سارا نصری 23 آذر ماه 1398 1,569

لنزهای تماسی Gemstone Luxury

شرکت سازنده

شرکت لوکس جمستون در سال ۲۰۰۴ با هدف تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور کره جنوبی تاسیس شد. کیفیت بالای محصولات ارائه شده توسط این شرکت موجب رضایت مصرف کننده و همچنین رشد سریع شرکت در زمینه لوازم آرایشی شده است.

در راستای فلسفه شرکت Gemstone، هدف آنها تولید محصولات باکیفیت برای مشتریان است.
محصولات جمستون حاصل پیشرفته ترین و جدیدترین تحقیقات متخصصان صنعت آرایشی و بهداشتی است که منجر به رضایت مشتری های حساس آنها نیز می شود.
با توجه به ماهیت رقابتی صنعت، هدف آنها تولید محصول به بالاترین سطح کیفی است.

لنزهای تماسی جمستون و ویژگی های آن

لنزهای جمستون لاکچری یکی از مدرن ترین لنزهای رنگی در ایران است که دارای طراحی نازک بوده و از نظر کیفیت، ساخت و تنوع رنگی، جزء بهترین لنزهای موجود در بازار با مناسب ترین قیمت می باشد. لنزهای رنگی Gemstone دارای فناوری سیلیکون هایدروژل هستند که می توانند اکسیژن را به راحتی به سطح قرنیه برسانند و از خشکی چشم جلوگیری کنند. لنزهای رنگی جمستون دارای دو نوع طرح لنز هستند که شامل (دور دار و بدون دور خط) در هر رنگ می باشد.

خوب است بدانید، برخی از لنزهای رنگی با هر برندی، با اینکه دارای دور خط و یا بدون دور خط هستند، اما شاید بعضی از رنگ های انتخابی شما، دور خط یا بدون دور نداشته باشند، اما یکی از نکات طلایی در لنزهای جمستون لاکچری این است که، لنزهای این برند تماما هم دور خط و هم بدون دور خط در هر رنگ را شامل می شود و شما می توانید بدون هیچ نگرانی تقاضای دور خط دار و هم بدون دور خط رنگ انتخابی خود را داشته باشید.

کیفیت لنز

لنز Gemstone به دلیل کیفیت بالایی که دارد، یکی از پرفروش ترین لنزهای رنگی در بین لنزهای تماسی بوده و نظر خیلی از کاربران لنز را به خود جلب کرده است. این لنزها از پوشش دهی بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر این، می توانند در درمان چشمان شما کمک کنند و علائم انکساری (نزدیک بینی و دوربینی) را تصحیح کنند.

لنزهای تماسی Gemstone لاکچری دارای مدت استفاده سالانه می باشد و دارای ۳۸% محتوای آب هستند و همچنین منحنی پایه ۸٫۶ را دارا می باشند. این لنزها ۱۴٫۲ میلیمتر طول قطر دارند که تا حدودی باعث بزرگنمایی چشم و زیبایی ظاهری نیز می گردد. لنزهای جمستون دارای بازه نمره بندی ۰٫۵۰ تا ۶٫۰۰- با اختلاف ۰٫۲۵ محاسبه میشوند.

شما می توانید با تهیه این برند از لنزهای رنگی، متفاوت بودن و جوانی را تجربه کنید. بایستی بدانید لنزهای تماسی Gemstone Luxury دارای تاییدیه FDA (سازمان غذا و دارو امریکا) می باشد.

لنزهای تماسی رنگی جمستون

لنزهای تماسی رنگی جمستون لاکچری دارای دو سری کلاسیک و کول می باشد.

لنزهای تماسی رنگی سری کلاسیک

سری رنگ های کلاسیک دارای لنزهای رنگی دور خط دار مشکی هستند تا چشم را درشت تر نشان دهد. این سری از لنزهای جمستون دارای ۱۵ رنگ هستند که ما در اختیار شما قرار داده ایم.

لنز تماسی رنگی آبی Sky

این لنز دارای تن رنگی طوسی با آبی است که با دور خط مشکی، چشم را درشت تر و زیباتر نشان می دهد و با زمینه رنگی روشن بسیار جذاب می باشد.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Aveo Green

این لنز از ترکیب رنگ های طوسی با ته مایه سبز است که با حلقه دور مشکی بسیار زیباتر دیده می شود و با رنگ چشم های تیره و روشن بسیار جذاب است.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Green Gage

این لنز رنگی از ترکیب رنگ های خاکستری و سبز است که دارای حلقه دور مشکی می باشد و باعث بزرگنمایی چشم می شود این لنز برای چشم های تیره مناسب است و می تواند ظاهر را خاص تر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی آبی اقیانوسی Cobalt Blue

رنگ این لنز از ترکیب رنگ آبی تیره است که با وجود دور خط مشکی خود می تواند چشم را بزرگ تر و زیباتر نشان دهد و برای کسانی که چشمانی روشن و تیره دارند گزینه ایده آل و مناسبی است.

لنز تماسی رنگی سبز عسلی Spring Mel

این لنز با ترکیب تن رنگ سبز تیره با ته مایه عسلی و حلقه دور مشکی به دور خود می تواند باعث بزرگ تر شدن چشم شود و همچنین برای چشم های تیره و روشن مناسب می باشد.

لنز تماسی رنگی طوسی عسلی Aveo Gray

این رنگ با رنگ های خاکستری و فندقی ترکیب شده که با دور خط مشکی می تواند چشم را بزرگتر جلوه دهد و برای چشم های تیره و روشن گزینه مناسبی می باشد.

لنز تماسی رنگی سبز عسلی Siberia Dream

این لنز رنگی با رنگ های فندقی و سبز ترکیب شده و زیبایی منحصر به فردی را ایجاد کرده که با داشتن دور خط مشکی می تواند چشم را زیباتر و درشت تر نشان دهد. این لنز برای کسانی که چشم های تیره دارند مناسب می باشد.

لنز تماسی رنگی طوسی یخی Pearl White

این لنز تماسی رنگی از سری کلاسیک جمستون از ترکیب رنگ های خاکستری با ته مایه سفید بوده که با حلقه دور خط مشکی احاطه شده و باعث درشتی چشم می شود. این لنز برای کسانی که چشم های تیره دارند مناسب و بی نظیر است.

لنز تماسی رنگی طوسی بژ Aveo Beige

این لنز از سری کلاسیک، از ترکیب رنگ های خاکستری با ته مایه فندقی است و دارای یک دور خط مشکی بوده که باعث درشت تر شدن چشم شده و برای چشم های متوسط و تیره مناسب می باشد.

لنز تماسی رنگی طوسی دودی Pencil Gray

رنگ های این لنز از ترکیب تن های خاکستری با ته مایه قهوه ای است که دور خط دار بودن آن باعث بزرگنمایی چشم شده و روی چشم های تیره بسیار زیبا و دوست داشتنی به نظر میرسد.

لنز تماسی رنگی عسلی نسکافه ای Aveo Coffee

این لنز از تن رنگ های عسلی با قهوه ای است که با دور خط مشکی می تواند چشم را زیباتر و درشت تر کند. این رنگ با رنگ چشم های تیره و روشن سازگار است و می تواند ظاهر را طبیعی جلوه دهد.

لنز تماسی رنگی قهوه ای عسلی Siena Ocre

لنز رنگی سیئنا اکر با رنگ های خاکی و عسلی ترکیب شده و با وجود دور خط دار بودن می تواند به بزرگنمایی چشم کمک کند و زیبایی را به بیننده القا کند این لنز برای کسانی که چشمانی تیره دارند مناسب می باشد.

لنز تماسی رنگی طوسی Aveo Ice

این لنز رنگی از ترکیب رنگ خاکستری تیره است که دارای دور خط مشکی می باشد و روی چشم های تیره بسیار جذاب دیده می شود.

لنز تماسی رنگی سبز عسلی Amber Pine

این لنز از ترکیب رنگ های فندقی و سبز است که با دور خط مشکی چشم را درشت تر نشان می دهد و روی رنگ چشم طبیعی تیره بسیار جذاب و خیره کننده به نظر می رسد.

لنز تماسی رنگی سبز عسلی Yellow Gemstone

این رنگ از ترکیب رنگ های زرد و عسلی است که با دور خط مشکی به دور خود می تواند چشم را درشت تر نشان داده و برای چشم های تیره مناسب و ایده آل است.

لنزهای تماسی رنگی سری کول

سری رنگ های Cool دارای لنزهای رنگی بدون دور خط مشکی هستند و تا حدودی نسبت به سری کلاسیک روشن تر بوده که با عنبیه همرنگ شده و ظاهر را طبیعی نشان می دهد. این سری از لنزهای جمستون دارای ۱۱ رنگ می باشد که به شما معرفی می گردد.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Azur Gray

این لنز از تن رنگ های سبز با ته مایه طوسی آبی است و برای چشم های تیره گزینه ایده آل و مناسبی می باشد.

لنز تماسی رنگی طوسی عسلی Ivory White

این رنگ با تن رنگ های سبز و طوسی عسلی ترکیب شده و رنگی نسبتا روشن را به وجود آورده و برای کسانی که چشم های تیره و روشن دارند بی نظیر است.

لنز تماسی رنگی سبز عسلی Aveo Lotus

این رنگ از ترکیب رنگ های عسلی روشن و سبز است که برای چشم های روشن مناسب بوده و باعث جذابیت ظاهری شما می شود.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Green Gage

این لنز از تن های رنگ طوسی با ته مایه سبز آبی است و برای کسانی که چشمانی تیره و روشن دارند مناسب و خیره کننده به نظر می رسد.

لنز تماسی رنگی سبز عسلی Spring Mel

رنگ های این لنز از ترکیب سبز با ته مایه عسلی است و برای چشم های متوسط و روشن مناسب و خاص می باشد.

لنز تماسی رنگی سبز عسلی Amber Pine

این لنز رنگی از رنگ های سبز با ته مایه فندقی طلایی است و برای چشم های تیره ایده آل بوده و باعث جذابیت دو برابر چشم می شود.

لنز تماسی رنگی طوسی آبی Pearl White

این رنگ از تن های رنگ طوسی روشن با ته مایه آبی است که میتواند روی چشم های تیره و متوسط زیبایی بی نظیری ایجاد کند.

لنز تماسی رنگی آبی با ته مایه سبز عسلی Cobalt Blue

این لنز از ترکیب رنگ های آبی با ته مایه سبز و طوسی است که برای چشم های تیره و روشن بسیار مناسب و ایده آل است.

لنز تماسی رنگی طوسی آبی Ice Sky

رنگ این لنز از تن های آبی با ته مایه طوسی ترکیب شده و برای چشم های تیره و روشن بی نظیر می باشد.

لنز تماسی رنگی عسلی خاکی با ته مایه طوسی Aveo Sandy

این لنز از سری کول جمستون دارای ترکیب رنگ های عسلی خاکی با ته مایه زیتونی می باشد که بر روی چشم های تیره بسیار جذاب و گیرا به نظر می رسد.

لنز تماسی رنگی عسلی خاکی Sienna Ocre

این لنز رنگی، از رنگ های خاکی و فندقی مایل به عسلی ترکیب شده و برای کسانی که چشمانی تیره دارند مناسب و جذاب می باشد.

در نهایت، لنزهای تماسی رنگی جمستون یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین برندها بین لنزهای تماسی طبی رنگی است که شما بدون هیچ نگرانی می توانید هر نوع از طرح های آن را استفاده کنید و از زیبایی خود لذت ببرید. این لنزها به شما اجازه می دهد که رنگ طبیعی چشم را پنهان کنید و متفاوت تر و جسورانه به نظر برسید. چنان چه قصد دارید از لنزهای جمستون لاکچری استفاده کنید می توانید با پزشک مراقبت از چشم و یا کارشناسان لنزهای تماسی دیالنز مشورت کنید و تصمیم دقیق و درستی بگیرید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب