگر می خواهید چشمانی گیرا و فریبنده داشته باشید می توانید از لنز تماسی Dahab Caramel استفاده کنید و از ظاهر تازه خود لذت ببرید. لنز سبز عسلی دهب با رنگ پوست های سرد و خنثی سازگار است و می تواند چهره ای جذاب و خاص را به شما ارائه دهد.

حال ۹ لنز ظریف و خیره کننده که از زیبایی ها و طبیعت الهام گرفته است، ظاهر لذت بخش و جذاب شما را تکمیل می کند. اغلب این لنزها حلقه مشکی به دور خود ندارند و می توانند با عنبیه همرنگ شده و چشمانی خیره کننده و جذاب را بری شما به ارمغان آورند.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Sky

Dahab Sky یک لنز منحصر به فرد با رنگ سبز روشن است که با رنگ خاکستری روشن ترکیب شده و با نداشتن حلقه دور مشکی به دور خود، باعث جذابیت دو برابر لنز شده است. این لنز رنگی برای چشم های تیره و با رنگ پوست های گرم و خنثی سازگار است و می تواند زیبایی چهره شما را تکمیل کند. اگر دوست دارید چشمانی به رنگ طوسی سبز روشن داشته باشید می توانید از لنز دهب اسکای استفاده کنید و ظاهری زیبا برای خود به وجود آورید. این لنز رنگی در داخل چشم به رنگ خاکستری روشن تبدیل می شود و نظر خیلی از کاربران لنز را به خود جلب کرده است.

لنز تماسی رنگی ترکیب طوسی و آبی Ice

آیس دهب، یک لنز منحصر به فرد با رنگ خاکستری روشن است که با رنگ آبی روشن ترکیب شده و یک زیبایی پر جنب و جوش را به وجود آورده است. لنز آیس دهب، حلقه دور مشکی ندارد و می تواند با عنبیه همرنگ شده و ظاهری بی نظیر را به وجود آورد. این لنز با چشم های تیره و با رنگ پوست های سزد و خنثی هماهنگی دارد و می تواند ظاهری جسورانه به شما ببخشد. اگر به دنبال چشمان خاکستری روشن طبیعی هستید، Dahab Ice سایه ای ایده آل برای شماست. این لنز همچنین بدون حلقه دور مشکی است و با رنگ آبی روشن در نزدیکی مرکز با عنبیه ترکیب شده و برجسته ترین رنگ را به شما ارائه می هد.

لنز تماسی رنگی عسلی Marron

لنز مارون دهب، یک لنز منحصر به فرد به رنگ خرمایی است که با رنگ عسلی روشن ترکیب شده که با نداشتن حلقه دور مشکی به دور خود با عنبیه همرنگ شده و جلوه ای خیره کننده را به وجود آورده است. این لنز رنگی طبیعی، برای چشم های تیره مناسب است و با رنگ پوست های گرم و خنثی مطابقت دارد و می تواند زیبایی دلنشینی را ایجاد کند. اگر به دنبال چشمانی عسلی هستید، Dahab Marron گزینه مناسبی است و چهره ای تازه را به شما می بخشد. این لنز با رنگ عسلی روشن و قهوه ای در نزدیکی مردمک ترکیب شده تا برجسته ترین رنگ را به وجود آورد و ظاهری خیره کننده را به شما ارائه دهد.

لنز تماسی رنگی خردلی Creamy

لنز تماسی Dahab Creamy، یک لنز منحصر به فرد با رنگ فندقی بوده که با رنگ عسلی ترکیب شده و با نداشتن حلقه دور مشکی به دور خود با عنبیه همرنگ شده و زیبایی چشمگیری را به وجود آورده است. این لنز رنگی، با چشم های تیره و با رنگ پوست های گرم و خنثی مطابقت دارد و می تواند ظاهری دلنشین و خاص به شما ارائه دهد.

لنز تماسی رنگی قهوه ای کاراملی Cat Eye

لنز تماسی دهب کت ای، یک لنز انحصاری با رنگ قهوه ای است که با فندقی ترکیب شده و با نداشتن حلقه به دور خود می تواند با عنبیه همرنگ شده و ظاهری جذاب به شما ارائه دهد. این لنزهای رنگی برای چشم های تیره و رنگ پوست های گرم و خنثی گزینه ایده آلی است و باعث می شود ظاهری کاملا متفاوت و جذاب داشته باشید.

لنز تماسی رنگی طوسی یخی Hind

این لنز با رنگ های سفید و خاکستری ترکیب شده و با نداشتن حلقه به دور خود باعث شده با عنبیه همرنگ شود و ترکیبی بی نظیر را جلوه دهد. لنز رنگی طوسی یخی دهب برای کسانی که چشمانی تیره دارند ایده آل است و با رنگ پوست های سرد و خنثی، زیبایی حیرت انگیزی به وجود می آورد. اگر می خواهید چشمانتان به رنگ طوسی طبیعی باشد، لنز تماسی رنگی Dahab Hind یک انتخاب مناسب است و می تواند ظاهر شما را متفاوت نشان دهد.

لنز تماسی رنگی سبز زیتونی با ته مایه طوسی Sabrin Gray Green

لنزهای تماسی خاکستری سبز صابرین دهب، ترکیبی از سایه های خاکستری و سبز بوده که با یک حلقه دور مشکی احاطه شده و توانسته زیبایی بی نظیری را به وجود آورد. این لنز رنگی برای چشم های تیره و با رنگ پوست های سرد و خنثی مطابقت دارد و می تواند ظاهری چشمگیر به شما ارائه دهد. اگر به دنبال منحصر به فردترین چشم های سبز مایل به خاکستری هستید، لنز تماسی Dahab Sabrin Gray Green سایه ای بی نظیر برای شماست.

لنز تماسی رنگی آبی Tiffany Blue

لنز تماسی با رنگ آبی سایه ای بی نظیر است که سبکی منحصر به فرد را ایجاد می کند. این لنز با نداشتن حلقه دور مشکی، می تواند با عنبیه همرنگ شده و ظاهری خیره کننده را به ارمغان آورد. اگر دوست دارید که چشمانی آبی و به ظاهر طبیعی داشته باشید، می توانید از لنز تماسی رنگی Dahab Tiffany Blue استفاده کنید و ظاهری طبیعی را برای خود به وجود آورید.

لنز تماسی رنگی ترکیب قهوه ای طوسی Lumirere Brown

لنز تماسی قهوه ای دهب، از ترکیب رنگ های قهوه ای روشن و خاکستری است که با یک حلقه دور مشکی احاطه شده و زیبایی منحصر به فردی را به وجود آورده است. این لنز برای کسانی که چشم های تیره و روشن دارند مناسب است. همچنین با هر نوع رنگ پوستی مطابقت دارد و می تواند جلوه ای طبیعی به ظاهر شما ببخشد. اگر قصد دارید چشمانی به رنگ قهوه ای داشته باشید Dahab Lumirere Brown، سایه ای ایده آل برای شماست.

۶ رنگ پر زرق و برق و زیبا که جذابیت خود را با این رنگ های طبیعی دو برابر کرده و زیبایی خود را با ظاهری بی نظیر و درخشان منحصر به فرد تر کنید.

لنز تماسی رنگی طوسی دودی Sabrin Gray

لنزهای تماسی خاکستری صابرین گری دهب، یک رنگ طبیعی و منحصر به فرد است که با وجود حلقه به دور خود می تواند ظاهر شما را زیباتر و چشمانتان را درشت تر نشان دهد. این رنگ لنز برای چشم های تیره و همچنین برای رنگ پوست های گرم و خنثی مطابقت دارد و می تواند زیبایی ظاهری شما را دو برابر کند. اگر به دنبال چشمانی به رنگ خاکستری زرق و برق دار هستید می توانید لنز تماسی Dahab Sabrin Gray را تهیه کنید و از جذابیت خود لذت ببرید.

لنز تماسی رنگی خاکستری عسلی Swarovski

این لنز تماسی، از ترکیب رنگ خاکستری های روشن و تیره است که با داشتن یک حلقه دور مشکی به دور خود باعث جذابیت و بزرگنمایی چشم می شود. این لنز رنگی برای کسانی که چشمانی روشن دارند ایده آل است و با رنگ پوست های گرم و خنثی سازگار است و می تواند ظاهر شما را طبیعی جلوه دهد. اگر به دنبال چشمانی تیره و طبیعی هستید، لنز تماسی رنگی Dahab Swarovski سایه مناسب برای شماست، با این رنگ می توانید ظاهری جسورانه داشته بشید.

لنز تماسی رنگی قهوه ای عسلی ترکیب دودی Sun Kiss

این رنگ لنز، ترکیبی منحصر به فرد از خاکستری قهوه ای و تیره است که با یک حلقه احاطه شده به دور خود، توانسته جذابیت ظاهری را برای شما به وجود آورد. این لنز تماسی مناسب برای چشم های تیره است و با رنگ پوست های سرد و خنثی مطابقت دارد و می تواند ظاهری طبیعی به شما ببخشد. اگر قصد دارید چشمانی فریبنده داشته باشید، لنز تماسی Dahab Sun Kiss، سایه ای مناسب برای شماست تا بتوانید بیننده را به خود جذب کنید و از زیبایی خود لذت ببرید.

لنز تماسی رنگی قهوه ای دودی Topaz

لنز تماسی توپاز دهب، ترکیبی از رنگ های قهوه ای روشن و تیره است که با یک حلقه دور مشکی می تواند ظاهر شما را دگرگون و خیره کننده کند. این لنز تماسی برای چشم های تیره و روشن مناسب است و با هر نوع رنگ پوستی مطابقت دارد. اگر می خواهید چشمانی گیرا و چشمگیر داشته باشید، لنز تماسی Dahab Topaz سایه ای بی نظیر برای شماست تا ظاهری حیرت انگیز به شما ارائه دهد.

لنز تماسی رنگی سبز عسلی Medusa

این لنز رنگی از دهب، ترکیبی از رنگ های سبز روشن و تیره است که با داشتن حلقه دور مشکی، می تواند چشمان شما را جذاب و محسور کند. اگر به دنبال چشمان سبز و فریبنده هستید، لنز رنگی Dahab Medusa انتخابی رویایی برای شماست و می توانید با این لنز متفاوت به نظر برسید. این لنز رنگی برای چشم های تیره مناسب و با رنگ پوست های سرد و خنثی مطابقت دارد و ظاهری شگفت انگیز به شما ارائه می دهد.

لنز تماسی رنگی خاکستری عسلی Diamond

دیاموند دهب، ترکیبی از رنگ های خاکستری تیره است که حلقه دور مشکی به دور آن باعث زیبایی و چشمگیرتر شدن چشم می شود. این لنز برای چشم های تیره مناسب بوده و با رنگ پوست های سرد و خنثی سازگاری بی شماری دارد. اگر می خواهید متفاوت به نظر برسید، لنز تماسی Dahab Diamond گزینه ای ایده آل برای شماست تا بتوانید ظاهری جذاب و خیره کننده داشته باشید.

لنزهای تماسی رنگی سری Platinum

از آنجا که ما از زیبایی طبیعی قدردانی می کنیم و از کسانی که در جستجوی آن هستند قدردانی می کنیم، برای تحقق بخشیدن به بینش دهب، هدف مورد نظر ما ادغام الهام بخش طبیعت و درخشش در خلق، در یک طراحی خلاقانه اما در عین حال احساساتی است که هر بانویی را به سبک منحصر به فرد خود تکمیل می کند. در سری جدید Dahab که لنزهای دهب را به یک دستاورد جدید می برد، مجموعه Platinum را با شش رنگ صاف و پر جنب و جوش آن معرفی می کنیم که شما را در سفری از اعماق اقیانوس ها، فرو برده باشیم.

۶ رنگ درخشان با خطوط متنوع و رنگ های اصلی که چشم هایی طبیعی و روشن را برای شما به ارمغان می آورد، آشنا می کنیم تا ظاهری زیبا و جذاب به نمایش بگذارید.

لنز تماسی رنگی طوسی یخی با ته مایه سبز Alaska

لنز رنگی آلاسکای دهب، ترکیبی از رنگ های آبی شفاف و خاکستری نرم است که با یک حلقه دور خاکستری احاطه شده و زیبایی رویایی را به وجود آورده است. این لنز برای چشم های تیره مناسب و با هر نوع رنگ پوستی مطابقت دارد و می تواند ظاهری متفاوت به ارمغان آورد. اگر می خواهید چشمانی آبی روشن داشته باشید، Dahab Alaska سایه ای ایده آل برای شماست تا بتوانید ظاهری خیره کننده و طبیعی داشته باشید.

لنز تماسی رنگی قهوه ای عسلی Argan

آرگان دهب، یک لنز تماسی با ترکیب رنگ های قهوه ای با ته مایه فندقی است که با داشتن حلقه دور مشکی به دور خود می تواند تفاوت را در وجود شما ایجاد کند. این لنز تماسی برای کسانی است که چشم های تیره دارند و با رنگ پوست های گرم و خنثی مطابقت دارد و می تواند ظاهری متفاوت برای شما به وجود آورد. اگر می خواهید چشمانی گیرا و دلربا داشته باشید، لنز تماسی Dahab Argan انتخابی با دید باز است که می تواند شما را جذاب و خاص نشان دهد.

لنز تماسی رنگی طوسی با ته مایه آبی Hawaii

لنز تماسی هاوایی دهب، یک لنز رنگی شفاف به رنگ آبی است که با یک حلقه دور خاکستری به دور خود توانسته ظاهری طبیعی را به وجود آورد و چشمانتان را خاص تر و بی نظیرتر نشان دهد. این لنز تماسی برای چشم های تیره و با رنگ پوست های سرد و خنثی سازگاری دارد و می تواند ظاهری خیره کننده برای شما ایجاد کند. اگر می خواهید چشمانی فریبنده داشته باشید، لنز تماسی Dahab Hawaii یک گزینه ایده آل برای شماست تا چهره ای گیرا و جسورانه داشته باشید.

لنز تماسی رنگی سبز Mentha

لنز تماسی رنگی مینتا، یک لنز با رنگی شفاف و بی نظیر است که با یک حلقه ظریف به دور خود توانسته سرهای زیادی را به سمت خود بچرخاند. این لنز تماسی برای چشم های تیره مناسب بوده و می تواند رنگ طبیعی چشمان شما را کاملا پوشش دهد. این لنز با رنگ پوست های گرم و خنثی خیره کننده به نظر میرسد و می تواند چشمانی گیرا و دلربا به شما ارائه دهد. اگر مشتاق به این هستید که رنگ چشم هایی به سبز منتا داشته باشید، Dahab Mentha، لنز ایده آلی برای شماست و می تواند خواسته شما را به واقعیت تبدیل کند.

لنز تماسی رنگی سبز طوسی Perle

لنز تماسی پیرل دهب، ترکیبی از رنگ های خاکستری با ته مایه های سبز است که با داشتن حلقه به رنگ روشن به دور خود توانسته چشم را گیرا و درشت تر نشان دهد. این لنز تماسی زیبا، برای کسانی که چشم های تیره دارند، مناسب و با رنگ پوست های خنثی جلوه ای بی نظیر را به بیننده القا می کند. اگر می خواهید چشمانی فریبنده داشته باشید، لنز تماسی Dahab Perle انتخابی مناسب برای شماست تا بتوانید چهره خود را متفاوت نشان دهید.

لنز تماسی رنگی طوسی آبی Rain

لنز تماسی رین دهب، ترکیبی بی نظیر از سایه های آبی روشن و خاکستری با ته مایه سبز است که با یک حلقه دور آبی می تواند زیبایی شما را چند برابر کند و ظاهری جسورانه به شما ببخشد. این لنز تماسی خاص، برای چشم های تیره ایده آل و با رنگ پوست های خنثی سازگار است و می تواند ظاهری حیرت انگیز برای شما ایجاد کند. اگر قصد دارید دلربا و خاص به نظر برسید، لنز تماسی Dahab Rain یک انتخاب با چشم باز است که می تواند شما را خاص و بی نظیر نشان دهد.

قابل توجه

بایستی بدانید سری های Gold و Platinum دهب، تماما دارای لنزهای روزانه هم هستند و می توانند به طور روزانه در اختیار شما قرار بگیرند، چنان چه قصد دارید تنها برای جنبه زیبایی و برای مناسبت های خاص و منحصر به فرد از لنزهای دهب استفاده کنید، لنزهای تماسی رنگی روزانه دهب، می تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد. پیشنهاد ما به شما این است با وجود اینکه لنزهای دهب سالانه هستند، از ویژگی لنزهای روزانه این برند غافل نشوید و برای اینکه بتوانید خاص و بی نظیر به نظر برسید از لنزهای تماسی دهب می توانید هم به صورت سالانه و هم به صورت روزانه استفاده کنید. چنان چه قصد دارید لنزهای Dahab را امتحان کنید، می توانید با پزشک مراقبت از چشم یا کارشناسان لنزهای تماسی دیالنز مشورت کنید و انتخابی با دید باز و شگفت انگیز داشته باشید.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب