سارا نصری 23 آذر ماه 1398 946

لنزهای تماسی ILLusion

شرکت سازنده

شرکت Belmore در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و از آنجا که این نام به بازار معرفی شد، نوآوری را در اولویت قرار داده است. این شرکت تولید قالب ریخته گری بدون نظارت را برای تولید لنزهای تماسی نرم خود پذیرفت و در سال ۲۰۰۷، اولین شرکت در آسیا بود که محصولات لنز تماسی رنگی ایلوژن را به مصرف کنندگان لنز تماسی معرفی کرد. Belmore در آوریل ۲۰۱۳،توسط شرکت دارویی دانکوک، آموزشی ویبولیتین، یکی از شرکت های برتر داروسازی در کره به دست آمد و این نام به شرکت DK Medivision تغییر یافت. خلاقیت، هماهنگی و اعتماد این شرکت، به عنوان یک مجموعه دانکوک، که از فلسفه شرکت فوق الذکر استقبال می کند، محصولات، خدمات و راه حل هایی با بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

لنزهای تماسی ILLusion و ویژگی های آن

لنزهای تماسی رنگی ایلوژن ساخت کشور کره جنوبی با متریال آلمان تولید شده و به گونه ای طراحی شده اند که از ویژگی نرم و نازک برخوردارند و تماما سالانه هستند، شما با توجه به نکات نگهداری آن می توانید به مدت یک سال به طور مداوم از آنها استفاده کنید. این لنزها بسیار کیفیت بالایی دارند و متناسب با کیفیت، از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشند.

لنزهای ایلوژن دارای ۴۵% محتوای آب هستند که آبرسانی بالایی دارند و با وجود فناوری ساخت هایدروژلی خود و مواد سازنده Polymacon، اکسیژن را به راحتی به سطح قرنیه می رسانند و از خشکی چشم جلوگیری می کنند، همچنین از بازه نمره بندی ۰٫۵۰ تا ۶٫۰۰- با اختلاف ۰٫۲۵ محاسبه می شوند.

لنزهای ایلوژن نه تنها زیبایی را برای شما ایجاد می کند، بلکه از جنبه درمانی هم برخوردار است و می تواند علاوه بر ارائه زیبایی، مشکلات انکساری را هم درمان کند و دید واضحی به شما بدهد. لنزهای تماسی ILLusion دارای منحنی پایه ۸٫۶ بوده و ضخامتی به قطر ۱۴٫۲ میلیمتر دارد که می تواند به درشتی چشم کمک کند همچنین پوشش دهی بالای آن باعث می شود عنبیه چشم را بپوشاند و جلوه ای طبیعی به شما ببخشد.

این لنزها با وجود تکنولوژی Charme، باعث درخشندگی و طبیعی تر شدن لنز می شود و ظاهری کاملا طبیعی برای شما ایجاد می کند.

لنزهای تماسی رنگی ایلوژن

لنزهای ILLusion دارای ۱۲ رنگ پرجنب و جوش و خیره کننده است که شما با هر بار استفاده از آنها می توانید تفاوت و جوانی را احساس کنید. این لنزها از دو طرح مختلف (دوردار و بدون دور) ساخته شده اند و زیبایی و جذابیت خاصی را به مصرف کننده ارائه می دهند.

لنز تماسی رنگی طوسی آبی White Gray

این لنز از ترکیب رنگ های خاکستری و با ته مایه آبی بوده و با دور خط مشکی به دور خود می تواند ظاهری خاص را برای شما به ارمغان آورد.

لنز تماسی رنگی طوسی روشن Olive Diamond

این لنز از رنگ خاکستری روشن بوده و با نداشتن دور خط مشکی، می تواند با عنبیه همرنگ شده و ظاهری طبیعی برای شما ایجاد کند.

لنز تماسی رنگی ترکیب سبز آبی با ته مایه عسلی Romantic Green

لنز تماسی سبز آبی ایلوژن، بسیار رنگی جذاب و دلنشین است که با رنگ عسلی ترکیب شده و یکی از پرطرفدارترین لنزهای رنگی می باشد. این لنز برای چشم های تیره مناسب و با دور خط مشکی می تواند چشم را درشت تر و زیباتر جلوه دهد.

لنز تماسی رنگی کاراملی Caramel

این لنز از ترکیب عسلی و کاراملی با رگه های مشکی می باشد که با حلقه دور مشکی احاطه شده و چشم را درشت و زیبا نشان می دهد. این رنگ برای کسانی که چشم های تیره دارند گزینه عالی می باشد.

لنز تماسی رنگی عسلی روشن Dusty Honey

این رنگ از لنز ایلوژن یک رنگ عسلی خالص است که با نداشتن دور خط، با عنبیه ترکیب شده و رنگی جذاب و دلنشین را به وجود آورده است. عسلی روشن با رنگ تیره و روشن چشم هماهنگی دارد و می تواند ظاهری خیره کننده به ارمغان آورد. گفتنی است این رنگ لنز پرطرفدارترین لنز رنگی در برند ایلوژن میباشد.

لنز تماسی رنگی عسلی Circle Hazel

این لنز از عسلی خالص بوده که با حلقه دور خط مشکی می تواند چشم را زیبا تر و درشت تر نشان دهد و چشم های تیره را کاملا بپوشاند.

لنز تماسی رنگی سبز عسلی Dream

این رنگ از ترکیب رنگ های سبز و عسلی است که با رگه های مشکی و دور خط آن می تواند چشم را جذاب و خیره کننده کند و برای چشم های تیره مناسب و ایده آل می باشد.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Diamond Green

این لنز رنگی، از رنگ های خاکستری و سبز است که با نداشتن حلقه مشکی به دور خود می تواند با رنگ طبیعی چشم همرنگ شود و ظاهری محسورکننده به وجود آورد. این لنز برای کسانی که چشمانی تیره دارند گزینه ایده آلی می باشد.

لنز تماسی رنگی طوسی عسلی Creamy Beige

این لنز از رنگ های خاکستری و عسلی ترکیب شده و با رگه های مشکی و دور خط آن، ظاهر را بسیار زیبا و جسورانه نشان می دهد.

لنز تماسی رنگی آبی اقیانوسی Ocean Blue

این لنز رنگی، از ترکیب رنگ های آبی و عسلی بوده و با دور خط دار نبودن آن، می تواند چشم را خاص نشان داده و برای چشم های تیره مناسب می باشد و می تواند هر بیننده را به سمت خود جذب کند.

لنز تماسی رنگی طوسی Hyper Gray

این رنگ از لنز ایلوژن، یک رنگ طوسی خالص است که با دور خط مشکی احاطه شده و به زیبایی و درشتی چشم افزوده است. این لنز برای چشم های تیره مناسب بوده و می توانید با این لنز متفاوت به نظر برسید.

لنز تماسی رنگی سبز عسلی Flora Green

این لنز از ترکیب تن های رنگ سبز با ته مایه عسلی است که با داشتن حلقه به دور خود، می تواند چشم را بزرگ تر و خیره کننده نشان دهد. این لنز برای کسانی که چشمانی تیره دارند ایده آل می باشد.

در نهایت، ۱۲ رنگ لنزهای رنگی ILLusion را برای شما شرح دادیم، حال انتخاب نهایی با شماست، این لنزها با توجه به رنگ پوست ها می تواند جذابیت بی شماری داشته باشد و شما را با ظاهری زیبا نشان دهد. لنزهای ایلوژن تماما از ویژگی UV برخوردار است و می تواند از چشم های شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت کند. لنزهای رنگی ایلوژن همانطور که در بالا توضیح داده شد از محتوای آب زیادی برخوردار است و می تواند با استفاده از فناوری هایدروژل، رطوبت را به اندازه حفظ کند تا شما احساس راحتی و آسایش کنید. چنان چه قصد دارید لنزهای تماسی رنگی ILLusion را خریداری کنید، می توانید با پزشک چشم یا کارشناسان لنزهای تماسی دیالنز مشورت کنید تا در انتخاب خود سردرگم نشده و تصمیم درستی بگیرید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب